Willmans Måleri AB

5.0 i betyg av av 36 omdömen
Välkommen till Willmans Måleri AB - Willman, så kan man!

Sedan 2016 har vi hjälpt kunder runt om i Stockholm med måleriarbeten. Trots vår unga ålder har vi kompetens och erfarenhet som sträcker sig 25 år bakåt i tiden. Vi kan hjälpa dig med måleri både ut- och invändigt oavsett om det gäller kontorsanpassningar, köpcentrum, villor, lägenheter, trapphus i bostadsrättsföreningar eller om du bara vill ge ditt kök lite extra kärlek.

Inget jobb är för stort eller litet för oss då vi gillar utmaningar och problemlösning i den annars så monotona yrkesvardagen. Vi håller vad vi säger, vi kommer när vi ska och vi ser möjligheter istället för problem. Vi är klara i tid och det kommer inga oanmälda extra kostnader på fakturan.

Alla produkter vi använder oss av är Svanenmärkta och testade av astma och allergiförbundet.

Vi är medlemmar i Måleriföretagen och vet därför vad nöjda kunder innebär och vad det krävs för att du som kund ska bli nöjd. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller kolla in oss på instagram @willmansmaleri.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 36 kunder tycker om Willmans Måleri AB