Wanda

2.0

4 omdömen om Wanda

Erika O
Skrev om Wanda Sweden AB

Använde Wandas magasineringstjänste under perioden vi hade visningar i lägenheten. Sjukt smidig tjänst och de pakterade in våra möbler väldigt väl! Väldigt praktiskt också att kunna beställa hem bara vissa av sakerna och inte allt (i och med att vi ändå ska flytta)

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Teemu Juhani S

Jag också har haft stora problem med wandas cykelservice. Det tagit nu över 11 veckor och har inte fått cykeln tillbaka. De svarar inte ens mitt mail längre. De beklagar inte och bara skyller XXL som utför själva servicen. Jag tycker att de bör ta 100% ansvar för deras underleverantörer eller samarbetspartner. Helt orimligt och jag har nu varit utan cykeln på semester tack vare dem. Undvika Wanda, är inte ett seriöst företag.

Nina Susanna Agneta J

Skulle få vänta på mina cykla som skulle servas av Wanda i i två veckor ,Vi har fortfarande inte fått tillbaka dem efter 1månad och någon vecka. Dessutom blivit fakturerade för diverse förådsavg. fraktavg etc … som det inte står något tydligt om i avtalet. 499kr kostar det per cykel ifrån början. Ganska dyrt för en service men ändå lyxigt när de kommer att hämtar och lämnar cyklarna. Hade vi fått tbx cyklarna inom rimlig tid och inte blivit fakturerade mera än vad avtalet sa ifrån början så hade det blivit så mycket bättre...

Teemu Juhani S gillar detta
Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 119 omdömen 4.5 av 119 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Maria J
Skrev om Wanda

Urusla, de anklagade mig ha vägglöss i sängen och vägra ta den. Anticimex såg att det inte va nåt sånt. Otroligt förnedrande att anklagas ha fått nåt sånt. Annat flyttföretag hjälpte snabbt till istället. Dessa är inte pålitliga! Välj annat företag