Rekommenderat företag 2016 - VNP Bygg

VNP Bygg

Spånlötsvägen 83, 184 34 Åkersberga — Visa karta

VNP Bygg arbetar med totalrenoveringar av lägenheter och hus. Vi gör allt inom badrum och kök samt bygg i stort. Vi ser vi till att kunderna får kvalitet, trygghet och bästa möjliga pris.
Varmt välkomna att lämna er renovering i trygga händer!
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om VNP Bygg

• Hauzhin L
    Hauzhin L skrev om VNP Bygg
    Vi anlitade VPN bygg efter en rekommendation av en arbetskollega. Vi totalrenoverade vår nyköpta villa. Vi är mycket nöjda med resultatet. Valentin var pålitlig och tillgänglig. Hans medarbetare var professionella, punktliga och trevliga. De var lyhörda för våra önskemål och tog kontakt vid olika frågeställningar. Vi fick ett mycket bra pris och är mycket nöjda med slutresultatet. Vi rekommenderar varmt VPN och kommer att anlita dem igen för eventuella jobb i framtiden. Hermen
  • Martin U
    Martin U skrev om VNP Bygg
    Det här är tredje gången jag anlitat Valentin och han är alltid lika trevlig och punktlig och professionell!
    Det är bara att ringa honom så kommer han!
    /Martin
  • Patrik J
    Patrik J skrev om VNP Bygg
    Jag anlitade Valentin för en helrenovering av min lägenhet i St Eriksplan. Jag blev verkligen helnöjd med slutresultatet där Valentin gjort ett suveränt och professionellt jobb. Valenting är väldigt mån om att utföra arbetet enligt kundens önskemål. Dessutom är han väldigt trevlig att ha att göra med och en byggare som jag verkligen kan rekommendera vidare till andra som önskar renovera sina lägenheter eller villor.
  • Niklas P
    Niklas P skrev om VNP Bygg
    Byggde om kök, badrum samt byggde in ett par garderober i hallen. VNP Bygg upplevdes hela tiden som snabba och smidiga att ha att göra med. Bra detaljkvalitet. Mycket ansvarstagande och helt problemfria att arbeta med. Kan varmt rekommendera detta företag!
  • Paula
    Paula skrev om VNP Bygg
    VNP Bygg gjorde ett super jobb. De är utförliga och flexibla. Jag upplevde att Valentin (min kontaktperson) alltid var tillgänglig och levererade utomordentlig service från början till slut. Väldigt proffsigt och ordentligt gjort! Rekommenderar VNP Bygg varmt!
  • Michael P
    Michael P skrev om VNP Bygg
    Jättenöjd!
    Anlitade Valentin för att måla om vår bostadsrätt.
    Jättetrevlig, alltid kontaktbar och jobbet blev klart i tid.
    Tack
  • Max Urban N
    Max Urban N skrev om VNP Bygg
    Det bästa bolag jag kommit över när det kommer till renoveringar. Jag har använt dem vid två projekt och rekommenderat bolaget vidare till vänner och jag finns gärna med som referens om ni frågar bolaget. Valentin som driver bolaget är väldigt genuin och ärlig som person och nöjer sig inte fören man själv blir nöjd. Det är inte varje dag man kommer över hantverkare som förtjänar en 5/5. Tack för allt!
  • Tomas B
    Tomas B skrev om VNP Bygg
    Snabba, noggranna, proffsiga, välorganiserade,
  • Jessie
    Jessie skrev om VNP Bygg
    Gott, förtroendeingivande och tjänstvilligt bemötande. Levererar inom övernskommen tid och till överenskommet pris och lyckas ändå vara flexibla under arbetets gång. Gott hantverk samt Utmärkt ”finish”. Vi är mycket nöjda och kan definitivt rekommendera VNP Bygg.
  • Lena L
    Lena L skrev om VNP Bygg
    Kan varmt rekommendera VNP Bygg. Jag har anlitat Valentin och hans team två ggr och är mycket nöjd med slutresultatet, bemötandet och priset. Kommer absolut att anlita dem igen.
    Lena Larsson
  • Marzena D
    Marzena D skrev om VNP Bygg
    Vi har anlitat VNP Bygg några gånger. Alltid nöjda och glada efter avslutat uppdrag.
    Valentins proffsiga och kreativa sätt att arbeta, hjälpa med bra lösningar bidrar till att nästa gång blir det VNP Bygg igen.
    Marzena
  • Jakob J
    Jakob J skrev om VNP Bygg
    Jag kom i kontakt med VNP Bygg första gången när jag behövde hjälp med att installera en dörr i mina föräldrars lägenhet. Allt gick väldigt smidigt och jag blev imponerad av Valentins förmåga att se lösningar istället för problem.

