Waxdepån

Ring 08-446 33 55 waxdepan.se

4 omdömen om Waxdepån

Nicky S
Skrev om Waxdepån

Fantastiskt resultat, jag är så himla nöjd, bilen såg ut precis som när den rullade ut från fabriken. Vilket djup i glansen på lacken! Alltid vänligt och bra bemötande, förtroendeingivande samt superproffsiga. Waxdepån är så sjukt jäkla bäst på det de gör!

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Andreas E
Skrev om Waxdepån

Helt perfekt och outstanding! Var lite osäker att lämna nya bilen i deras händer. Man har ju hört så många skräckhistorier om recondare som pajat hela lacken. Men väl på plats så försvann denna oro. Blev väl mottagen och blev försäkrad om att bilen behandlas precis så som jag känner själv, som en pärla. Samma bra mottagande vin hämtning och svarade på ev frågor om allt rörande bilens skydd, tvätt och även annat råg gällande bilen och "bra att tänka på". Jag kommer garanterat komma tillbaka för ombehandlingar och även ev framtida bilar.

Jan Göte B
Skrev om Waxdepån

Bilen är som ny igen för 4:e året. Waxdepån har alltid gjort ett bra jobb, trevlig personal och acceptabla priser. Bättre än de konkurrenter jag testa på alla punkter. Smidigt med lånebil som man bara behöver tanka för de mil man kört.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 754 omdömen 4.5 av 754 omdömen

Billy William E Billy William E
Martin L
Skrev om Waxdepån

Fantastiskt bra service och min bil är finare än någonsin.