Miriam W

Miriam W

Miriam Wauge är utbildad frisör och erhåller gesällbrev. Miriam examinerades från Carlforsska gymnasiet 2007. Dessutom är hon professionellt diplomerad makeupartist genom makeupstudion. 2012 blev hon fransstylist genom utbildning hos Luxurious Lashes.

2012 Startade Miriam Salong Wauge Hår & Makeup, men arbetar även som tekniker för Paul Mitchell. Varmt Välkommen!

235 omdömen om Miriam W

Yvonne W

Miriam lyssnar noga på mina önskemål och bollar med mig så jag känner mig trygg. Hon har också egna förslag. Som den kreativa idé spruta hon är. Jag blir alltid nöjd med klippningar och färgningar hos henne😀

Svar från Miriam W

Tusen tack för din feedback Yvonne, den betyder massor för oss! 🙂 Varmt välkommen igen.

Anna R
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Grymt kunnig och sjukt härlig människa. Går alltid därifrån supernöjd med mitt hår.

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord Anna. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Malin S

Miriam är engagerad och glad, säger alltid vad hon tycker och tänker och har en bra dialog med kunden. Bästa frisören som finns! ⭐️

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord Malin! Hoppas vi ses snart igen.

Viktor B

Toppen allmänt trevligt och rolig samt mycket duktig

Svar från Miriam W

Stort tack för din feedback, hoppas vi ses snart igen.

Lilia N

Otroligt snäll och duktig frisör!

Svar från Miriam W

Tusen tack för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Karin A

Jättenöjd med både klippning och bemötande! 😊

Svar från Miriam W

Tusen tack Karin för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Tove B
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Jättetrevlig och super proffsig! Blir alltid nöjd hos Miriam!

Svar från Miriam W

Tusen tack Tove för dina fina ord. Varmt välkommen tillbaka!

Linda S

Miriam var både trevlig och kunnig! Och bra på att resonera kring bästa effekt till vardags!

Svar från Miriam W

Stort stort tack för dina värmande ord. Din feedback betyder mycket för oss! Varmt välkommen tillbaka.

Lillemor S

Trevligt bemötande. Skicklig i sitt yrke. Mycket nöjd med min klippning. Kommer att rekomendera mina vänner att beställa tid hos Er

Svar från Miriam W

Stort stort tack Lillemor för dina fina ord! Hoppas vi ses snart igen!

Anja K
Skrev om Miriam W en del av WAU Jakobsbergsplatsen

Klippte mig hos Miriam på WAU i Visby. Supernöjd!!!

Svar från Miriam W

Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka.