Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Kjell Sveholm Wheeler Dealer

6 omdömen om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Per-Erik Wahlberg
Skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Jag har aldrig sett någon som behandlar däck och fälg så varsamt och proffsigt som Kjell. Ett nytt däck får finna sig i att "rakas" innan det sätts på fälgen. Kjell nyper av allt gjutskägg på däcket! Gammalt lim från balanseringsvikter tas bort innan nya vikter monteras. Noggrannhet och kvalitet hela vägen! Kamprad jobbade för att kunderna ska känna det som om de gjort en bra affär när de gick ut ur affären. Så känns det när man åker hem från Wheeler Dealer med sina nya MC-däck i bakluckan.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4084 omdömen 4.8 av 4084 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Henning S
Skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Bästa däckkillen norr om öst-antarktis.

Johan B
Skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Där sent i Juni 2017. Bara instämma. Udda figur och uselt läge på verkstan men vad kul att det finns såna människor! Kan allt om däck och gör riktigt bra jobb. Återvänder absolut.

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 803 omdömen 4.5 av 803 omdömen

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Håkan N
Skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Nåt alldeles extra när du låter Kjell utföra sina tjänster på din hojs fälgar och däck! Instämmer till 100% om vad föregående recensenter skrivit. Lite udda plats, i början 'mystiskt' bemötande, lugn miljö samt lagom prisbild. Vill du ha hjälp 'på dan', ring och fråga om han har tid. Papperspengar gällde senast jag var där (juni -17). Rekommenderas varmt!

Michael K
Skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Bättre service kan man nog inte hitta i sthlm. proffsig i sitt arbete och grymt bra priser. Alltid super nogrann och försiktig med fälgarna så jag går ALDRIG till nåt annat Ställe.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 887 omdömen 4.8 av 887 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Thomas .
Skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Bästa stället för allt som har att göra med däck och fälg till MC. Lite udda öppettider och minst sagt mystisk telefonsvarare men; Överlägsen service. Bästa priserna i Stockholm. Snabbast? Har alltid fått mina skiften på dagen.