Ving

Läs vad 7 kunder tycker om Ving

• Daria O
    Daria O skrev om Ving
    Bedragare.
    Marknadsför gärna fördelar med att boka tidigt och sedan ser man priset har sänkts med 4000 kr. Det går inte att få priset sänkt förstås efter att bokning gjorts. Vill få dig att betala för dyra försäkringar som redan ingår i din hemförsäkring. Antalet stjärnor och betyg på ving.se motsvarar inte verkligheten. Gå och jämför själv ving.se tripadvisor lr hotels. Om ngt går fel skyller de på hotellet och inte på sina tjänster. Vi bokade vår bröllopsresa via dem, en premium resa för övrigt, och fick ångra oss djup. 53000 kr för en skitresa. Läs mer
  • Angelina B
    Angelina B skrev om Ving
    Usel service. Man får ingen hjälp så fort allt är betalt. Trist med så negativ kundtjänst Läs mer
  • Telma M
    Telma M skrev om Ving
    Ving ær bæst bland alla andra resebolag! Bættre priser och bra service på resorna! Rest med flera olika føretag men Ving ær bæst!!! Läs mer
  • Hjalmar R
    Hjalmar R skrev om Ving
    Som familj! Har vi! Jag Gjort ett antal paketresor med Ving/Vingresor! Kan Rekomenderas! Läs mer
  • Anders D skrev om Ving
    Bra och profsig researrangör, kan lätt rekomenderas Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Ving
    Som familj har vi rest med Ving och kan instämma i att de verkar ha koll på sina resmål. Dock har jag en negativ erfarenhet också: När vi nyligen avbokade en resa som vi hade avbeställningsskydd till landade kostnaden på en tusenlapp ändå (i avbokningsavgift etc.). Och visst, detta stod säkert finstilt någonstans, men kändes ändå ganska halvdant. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Ving
    Jag inhandlade en solsemester hos Ving. Bilden av dem som kom att motbevisas var av någon anledning att de inte hade så bra koll på resemålen. Så här i efterhand förstår jag hur dumt det låter, jag antar att det måste vara någon underliggande orsak som är svår att härleda... Hursomhelst! Vi reste med ett litet barn och de kunde verkligen vägleda i fråga om såväl resemål som hotell på orten. Resan blev oerhört lyckad. Det enda som gör att det inte blir en femma är att reseledaren på orten var något osympatisk. Läs mer

Bästa resebyråerna i Stockholm:

Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS