Vestfold Chiptuning Stockholm

Vestfold Chiptuning Stockholm

Ring 072-394 15 11 ledworks.nu

Välkommen till Vestfold Chiptuning Stockholm! Vi på Vestfold Chiptuning Stockholm uppfyller din vision. Vi stylar, optimerar och specialbygger ditt fordon, oavsett om du är privatperson eller företag. Vi säljer och monterar reservdelar till ett konkurrenskraftigt pris och dessutom kan vi erbjuda allt från foliering, kolfiber...

44 omdömen om Vestfold Chiptuning Stockholm

Johnny N
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Grymt duktiga och trevliga, svarar på frågor och förklarar allt så att man känner sig trygg och vet hur allt funkar. Optimerade min Golf mk6 GTI och bilen går som ett skott! Tack Vestfold Chiptuning!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Stort tack för ditt förtroende, du är alltid välkommen tillbaka om du har frågor eller funderingar :)

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

John J
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Bra pris på foieringsfilmen Bra och snabb service

Anton A
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Kan inget annat än rekommenderara deras tjänst. Gjorde en steg 1 och allt var klart på bara någon timme. Trevlig personal som även förklarar på ett professionellt sätt. Sjukt nöjd med resultatet är en helt ny bil nästan! Kommer 100% gå hit igen om något mer behövs

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 766 omdömen 4.5 av 766 omdömen

Billy William E Billy William E
Zakaria M
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Jag köpte en optimering till min bil. Vesfold var väldigt snabba på att hjälpa till med det mesta av mina frågor, tider med väldigt kort varsel, super generös service med att erbjöd att hämta o lämna bilen när det passade mig 😊 Jag tycker att de levde upp mer än mina förväntningar. Rekommenderas starkt Ska inte glömma att säga att bilen går som ett skott efter besöket hos de 😁

Fredrik H
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Min bil har fått ett nytt liv! Grymt nöjd med både optimeringen, carbon clean och hur jag har blivit bemött. Ingen annan har velat tagit tag i min lite ovanliga bil, men cenny ville gärna optimera och försöka på sig det omöjliga uppgiften, så nu har jag steg 2. Vad jag vet så har ingen gjort steg 2 i en volvo v40 cc t5 awd 2013 innan. Så stort tack för all hjälp och ett grymt bemötande!

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 150 omdömen 4.6 av 150 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Peter W
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Chiptuning steg 1 En servicenivå med besök vid bostaden som är extraordinär. Tipsade min naprapat samma dag, hoppas ni får en ny kund

Kamil B

Jag är glad. Bilen kör som galen 😏😊😂

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 529 omdömen 4.5 av 529 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Marcus S
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Grym service och snabb leverans. Svarade utförligt på alla frågor!

Robin B
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Grymt bra service och fick värdefull allmän information om allmän bilvård, gott snack och utförde arbetet otroligt fort. Jag kommer definitivt återvända nästa gång blåbäret behöver en behandling!

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 159 omdömen 4.4 av 159 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Stefan H
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Vann budgivning genom Musikhjälpen, redan där kändes positiva tankar när man är med i sådana evenemang. Har blivit bemött på ett väldigt trevligt och proffsigt sätt från första kontakt och hela linan ut, även nu efter att motoroptimeringen är gjord. Vid nästa optimering finns inga funderingar om vart jag vänder mig, 5 av 5 stjärnor i betyg!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ditt fina omdöme och framförallt dit bidrag till insamlingen för musikhjälpen. Nu är du en snabbare miljöhjälte samtidigt som du fått ge ett bidrag till bättre behövande =)

Oliver R
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Dom hade ingen tid när jag slutar jobbet, men då löste han en kvällstid till mig och det uppskattades jätte mycket, väldigt trevligt bemötande och världens bästa kundservice!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för de fina omdömmet. Vi ser fram emot Mars när vi får köra steg 2 på din bil :)

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2316 omdömen 4.7 av 2316 omdömen

Snabb service och jättetrevlig personal.

Sofia L
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Känner mig alltid trygg när jag lämnar in bilen till er oberoende om det är för reparation eller service. Mycket noggranna och detaljerade offerter, inga överraskande kostnader tillkommer. Mycket hög servicenivå och kompetens, kan inte tänka mig bättre bilverkstad. Rekommenderas.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Super tack för din fina recension :) Jag hoppas ni kan få rulla ett problemfritt år fram till nästa service nu :)

Marie G
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Fick super bra hjälp och service

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Stort tack för ditt fina betyg. Jag hoppas att din sambo uppskattar sin alla hjärtans dag present.

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1254 omdömen 4.4 av 1254 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Ninos G
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Jag utförde steg 1 optimering och redan vid första meddelandet fick jag ett otroligt bra bemötande. Snabb och effektiv service. Jag förväntade mig ett helt okej arbete och blev istället överraskad med utomstående service och ett grymt arbete. Vestfold chiptuning erbjöd mig skräddarsydda tjänster till min bekvämlighet vilket uppskattas enormt.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för din fina recension. Vi ser fram emot ditt nästa besök för ombyggnad till kolfiber paket :)

Joakim B
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Vi köpte mappning av vår dieselbil. Vi kunde inte ha blivit bättre bemötta. De hämtade och lämnade bilen på avtalade tider och var hela tiden väldigt bra på att meddela hur arbetet fortlöpte.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ert fina omdömme. Jag hoppas ni blir nöjda med er fina bil en lång tid framöver!

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 904 omdömen 4.8 av 904 omdömen

Otroligt bra kundbemötande och extremt lösningsorienterade. Använt mig av deras tjänster flera år och aldrig blivit besviken.

Fredrik L
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Från första kundkontakt till slutfört jobb så är Cenny helt fantastiskt att ha och göra med. Lämnade in bilen för optimering och toning av lyktor fantastiskt utfört jobb, han vet verkligen vad bra kundservice är. Kommer definitivt lämna in bilen för fler saker som jag vill ha utfört på bilen. Rekommenderar starkt Cenny på Vestfold Chiptuning.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Stort tack för din fina rekomendation. Vi ser fram emot nästa runda på din bil när delarna inkommit :)

Janis L

Jete bro...............................::::::::............:

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för din fina rekommendation. Har du någrasynpunkter eller åsikter om hur vi kan bli bättre för att du skall känna dig 5 stjärniga nöjd så får du väldigt gärna kontakta oss på stockholm@vestfoldchiptuning.se

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1242 omdömen 4.7 av 1242 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Thomas L
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Steg 1,mycket bra, bättre bränsleekonomi,men har inte hunnit att kolla upp det än.

Armin B
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Super trevlig och kunnig personal, berättar vad man gör, riktigt nöjd med resultaten 👌

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack Armin. Vi jobbar hårt för att våra kunder skall känna sig trygga och även veta vad vi gjort med bilarna. De värmer när man ser att de verkligen lyckas och uppskattas :)

Jakob S
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Köpte optimering till Audi A5, hur nöjd som helst! Går som en klocka :) Rekommenderar!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ditt fina omdömme. Skall bli kul att följa ditt projekt :)

Lars-Erik H
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Optimering av V70, kundbemötandet är verkligen Cenny fokuserad på! Förväntningarna var väl att bilen skulle bli lite piggare men det överträffade.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ditt fina omdömme. Vi hoppas att vi ses fler gånger ute på eventen i sommar

Christofer H
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Jag köpte en optimering till min bil. Varit väldigt nöjd med kontakten med Vestfold Chiptuning och fick optimeringen gjord på min arbetsplats medan jag jobbade. Rekommenderar Vestfold Chiptuning för andra som vill optimera sin bil.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för din feadback :) vi hoppas vi ses igen i framtiden om du behöver någon rep/felsökning, styling eller trim.

Helmer O
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Steg 1 optimering Volvo XC70 D5 MY10 Org: 205Hk 420Nm Steg 1: 245Hk 500Nm Riktigt bra service måste jag säga! Trevlig och pratsam kille. Personlig service. Inget att anmärka på! Bra återkoppling. Rekommenderar strakt!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Stort tack för de fina omdömet och att du faktist tog dig ända från Småland hit. Vi hoppas du blir nöjd med bilen en lång tid fram över och att vi ses på träffarna sommar igen :)

Pontus R
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Smidigt bemött, snabb och bra service

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ert förtroende. Du är alltid välkommen tillbaka till oss :)

Pontus S
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Snabb leverans, Cenny var extremt hjälpsam och snabb på att svara på alla mina frågor!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ditt fina omdöme. Kul att se att vi lever upp till våra mål.

Lorentzo J
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Väldigt hjälpsam och trevlig kundservice.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ditt fina omdömme. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss

Fredrik H
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Bra bemötande kom ut till plats när jag inte hade tid att åka dit.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Kul att du uppskattar vår nya service satsning med att komma ut till kunderna. Vi hoppas att de kommer hjälpa alla våra kunder fram över :)

Solna Relining Service / VillaVVS
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Valde efter omsorgsfull undersökning av alternativ Vestfold till optimering av företagets senaste fordon, två transport- och en säljarbil. Mycket nöjd med både dynamiken i genomförande av optimeringen och resultatet! Känns bra med fler som "brinner för" det de jobbar med!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för dem fina orden och att vi fått arbeta med era bilar. Otroligt kul projekt med helfolieringen av er Sprinter, även om vi fick ett par sömnlösa nätter :)

Ronny H
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Optimering, dsg, kodningar Bemötandet av företaget var mycket trevligt och förtroende ingivande. Förväntningarna vart helt otroligt bra så nöjd. Vill/kan absolut rekomendera detta företag /

