Jörgen Andersson

• Nicme I
    Nicme I sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-03-17

Gotland
    Sålt villa. Trevlig, sympatisk. Ärlig.inlyssnande.. Höll tider. Nogrann. Serviceninded. Stödjande. Läs mer
  • Margareta P
    Margareta P köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-03-16

Visby Södercentrum
    Trevlig kunnig snabb med återkoppling. Snabba svar. Mån om kunden. Vi har köpt lägenhet Läs mer
  • Else Anne Renée O
    Else Anne Renée O köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-03-10

Gotland
    Hjälpsam och vänlig på alla sätt och vis!
    Yrkeskunnig! Läs mer
  • Markus A
    Markus A köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-02-24

3:a
    Visby Norr
    Jag har köpt en bostadsrätt vid havet.
    Mycket proffsig (men inte stelt) bemött av Jörgen, väldigt lätt att prata med.
    Jag visste inre riktigt vad jag skulle förvänta mig men i efterhand så känns det som att allt klickade perfekt.
    Var på visning måndag och torsdag, skrev kontrakt på fredagen.
    Allt kändes perfekt! Läs mer
  • Simon D köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-02-14

Visby
    Köpt villa, superbra bemötande och smidig affär. Läs mer
  • Christina G
    Christina G sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-02-12

Visby
    Jörgen är mycket proffsig och kunnig i sin yrkesroll. Han inger ett gott fortroende både för säljare och köpare Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare Läs mer
  • Johan M sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-02-01

Visby
    Superbra på alla sätt och vis! Läs mer
  • Malin M sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2020-01-30

Visby
    Säljer ännu en bostad med hjälp av Jörgen. Ingen mäklare kan mäta sig med honom. Han är bäst,alla kategorier. Läs mer
  • Helene L köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-12-19

2:a
    Visby Innerstad
    Trevlig, hjälpsam och trovärdig!
    Snabb och effektiv. Flexibel med tanke på att vi inte är permanentboende på Gotland.
    Supernöjd! Läs mer
  • Urban A köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna

2019-12-19

2:a
    Visby Innerstad
    Påläst, bra bemötande och god service. Flexibel mht att vi endast kunde gå speciell dag på visning Läs mer

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson