Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Södertälje Volkswagen Group Sverige AB

Volkswagen Group Sverige AB

Hantverksvägen 9, 151 65 Södertälje — Visa karta

Vendelsövägen 53, 13644, HANDEN
Haninge Bilpark
sameer s:
Idag blev det en volvo v60 och innan dess en saab 95. Mycket bra service och trevliga killar så klart säger bara tack för idag ses nästa gå...

Försäljare av begagnade bilar nära Volkswagen Group Sverige AB:

Forskargatan 13, Södertälje
Joakim G:
Vart väl omhändertagen ,Babak var kunnig o hjälpsam.Jag skulle absolut rekommendera andra att ta kontakt med SEAT Södertälje

GRENVÄGEN 6, SÖDERTÄLJE
Varmt välkomna! Läs mer ›
Mohannad A:
Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad

Läs vad 1 kund tycker om Volkswagen Group Sverige AB

• Marika O
    Marika O skrev om Volkswagen Group Sverige AB
    Jag tycker dom är jättebra som säljer den bästa bilen man kan få tag på. Seriösa försäljare som inte lägger sig för att skryta. Men det är ju inget skryt för Volkswagen gör ju så fan så bra bilar vilket alla vet. Köp din VW här och kom på årets hetaste VW-träff på Mantorp Park första helgen i Juni. Det är najs. Effekttest, bankörning och tidtagning på stippen och självklart utställning. Just därför ska du köpa en VW och just här för de är här bäst!

Hantverksvägen 9, 151 65 Södertälje