Wiismile AB

4.1

9 omdömen om Wiismile AB

Simon R
Skrev om Wiismile AB

Världens bästa klinik. Man får alltid ett trevligt bemötande och bra jobb gjort. Rekomenderar starkt.

Hamid Reza A
Skrev om Wiismile AB

dårlig service, ringe behandling. nogle unge der har tænk sig at blive hurtig rig.

Birgitta S
Skrev om Wiismile AB

Ett fantastiskt bemötande för min tandläkarskräck,proffsigt arbete och man kände sig verkligen trygg i deras händer.

Lotta C
Skrev om Wiismile AB

WiiSmile är den bästa kliniken i Skåne. Trevligt bemötande, alltid redo att hjälpa till. Personalen är underbar, kunniga, tillmötesgående, vänlig och kar skräckmycket professionell. Tandläkare Jan Paulics och hans sköterska Lottie har botat min tandläkarskräck. Tack vare Jan och Lottie har jag fått super fina tänder. Lev livet leende!

Jacob A

Detta säger väl allt: http://www.sydsvenskan.se/malmo/article257162.ece

anna n
Skrev om Wiismile AB

Den bästa kliniken i stan .Mina skalfasader var bättre än förväntat Tack vare min tandläkare Christer Wihlborg. Rekomenderar varmt Anna

Lea F
Skrev om Wiismile AB

Toppenmottagande underbar personal,Christer Wihlborg är en duktig och mycket noggrann tandläkare,resultatet var mycket bra.Trivsamma rogivande lokaler.Bra priser

anna n och tina gillar detta
alma n

absolut den bästa kliniken i Malmö. Vänliga och trevliga

Lea F gillar detta
Kerstin R
Skrev om Wiismile AB

Jag kan varmt rekommendera WiiSmile AB. Speciellt tandläkare Christer Wihlborg och Fatima Wihlborg som jag går hos, men hela personalen är fantastisk och bemötandet mycket personligt och vänligt. Har aldrig upplevt något liknande på någon annan tandläkaremottagning. Ni måste gå dit!!!!! Kerstin Rahlenbeck