Vinäger

Vinäger

3.2

Ett av de skönaste sommarhängen i Visby. Tälttaken gör det mysigt vid alla väder och det känns väldigt mycket som att sitta på en servering någonstans vid Medelhavet.

5 omdömen om Vinäger

Alina Denisa C

Här varit där i torsdags ,vi fick ett bord bredvid toa eftersom alt va full bokad trots att när vi gickt därifrån det va inte alts fullt . Beställde en sallad för mig själv Caprese med prosciutto -hittade en hårstrån i det och jag be servitrisen ta bort det från bordet och hämta nottan . Dem kommer tillbaka med en sallad inom 1-2 minuter vet inte dock om det va en nytt salad eller dem tog bara bort håret ,inga ursäkter och ingen bra service . Sämsta stället någonsin

Flisan
Skrev om Vinäger

Bra ställe men dyrt som fanken. En del av personalen verkar ej vara intresserad av kunderna, de snackar hellre med sina kompisar än att sälja och vara trevliga. PLUS, PLUS för de sena öppet-tiderna. Gotland verkar ej fatta att folks gärna vill hänga på vardag-kvällarna också. tex efter bion slutat.

Ove B
Skrev om Vinäger

Oj, ett av Visbys mest överskattade ställen. Dom lättare rätterna är helt okej, varning för allt vad sötsaker heter. Äppelpajen bestod av torr deg och socker samt något torrt som smakade masonit, tror att det var den biten som kallades äpple.. Annars dyrt, ohyfsade småbrudar till personal som oftast har mer intresse av att prata med sina kompisar än att serva sina kunder. nej, det finns bättre. + för öppettiderna.

Kajsa E
Skrev om Vinäger

Härlig restaurang belägen i lummig trädgård sommartid, serverar öns bästa sushi, och erbjuder ett härligt häng sena sommardagar. Spelar loungemusik och erbjuder riktigt välgjorda drinkar medan du sitter och softar i stora härliga soffor.

Kalle H
Skrev om Vinäger

Vinäger är stället att hänga på efter skolan eller på kvällen. Passar studenter, ungdomar, de som vill synas och alla vi andra såklart. Lokalerna är mysiga och snyggt inredda. Stämmingen är alltid hög. Du träffar alltid någon du känner och formodligen några till. Snyggast i stan!