Visma Severa

Strandbergsgatan 61, 112 51 Stockholm — Visa karta

Severa PSA (SaaS) är ett prisbelönt allt-i-ett system som kombinerar och kopplar ihop CRM/Säljstöd med projekthantering, tidrapportering och fakturering. Severa är i grunden Finskt och har blivit Finlands mest använda affärsystem på bara 6 år.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Visma Severa:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 1 kund tycker om Visma Severa

• Emma K
    Emma K skrev om Visma Severa
    Severa har lyckats skapa något riktigt bra! En kombinerad produkt med CRM, projekthantering, tidrapportering och fakturering som förenklar hela arbetsflödet. Ligger på samma pris som merparten av vad konkurrenterna tar för en av de här delarna. Hela Severas filosofi är att göra det som är komplicerat och tråkigt enkelt och kul (om nu affärssystem kan vara det ;))
    I Finland, som Severa kommer ifrån har systemet nästan enbart sålts via rekommendationer, så det ska bli spännande att se om vi kommer få samma respons här i Sverige.

Jag jobbar numera på Severa av samma anledning som ovan, ifall ni känner att jag är översvallande positiv, men jag står verkligen för både företag och produkt. Bl.a ska vi avråda till köp där vi ser att företaget inte passar vårt system, eftersom Severas affärsmodell går ut på långsiktiga relationer.

Strandbergsgatan 61, 112 51 Stockholm