Victors Restaurang Bar & Café

1.0

4 omdömen om Victors Restaurang Bar & Café

Helena B
Skrev om Victors Restaurang Bar & Café

Usel service, usel mat. Vägrade betala för min huvudrätt.

Qpaqex
Skrev om Victors Restaurang Bar & Café

Näsan i vädret och totalt ointresserade av nöjda gäster, har varit ett signum för detta stället sedan början av 2000. Det kvittar vem som ägt stället. Ibland undrar jag om de inte får väldigt ont i nacken med att bete sig så. Maten är dyr och sällan bra, finns undantag. Dryckerna är dyra och ofta ganska trista. Personalen är dryg. Dock är läget helt underbart. Så för att få sol och se hela torget är det helt utmärkt. Fast allt det andra drar ner det. Tråkigt men sant.

William
Skrev om Victors Restaurang Bar & Café

Ville äta lunch på Victors en lördag och kom dit 4 minuter i 12. Dörrarna stod vidöppna. Tydligen öppnade de 12.00. Jag blev utkörd från restaurangen med motiveringen "om vi släpper in folk nu, kommer det bli kaos" av en väldigt otrevlig kille från personalen. Jag blev ombedd att "gå en runda och komma tillbaka" trots att hela restaurangen var tom. Tydligen kan vara otrevlig om man ligger mitt i turiststråken. Jag kommer aldrig äta på Viktors.

Anders B
Skrev om Victors Restaurang Bar & Café

Restaurangen ser fräsch ut, både inomhus och på uteserveringen. Fina omgivningar över lag. Maten är dålig och inte det minsta prisvärd. Speciellt eftersom man tar väldigt väldigt bra betalt för den. Hade de tagit 40kr för en dagens så hade jag förstått kvalitén på maten. Servicen är också under all kritik. Oförstående personal som mest verkar tycka att kunderna är där för dem, och inte tvärt om. Mitt råd, gå till något av de andra ställena kring Lilla Torg istället.