Lovisa

65 omdömen om Lovisa

Mia J

Duktig, Trevlig och uppmärksam

Svar från Lovisa

Tusen tack Mia. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Margareta L
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Bra mottagande, lyssnar på mina önskemål. Resultat blev jag nöjd med. Lovisa kan jag rekommendera 🤗🌸

Svar från Lovisa

Tusen tusen tack för din feedback och för din rekommendation Margareta! 🌸 Varmt välkommen igen!

Lovisa D
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Otroligt duktig, trevlig och service-minded! Efter en färgning och klippning hos henne är jag oerhört nöjd och kommer definitivt tillbaka nästa gång det behövs en förändring på håret!

Svar från Lovisa

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss Lovisa, det är vi mycket tacksamma för! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Veronica K
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

En välkomnande och varm person som tog väl hand om sin kund och kom med goda råd. Hit kommer jag igen!

Svar från Lovisa

Tack för din fina feedback Veronica. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök och du är varmt välkommen tillbaka!

Sajra K
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Det var min dotter som klippte sig hos Lovisa och dottern är väldigt nöjd. Lovisa är bra och trevlig frisör.

Svar från Lovisa

Tack Sarja för din feedback. Det glädjer oss att din dotter är nöjd efter besöket. Ni är båda varmt välkomna tillbaka.

Thomas B
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Hon är väldigt duktig och trevlig.

Svar från Lovisa

Stort tack Thomas, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback! Varmt välkommen tillbaka.

Pernilla F
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Trevlig, noggrann, hjälpsam med Idéer, blick för vad som passar bäst o s v. Helt enkelt toppen o bäst!

Svar från Lovisa

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Pernilla. Tack för din feedback, den betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Tuva H

Svar från Lovisa

Tusen tack Tuva för ditt omdöme. Välkommen åter!

Mikael H
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Lovisa är världens bästa frisör. Trevlig och otroligt duktig, man blir alltid nöjd efter ett besök hos henne 🙂

Svar från Lovisa

Tusen tack Mikael. Vi uppskattar verkligen din feedback! Välkommen åter!

Lisa K
Skrev om Lovisa en del av WAU Avesta

Proffsigt bemötande, lyhörd vad man ville ha. Perfekt resultat efter klippning och färgning, nöjd kund.

Svar från Lovisa

Tack för din feedback Lisa. Det glädjer oss att att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka.