Angelica

Angelica en del av WAU Avesta

167 omdömen om Angelica

Vivianne M
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Stort leende, så naturlig och jordnära! Mycket nöjd med resultatet🤩

Ida S
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Jag skulle beskriva Angelica som lyhörd och proffsig. Hon bemötte mig och mina frågor väl och jag är nöjd med både klipp och färg. Kommer gärna tillbaka.

Svar från Angelica

Tack för din feedback Ida. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Du är varmt välkommen tillbaka.

Lovisa S
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Jag tycker att Angelina klippte mig bra och jag blev nöjd med hennes klippning och hennes bemötande

Svar från Angelica

Tusen tack Lovisa, vi blir så tacksamma över din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Jane Å
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Alltid bäst! Hon är trevlig och alltid på glatt humör. Man vet att man är nöjd när man går därifrån.

Svar från Angelica

Din feedback värmer, stort tack Jane! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Lisbeth L
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Hon klipper mig lagom var gång.är rar och trevlig

Svar från Angelica

Din feedback värmer, tack Lisbeth! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Berit E
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Jag upplever att hon lyssnar på kunden och lyckas att omsätta det i en frisyr som passar kunden.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Berit, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Ann-Charlotte L
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Supernöjd med klippningen och trevligt bemötande.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Ann-Charlotte, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Tess Z

Alltid nöjd efter mitt besök hos Angelica 👌🤩

Svar från Angelica

Din feedback värmer, tack Tess! 🤩 Hjärtligt välkommen tillbaka.

Kerstin B
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Duktig och mycket behagligt trevlig

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Kerstin, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Mikael J
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Kunnig och trevlig! Gjorde ett bra jobb med klippningen, gav bra råd om mitt val av frisyr.

Svar från Angelica

Tusen tack Mikael! Vi uppskattar verkligen din feedback. Välkommen åter när det är dags igen.