Alla kategorier Optiker Västra Götaland Göteborg Wasa Optik

Vasaplatsen 7A, 411 26 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Wasa Optik

• Mikael N
    Mikael N skrev om Wasa Optik
    Bra service vid synundersökningen samt bra utbud på bågar. Fick först ett gott intryck då de var ärliga och inte alls försökte sälja på mig extra produkter eller ett dyrare glas.
    Men när jag väl beställt och betalat sjönk deras service grad avsevärt och de slutade att vara service minded och uppförde sig väldigt nonchalant och spydigt.
    Efter mindre än 6 månader fanns det en mängd små repor på båda glasen. Jag har haft glasögon i över 25 år och var mycket länge sedan jag haft så mycket repor på så kort tid som med dessa.
    När sen en bit av bågen lossande (detaljen var limmad från fabriken) fick jag veta att detta så klart går på garantin och att leveranstiden på denna detalj är 3 veckor. Efter mer än 6 veckor har detaljen fortfarande inte kommit, och trots att jag har ringt och pratat med dem gör det inte mycket annat än skyller på leverantören. Läs mer
  • Marian M
    Marian M skrev om Wasa Optik
    Proffsiga, trevliga och stans styligaste optikers!

Ett trevligt bemötande och en nogrann synundersökning får man här. STORT plus att personalen är så oerhört duktiga på bågar, stil och trend.
    Jag har gått från att vara en osäker glasögonanvändare till att stortrivas i mina nya bågar. Dom passar mig perfekt!

Rekommenderas varmt! Extra tack till Janne! Läs mer

Bästa optikerna i Göteborg:

Isabella L Isabella L tycker:
“Gjorde en laseroperation på ög...” Läs mer

Stora Badhusgatan 12, 41121, Göteborg