Alla kategorier Bokföring Stockholms län Stockholm Kungsholmen Wat Ekonomikonsult AB

Wat Ekonomikonsult AB

Pipersgatan 32, 112 28 Stockholm — Visa karta

Öka dina affärsmöjligheter med hjälp av dina visioner och vår kunskap!

Med över 20 års erfarenhet inom ekonomi och redovisning kan vi på Wat Ekonomikonsult hjälpa dig och ditt bolag med allt från privat inkomstdeklaration till bokslut och frågor kring affärsutveckling.

Att vi dessutom kan det mesta inom juridik och arbetsrätt gör att vi kan erbjuda behovsanpassade lösningar för hela din verksamhet och att du kan känna dig trygg med vår rådgivning. Vi är väl insatta i speciella branschregler och har tidigare arbetat på de flesta områden.

Kontakta oss så sätter vi ihop en skräddarsydd lösning för dig!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Wat Ekonomikonsult AB

• Per L
    Per L skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Tomas har vart otroligt hjälpsam och hjälpt vår ekonomiska förening under året som gått, tack!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Allt och förvänta sig av ett företag mycket bra .
    Tommy Pettersson

Wat Ekonomikonsult. AB
    Watekonomi.se

• Anna M
    Anna M skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Vi använder WAT för att hjälpa oss med bokföringen till vår ideella förening. Det verkar vara en lyckoträff för oss att vi valde WAT. Vi får den hjälp vi behöver till en mycket human kostnad. När vi anlitat större firmor har vi betalat oskälig höga kostnader trots att man inte riktigt har kunnat hantera vår "okunskap" vilket lätt till väldigt mycket fel som varit svåra att reda ut.
  • Micael B
    Micael B skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Kanonbra Service!
    Va sen med årsredovisningen men de fixa det på nolltid.
    de sköter min bokföring o redovisning.
    hjälpsamma o trevliga =)
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Mycket proffsigt intryck från första stund till leverans, snabbt och till en bra kostnad för utfört arbete. Kommer anlita dem igen och kan verkligen rekommendera dem.
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Mycket bra bemötande, och en leverans av hög kvalité i tid.
  • Aidan I
    Aidan I skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Always good treatment and friendly and professional support and advice from Tomas. He is extremely flexible, even though I am a very small client in terms of invoicing. I receive advice, Moms registration, invoice preparation, tax advice and declaration support from Tomas.
  • Piotr O
    Piotr O skrev om Wat Ekonomikonsult AB
    Företaget har gjort min bokslut och räknat upp alla mina fakturor med moms och skatt..
    Är super nöjd med Wat Ekonomikonsult AB.

Pipersgatan 32, 112 28 Stockholm