Linda B

Linda B

149 omdömen om Linda B

Ulrika Å
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Jätteduktig,kunnig frisör och väldigt trevlig! Bra bemötande och kände att hon lyssnade på mina önskemål. Jättenöjd!

Svar från Linda B

Tack för din feedback Ulrika, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Malin L
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Linda B är lyhörd och minns sina kunders önskemål

Svar från Linda B

Din feedback betyder mycket för oss Malin, stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Sofie L
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Trevligt bemötande. Kunnig och professionell. Alltid nöjd efter en behandling hos Linda

Svar från Linda B

Tack för din feedback Sofie. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Kerstin B
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Trevlig och duktig på sitt arbete

Svar från Linda B

Stort tack Kerstin! Din feedback betyder massor för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Stina A
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Hade inte kunnat föreställa mig ett bättre bemötande av min dotter på nästan 3 år. Linda var snäll och pratsam med min dotter på ett sätt som gjorde att hon kände sig trygg och kunde bli klippt utan problem (vilket inte gått på andra ställen). Nu kommer dottern aldrig vilja gå till någon annan frisör!

Svar från Linda B

Tusen tack för din fina feedback Stina. Vi blir så glada över att ni är nöjda med er upplevelse hos oss. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Emma Y
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Linda är alltid glad och trevlig. Lätt att prata med och förstår alltid hur jag vill ha det. Är alltid nöjd när jag klippt mig hos henne!

Svar från Linda B

Stort tack för dina värmande ord Emma. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Elin B
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Känner mig alltid lika välkomnad och trygg. Linda är noggrann, trevlig och en väldigt lättsam person. Mycket nöjd med resultatet❤️

Svar från Linda B

Din feedback värmer 🫶🏼 stort tack Elin! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Theresia C
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Fick mycket bra rådgivning kring mitt hår, en skön dusch och blev jättenöjd med klippningen! Mycket bra bemötande!

Svar från Linda B

Tack för din feedback Theresia. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Siv A
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Fantastiskt fint bemötande, långt över förväntningarna. Jag ledsagade min mor som närmar sig 90 år och behövde få håret klippt, hon fick inte bara en fin frisyr utan också kaffe, kaka och en chokladbit.

Svar från Linda B

Tusen tusen tack Siv. Din feedback betyder mycket! Vad fint att du blev nöjd med ditt och din mors besök hos oss. Det glädjer oss och ni är varmt välkomna åter!

Andreas N
Skrev om Linda B en del av WAU Avesta

Bästa Linda, man går alltid därifrån med en fin frissa och ett glatt humör.

Svar från Linda B

Tusen tack för din fina feedback Andreas! Underbart att höra. Varmt välkommen tillbaka!