Vestfold Chiptuning Stockholm

Barkabyvägen 18 A, 177 45 Järfälla — Visa karta

4.9 i betyg av av 44 omdömen
Välkommen till Vestfold Chiptuning Stockholm!

Vi på Vestfold Chiptuning Stockholm uppfyller din vision. Vi stylar, optimerar och specialbygger ditt fordon, oavsett om du är privatperson eller företag. Vi säljer och monterar reservdelar till ett konkurrenskraftigt pris och dessutom kan vi erbjuda allt från foliering, kolfiber och effektoptimering till bilvård, avgas tuning och mycket mer. Genom smarta lösningar och sjysta stylingmetoder kan vi erbjuda en rad olika tjänster. Med en enkel foliering kan du ändra färg och design på din bil. Är du intresserad av kolfiber så erbjuder vi ett kreativt gör-det-själv kitt för egentillverkning av kolfiber.

Välkommen in till oss på Vestfold Chiptuning Stockholm!

Läs vad 44 kunder tycker om Vestfold Chiptuning Stockholm

• Johnny N

2019-06-01

Johnny N skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Grymt duktiga och trevliga, svarar på frågor och förklarar allt så att man känner sig trygg och vet hur allt funkar. Optimerade min Golf mk6 GTI och bilen går som ett skott!
    Tack Vestfold Chiptuning! Läs mer
    2019-06-01 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Johnny N
    Stort tack för ditt förtroende, du är alltid välkommen tillbaka om du har frågor eller funderingar :)
    Mekonomen Norrtull
    4.7 / 5 i betyg — 445 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga."
    Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
  • 2019-04-14

John J skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Bra pris på foieringsfilmen
    Bra och snabb service Läs mer
  • Anton A

2019-03-30

Anton A skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Kan inget annat än rekommenderara deras tjänst. Gjorde en steg 1 och allt var klart på bara någon timme. Trevlig personal som även förklarar på ett professionellt sätt.

Sjukt nöjd med resultatet är en helt ny bil nästan!
    Kommer 100% gå hit igen om något mer behövs Läs mer
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 122 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"
  • 2019-03-28

Zakaria M skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Jag köpte en optimering till min bil.
    Vesfold var väldigt snabba på att hjälpa till med det mesta av mina frågor, tider med väldigt kort varsel, super generös service med att erbjöd att hämta o lämna bilen när det passade mig 😊

Jag tycker att de levde upp mer än mina förväntningar.
    Rekommenderas starkt

Ska inte glömma att säga att bilen går som ett skott efter besöket hos de 😁 Läs mer
  • Fredrik H

2019-03-28

Fredrik H skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Min bil har fått ett nytt liv! Grymt nöjd med både optimeringen, carbon clean och hur jag har blivit bemött. Ingen annan har velat tagit tag i min lite ovanliga bil, men cenny ville gärna optimera och försöka på sig det omöjliga uppgiften, så nu har jag steg 2. Vad jag vet så har ingen gjort steg 2 i en volvo v40 cc t5 awd 2013 innan.
    Så stort tack för all hjälp och ett grymt bemötande! Läs mer
    NS Däck & Rekond
    4.5 / 5 i betyg — 68 omdömen
    Badge2020
    "Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt."
    Michael K
  • Peter W

2019-03-19

Peter W skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Chiptuning steg 1
    En servicenivå med besök vid bostaden som är extraordinär.
    Tipsade min naprapat samma dag, hoppas ni får en ny kund Läs mer
  • 2019-03-19

Kamil B skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Jag är glad. Bilen kör som galen 😏😊😂 Läs mer
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 843 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A
  • 2019-03-18

Marcus S skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Grym service och snabb leverans. Svarade utförligt på alla frågor! Läs mer
  • 2019-03-13

Robin B skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Grymt bra service och fick värdefull allmän information om allmän bilvård, gott snack och utförde arbetet otroligt fort. Jag kommer definitivt återvända nästa gång blåbäret behöver en behandling! Läs mer
    Söderorts Bilvård AB
    4.7 / 5 i betyg — 318 omdömen
    Badge2020
    "Dsgs att byta till vinterhjulen men de gamla börjar bli några år, mönster och dubb är slitna men ok.Fick ett pris på nya däck monterade på b"
  • 2019-03-01

Stefan H skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Vann budgivning genom Musikhjälpen, redan där kändes positiva tankar när man är med i sådana evenemang. Har blivit bemött på ett väldigt trevligt och proffsigt sätt från första kontakt och hela linan ut, även nu efter att motoroptimeringen är gjord. Vid nästa optimering finns inga funderingar om vart jag vänder mig, 5 av 5 stjärnor i betyg! Läs mer
    2019-03-13 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Stefan H
    Tack för ditt fina omdöme och framförallt dit bidrag till insamlingen för musikhjälpen. Nu är du en snabbare miljöhjälte samtidigt som du fått ge ett bidrag till bättre behövande =)
  • 2019-02-22

Oliver R skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Dom hade ingen tid när jag slutar jobbet, men då löste han en kvällstid till mig och det uppskattades jätte mycket, väldigt trevligt bemötande och världens bästa kundservice! Läs mer
    2019-03-01 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Oliver R
    Tack för de fina omdömmet. Vi ser fram emot Mars när vi får köra steg 2 på din bil :)
  • 2019-02-16

Sofia L skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Känner mig alltid trygg när jag lämnar in bilen till er oberoende om det är för reparation eller service. Mycket noggranna och detaljerade offerter, inga överraskande kostnader tillkommer. Mycket hög servicenivå och kompetens, kan inte tänka mig bättre bilverkstad. Rekommenderas. Läs mer
    2019-02-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Sofia L
    Super tack för din fina recension :) Jag hoppas ni kan få rulla ett problemfritt år fram till nästa service nu :)
  • 2019-02-14

Marie G skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Fick super bra hjälp och service Läs mer
    2019-02-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Marie G
    Stort tack för ditt fina betyg. Jag hoppas att din sambo uppskattar sin alla hjärtans dag present.
  • 2019-02-05

Ninos G skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Jag utförde steg 1 optimering och redan vid första meddelandet fick jag ett otroligt bra bemötande. Snabb och effektiv service.
    Jag förväntade mig ett helt okej arbete och blev istället överraskad med utomstående service och ett grymt arbete.
    Vestfold chiptuning erbjöd mig skräddarsydda tjänster till min bekvämlighet vilket uppskattas enormt. Läs mer
    2019-02-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Ninos G
    Tack för din fina recension. Vi ser fram emot ditt nästa besök för ombyggnad till kolfiber paket :)
  • 2019-02-05

Joakim B skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Vi köpte mappning av vår dieselbil. Vi kunde inte ha blivit bättre bemötta. De hämtade och lämnade bilen på avtalade tider och var hela tiden väldigt bra på att meddela hur arbetet fortlöpte. Läs mer
    2019-02-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Joakim B
    Tack för ert fina omdömme. Jag hoppas ni blir nöjda med er fina bil en lång tid framöver!
  • 2019-01-24

Fredrik L skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Från första kundkontakt till slutfört jobb så är Cenny helt fantastiskt att ha och göra med. Lämnade in bilen för optimering och toning av lyktor fantastiskt utfört jobb, han vet verkligen vad bra kundservice är. Kommer definitivt lämna in bilen för fler saker som jag vill ha utfört på bilen. Rekommenderar starkt Cenny på Vestfold Chiptuning. Läs mer
    2019-02-03 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Fredrik L
    Stort tack för din fina rekomendation. Vi ser fram emot nästa runda på din bil när delarna inkommit :)
  • Janis L

2019-01-17

Janis L skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Jete bro...............................::::::::............: Läs mer
    2019-01-17 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Janis L
    Tack för din fina rekommendation.
    Har du någrasynpunkter eller åsikter om hur vi kan bli bättre för att du skall känna dig 5 stjärniga nöjd så får du väldigt gärna kontakta oss på stockholm@vestfoldchiptuning.se
  • Thomas L

2019-01-14

Thomas L skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Steg 1,mycket bra, bättre bränsleekonomi,men har inte hunnit att kolla upp det än. Läs mer
    2019-01-17 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Thomas L
    Tack för din fina rekommendation.
  • 2019-01-13

Armin B skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Super trevlig och kunnig personal, berättar vad man gör, riktigt nöjd med resultaten 👌 Läs mer
    2019-01-17 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Armin B
    Tack Armin. Vi jobbar hårt för att våra kunder skall känna sig trygga och även veta vad vi gjort med bilarna. De värmer när man ser att de verkligen lyckas och uppskattas :)
  • 2019-01-13

Jakob S skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Köpte optimering till Audi A5, hur nöjd som helst! Går som en klocka :)
    Rekommenderar! Läs mer
    2019-01-17 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Jakob S
    Tack för ditt fina omdömme. Skall bli kul att följa ditt projekt :)
  • 2019-01-11

Lars-Erik H skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Optimering av V70, kundbemötandet är verkligen Cenny fokuserad på! Förväntningarna var väl att bilen skulle bli lite piggare men det överträffade. Läs mer
    2019-01-17 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Lars-Erik H
    Tack för ditt fina omdömme. Vi hoppas att vi ses fler gånger ute på eventen i sommar
  • Christofer H

2019-01-11

Christofer H skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Jag köpte en optimering till min bil. Varit väldigt nöjd med kontakten med Vestfold Chiptuning och fick optimeringen gjord på min arbetsplats medan jag jobbade. Rekommenderar Vestfold Chiptuning för andra som vill optimera sin bil. Läs mer
    2019-01-11 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Christofer H
    Tack för din feadback :) vi hoppas vi ses igen i framtiden om du behöver någon rep/felsökning, styling eller trim.
  • Helmer O

2019-01-07

Helmer O skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Steg 1 optimering Volvo XC70 D5 MY10
    Org: 205Hk 420Nm
    Steg 1: 245Hk 500Nm
    Riktigt bra service måste jag säga! Trevlig och pratsam kille. Personlig service. Inget att anmärka på! Bra återkoppling. Rekommenderar strakt! Läs mer
    2019-01-07 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Helmer O
    Stort tack för de fina omdömet och att du faktist tog dig ända från Småland hit. Vi hoppas du blir nöjd med bilen en lång tid fram över och att vi ses på träffarna sommar igen :)
  • 2019-01-04

Pontus R skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Smidigt bemött, snabb och bra service Läs mer
    2019-01-06 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Pontus R
    Tack för ert förtroende. Du är alltid välkommen tillbaka till oss :)
  • 2018-12-21

Pontus S skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Snabb leverans, Cenny var extremt hjälpsam och snabb på att svara på alla mina frågor! Läs mer
    2019-01-06 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Pontus S
    Tack för ditt fina omdöme. Kul att se att vi lever upp till våra mål.
  • 2018-12-20

Lorentzo J skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Väldigt hjälpsam och trevlig kundservice. Läs mer
    2019-01-06 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Lorentzo J
    Tack för ditt fina omdömme. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss
  • 2018-12-20

Fredrik H skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Bra bemötande kom ut till plats när jag inte hade tid att åka dit. Läs mer
    2019-01-06 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Fredrik H
    Kul att du uppskattar vår nya service satsning med att komma ut till kunderna. Vi hoppas att de kommer hjälpa alla våra kunder fram över :)
  • Marcus

Marcus skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Valde efter omsorgsfull undersökning av alternativ Vestfold till optimering av företagets senaste fordon, två transport- och en säljarbil.
    Mycket nöjd med både dynamiken i genomförande av optimeringen och resultatet!

Känns bra med fler som "brinner för" det de jobbar med! Läs mer
    2018-12-20 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Marcus
    Tack för dem fina orden och att vi fått arbeta med era bilar. Otroligt kul projekt med helfolieringen av er Sprinter, även om vi fick ett par sömnlösa nätter :)

Ronny H skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Optimering, dsg, kodningar
    Bemötandet av företaget var mycket trevligt och förtroende ingivande.
    Förväntningarna vart helt otroligt bra så nöjd.
    Vill/kan absolut rekomendera detta företag / Läs mer
    2018-12-20 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Ronny H
    Tack för dem värmande orden i vinter kylan. Vi ser fram emot nästa tur ut till er för en helkväll :)

Sebastian W skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Bra och personlig service, väl bemött.
    Rekommenderas Läs mer
    2018-12-20 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Sebastian W
    Tack för den fina rekommendationen. Samt framförallt alla kunder du redan nu rekommenderat till oss. Det betyder mycket :)

Krostoffer G skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Kompetenta, trevliga och prisvärda. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-12-20 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Krostoffer G
    Tack för den fina rekommendationen. Återkom till oss när de är dags för din kamrem att bytas :)
  • Julius S

Julius S skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Utrolig dyktig og profesjonell👍 Läs mer
    2018-12-20 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Julius S
    Tack för dem värmande orden :)

Björn E skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Keramisk lack,optimering steg, 1 ny ljusramp fram👍.Väldigt bra bemött kunnig personal. Beställningarna var över förväntan 😁 Supernöjd 👍👍 Läs mer
    2019-01-06 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Björn E
    Tack för ert återkommande förtroende. Vi hoppas ni skall bli nöjda med bilen långt framöver
  • Dennis K

Dennis K skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Bra & snabb kommunikation. Proffsig service. Bra kunskap. Bilen går 100% nu med Vestfold Optimering! Tack! Läs mer
    2018-12-20 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Dennis K
    Hej.
    Tack för dem varma orden. Återkom gärna om du vill ha något ändrat i din nya mjukvara framöver :)
    Dennis K, Vestfold Chiptuning Stockholm gillar detta
  • Sophie F

