Tova E

155 omdömen om Tova E

Sedan starten hos Reco 2021
Helena F
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mitt första besök hos Tova blev en klippning .som sedan blev en toning på mitt hår som jag ville göra. Jag Blev positiv överraskad utav hennes kunskaper inom hårvård och gav mig tips och idéer som passar mig. Tova är Trevlig och har kundfokus. Jag Kommer definitivt tillbaka.

Svar från Tova E

Vad roligt att du är nöjd med ditt besök Helena. Tack för din feedback, den betyder mycket! Du är varmt välkommen tillbaka.

Inez D
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tova är bäst, alltid så trevlig och förstår vad jag vill ❤️

Svar från Tova E

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Inez! ❤️ Varmt välkommen tillbaka.

Katarina E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Vänligt bemötande, lyhörd , kunnig och alltid mån om kundens önskan och slutresultat.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Katarina, den betyder massor för oss. Varmt välkommen tillbaka!

Marie K
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Duktig och skicklig som frisör samt lyhörd för vad jag som kund önskar.

Svar från Tova E

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Marie, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Rasmus S
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Väldigt duktig och trevlig, rekommenderas verkligen.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Rasmus och tack för din rekommendation! Varmt välkommen igen!

Anja N
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tova E är alltid trevlig och glad. Hon lyssnar och ger råd om frisyrer och hårvård. Hennes arbete hjälper mitt tunna hår. Tack.

Svar från Tova E

Stort tack Anja, vi uppskattar verkligen att du tar dig tiden att ge oss din feedback. Hjärtligt välkommen åter!

Christine L
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Ett besök hos Tova är alltid trevligt och resultatet blir alltid fantastiskt

Svar från Tova E

Din feedback betyder mycket för oss, stort tack Christine! Varmt välkommen tillbaka.

Mikaela E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Proffsig och duktig frisör! Blev väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Tova E

Tack för din feedback Mikaela, vi uppskattar den mycket och det glädjer oss att du är nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Anneli B
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Tillmötesgående.Trevlig. Mycket nöjd med hennes klippning.

Svar från Tova E

Stort tack för din feedback Anneli, det betyder mycket att du tar dig tiden att ge den! Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Sofia E
Skrev om Tova E en del av WAU Fagersta

Mycket kompetent och noggrann. Jag gjorde ljusa slingor och blev supernöjd. Fin färg med en naturlig look.

Svar från Tova E

Tusen tack för din feedback Sofia. Det glädjer oss att att du blev nöjd. Varmt välkommen tillbaka.