Angelica

Angelica en del av WAU Avesta

153 omdömen om Angelica

Hans J
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Mycket trevlig och kompetent kvinna. Blev jättefin på skallen (4mm).

Erik E
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Angelica är trevlig och duktig på det hon gör. Är alltid nöjd efter klippning.

Svar från Angelica

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Erik, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Victoria V
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Otroligt duktig, inkännande och kreativ.

Svar från Angelica

Stort tack Victoria! Din feedback betyder massor. Du är varmt välkommen tillbaka.

Vera L
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

A överträffar oftast mina förväntningar. Hon är inkännande och säger vad hon tycker på ett bra sätt. Oavsett vad så känner jag mig väldigt omhändertagen.

Svar från Angelica

Tack för din fina feedback Vera. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Åsa B
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Trevlig, duktig frisör, lyhörd för önskemål Jag är en mycket nöjd kund

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Åsa. Det betyder massor för oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka!

Laila A
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Fint bemötande, lyssnar på kunden samt ger förslag så jag är nöjd!

Svar från Angelica

Vad roligt att höra att du är nöjd Laila. Varmt välkommen tillbaka och då går vi in för 5 av 5 :)

Åsa-Lena V
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Var otroligt kunnig och trevlig

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Åsa-Lena! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Therese G
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Alltid glatt och trevligt bemötande. Färgning, slingor och klippning väldigt nöjd med färgerna och frisyren. Känner mig alltid som en ny människa när jag går därifrån.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Therese och vad roligt att du är nöjd med ditt besök! Det betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Agneta M
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Jag blir alltid väl bemött av Angelica Hon ger tips o råd! Fixar mitt hår till det bästa. Jag köpte en ny vara för att ge fukt till håret. Jag kommer snart igen! ❤️ Agneta

Svar från Angelica

Stort stort tack för din fina feedback Agneta ❤️ Då ses vi snart igen, varmt välkommen!

Mathilde P
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Alltid lika nöjd efter varje besök hos Angelica! Hon gör magi med mitt hår och jag är så tacksam 🥰

Svar från Angelica

Din feedback värmer 🫶🏼 stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.