Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

Jörgen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 418 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Andersson har haft 43 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 418 Läs vad Jörgen Andersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Furulund
    2022-09-23 Verifierad kund
    Även fast vi fysiskt inte kunde närvara på varken visning och kontraktskrivning kände vi oss helt trygg under hela processen. Vi fick alltid snabb återkoppling och hjälp med alla dom frågor som dök upp för oss som förstagångsköpare.
    • Visby - Terra Nova
    2022-09-20 Verifierad kund
    Jörgen utför sitt uppdrag med stor proffessionalitet och ett mycket varmt och hjärtligt bemötande. Under uppdraget förs en öppen dialog vilket lägger grund för ett bra samarbete. Vi har ett stort förtroende för Jörgen och lämnar våra varmaste rekommendationer!!
    • Östra Gotland
    2022-09-13 Verifierad kund
    Jörgen såg till att följa våra önskemål och hade ett mycket bra bemötande både mot oss som säljare, mot köparna och de andra spekulanterna. Han var mycket mån om att det skulle bli en bra och trygg affär för alla parter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Björken
    2022-09-13 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig. Stark rekommendation från min sida.
    • Östra Gotland
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mycket seriös, lyhörd och professionell. Sätter kundens intresse främst. Vänligt bemötande men tydlig med vad som gäller.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Öster
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Jörgen som mäklare - proffsig, påläst, engagerad och trevlig! Vi kände vi oss trygga och prioriterade, och under hela processen informerade han oss om vad som pågick.
  • Lina Emma Maria M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Söder
    2022-08-24 Verifierad kund
    Jag köpte mitt radhus av Jörgen och vilken mäklare👌🏻 Snabb återkoppling, trevlig, kunnig, lyhörd, hjälpsam och noggrann! Här har du en av Gotlands bästa mäklare🙌 Rekommenderas varmt! Tack snälla för allt Jörgen!!
  • 2022-08-23 Spontant omdöme
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby Öster
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi har träffat Jörgen ifrån Visbymäklarna på flertalet visningar. Han är professionell och gör det som man kan förvänta sig. Tydlig, och svarar enkelt på alla frågor som man har.
    Vi har nu köpt bostad som Jörgen förmedlat. Allt har gått smidigt och enkelt.
    Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Andersson en del av Visbymäklarna
    • Visby närområde
    2022-06-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb i kommunikationen.