Sophie F skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Superduper bra som alltid! 😃👍 Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Sophie F
    Tack för ditt fina omdömme. De skall bli kul att se va du tycker när vi är klara med din full ombyggda Golf Alltrack :)

Daniel A skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Jag skulle säga att det var en av den säkraste inlämningen av bil till någon, C var riktigt kunnig i det han höll på med och vad som ska göras och inte. Fick riktigt bra tips och råd av honom och ett grymt utfört arbete! Bilen går som ett skott! 👍👍 inte första och inte sista gången han får träffa mitt ansikte hehe ;) Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Daniel A
    Tre besök på mindre än en månad :) Kul att se att du är så nöjd med oss. Vi skall göra allt vi kan för att upprätthålla det. Varmt välkommen när du hittat ännu en bil :)
  • Speedy Bilservice Jakobsberg

Speedy Bilservice Jakobsberg skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Jag rekommenderar starkt att ta kontakt hit om man vill ha fix på sin bil hos en kunnig och duktig kille som vet vad han håller på med!! Helt Klart!
    Inte sista gången jag ringer dit! Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Speedy Bilservice Jakobsberg
    Tack för ett gott samarbete, vi ser fram emot att fortsätta arbeta med er :)
  • Kenny H

2018-12-16

Kenny H skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Så proffsigt bemötande som tyvärr är ovanligt idag. Top of the line! Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Kenny H
    Vår största riktlinje är 100% kundnöjdhet hur stora vi än blir. En kund skall alltid känna sig välkommen hos oss och kunna fråga fritt så de slipper gå med funderingar här ifrån. Genom att besvara alla frågor och erbjuda bästa möjliga kvalitet och service tror jag vi kan göra besöken trevligare och mer informativt för våra kunder :)
  • Conny S

2018-12-15

Conny S skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Otroligt proffigt med grym kunskap. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Conny S
    Tack för ett starkt samarbete =)
  • Robert B

2018-12-15

Robert B skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Bra och proffsigt bemötande, att dom dessutom kommer ut till dig ser jag som en stor fördel! Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Robert B
    Tack för de fina omdömet. En stor vikt vi lägger på kundservice och kvalité är att underlätta besöken för kunden så gott de går. Att ta ledigt från jobbet för att optimera en bil blir inte bara tradigt utan även kostsamt. Då kan vi inte se en bättre lösning än att faktist göra de på plats samtidigt som ni fortsätter jobba och dra in pengar :) Kul att det uppskattas.
  • 2018-12-14

Stephen V skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    De överträffade mina förväntningar och de är mycket kunniga. Kundbemötandet var toppklass. Om jag kunde ge ett högre betyg skulle jag göra det, jag har rekommenderat dem till andra och jag är en nöjd återkommande kund. Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Stephen V
    Tack för de fina omdömet. Vi skall se till att ta väl hand om din bil när den kommer in igen nästa vecka för nya bromsar :)
  • Anette E

Anette E skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Väldigt bra bemötande och snabbt och bra utförda jobb!👍😊 Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Anette E
    Tack för de fina omdömet :) Trevligt att se er bil här än en gång, nu börjar den bli otroligt stilig.
  • Sofia L

Sofia L skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Toppen service och mycket noggrann. Kan bara rekommendera! Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Sofia L
    Tack för det fina omdömet Sofia. Vi hoppas på att din bil håller en bra tid framöver nu, har du några fortsatta problem är du alltid välkommen tillbaka till oss.
    Cenny Engberg
  • Stefano M

Stefano M skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm
    Gjorde steg 2 på min Volvo xc70 2012 D5 och vow säger jag bara. Vilken skillnad. Det vart en helt ny bil. Hade innan polestar och det är inte ens värt att jämföra. Dessutom väldigt trevligt bemötande av en väldigt kunnig person som tog emot en helg. Är ni inne på att trimma er bil så tveka inte en sekund att höra av er till dem. Läs mer
    2018-12-18 Vestfold Chiptuning Stockholm svarar Stefano M
    Tack för det otroligt fina omdömet. Inte var dag man får smälla bilmärkenas egna trimfirmor på fingrarna :) Vi hoppas på att se dig fler gånger.
    Cenny Engberg

Bästa Bilvårdarna nära Vestfold Chiptuning Stockholm:

Andreas L Andreas L tycker:
“Gjorde en helrekond av bilen s...” Läs mer
Tecs Bil (7.2km)
Wellkept (8.6km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte