Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Södermalm Terminalen och Speditionen

Terminalen och Speditionen

Tegelvikshamnen, 116 41 Stockholm — Visa karta

Innan du surfar med oss över Östersjön är du välkommen ombord på vår webbplats. Här kan du läsa mer om våra fartyg och allt det vi har att erbjuda ombord och i land just nu.

Läs vad 2 kunder tycker om Terminalen och Speditionen

• Marjatta S
    Marjatta S skrev om Terminalen och Speditionen
    Hej
    Jag vill tacka personalen på Viking lines terminal. Jag åkte till Helsingfors den 9 november. Jag hade beställt en kryssning med presentkort. Vid incheckningen märkte jag att jag hade glömt presentkortet hemma. Jag trodde då att vi skulle bli tvungna att betala resan (och vara utan pengar i Helsingfors). Men vi fick åka med och fick ett kuvert att posta presentkortet till terminalen efter hemkomsten. Stor tack till dig på Terminalen Viking line hamn för smidighet och vänlighet, du räddade vår resa. Läs mer
  • Elina E
    Elina E skrev om Terminalen och Speditionen
    Jag har bara åkt med Viking Line på deras kryssning där man åkt morgontur och jag var helnöjd - ända tills jag blev väckt kvart över 5 av att städerskan knackade på, låste upp dörren, ropade godmorgon och att de skulle städa, samt TÄNDE lampan. Båten skulle inte ankomma till hamn i Stockholm förrän 06.30 och jag förstår inte hur de kunde väcka oss så tidigt. Okej att knacka på och ropa, men att tända lampan tycker jag var riktigt fräckt.
    Annars har jag bara varit nöjd. Buffén var över mina förväntningar, bra priser på Tax Freen och bra priser i baren.
    Men städerskan drar ner betyget rejält! Läs mer

Bästa resebyråerna i Stockholm:

Kurt C Kurt C tycker:
“Mycket fint och bra bemötande,...” Läs mer

Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS