VVS-Mannen i Stockholm

VVS-Mannen i Stockholm

www.vvsmannen.se
Ligue 08-408 329 33 Compartilhar

About company

Allt inom VVS och rör i hela Storstockholm! Ska du bygga om, bygga nytt eller behöver få något reparerat? Vi hjälper dig med allt från att byta packning i badrumskranen till installation av värmeanläggning, stambyte och rörinspektion, vilket vi är STVF-certifierade för. En av våra specialiteter är spolning av avlopp och där...

38 omdömen om VVS-Mannen i Stockholm

Sedan starten hos Reco 2013

MATTIAS N
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Ett toppenjobb av två trevliga hantverkare som skötte jobbet proffesionellt vad gällde bemötande, arbete och städning. Rekommenderas varmt.

Njupkärrs R
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Snabb kontakt på telefon sedan återkopplade en av deras anställda för lösning av problem obs det är en tdl mottagning det är inte bara Jag behövde akut hjälp med filmning av avlopp som fastighets ägare ej ville billa fram spolning av dito. Rekommendation att köra med sprut epoxi. Smidig lösning på mina problem.

Ingrid M
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Det var en mycket positiv upplevelse. Trevliga killar som hela tiden var noga med att informera om vad som gjordes. Snabbt gick det också.

Sebastian W
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Proffsigt bemötande och utförande. Ställde upp när det krisade med vattenläckage på tomten och ringde runt till kommun och fixade kvällstid. Dessutom ett supertrevligt gäng!

Felix O
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Vi fick väldigt bra hjälp att byta ut och relina alla våra avlopp. Tydlig kommunikation, trevligt bemötande och inställningen att hitta den bästa lösningen.

Gunnar L
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Vänligt och fokuserat bemötande från första kontakt som rullade vidare till relining ev ett avloppsrör under källargolvet i vårt hus. Allt gick enligt programmet och röret uppfyller nu våra krav.

Johan Larsson Bygg & Allservic J
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Bra kvalitet, trevlig, snabb, skickligt utfört arbete.

Hans F
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Bra utfört arbete av trevlig och kunnig personal (och dammfritt). Byte av rör och golvbrunn i betonggolv i pannrum.

Inga L
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Jag vill verkligen rekommendera detta företag. Behövde få akut råd kring konstig lukt i huset och 3 man kom samma dag. De uppträdde trevligt och proffisionellt och jag fick de råd jag behövde. Jag kommer definitivt anlita dem igen om behov uppstår.

Njupkärrs R
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Hjälp med relining av avlopp i fastighet i sth till kunds stora glädje

Cecilia  L
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Förtroendeingivande och trygg hjälp som löste vårt rejäla stopp i avloppet. Kunde snabbt få en tid till detta, gott bemötande.

Ulf L
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Bra bemötande från samtliga jag träffat på företaget. Det dom hjälpt oss med är byte av avlopp, montage av backventiler, Wisetraps(råttdödare). Men dom har också relinat avlopp där vi inte kunnat byta. Bra hjälp även vid akuta problem, dom har snabbt dykt upp och löst problemen.

Stefan U
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt. Toppbetyg ifrån mig. Stefan ordförande i brf i Hägersten

Mikael L
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Fixade en vattenläcka både snabbt och till ett bra pris. Väldigt nöjd.

Mathias H
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Har anlitat Thomas mer än en gång. Varje gång med ett snabbt och bra arbete som jag varit nöjd med. Detta såväl med utförande och prisnivå.

Pether B
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Efter ett antal akut- och underhållsspolningar kom VVS-mannen och filmade, visade och berättade om grundorsaken till problemen. Proffsigt och kundorienterat. Även om beskedet är jobbigt är det bättre att veta och få hjälp att fixa problemet långsiktigt.

Peter Z
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

VVS-mannen var väldigt tillmötesgående - enligt min åsikt en duktig fackman

Jon E
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Snabb service! Trevlig och servicemided!

Emil S
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Trevlig och ställde upp på kort varsel. Bara positivt!

Jocke G
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Väldigt duktig och trevlig, behövde inte vänta utan fick hjälp direkt!

Thomas L
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Efter att haft ett stor företag hemma för spolning tre gånger,utan att få bukt på problemet,ringde jag VVS mannen. Thomas kom och sökte efter källan till problemen och äntligen fick jag det löst. Jag kan varmt rekommendera honom.

Niklas B
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

VVS-mannen anlitades för att dra fram vatten i kök till kyl och frys med dispenser för is och kylt vatten. På inkommande vattenledning installerades även en fjärrstyrd vattenfelsbrytare på rekommendation av företaget. Vattenfelsbrytaren krävde att befintliga rörkopplingar under vattenberedaren byggdes om i ett mycket trångt utrymme. Allting löstes på bästa sätt och jag kan inte vara mer nöjd. Rekommendationen om att installera vattenfelsbrytare har redan bidragit till att mitt försäkringsbolag har sänkt hemförsäkringspremien....

Jari B
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

VVS-Mannen installerade nyligen fläktkonvektorer i mitt hus. Bra resultat, rak kommunikation och rätt pris. Rekommenderas!

Dag S
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

vvs-mannen. Gör ett mycket bra och snappt arbete, +ett mycket trevligt bemötande. Jag kan med mycket gott samvete rekommendera den firman.

Eva B
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Trevligt bemötande. Snabb betjäning. Mitt avloppsrör behövde filmas och det gick snabbt och effektivt.Mycket hjälpsam när försäkringsbolaget behövde kontaktas.

Nikola T
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Thomas är duktig och extremt ärlig! Rekommenderar VVS-Mannen Thomas om ni har problem med rören :)

Tropicfarma E
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Mycket professionell och snabb i svaren Mer än förväntat Både i fråga om arbete och samarbete med andra arbetare mycket väl med miljön hänvisning mycket väl Arbetet överstiger priset för ett sådant arbete Sammanfattningsvis ett företag som kommer att fortsätta att arbeta och som rekommenderar dig till andra företag för deras professionalism, bra arbete och bra pris

Leif R
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Fick hjälp med en läckande vägghängd toalett. Bra bemötande med snabbt och problemfritt genomförande. Rekommenderas!

Paricia R
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Very professional and friendly. Extremely good service and everything delivered in a timely manner!

Olle W
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Positivt Vi fick det beställda arbetet utfört på ett bra sätt. OK. Det var väl ungefär som jag tänkt mig. Bra.

Hans S
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Bra bemötande, jobbet blev gjort och bra(stambyte och tvättstuga). Fick utfört det jag ville ha gjort. Kunnig och bra pris för jobbet.

Johan L
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Trevligt bemötande. Väldigt prisvärt , bra service och hög nivå på utfört arbete. Mycket nöjd!

Gunilla C
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Väldigt gott bemötande. Levde upp till förväntan TILL 100%. Mycket bra servicenivå och god stämning. Nöjd med priset och en angenäm arbetsinsats.

Conny B
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Bra jobb och pris plus mycket trevligt bemötande.

Fredrik R

Artigt och proffisionellt, Helt, Bra, Prisvärt,

BjÖrn E
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Kompetent och kunnig. Snabb leverans och hantering.

Jonas B
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Har anlitat VVS-mannen flertalet gånger i samband med badrumsrenovering och är mycket nöjd. Håller överenskommelser och levererar ett bra resultat med snygg finish. Kommer anlita honom igen och kan varmt rekomendera honom till andra som behöver en pålitlig och duktig rörmokare!

Danne O
Escreveu sobre VVS-Mannen i Stockholm

Otroligt bra! Servicenivån var över förväntan. Trevlig och proffsigt!