Julia Elonen

Julia Elonen en del av WAU Avesta

166 omdömen om Julia Elonen

Ingela Margaretha A
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättetrevlig och duktig på klippning 😊

Melda D

Så professionell, jätte trevligt!👍🏽

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Melda, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Anna S
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättebra, klippte mina barn som blev supernöjda båda två.

Svar från Julia Elonen

Stort tack för din feedback Anna. Vad roligt att du & dina barn är nöjda med besöket. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags igen.

Jeanette R
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

En fantastisk fin människa.jag vet aldrig hur jag vill bli klippt.så fria händer.är väldigt nöjd.betyg.10 av 10

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din 10:a Jeanette & för din feedback. Vi uppskattar den massor! Varmt välkommen tillbaka.

Niklas L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Väldigt duktig och trevlig, blev väldigt nöjd med mitt hår efter att jag va där och klippte mig.

Svar från Julia Elonen

Stort tack Niklas, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback & det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.

Benny L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Julia är verkligen trevlig och tillmötesgående

Svar från Julia Elonen

Tack Benny för din feedback, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge den. Det betyder mycket. Varmt välkommen tillbaka igen.

Thomas J
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättebra och trevlig personal och noga. De blir fler besök.

Svar från Julia Elonen

Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna feedback Thomas, det betyder massor för oss! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Jenny L
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Väldigt trevlig och gav mig bra råd när jag ställde frågor både kring produkter och färgning.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din feedback Jenny, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Nicki F
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Jättebra bemötande och skicklig! Jag är nöjd.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för din fina feedback Nicki. Varmt välkommen tillbaka igen.

Berit E
Skrev om Julia Elonen en del av WAU Avesta

Bra bemötande, frisyren blev precis som jag tänkt mig.

Svar från Julia Elonen

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge din feedback Berit, vi uppskattar det mycket! Varmt välkommen tillbaka.