Angelica

146 omdömen om Angelica

Sedan starten hos Reco 2022
Therese G
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Alltid glatt och trevligt bemötande. Färgning, slingor och klippning väldigt nöjd med färgerna och frisyren. Känner mig alltid som en ny människa när jag går därifrån.

Agneta M
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Jag blir alltid väl bemött av Angelica Hon ger tips o råd! Fixar mitt hår till det bästa. Jag köpte en ny vara för att ge fukt till håret. Jag kommer snart igen! ❤️ Agneta

Svar från Angelica

Stort stort tack för din fina feedback Agneta ❤️ Då ses vi snart igen, varmt välkommen!

Mathilde P
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Alltid lika nöjd efter varje besök hos Angelica! Hon gör magi med mitt hår och jag är så tacksam 🥰

Svar från Angelica

Din feedback värmer 🫶🏼 stort stort tack! Varmt välkommen tillbaka.

Doris K
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Mycket bra och trevlig.Blev mycket bra klippt.

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback Doris och vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Nästa gång går vi för 5 av 5! Varmt välkommen tillbaka.

Birgitta H
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Jättebra bästa hårfrissa alltid nöjd. Kan varmt rekommendera Angelica.Klipper så bra. Goaste tjejen

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Birigitta, det värmer❣️ Varmt välkommen igen❣️

Thomas B
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Duktig och trevlig.Alltid nöjd efter att a blivit klippt av Angelica😊

Svar från Angelica

Stort stort tack för dina värmande ord Thomas. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Karl J

Duktig och trevlig. Rekommenderas

Svar från Angelica

Tusen tack för din feedback och för din rekommendation Karl, det värmer! Varmt välkommen igen! 🫶🏼

Mayvor B
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Alltid trevligt bemött av Angelica. Klippning och slingor till belåtenhet!

Svar från Angelica

Tusen tack för din fina feedback Mayvor. Varmt välkommen tillbaka!

Jimmy E
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

Världens trevligaste hårfrisörska? Känns då iallafall så. Himla duktig och väldigt jordnära

Svar från Angelica

Tusen tack Jimmy för dina fina feedback. Hjärtligt välkommen tillbaka!

Helle J
Skrev om Angelica en del av WAU Avesta

”Vår FrisörAngelica” är lyhörd mot oss kunder, kommer med bra tips, förslag på både frisyrer och produkter och alltid lika trevlig att prata med. Hon är alltid toppen med mina barn och mig såklart. Jag har inte hittat någon frisör där vi bor utanför Göteborg som jag är lika nöjd med som Angelica så det är när vi är i Avesta som vi klipper oss! Rekommenderar henne varmt.

Svar från Angelica

Tusen tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna fina feedback Helle! Det värmer verkligen att höra och stort tack för din rekommendation! Hjärtligt välkomna åter!