När det var dags att renovera min nya lägenhet så var valet ganska enkelt. Valentin och VNP Bygg kom in och renoverade hela lägenheten och det blev riktigt bra. Även här visade Valentin på stor erfarenhet och sin förmåga att se lösningar genom att komma med mycket bra förslag över hur man skulle bygga väggar, sätta in dörrar mm för att utnyttja ytan
    så bra som möjligt.

Jag kommer definitivt att anlita Valentin och VNP Bygg igen.
  • Richard G
    Richard G skrev om VNP Bygg
    Jag har anlitat Valentin och hans medarbetare vid flera tillfällen tex. bygga altan, förråd, staket, sätta upp ny vägg, mm. Alltid har jag mötts av bra kundservice, ett lösningsorienterat synsätt och utmärkta resultat, väldigt prisvärda! Kan verkligen lämna mina bästa rekommendationer.
  • Peter G
    Peter G skrev om VNP Bygg
    Bra resultat och lätta att ha och gör med!
  • Maria G
    Maria G skrev om VNP Bygg
    Punktliga, snabba och fint resultat. Rekommenderar
  • Rickard H
    Rickard H skrev om VNP Bygg
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande med snabb återkoppling under alla projekt som jag har anlitat VNP Bygg till. Dom har varit ett bra bollplank med nya lösningar vid ombyggnation mm. Jag har anlitat VNP Bygg till ny bygge av Kök, badrum, Vägar, Tak samt El och VVS. Dom är riktigt bra på att hålla tidsplanen under hela jobbet.
  • Emma R
    Emma R skrev om VNP Bygg
    Jag har anlitat detta gäng ett par gånger och rekommenderat dem till alla jag känner som behövt hjälp med allt från målning och småsnickrande till köksrenovering... Mycket nöjd. De levererar enligt plan och är dessutom alltid trevliga att ha att göra med.
  • Helene S
    Helene S skrev om VNP Bygg
    Jag tycker att Valentine har varit jättebra i hela processen. Han har varit lyhörd för vad vi har velat och bemött oss jättebra. Även hantverkarna har varit professionella och bra att ha att göra med. Det jag tycker är lite svårt är att hantverkarna inte pratar vare sig svenska eller engelska - så det blir lite svårt att kommunicera.. men det har löst sig till det bästa ändå, genom att Valentine har varit länken då det har varit något.
  • Peter S
    Peter S skrev om VNP Bygg
    Valentin och hans medarbetare visade lika mycket hantverksmässig skicklighet som prov på både tålamod och felixibilitet. Rakt igenom med våra önskemål och vårt bästa i fokus. Flexibel, pålitliga och generösa.

Hjälpte oss dessutom att bygga ett matbord som är fantastiskt!

Mycket nöjda och kan varmt rekommendera andra att ta chansen.
  • Nina R
    Nina R skrev om VNP Bygg
    Fantastiskt bra bemötande, superbra och snabbt utfört jobb! Oerhört flexibla och serviceinriktade! Vi va oerhört nöjda!
  • Melina J
    Melina J skrev om VNP Bygg
    VNP Bygg byggde ett sovrum åt mig. Satte upp en del väggar, la golv, tapet och målade samt satte in spotlights och eluttag.
    Resultatet har blivit mycket bra och de har varit tillgängliga och arbetat snabbt.
  • Marie D
    Marie D skrev om VNP Bygg
    Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och inger ett stort förtroende är ett annat plus. Jag är genomgående nöjd!
  • Patrik P
    Patrik P skrev om VNP Bygg
    Superduktig och heltäckande i sitt erbjudande!! Alltid bra bemötande och hjälpte till med snabbt uppkomna situationer. Trevliga och hjälpsamma!

Spånlötsvägen 83, 184 34 Åkersberga