Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

och har varit registrerad mäklare sedan 1996. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 312 omdömen sedan 2015-12-15. Jörgen Andersson har haft 34 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 312 Läs vad Jörgen Andersson

• Köpt fritidshus på nordöstra Gotland. Jörgen tog emot oss på visningen första gången med en ödmjuk framtoning. Har sedan genom hela affären varit noggrann, uppmärksam och svarat upp till lovade utkomsten HELT perfekt.
    Göran P köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-05-28
    • 62.0 m²
    • Norra Gotland
    2020-05-28
  • Jörgen har levt upp till mina förväntningar till hundra procent..Han är lätt att samarbeta med och lyhörd för de synpunkter jag har haft på försäljningen. Om jag skall göra fler bostadsaffärer är det med stor sannolikhet jag kommer att anlita Jörgen.
    Gertrud N sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-05-26
    • 84.0 m²
    • Visby Söder
    2020-05-26
  • Jörgen gav ett förtroendeingivande och ärligt intryck. Jag upplevde att han svarade tydligt på frågor och var mån om att affären skulle falla väl ut för båda parter. Sammantaget gjorde det att det kändes tryggt att köpa bostad via Jörgen.
    Niklas L köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-05-18
    • 140.0 m²
    • Visby Östra Vi
    2020-05-18
  • Sålt en villa där både jag som säljare och även köparen upplevde ett väldigt bra och lättsamt bemötande där man ständigt hölls uppdaterad kring affären samt vad som hänt och kommer att ske. En varm rekommendation rakt igenom
    Robert K sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-04-23
    • 106.0 m²
    • Visby närområde
    2020-04-23
  • Vi köpte hus! Affären gick väldigt smärtfritt. Mycket nöjd!
    Simon J köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-04-20
    • 106.0 m²
    • Visby närområde
    2020-04-20
  • Lika fantastisk bra som i alla andra husaffärer vi har gjort med hjälp av Jörgen.
    Johan M sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-04-09
    • 147.0 m²
    • Visby Innerstad
    2020-04-09
  • Sålt villa. Trevlig, sympatisk. Ärlig.inlyssnande.. Höll tider. Nogrann. Serviceninded. Stödjande.
    Nicme I
    Nicme I sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-03-17
    • 124.0 m²
    • Gotland
    2020-03-17
  • Trevlig kunnig snabb med återkoppling. Snabba svar. Mån om kunden. Vi har köpt lägenhet
    Margareta P
    Margareta P köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-03-16
    • 4:a
    • 103.0 m²
    • Visby Södercentrum
    2020-03-16
  • Hjälpsam och vänlig på alla sätt och vis! Yrkeskunnig!
    Else Anne Renée O
    Else Anne Renée O köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-03-10
    • 124.0 m²
    • Gotland
    2020-03-10
  • Jag har köpt en bostadsrätt vid havet. Mycket proffsig (men inte stelt) bemött av Jörgen, väldigt lätt att prata med. Jag visste inre riktigt vad jag skulle förvänta mig men i efterhand så känns det som att allt klickade perfekt. Var på visning måndag och torsdag, skrev kontrakt på fredagen. Allt kändes perfekt!
    Markus A
    Markus A köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    2020-02-24
    • 3:a