Wallberghälsan

Wallberghälsan

Ring 08-121 301 80 www.wallberghalsan.se
4.0

Wallberghälsan är en företagshälsovård med fokus på förebyggande hälsovård, friskvård, arbetsmiljö och rehabilitering. Som avtalskund får du tillgång till en företagshälsovård med ett brett utbud av kompetenser och väletablerad specialistvård. Vi anpassar, efter behovsanalys, er företagshälsovård på bästa sätt för att uppnå...

114 omdömen om Wallberghälsan

Sowvanee S
Skrev om Wallberghälsan

2018/08/21 Har varit och gjort hälsokontroll och träffade Sussane Sjöstad hon är jätte duktig och snäll. Har aldrig lämnat blodprov utan att det göra ont och har några hål i armen men hos Sussane var det perfekt en enda hål i armen.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Ulf A
Skrev om Wallberghälsan

Mycket trevligt bemötande samt känns proffsigt Har fått den hjälp jag ville ha

Lars E
Skrev om Wallberghälsan

Man kunde få lite mer information av läkaren. Gick bara igenom svaren så fort.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Jan B
Skrev om Wallberghälsan

Kändes bra direkt vid den första kontakten. Tjänster vi köpt är hälsokontroller för personalen på bolaget. Allt har gått smärtfritt och tider etc har hållits som utlovat.

Javier A
Skrev om Wallberghälsan

Det var bra, nöjd med allt, och kan absolut rekommendera det här.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Ann-christine E
Skrev om Wallberghälsan

Trevligt ! men egentligen ganska onödigt eftersom vi har fri sjukvård och husläkarsystem i Sverige. Anledningen till den här undersökningen är ju egentligen bara för att tillmötesgå kravet enligt kollektivavtalet. Hälsoråd finns ju också att tillgå lite överallt. Men... bortsett från allt det så är det väl bra med lite puschning och bemötandet av sjuksyster och läkare har varit mycket bra!

Svar från Wallberghälsan

Tack för din feedback. Vad bra att du tyckte om bemötandet. Vi håller inte med om att det är onödigt förstås. En hälsokontroll är tänkt som friskvård, men vi håller med om att det finns ett underskattat husläkarsystem i Sverige.

Jannike D
Skrev om Wallberghälsan

Gjorde en stor hälsoundersökning. Tyckte inte alls att det kändes speciellt seriöst och de kollade inte allt.

Svar från Wallberghälsan

Tack för din feedback. Vi är ledsna att du inte tyckte det kändes speciellt seriöst. Tyvärr är det omöjligt att kolla precis allt, vi kollar allt som ingår i vår hälsokontroll som är listad på hemsidan och som din arbetsgivare beställt.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1024 omdömen 4.7 av 1024 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Patrick K
Skrev om Wallberghälsan

Bra och tryggt och trevligt bemötande och bra uppföljning både muntligt och skriftligt.

Jan L
Skrev om Wallberghälsan

Min upplevelse och omhändertagande av wallbergshälsan va god

Chris W gillar detta
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Anton L
Skrev om Wallberghälsan

Jag fick notiser på min telefon om en kollegas tider/kontakt med er. JAg nämnde detta men fick fortfarande sms från er. Annars var det inget märkvärdigt

Svar från Wallberghälsan

Vad synd att du tyckte att det inte var något märkvärdigt. Vi är ledsna att det blev lite knas med telefonnumret, vi får dem i första hand från din arbetsgivare. Vi kommer efterfråga uppdatering av personalens uppgifter.

Thomas A
Skrev om Wallberghälsan

Fick ett riktigt trevligt bemötande och svar på mina frågor..

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 608 omdömen 4.7 av 608 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Eva B
Skrev om Wallberghälsan

Jag är nöjd med mina besök hos er. Det kändes som en ordentlig genomgång av mitt hälsoläge. Mvh Eva

Annika E
Skrev om Wallberghälsan

Bra bemötande vid bokning av tjänsten, snabb återkoppling. Lokalerna kändes slitna och själva hälsoundersökningen standardbra, inte mer. Samtal med läkaren efteråt helt okej.

Svar från Wallberghälsan

Tack för din feedback! Vi vet att våra lokaler på Södermalm är i behov av uppdatering och vi har pågående arbete med detta. Hoppas vi blir klara till nästa besök!

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Niklas T
Skrev om Wallberghälsan

Vänligt och varmt bemötande. Sakligt proffesionellt genomförd undersökning. Bra kommunikation! Bra uppföljning!! Topp!

Ulf E
Skrev om Wallberghälsan

Bra och snabb provsvar Vänligt bemötande

Peter R
Skrev om Wallberghälsan

Jag är mycket nöjd med min undersökning och på det sätt frågeformulär och den uppföljningen gick till.

Jonas B
Skrev om Wallberghälsan

I det stora hela var det väldigt bra men blev ifrågasatt å det bestämdaste varför jag ville ta PSA prov trots att jag "bara" är 40 år, annars var det bra !

Peter B
Skrev om Wallberghälsan

den sämsta hälsoundersökning som jag har varit på i hela mitt liv inget fungerade inte bra utfört inte respons på frågor och totalt måste min utvädering bli att det var dåligt :(

Svar från Wallberghälsan

Hej Peter, Väldigt tråkigt att höra. Förstår att du hade frågor som vår sjuksköterska inte kunde svara på. De frågorna kräver läkarkompetens, men den undersökningen som var beställd inkluderade tyvärr inte läkaruppföljning. Att inget fungerade och att det inte var bra utfört ska jag undersöka vidare.

NP Gruppen
Skrev om Wallberghälsan

i samband med undersökningen kunde man konstatera att min lungkapasitet va kraftigt nedsatt, ej rökare dock astma,ni skulle gå vidare med detta undrar när/om det blir av?

Svar från Wallberghälsan

Hej Thomas, pga sekretess kan vi inte lägga ut något information har. Ring oss gärna på 08-121 301 80 Med vänlig hälsning Chris Wilson

Björn S
Skrev om Wallberghälsan

Vart bemött På ett trevligt sätt

Crister L
Skrev om Wallberghälsan

Mycket bra! Trevlig Personal. Det var en grundlig och bra undersökning med bra uppföljning av värden.

Felix M
Skrev om Wallberghälsan

Fick bra information om mitt leverna. Otroligt trevlig tjej som hjälpte mig

Peter N
Skrev om Wallberghälsan

Bra generellt. Vi köpte en hälsoundersökning till alla anställda. Bra bemötande och proffsig återkoppling. Lite snabba på att kalla tillbaka personal för ytterligare undersökning efter provresultat utan att prata med oss.

Svar från Wallberghälsan

Hej Peter, Tack för din feedback. Vi kommer lära från detta och förbättra vår service. Med vänlig hälsning Chris

Annika H
Skrev om Wallberghälsan

Jag gjorde en hälsoundersökning. Det var mycket lugnt och trevligt. Jag kände mig väl omhändertagen. Sköterskan var uppmärksam, trevlig och verkade intresserad av hur jag mådde.

Leif L
Skrev om Wallberghälsan

bra hjälp samma lyssnar utmärkt service

Tomas H
Skrev om Wallberghälsan

Jag var på hälsokontroll via företaget jag jobbar på. Jag fick en kallelse, Åker dit och blir bemött av en supertrevlig sköterska. Efter prover och undersökning tar hon en stund med att informera om mitt tillstånd. Tack vare det så har jag lagt om min livsstil radikalt. Tack för det Eva. Sedan träffade jag läkaren. Hör och häpna. Jag har aldrig tidigare skrattat under ett läkarbesök. Jag återkommer. Nu mår jag prima! TACK !

Susan H
Skrev om Wallberghälsan

Trevligt bemötande, snabbt resultat av provsvar och en förklaring av resultaten som var lättförstådd.

Christer S

Efterlängtad företagshälsovård

Anders F
Skrev om Wallberghälsan

Bra bemötande , höll avtalade tider

Niklas W
Skrev om Wallberghälsan

Trevlig personal,bra lokaler.Bra uppföljning.

Tack för din feedback Niklas. Hälsningar Mathilda

Mika F
Skrev om Wallberghälsan

Bra bemötande, inga väntetider, bra rapport och återkoppling

Tack för din fina feedback Mika. Hälsn. Mathilda

Berit A
Skrev om Wallberghälsan

Jag har inte själv valt att gå till Wallberghälsan, det är företaget jag jobbar på som har skickat dit all personal på företagshälsovård. Men jag är mycket nöjd med hur mina möten har varit.

