Willmans Måleri AB

Åsögatan 144, 116 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Willmans Måleri AB - Willman, så kan man!

Sedan 2016 har vi hjälpt kunder runt om i Stockholm med måleriarbeten. Trots vår unga ålder har vi kompetens och erfarenhet som sträcker sig 25 år bakåt i tiden. Vi kan hjälpa dig med måleri både ut- och invändigt oavsett om det gäller kontorsanpassningar, köpcentrum, villor, lägenheter, trapphus i bostadsrättsföreningar eller om du bara vill ge ditt kök lite extra kärlek.

Inget jobb är för stort eller litet för oss då vi gillar utmaningar och problemlösning i den annars så monotona yrkesvardagen. Vi håller vad vi säger, vi kommer när vi ska och vi ser möjligheter istället för problem. Vi är klara i tid och det kommer inga oanmälda extra kostnader på fakturan.

Alla produkter vi använder oss av är Svanenmärkta och testade av astma och allergiförbundet.

Vi är medlemmar i Måleriföretagen och vet därför vad nöjda kunder innebär och vad det krävs för att du som kund ska bli nöjd. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller kolla in oss på instagram @willmansmaleri.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om Willmans Måleri AB

• 2020-09-03

Gert H skrev om Willmans Måleri AB
    Målning av två innertak och lister.
    Blev både proffsigt och trevligt bemött. De levde helt upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommendera företaget.

Gert Hamnell Huddinge. Läs mer
  • 2020-08-18

Sthlm M skrev om Willmans Måleri AB
    Punktliga och proffsiga!
    Alltid tydlig kommunikation vilket gör Willmans måleri till en självklar samarbetspartner. Läs mer
  • 2020-08-14

Greger L skrev om Willmans Måleri AB
    Målning av bostads hus
    Trevligt bemötande
    Levde upp till mina förväntnnigar Läs mer
  • 2020-08-04

Martin E skrev om Willmans Måleri AB
    Vi anlitade Willmans måleri för fasadmålning av vårt hus. Vi är mer än nöjda med resultatet. Emil och hans målare är mycket kunniga och är trevliga att ha att göra med.

Vi kan varmt rekommendera Willmans måleri. Läs mer
  • 2020-08-03

Henrik H skrev om Willmans Måleri AB
    Fasadmålning av trevåningshus-parhus. Mycket nöjd, både med Emil och hans målare. Bra planerat innan målningen påbörjades så att vi visste vilka sidor som målades först, det underlättade för oss.

Högsta betyg!!! Läs mer
  • 2020-07-26

Suzanne P skrev om Willmans Måleri AB
    Vi anlitade Willmans Måleri för ommålning av vårt hus. De var mkt noggranna och professionella i sitt utförande, alltid trevligt bemötande och snabba med svar oavsett fråga. Med varm hand rekommenderar vi andra att anlita Willmans Måleri för ett superfint resultat. Läs mer
  • Åsa A

2020-07-02

Åsa A skrev om Willmans Måleri AB
    Kontaktade företaget för att få hjälp med att måla ett sovrum. Fick ett trevligt bemötande och mina förväntningar efterfrågades. Jag hade inte bråttom att få arbetet gjort. Arbetet blev gjort enligt överenskommelse. Målaren som utförde arbetet var trevlig. Jag är jättenöjd med resultatet. Jag har fler rum att måla och anlitar gärna Willmans igen. Läs mer
    2020-07-02 Willmans Måleri AB svarar Åsa A
    Tack för den fina recensionen Åsa. Vi hörs snart igen 🙂
  • 2020-02-03

Kjell S skrev om Willmans Måleri AB
    Beställde målning och tapetsering invändigt i hela huset. Bra kommunikation och flexibla när det har gått lite fel. Aldrig några sura miner utan det fixar vi. Ett bra företag som jag kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-12-25

Malin M skrev om Willmans Måleri AB
    Emil är otroligt professionell, fantastiskt trevlig och det är en fröjd att jobba med honom! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-10

Lars H skrev om Willmans Måleri AB
    Ett proffsigt företag med hantverkare som jobbar 8 timmar om dagen och är måna om resultat och kundnöjdhet. Läs mer
  • Emma E

2019-12-09

Emma E skrev om Willmans Måleri AB
    Vi är väldigt nöjda med Willmans Måleri! Trevligt bemötande, bra råd och tips, smarta lösningar, lätta att kommunicera med samt höll tidsplanen. Vi kände verkligen att vi kunde lita på Emil. Vi hade en speciell situation eftersom att vi inte var på plats där renoveringen skedde, men Emil var väldigt flexibel och kommunicerade väl med oss både på telefon och email. Vi fick bilder skickade till oss både löpande samt när arbetet var utfört. Kan varmt rekommendera Willmans Måleri och kan absolut tänka oss att anlita dem igen! Läs mer
  • 2019-11-14

Evelina W skrev om Willmans Måleri AB
    Fantastisk service! Väl utfört arbete och bra rådgivning. Kommer anlita denna firma igen. Läs mer
    2019-11-15 Willmans Måleri AB svarar Evelina W
    Tusen tack för den fina recensionen Evelina!
  • 2019-09-27

Henrik H skrev om Willmans Måleri AB
    Seriöst bemötande, punktlig och tydlig.
    Återkommande kund och ser framemot långt samarbete.

