Wrapzone AB

Stenhuggarvägen 2H, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Wrapzone AB

• Simon01 S
    Simon01 S skrev om Wrapzone AB
    Lämnade in min då nya bil för att få stenskottsskyddsfoliering (genomskinlig plastfilm sätts på utvalda delar på bilen) genomförd av Wrapzone AB för mindre än 3 år sedan. Förutom att de inte gjorde ett särskilt bra jobb, vilket resulterade i att jag blev tvungen att lämna in bilen igen och där de inte fixade alla problem jag tydligt visat för dem vid inlämningen (de tyckte att det de inte fixat var inom deras subjektiva "felmarginal" som de först upplyste mig om då), så har stenskottsskyddet gulnat mer och mer överallt där det är applicerat. Jag har nu två olika färgnyanser på bilen: smutsgul på bilens stenskottsfolierade delar och vit (bilens originalfärg) på de delar som inte är stenskottsfolierade. Detta efter mindre än 3 år och trots att jag kör min bil mindre än 1000 mil/år, står parkerad i varmgarage och endast handtvättar bilen! Wrapzone säger att det inte finns någon garanti från tillverkaren (Hexis Graphics) och säger att det enda de kan göra är att erbjuda mig ny stenskottsfoliering till ett pris som är mer än 3 500 kr högre än vad jag ursprungligen betalade för att få bilen stenskottsfolierad. För bilder och ytterligare info gällande detta ärende, sök på wrapzone på bilforumet garagetdotorg Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Värmdö:

Instrumentvägen 13, 12653, Hägersten