Läs vad 23 kunder tycker om Lovisa

2022-10-12 Verifierad kund
    En nyrustade lokal som kändes välkomnande och jag har varit kund i många år hos hårfärger och mina förväntningar var att det inte skulle vara ngn större skillnad eftersom jag fortfarande hade Lovisa som frisör. Klippte och tonade mitt hår som jag brukar var sjätte vecka o h det kändes bra.
    Stort tack Annika för att du tog dig tiden till att lämna detta omdöme! :) Hoppas vi ses snart igen! Lovisa
    2022-10-11 Verifierad kund
    Lovisa är min favorit-frisör, alla kategorier! Kommer att sakna henne nu när hon går på mammaledighet ett tag!
    Lovisa är både lyhörd för vad jag önskar, hon har väldigt bra råd och idéer om hur vi kan göra. Dessutom är hon en så härlig person. (Färgning och klippning)
    Stort tack Agneta för dina fina ord! Tiden går snabbt och vi ses snart igen :) Lovisa
    2022-10-11 Verifierad kund
    Trevlig och duktig frisör, jag blir alltid nöjd
    Stort tack för din feedback, hoppas vi ses snart igen. Lovisa
  • Gunbritt L
    skrev om Lovisa en del av WAU Avesta
    2022-10-07 Verifierad kund
    Blev bra bemött.Har klippt håret av Lovisa mycket bra.
    Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna detta fina omdöme! Varmt välkommen tillbaka. Lovisa
    2022-10-04 Verifierad kund
    Väl bemött av Lovisa. Hon är proffsig i sitt förhållningssätt mot mig som kund.
    Jag klippte mig och la i några slingpaket, blev mycket nöjd med resultatet.
    Stort tack för din feedback, hoppas vi ses snart igen.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Lovisa ger alltid det bemötande och resultat som man önskar. Den bästa frisören jag har haft. Lugn, trevlig och professionell!
    Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka. Lovisa
    2022-10-04 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande! Lovisa är extremt kunnig och jag blev riktigt nöjd med min nya frisyr!
    Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! Lovisa
    2022-10-04 Verifierad kund
    Jag blir alltid bra bemött av Lovisa och vilken fantastisk make-over lokalen hade fått.
    Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka! Lovisa
    2022-10-02 Verifierad kund
    Trevligt och det blev snyggt. Mycket nöjd 😄
    2022-09-30 Verifierad kund
    Mkt fint bemötande företaget helt nytt för mej,första besöket Lovisa har jag klippt mej hos i ca 2år mkt nöjd med henne,trevlig med vänligt bemötande
    Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!