Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Wiismile AB

Wiismile AB

Engelbrektsgatan 7, 211 33 Malmö — Visa karta

Tandläkare nära Wiismile AB:

Stortorget 25, MALMÖ
Kontakta oss gärna för att boka en tid! Läs mer ›
Marita O:
Både min man och jag har varit patienter hos Birgitta sedan hon startade sin praktik i Malmö 1989. Vi har stort förtroende för Birgitta oc...

Idunsgatan 2, MALMÖ
Varmt välkomna till oss på Idunsgatan 2! Läs mer ›
Britt-marie R:
Den bästa tandläkaren jag någonsin haft. Hade fruktansvärd tandläkarskräck men dom är så lugna o jag tror inte jag missat många besök, och ...

Krokusgatan 1, MALMÖ
Varmt välkomna in till Krokusgatan 1! Läs mer ›
Bengt N:
Bemötandet jag fick var alldeles perfekt och vänligt. De tog ut en tandrot och lagade hål i en tand, samt putsade tandsten med mera. Det var...

Läs vad 9 kunder tycker om Wiismile AB

• Simon R
    Simon R skrev om Wiismile AB
    Världens bästa klinik. Man får alltid ett trevligt bemötande och bra jobb gjort. Rekomenderar starkt.
  • Hamid Reza A
    Hamid Reza A skrev om Wiismile AB
    dårlig service, ringe behandling.
    nogle unge der har tænk sig at blive hurtig rig.
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Wiismile AB
    Ett fantastiskt bemötande för min tandläkarskräck,proffsigt arbete och man kände sig verkligen trygg i deras händer.
  • Lotta C
    Lotta C skrev om Wiismile AB
    WiiSmile är den bästa kliniken i Skåne. Trevligt bemötande, alltid redo att hjälpa till. Personalen är underbar, kunniga, tillmötesgående, vänlig och kar skräckmycket professionell. Tandläkare Jan Paulics och hans sköterska Lottie har botat min tandläkarskräck. Tack vare Jan och Lottie har jag fått super fina tänder. Lev livet leende!
  • Jacob A
    Jacob A skrev om Wiismile AB
    Detta säger väl allt:

• anna n
    anna n skrev om Wiismile AB
    Den bästa kliniken i stan .Mina skalfasader var bättre än förväntat Tack vare min tandläkare Christer Wihlborg. Rekomenderar varmt Anna
  • Lea F
    Lea F skrev om Wiismile AB
    Toppenmottagande underbar personal,Christer Wihlborg är en duktig och mycket noggrann tandläkare,resultatet var mycket bra.Trivsamma rogivande lokaler.Bra priser
    anna n, tina gillar detta
  • alma n
    alma n skrev om Wiismile AB
    absolut den bästa kliniken i Malmö. Vänliga och trevliga
    Lea F gillar detta
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Wiismile AB
    Jag kan varmt rekommendera WiiSmile AB. Speciellt tandläkare Christer Wihlborg och Fatima Wihlborg som jag går hos, men hela personalen är fantastisk och bemötandet mycket personligt och vänligt. Har aldrig upplevt något liknande på någon annan tandläkaremottagning. Ni måste gå dit!!!!!

Kerstin Rahlenbeck

Engelbrektsgatan 7, 211 33 Malmö