Svar från Wallberghälsan

Hej Berit, tack för din feedback!

Thomas B
Skrev om Wallberghälsan

Trevlig Syster o Dr har inge att klaga på snarast tvärtom

Svar från Wallberghälsan

Hej Thomas, tack för din feedback.

Michail G

Det var OK Det var OK Det var OK Det var OK

Henry U
Skrev om Wallberghälsan

Bemötande från företaget har varit mycket bra. jag hade en total läkarundersökning med en massa prover och tester är mycket nöjd med uppföljning av läkare och sköterskor. har även ringt och pratat med er och alltid fått mycket bra bemötande. Levde upp till mina förväntningar mer än väl.

Svar från Wallberghälsan

Hej Henry, tack för din fina feedback.

Charlotte H
Skrev om Wallberghälsan

Trevliga lokaler men helhetsintrycket känns lite stelt och inte personligt!

Svar från Wallberghälsan

Hej Charlotte, tack för din feedback, vi tar till oss den.

Johanna N
Skrev om Wallberghälsan

Bemötandet var ok och själva undersökningarna var ok men jag fick inget större förtroende för sköterskan som jag var hos.

Lars-olof J
Skrev om Wallberghälsan

Har inget att klaga på. Allt har fungerat bra de tre gånger (tror det är tre?) jag varit på besök och undersökning.

Svar från Wallberghälsan

Tack för det. Ja du har varit fler år i rad nu.

Per H
Skrev om Wallberghälsan

Riktigt dålig hälsoundersökning som missade att ta både urinprov och PSA. Fick aldrig träffa en läkare som skulle gå igenom proverna.

Svar från Wallberghälsan

Hej Per, tack för din feedback. För PSA prov och läkaråterkoppling behöva du boka Hälsokontroll Plus. Se på din bokning att det var vår bas hälsokontroll som var bokat? Det är varför vi tog inte PSA eller bokat läkaruppföljning. Kontakta oss på 08 121 301 80 och vi vill gärna uppgradera den till plus och boka in dig. Då vi kan kolla urinprov också som sköterska måste har missat.

Björn L
Skrev om Wallberghälsan

Jag är kanon nöjd med deras bemötande och uppläg på hela besöket. Trevlig personal och kunnig läkare samt sköterska .

Svar från Wallberghälsan

Hej Björn, tack för din fina feedback!

Elisabet L
Skrev om Wallberghälsan

Proffsigt, smidigt, trevligt jag vill inte skriva 30 tecken jag tycker dessa tre lämnar ett väldigt bra betyg!

Svar från Wallberghälsan

Tack Elisabet, skönt att höra, kanske använda ovan på vår marknadsföring.

Stanislaw P
Skrev om Wallberghälsan

Hälsokontroll Var toppen nöjd med kvalitet på genomförandet och bemötandet

Fredrik B

Trevligt bemötande. Gick vi Bäckström Anläggning

Cecilia O
Skrev om Wallberghälsan

Professionellt och trevligt bemötande. Hälsoundersökning, som var bra mycket mer grundlig och seriös än jag hade förväntat mig.

Pelle S
Skrev om Wallberghälsan

Hälsokontroll Bra bemötande och trevlig personal.

Markel N
Skrev om Wallberghälsan

Jag gjorde en hälsokontroll. Väl bemött. Dock missades att ta sänkan så jag fick åka tillbaka senare vilket hade kunnat undvikas. Mycket trevlig personal.

Hannu T
Skrev om Wallberghälsan

Både ris och ros från mig. Börjar med ris,hade fått en portkod till mottagningen via mejl som tyvärr visade sig vara inaktuell.Ringde mottagningen men inget svar,efter en kvart kommer personalen som beklagar sig för det inträffade. Ros undersökningen skötes på ett bra sätt samt att prov svaren kom inom rimlig tid.

Michael A
Skrev om Wallberghälsan

tycker de var lite väl lång väntetid efter att få träffa en läkare osv

Ercan U
Skrev om Wallberghälsan

Är mycket nöjd med Wallberghälsan och med sköterskorna. Trevligt bemött.

Mattias B
Skrev om Wallberghälsan

Proffsigt och informativt i bra lokaler.