Ving

Sveavägen 8, 111 57 Stockholm — Visa karta

Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Britt-marie E:
Allt har fungerat utmärkt. Chaufförer kom punktligt, var mycket trevliga och gav intressant information. Boendet i Havana - b & b utmärkt. T...

Resebyråer nära Ving:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 5 kunder tycker om Ving

• Telma M
    Telma M skrev om Ving
    Ving ær bæst bland alla andra resebolag! Bættre priser och bra service på resorna! Rest med flera olika føretag men Ving ær bæst!!!
  • Hjalmar R
    Hjalmar R skrev om Ving
    Som familj! Har vi! Jag Gjort ett antal paketresor med Ving/Vingresor! Kan Rekomenderas!
  • Anders D
    Anders D skrev om Ving
    Bra och profsig researrangör, kan lätt rekomenderas
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Ving
    Som familj har vi rest med Ving och kan instämma i att de verkar ha koll på sina resmål. Dock har jag en negativ erfarenhet också: När vi nyligen avbokade en resa som vi hade avbeställningsskydd till landade kostnaden på en tusenlapp ändå (i avbokningsavgift etc.). Och visst, detta stod säkert finstilt någonstans, men kändes ändå ganska halvdant.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Ving
    Jag inhandlade en solsemester hos Ving. Bilden av dem som kom att motbevisas var av någon anledning att de inte hade så bra koll på resemålen. Så här i efterhand förstår jag hur dumt det låter, jag antar att det måste vara någon underliggande orsak som är svår att härleda... Hursomhelst! Vi reste med ett litet barn och de kunde verkligen vägleda i fråga om såväl resemål som hotell på orten. Resan blev oerhört lyckad. Det enda som gör att det inte blir en femma är att reseledaren på orten var något osympatisk.

Sveavägen 8, 111 57 Stockholm