Vittsjö Restaurang o Pizzeria

3.0

4 omdömen om Vittsjö Restaurang o Pizzeria

Elin H
Skrev om Vittsjö Restaurang o Pizzeria

Vi stannade till på Vittsjö pizzeria och åt en väldigt god middag, vi fick maten serverad på en jättevarm stenplatta. Det var både väldigt gott o annorlunda, färska råvaror o grönasker fick man till. Det var en fräsch lokal o trevlig o kunnig personal. Helt klart återkommer vi!!

Jonas J
Skrev om Vittsjö Restaurang o Pizzeria

Hej, Ronny. Och välkommen till Vittsjö. Låt mig berätta om samhället och restaurangen. De två lever nämligen i ett symbiosförhållande. Vittsjö Pizzeria har funnits i över 27 år, och drivits av samma familj. Generationer av Vittsjöbor har vuxit upp med familjen, och frågar du vem som helst på gatan kan de intyga att personalen är rakryggade och tillmötesgående. Särskilt uppenbart hur lojala Vittsjö-medborgarna ärblev det när en andra pizzerian öppnade för några år sedan. Ingen som bott längre än ett par månader...

ronny b
Skrev om Vittsjö Restaurang o Pizzeria

Håller helt med föregående talare. Är nyinflyttad till Vittsjö och var ute och skulle äta med en kompis i början av juli månad. Vi bestämde oss för Vittsjö Pizzeria. Träffade på en man i 25-30 års åldern. Hans bemötande var riktigt oprofessionellt. Han var direkt otrevlig. Tråkigt att men inte själv har känsla för vilket yrkesval man bör välja. Vi gick faktiskt därifrån och åt på rest Åå Spåret. Betydligt trevligare bemötande.

kenneth n
Skrev om Vittsjö Restaurang o Pizzeria

God mat och god service normalt. Tydligen har man någon yngre sommarhjälp med i särklass ohyfsat uppträdande. Tråkigt för en rest i en relativt liten ort.