Kampanj

Checkins
Ring företaget
Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Högbergsgatan 23 116 20 STOCKHOLM

Kjell Sveholm Wheeler Dealer finns på Högbergsgatan 23 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Däck och Motorcykeldäck

Mer funktioner

Vad tycker du om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Läs vad Recos användare tycker om Kjell Sveholm Wheeler Dealer

• Status: 1
    skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer:
    Bättre service kan man nog inte hitta i sthlm. proffsig i sitt arbete och grymt bra priser. Alltid super nogrann och försiktig med fälgarna så jag går ALDRIG till nåt annat Ställe.
  • Status: 9
    skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer:
    Bästa stället för allt som har att göra med däck och fälg till MC. Lite udda öppettider och minst sagt mystisk telefonsvarare men; Överlägsen service. Bästa priserna i Stockholm. Snabbast? Har alltid fått mina skiften på dagen.
  • Status: 93
    skrev om Kjell Sveholm Wheeler Dealer:
    Wheeler Dealer måste vara stans bästa ställe om du behöver MC-däck. Riktigt låga priser på däck och löjligt billiga skiften. Servicen är dock lite mystisk. Med mystisk menar jag att snubben som driver stället har lite speciell inställning till nya kunder. Man behöver handla ett par gånger för att man ska känna sig välkommen. Har man väl kommit över gränsen blir han riktigt trevlig och servicenivån kanon. Får fyra recosar för priserna..

Företag nära Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Norrlandsgatan 22, Stockholm

Läs mer om Linsen

0 bilder från Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Taggar för Kjell Sveholm Wheeler Dealer

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Kjell Sveholm Wheeler Dealer