Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Nacka VVS-Mannen i Stockholm

VVS-Mannen i Stockholm

Örkroken 21 c, 138 40 Älta — Visa karta

Allt inom VVS och rör i hela Storstockholm!

Ska du bygga om, bygga nytt eller behöver få något reparerat? Vi hjälper dig med allt från att byta packning i badrumskranen till installation av värmeanläggning, stambyte och rörinspektion, vilket vi är STVF-certifierade för.

En av våra specialiteter är spolning av avlopp och där använder vi inga kemikalier utan värnar om miljön genom hela processen.

Vårt främsta mål är nöjda kunder och att leverera kvalitet. Med personlig kontakt, tydlig prissättning och genom att respektera våra kunders tid tror vi att vi kan nå dit varje gång.

Kontakta oss för en offert på ditt VVS-jobb!

Läs vad 28 kunder tycker om VVS-Mannen i Stockholm

• Cecilia L skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Förtroendeingivande och trygg hjälp som löste vårt rejäla stopp i avloppet.
    Kunde snabbt få en tid till detta, gott bemötande. Läs mer
  • Ulf L skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Bra bemötande från samtliga jag träffat på företaget. Det dom hjälpt oss med är byte av avlopp, montage av backventiler, Wisetraps(råttdödare). Men dom har också relinat avlopp där vi inte kunnat byta. Bra hjälp även vid akuta problem, dom har snabbt dykt upp och löst problemen. Läs mer
  • Stefan U skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt.
    Toppbetyg ifrån mig.
    Stefan ordförande i brf i Hägersten Läs mer
  • Mikael L skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Fixade en vattenläcka både snabbt och till ett bra pris. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Mathias H skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Har anlitat Thomas mer än en gång. Varje gång med ett snabbt och bra arbete som jag varit nöjd med. Detta såväl med utförande och prisnivå. Läs mer
  • Pether B skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Efter ett antal akut- och underhållsspolningar kom VVS-mannen och filmade, visade och berättade om grundorsaken till problemen. Proffsigt och kundorienterat. Även om beskedet är jobbigt är det bättre att veta och få hjälp att fixa problemet långsiktigt. Läs mer
  • Peter Z skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    VVS-mannen var väldigt tillmötesgående - enligt min åsikt en duktig fackman Läs mer
  • Jon E skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Snabb service! Trevlig och servicemided! Läs mer
  • Emil S skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Trevlig och ställde upp på kort varsel. Bara positivt! Läs mer
  • Jocke G
    Jocke G skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Väldigt duktig och trevlig, behövde inte vänta utan fick hjälp direkt! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Efter att haft ett stor företag hemma för spolning tre gånger,utan att få bukt på problemet,ringde jag VVS mannen.
    Thomas kom och sökte efter källan till problemen och äntligen fick jag det löst.
    Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Niklas B skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    VVS-mannen anlitades för att dra fram vatten i kök till kyl och frys med dispenser för is och kylt vatten. På inkommande vattenledning installerades även en fjärrstyrd vattenfelsbrytare på rekommendation av företaget. Vattenfelsbrytaren krävde att befintliga rörkopplingar under vattenberedaren byggdes om i ett mycket trångt utrymme. Allting löstes på bästa sätt och jag kan inte vara mer nöjd. Rekommendationen om att installera vattenfelsbrytare har redan bidragit till att mitt försäkringsbolag har sänkt hemförsäkringspremien.

VVS-mannen Tomas är en pålitlig, kunnig och mycket trevlig yrkesman. Vi anlitar honom igen vid framtida VVS-arbeten. Läs mer
  • Jari B skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    VVS-Mannen installerade nyligen fläktkonvektorer i mitt hus. Bra resultat, rak kommunikation och rätt pris.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Dag S skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    vvs-mannen. Gör ett mycket bra och snappt arbete, +ett mycket trevligt bemötande. Jag kan med mycket gott samvete rekommendera den firman. Läs mer
  • Eva B skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Trevligt bemötande. Snabb betjäning. Mitt avloppsrör behövde filmas och det gick snabbt och effektivt.Mycket hjälpsam när försäkringsbolaget behövde kontaktas. Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Thomas är duktig och extremt ärlig! Rekommenderar VVS-Mannen Thomas om ni har problem med rören :) Läs mer
  • Tropicfarma E skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Mycket professionell och snabb i svaren
    Mer än förväntat
    Både i fråga om arbete och samarbete med andra arbetare mycket väl med miljön hänvisning mycket väl
    Arbetet överstiger priset för ett sådant arbete
    Sammanfattningsvis ett företag som kommer att fortsätta att arbeta och som rekommenderar dig till andra företag för deras professionalism, bra arbete och bra pris Läs mer
  • Leif R skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Fick hjälp med en läckande vägghängd toalett.

Bra bemötande med snabbt och problemfritt genomförande.

Rekommenderas! Läs mer
  • Paricia R skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Very professional and friendly. Extremely good service and everything delivered in a timely manner! Läs mer
  • Olle W skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Positivt
    Vi fick det beställda arbetet utfört på ett bra sätt.
    OK.

Det var väl ungefär som jag tänkt mig.
    Bra. Läs mer
  • Hans S skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Bra bemötande, jobbet blev gjort och bra(stambyte och tvättstuga).
    Fick utfört det jag ville ha gjort.
    Kunnig och bra pris för jobbet. Läs mer
  • Johan L skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Trevligt bemötande. Väldigt prisvärt , bra service och hög nivå på utfört arbete. Mycket nöjd! Läs mer
  • Gunilla C skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Väldigt gott bemötande. Levde upp till förväntan TILL 100%. Mycket bra servicenivå och god stämning. Nöjd med priset och en angenäm arbetsinsats. Läs mer
  • Conny B
    Conny B skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Bra jobb och pris plus mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrik R skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Artigt och proffisionellt, Helt, Bra, Prisvärt, Läs mer
  • BjÖrn E skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Kompetent och kunnig. Snabb leverans och hantering. Läs mer
  • Jonas B skrev om VVS-Mannen i Stockholm
    Har anlitat VVS-mannen flertalet gånger i samband med badrumsrenovering och är mycket nöjd. Håller överenskommelser och levererar ett bra resultat med snygg finish. Kommer anlita honom igen och kan varmt rekomendera honom till andra som behöver en pålitlig och duktig rörmokare! Läs mer
  • Danne O
    Danne O skrev om VVS-Mannen i Stockholm