MyTravel

Ring 0771-23 02 30 www.ving.se
2.2

13 omdömen om MyTravel

Anna-maria P

Vi hade halvpension under vår tvåveckors semester som vi köpte av Ving. På hotellet har det serverats usel mat och när vi klagade fick vi veta att Vings kundtjänst kunde ringa till hotellet och säga att vi är missnöjda med maten. Vad skulle hända då? Skulle de vispa bort klumparna som vi fick i soppan varje kväll? Se på bilden vilken soppa vi serverades. Full att klumpar! Vi tackade nej till att kundtjänst skulle kontakta hotellet då vi inte ville att personalen skulle behandla oss sämre efter att vi har klagat. Vi bet...

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 376 omdömen 4.7 av 376 omdömen
BadgeThreeYears

Eget program i Borneo Bra o konkret rådgivning när vi köpte resan. Flexibel hantering av frågor o ändringar. Programmet blev precis som vi

Christian F
Skrev om MyTravel

Dålig kundservice och inte hjälpsamma

Sofie S
Skrev om MyTravel

De är inkompetenta och ger värre service än en sunkig gatukiosk. De spelar inte in något samtal, vilket kan bevisa hur kassa deras personal är på att ge service. Om du ska ha kontakt med de, spela in samtalet själv för de går inte att lita på.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 477 omdömen 4.6 av 477 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt mysigt ställe! Personalen var tillmötesgående och försökte alltid lösa allt. Rent och fräscht. Vissa rum hade några år på nacken m

Maria Theresé B Maria Theresé B
Sefudin A
Skrev om MyTravel

Under all kritik Har mycket dålig erfarenhet av Ving. Vi köpte våra flygbiljetter från dom och vi är just nu strandsatta vid resmålet. Vi hamnat mellan SAS och Ving där varje företag hänvisar till den andra. Det är faktiskt lättare att förstå SAS's argument då vi enbart har boknings nummer med Ving, vilket blir omöjligt för SAS att se våra biljetter. Ving är mycket dåligt på att informera vad som gäller och när man väl får information så får man informationen väldigt sent, vilket medför att man får svårigheter kring...

FILIP B
Skrev om MyTravel

Bokade en resa till Dubai genom VING. Samma datum och tid hos Apollo för 15.000kr mindre.

Evgeny A
Skrev om MyTravel

Vi bokade två hotellen i Vietnam där en av hotellen var fullständigt katastrof med rostiga parasoller, trasiga solstolar, skitigt strand, dåligt städat rum, mm. På bilder såg hotellet helt annorlunda ut och det stämde inte alls med verkligheten. När vi påpekade detta och ville få en ersättning från Ving fick vi ganska dåligt bemötande och domi början vägrade betala ersättning och till sist efter massa mails betalade bara en ”hån” summa. Dessutom misstrodd dom oss även efter vi har skickat massa bilder där ovanstående brister...

Daria O
Skrev om MyTravel

Bedragare. Marknadsför gärna fördelar med att boka tidigt och sedan ser man priset har sänkts med 4000 kr. Det går inte att få priset sänkt förstås efter att bokning gjorts. Vill få dig att betala för dyra försäkringar som redan ingår i din hemförsäkring. Antalet stjärnor och betyg på ving.se motsvarar inte verkligheten. Gå och jämför själv ving.se tripadvisor lr hotels. Om ngt går fel skyller de på hotellet och inte på sina tjänster. Vi bokade vår bröllopsresa via dem, en premium resa för övrigt, och fick ångra oss djup. 53000 kr för en skitresa.

Erica
Skrev om MyTravel

Usel service. Man får ingen hjälp så fort allt är betalt. Trist med så negativ kundtjänst

Telma M
Skrev om MyTravel

Ving ær bæst bland alla andra resebolag! Bættre priser och bra service på resorna! Rest med flera olika føretag men Ving ær bæst!!!

Hjalmar R
Skrev om MyTravel

Som familj! Har vi! Jag Gjort ett antal paketresor med Ving/Vingresor! Kan Rekomenderas!

Anders D
Skrev om MyTravel

Bra och profsig researrangör, kan lätt rekomenderas

Tobias H
Skrev om MyTravel

Som familj har vi rest med Ving och kan instämma i att de verkar ha koll på sina resmål. Dock har jag en negativ erfarenhet också: När vi nyligen avbokade en resa som vi hade avbeställningsskydd till landade kostnaden på en tusenlapp ändå (i avbokningsavgift etc.). Och visst, detta stod säkert finstilt någonstans, men kändes ändå ganska halvdant.

Joakim B
Skrev om MyTravel

Jag inhandlade en solsemester hos Ving. Bilden av dem som kom att motbevisas var av någon anledning att de inte hade så bra koll på resemålen. Så här i efterhand förstår jag hur dumt det låter, jag antar att det måste vara någon underliggande orsak som är svår att härleda... Hursomhelst! Vi reste med ett litet barn och de kunde verkligen vägleda i fråga om såväl resemål som hotell på orten. Resan blev oerhört lyckad. Det enda som gör att det inte blir en femma är att reseledaren på orten var något osympatisk.