Lovisa

Lovisa

57 omdömen om Lovisa

Mikael H
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Lovisa är världens bästa frisör. Trevlig och otroligt duktig, man blir alltid nöjd efter ett besök hos henne 🙂

Svar från Lovisa

Tusen tack Mikael. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Lisa K
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Proffsigt bemötande, lyhörd vad man ville ha. Perfekt resultat efter klippning och färgning, nöjd kund.

Svar från Lovisa

Tack för din feedback Lisa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Siv L
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Toppen, jättenöjd och kommer tillbaka när det är dags för klippning nästa gång.

Svar från Lovisa

Tack för din feedback Siv. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök & återkommer. Du är varmt välkommen tillbaka.

Karin F
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Fantastisk. Duktig, trevlig och den bästa frisören vi har varit hos.

Svar från Lovisa

Stort stort tack för dina värmande ord Karin. Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Lina M
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Lovisa är bästa frisören i stan!

Stort stort tack Lina! Din feedback värmer 🫶🏼

Mikael L
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Som vanligt bemött på ett vänligt sätt! Jag hade höga förväntningar på sax och trimchauffören,och gick som tidigare gånger jättenöjd ut från salongen! Hejja Lovisa!👍🏻✂️😃

Svar från Lovisa

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Mikael! Tack för din fina feedback 😄 Varmt välkommen tillbaka!

Erika B

Världsbäst på att klippa min son på 16 månader 🥰

Svar från Lovisa

Tusen tack Erika! 🥰 Ni är varmt välkomna tillbaka!

Johnny B
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Lovisa är lugn o har fint bemötande. Hon diskuterade med mig hur hon tänkte klippa o färga mitt hår.Väldigt kunnig både vad gäller färg o klippning. Jag köpte en hårpasta Jag har för avsikt att fortsätta som kund hos Lovisa

Svar från Lovisa

Tusen tack för din feedback Johnny. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!

Agneta E
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

En glad o positiv tjej som är proffsig och kunnig. Gav mig flera tips som jag vart glad över. Jag kommer garanterat besöka salongen och Lovisa igen.

Svar från Lovisa

Tack så mycket för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Agneta, vad kul att du blev glad över dina tips du fick. Varmt välkommen åter!

Ulla-Britt F
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Har gått hos Lovisa i mångs år. Glad att komma tillbaks till henn efter hennes föräldraledighet. Det betyder inte att de som jag gått hos under tiden inte varit bra. Oxå bra!

Svar från Lovisa

Stort tack för din feedback Ulla-Britt, det betyder mycket för oss! Hjärtligt välkommen tillbaka igen 🫶🏼