Zoom Mobiles Tyresö

78 omdömen om Zoom Mobiles Tyresö

Sedan starten hos Reco 2021

Per J
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Hej, Jag blev oerhört vänligt bemött. Toppklass rakt igenom. Servicen var riktigt bra och mobilen lagades på bara 1 timme. Vi pratade också om andra saker vilket visar en hel del om hur han är. Han berättade att han ursprungligen kommer från Islamabad i Pakistan och ott i Sverige i 6 år osv.Var rädd om honom !!! Mvh Per Jonsson

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Per! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Tobias P
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Mycket bra service och snabbt byte av skärm på min gamla telefon! Du som utförde bytet är nu en av mina hjältar i denna mobila värld! Kram 👍👌🙏

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Tobias! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Annette A
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Trevlig, snabb & proffsigt kundbemötande!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Anette! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

John M
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Snabb! och proffsigt bemötande ! Gjorde inköp under tiden. Kanske tog 15 minuter. --€ Nöjd kund ! ( 5/5 ) :-)

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej John! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Gisela P
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Mycket trevlig personal! Väldigt nöjd med arbetet på min mobil.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Gisela! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Maria L
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Snabb och bra service till min sons Apple IPhone 13 mini som ingen annan kunde få fram ett batteri byte på den snabbt men det fixade Zoom i Tyresö på 2 dagar !

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Maria! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Jonas K
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Vänligt och hjälpsamt bemötande.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Jonas! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Cecilia N
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Har lagat flera mobiltelefoner och iPads hos dem. Alltid med trevligt bemötande, kostnadsförslag i förväg, snabb service och bra resultat.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Cecilia! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Lena F
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Proffsigt och nmera mobil utan pink line 😊

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Lena! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Rugat R
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Tack för snabbt och smidigt batteribyte! Telefonen känns som ny igen och jag uppskattar verkligen den höga kvaliteten på service. Rekommenderar varmt till andra!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Rugat! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Anango A
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Personalen var trevliga, fixade en telefon där och allt gick bra

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Anango! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Carina P

Tillmötesgående och trevlig Hjälpsam

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Carina! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Olof O
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Otroligt duktig tekniskt och fantastisk servicenivå. Jag är mycket mycket nöjd!!! Mvh Olof (Samsung Ultra 20)

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Olof! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Kent D
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Allt fungerade bra trevliga.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Kent! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Narumon N
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Jag har varit här två gånger första var att byta mobilskärmen. Kostar inte häller så dyr med snabbt lagnings tid. Det tog bara 10-20 minuter sen fick jag mobilen fixat med batteri byte på min andra besök.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Narumon! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Wesslen W
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Snabb hjälp, bra pris ocv trevligt bemötande. Blev också nöjd med jobbet som de gjorde!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Wesslen! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, pris och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Emma O
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Superbra och snabb service av skärmbyte av trevlig personal!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Emma!! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Nilla N
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Grym service snabb och proffsig

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Nilla!! Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!.

Isabell I
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Mycket bra personal förklarar felet och lagar snabbt

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Isabell. Det betyder mycket för oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Nils N
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Reparation av iPad. Byte av glappande kontakt och batteri. Bra efter ett andra försök.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Nils. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Maria M
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

De var snabba och hjälpsamma och med en konkurrenskraftig prissättning.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Maria. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser samt vårt bemötande till våra kunder. . Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Patrik W
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Snabb hjälp, utmärkt prisvärd service & mkt trevlig personal.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Patrik. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser samt vårt bemötande till våra kunder. . Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter.

Joahim K
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Trevligt bemötande och bra genomfört jobb.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Joacim. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Mailn D
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Trevlig personal och snabb och smidig service. Jag är jättenöjd!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Mailn. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Marous M
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Jättebra service och trevlig personal

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Marous. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Cane C
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Snabb service, strålande resultat.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Cane. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Lena H
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Snabb hjälp, bra bemötande och stor kompetens

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Lena. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Hedqvist H
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Reparerat flera mobiler där nu, alltid bra pris med bra och snabb service.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Hedqvist. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter.

Fredrik F
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Fixade alla fel på min Iphone snabbt och till rimlig peng 👍

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Fredrik. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter.

Heidi K
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Trevlig och kunnig person som löste mitt problem snabbt. Mycket nöjd!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Heidi. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Christina C
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Mycket trevlig, prisvärd och bra service!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Christina. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Miriam M
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Kompetent, snabb och tydlig! Dessutom bra priser. Det blir våran officiell mobil hjälp framöver :))

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Miriam. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder samt önskan av officiellt mobil hjälp framöver. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi är mycket tacksamma!

Mats B
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Bra Service och mottagande! Prisinfo före jag lämnade in och genomgång innan betalning! Samt test att allt funkade bra innan jag gick👍

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Mats. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Melina V
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Mycket bra service och priser. Byte av skärm på iPhone, installation av skyddsskärmar på två telefoner.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Melina. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Par K
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Mycket bra första bemötande, när jag kom för att lämna in min telefon dagen efter, var det en annan person som tog emot, upplevde den kontakten först som oengagerad. Påtalade det för denne, sen gjorde personen i fråga ett bra jobb, telefonen fungerar som den skall nu.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Par. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi ber om ursäkt för besväret. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

David S
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Snabb bra service. Proffsigt intryck.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tusen Tack David. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Martin L
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Kunde pratat lite bättre Svenska..

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Martin. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Markus H
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Så trevlig service minded personal och hjälpsam personal.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Markus. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Matilda C
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Jätte bra bemötande, bra service, det gick jätte fort, tack!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Matilda. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Björn L
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Bästa möjliga service. Tack för all hjälp.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Björn. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Ms M
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Trevlig å serviceminded personal. Bytte kameralinsens glas. Det gick snabbt å till humana priser. Mycket nöjd.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Ms M. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Lena M
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Fick grymt bra hjälp med en sprucken mobilskärm. Gick in till Zoom igår eftermiddag strax efter 18 och frågade när dom hade tid för bytet. Lämnade in mobilen strax före 13 idag, och bytet tog en timme. Trevligt bemötande och snabb hjälp, precis vad jag efterfrågar i detta läge. Tack Zoom Mobile Tyresö för det👍😀

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Lena. Vi är tacksamma och glada att höra att du gillade våra tjänster samt vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Lisbeth S
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Jag är verkligen nöjd med bemötande och servicen. Dock har jag fortfarande ett fel som jag återvänt med en gång kommer återkomma efter påsk med ett nytt besök!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Hej Lisbeth. Vi är glada att höra att du är nöjd plus gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Du kan återkomma närsomhelst så löser vi felet. Tack igen!

Simon L
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Fick hjälp med skärmbyte på en iPhone, snabba, trevliga och kunniga.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Simon. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Roberto R
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Bra service! Trevlig och proffsig personal

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Roberto. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Andreas A
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Bra och snabb service till ett rimligt pris. Inget att klaga på.

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Andreas. Vi är glada att höra att du gillade våra priser och tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Hiya B
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Kom hit för att laga min trasiga mobilskärm. Effektiv och pålitlig tekniker. Blev väl behandlad och kommer definitivt att vända mig till Zoom Mobiles vid eventuella mobilskador! :)

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Hiya. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Malin M
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Trevligt bemötande och fixade ny skärm på min Samsung på direkt!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Malin. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Ose S
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Bra bemötande, trevlig personal, snabb service

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Ose. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Helena A
Skrev om Zoom Mobiles Tyresö

Byte av glas, snabb bra och prisvärd hjälp!

Svar från Zoom Mobiles Tyresö

Tack Helena. Vi är glada att höra att du gillade våra priser och tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!