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för dem värmande orden i vinter kylan. Vi ser fram emot nästa tur ut till er för en helkväll :)

Sebastian W
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Bra och personlig service, väl bemött. Rekommenderas

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för den fina rekommendationen. Samt framförallt alla kunder du redan nu rekommenderat till oss. Det betyder mycket :)

Krostoffer G
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Kompetenta, trevliga och prisvärda. Kan varmt rekommendera.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för den fina rekommendationen. Återkom till oss när de är dags för din kamrem att bytas :)

Julius S

Utrolig dyktig og profesjonell👍

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för dem värmande orden :)

Björn E
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Keramisk lack,optimering steg, 1 ny ljusramp fram👍.Väldigt bra bemött kunnig personal. Beställningarna var över förväntan 😁 Supernöjd 👍👍

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ert återkommande förtroende. Vi hoppas ni skall bli nöjda med bilen långt framöver

Dennis D
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Bra & snabb kommunikation. Proffsig service. Bra kunskap. Bilen går 100% nu med Vestfold Optimering! Tack!

Dennis D och Cenny E gillar detta
Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Hej. Tack för dem varma orden. Återkom gärna om du vill ha något ändrat i din nya mjukvara framöver :)

Sophie F

Superduper bra som alltid! 😃👍

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ditt fina omdömme. De skall bli kul att se va du tycker när vi är klara med din full ombyggda Golf Alltrack :)

Daniel A
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Jag skulle säga att det var en av den säkraste inlämningen av bil till någon, C var riktigt kunnig i det han höll på med och vad som ska göras och inte. Fick riktigt bra tips och råd av honom och ett grymt utfört arbete! Bilen går som ett skott! 👍👍 inte första och inte sista gången han får träffa mitt ansikte hehe ;)

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tre besök på mindre än en månad :) Kul att se att du är så nöjd med oss. Vi skall göra allt vi kan för att upprätthålla det. Varmt välkommen när du hittat ännu en bil :)

Speedy Bilservice Jakobsberg
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Jag rekommenderar starkt att ta kontakt hit om man vill ha fix på sin bil hos en kunnig och duktig kille som vet vad han håller på med!! Helt Klart! Inte sista gången jag ringer dit!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ett gott samarbete, vi ser fram emot att fortsätta arbeta med er :)

Kenny H
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Så proffsigt bemötande som tyvärr är ovanligt idag. Top of the line!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Vår största riktlinje är 100% kundnöjdhet hur stora vi än blir. En kund skall alltid känna sig välkommen hos oss och kunna fråga fritt så de slipper gå med funderingar här ifrån. Genom att besvara alla frågor och erbjuda bästa möjliga kvalitet och service tror jag vi kan göra besöken trevligare och mer informativt för våra kunder :)

Conny S
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Otroligt proffigt med grym kunskap. Rekommenderas starkt!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för ett starkt samarbete =)

Robert B
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Bra och proffsigt bemötande, att dom dessutom kommer ut till dig ser jag som en stor fördel!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för de fina omdömet. En stor vikt vi lägger på kundservice och kvalité är att underlätta besöken för kunden så gott de går. Att ta ledigt från jobbet för att optimera en bil blir inte bara tradigt utan även kostsamt. Då kan vi inte se en bättre lösning än att faktist göra de på plats samtidigt som ni fortsätter jobba och dra in pengar :) Kul att det uppskattas.

Stephen V
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

De överträffade mina förväntningar och de är mycket kunniga. Kundbemötandet var toppklass. Om jag kunde ge ett högre betyg skulle jag göra det, jag har rekommenderat dem till andra och jag är en nöjd återkommande kund.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för de fina omdömet. Vi skall se till att ta väl hand om din bil när den kommer in igen nästa vecka för nya bromsar :)

Anette E
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Väldigt bra bemötande och snabbt och bra utförda jobb!👍😊

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för de fina omdömet :) Trevligt att se er bil här än en gång, nu börjar den bli otroligt stilig.

Sofia L
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Toppen service och mycket noggrann. Kan bara rekommendera!

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för det fina omdömet Sofia. Vi hoppas på att din bil håller en bra tid framöver nu, har du några fortsatta problem är du alltid välkommen tillbaka till oss. Mvh Cenny Engberg

Stefano M
Skrev om Vestfold Chiptuning Stockholm

Gjorde steg 2 på min Volvo xc70 2012 D5 och vow säger jag bara. Vilken skillnad. Det vart en helt ny bil. Hade innan polestar och det är inte ens värt att jämföra. Dessutom väldigt trevligt bemötande av en väldigt kunnig person som tog emot en helg. Är ni inne på att trimma er bil så tveka inte en sekund att höra av er till dem.

Svar från Vestfold Chiptuning Stockholm

Tack för det otroligt fina omdömet. Inte var dag man får smälla bilmärkenas egna trimfirmor på fingrarna :) Vi hoppas på att se dig fler gånger. Mvh Cenny Engberg