Med vänlig hälsning,
    Henrik Hantverk AB Läs mer
    2019-11-15 Willmans Måleri AB svarar Henrik H
    Tack Henrik! Vi ser fram emot långt samarbete vi också =)
  • 2019-09-27

Handenterminalen F skrev om Willmans Måleri AB
    Målning av fönster. Bra bemötande, professionella, prisvärda samt håller tidplan. Bra jobbat. Läs mer
  • Michael O

2019-08-22

Michael O skrev om Willmans Måleri AB
    Willmans var flexibla, anpassade sig till vårt tighta schema, gjorde ett superbra proffsigt jobb och var kanontrevliga. Läs mer
    2019-11-15 Willmans Måleri AB svarar Michael O
    Tack Michael för dom fina orden!
  • 2019-08-08

Thomas H skrev om Willmans Måleri AB
    Måla huset.
    Ett arbete som utfördes väl och snabbt, dessutom väldigt trevligt bemötande.
    Kan verkligen rekommenderar! Läs mer
    2019-08-08 Willmans Måleri AB svarar Thomas H
    Tusen tack Thomas. Tack själv för ett trevligt bemötande!
  • 2019-08-08

Simon L skrev om Willmans Måleri AB
    Fick hjälp med tapetsering med riktigt fint resultat. Enkla att ha och göra med! Mycket nöjd. Läs mer
    2019-08-08 Willmans Måleri AB svarar Simon L
    Tack för den fina recensionen Simon, kul att vi levde upp till förväntningarna.
  • 2019-06-26

Ann-Sofie Elisabeth K skrev om Willmans Måleri AB
    Emil hjälpte mig med att måla om ett tak inför en lägenhetsförsäljning. Jag fick oerhört snabb hjälp, professionellt bemötande och god service. Dessutom så blev resultatet på målningen helt fantastiskt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-06-25

Sam B skrev om Willmans Måleri AB
    Målningsarbete i samband med etablering av ny lokal.
    Willmans är tydliga i kommunikationen, noggranna och kompetenta i arbetet, och dessutom trevliga över huvud taget.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-20

Jörgen F skrev om Willmans Måleri AB
    Jag har anlitat Willmans måleri vid flera tillfällen, både för invändiga och utvändiga arbeten. Anledningen är enkel, dom gör ett riktigt bra jobb och kommer när dom lovat. Emil är alltid trevlig och tillmötesgående. Alla målare som kommit hit har varit välartade och lätta att prata med.
    Jag kommer absolut att anlita Willmans nästa gång det är dags att måla om, gör det du också. Läs mer
  • 2019-06-19

Maria S skrev om Willmans Måleri AB
    Emil och hans kollegor har varit fantastiska att ha att göra med. Dom är professionella, punktliga och håller budget.

kan varmt rekommendera dom, såväl privat som för kommersiellt bruk
    VH Silvia Samuelsson Waak, fastighetschef
    GSS Fastigheter

http://gssfastigheter.se Läs mer
  • 2019-06-19

Josephine L skrev om Willmans Måleri AB
    Proffsigt, punktligt och trevligt!
    Är väldigt nöjd och har ingenting att klaga på:) Läs mer
  • Pontus R

2019-06-18

Pontus R skrev om Willmans Måleri AB
    Har beställt flertal måleritjänster av Willmans måleri. De har både målat kontor, hemma hos och hjälpt till med materialval. Alltid proffsigt och trevligt bemötande. En målerifirma som tar fullt ansvar och följer upp hela vägen, till sista penseldraget. Kan rekommendera Emil och hans mannar alla dagar i veckan!
    -Proffsigt och tryggt. Läs mer
    2019-06-27 Willmans Måleri AB svarar Pontus R
    Tack för dom fina orden Pontus. Alltid lika kul att kunna hjälpa till med vår expertis.
  • Allan M

2019-06-18

Allan M skrev om Willmans Måleri AB
    Snabb service men framförallt med hög kvalitet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-06-27 Willmans Måleri AB svarar Allan M
    Tack Allan. Snabb service till bra beställare. Så enkelt är det!
  • 2019-06-18

Lennart C skrev om Willmans Måleri AB
    Otroligt lösningsorienterad kombinerat med ett hantverskunnande och noggrannhet. En målerifirma jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2019-06-27 Willmans Måleri AB svarar Lennart C
    Tack Lennart! Känner att våran lösningsorientering kommer till nytta på era galna upptåg=)
  • 2019-06-18

Martin L skrev om Willmans Måleri AB
    Vi köper löpande tjänster av Willmans Måleri och dom levererar alltid arbeten med högsta kvalite och till ett marknadsmässigt pris. Läs mer
    2019-06-27 Willmans Måleri AB svarar Martin L
    Tack Martin för den fina recensionen. Vi uppskattar era varierande uppdrag!

Åsögatan 144, 116 24 Stockholm