zoommobiles.se

12 omdömen om zoommobiles.se

Sedan starten hos Reco 2021

Helen E
Skrev om zoommobiles.se

Fick mitt mobilfodral som gick sönder direkt!! Blev lovad ett nytt! Har nu väntat 14 dagar och även påmint. Inget nytt fodral! Så jag kommer inte att rekommendera att handla här!!

Mats P
Skrev om zoommobiles.se

Beställde ett IPad-fodral för tio dagar sedan och det har ej kommit. Ej heller någon info om när det beräknas komma. Kasst jämfört med de flesta andra leverantörer.

Svar från zoommobiles.se

Hej Mats! Vi ber om ursäkt att detta hände. Det var lite problem med systemuppdateringen det var därför vi inte kunde uppdatera lagret i rätt tid. Men vi ber dig att kolla med klarna om du har fått dina pengar tillbaka. Om vi inte kan skicka en produkt brukar vi då återbetala summan som vi får efter order aktiveringen. Tack!

Lena E
Skrev om zoommobiles.se

Magiskt bra! superservice. super support. och bästa priset. Jag skickade in min telefon för skärmbyte på tisdag. Den kom fram på onsdag och på fredag redan på väg tillbaka. Zoom var flera hundra billigare än någon annan. Nu vet jag vart jag ska gå för alla reparationer och min nästa mobil.

Svar från zoommobiles.se

Hej Lena! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priset. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill reparera dina smarta enheter igen!

Ivan B
Skrev om zoommobiles.se

Verkar inte ha kontroll på egna lagret.

Svar från zoommobiles.se

Hej Ivan! Vi ber om ursäkt att detta hände. Det var lite problem med systemuppdateringen det var därför vi inte kunde uppdatera lagret i rätt tid. Tack!

Jennifer M

Så nöjd med tjänsten! Kan varmt rekommendera ZoomMobiles till andra

Svar från zoommobiles.se

Hej Jennifer! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och leveranstid. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig och rekommenderar oss till andra . Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen!

Johanna S
Skrev om zoommobiles.se

Problem uppstod med leverans av min order (plånboksskal och glas till mobil) men jag fick en snabb och smidig hantering av ärendet. Mkt nöjd med både produkter och bemötande!

Svar från zoommobiles.se

Hej Johanna! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår hantering av problemet med leveransen. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen tillbehör av dina smarta enheter från oss. Tack igen!

Göran N
Skrev om zoommobiles.se

Bytte sprucken display som blivit ok om inte det fanns en svart prick på skärmen. 5-6 mm tvärsöver. Orkar inte bråka med reparatören borde ha set det?!

Svar från zoommobiles.se

Hej Göran. Vad tråkigt att du upplevde detta. När vi tar emot en reparation skickad via posten då brukar vi göra en video inspelning efter att ha utfört jobbet. Vi kan skicka den video till dig som kan styrka på att det fanns inga sprickor på den efter skärmbyte på din enhet.. Man behöver inte alls bråka med oss om man inte är nöjd med reparationen. Man kan bara kontakta vår kundtjänst och få problemet löst. Tack!

Mattias H
Skrev om zoommobiles.se

Bra service och snabbt levererat

Svar från zoommobiles.se

Tack Mattias. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och leveranstid. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen!

Sebastian B
Skrev om zoommobiles.se

Bra utbud och snabb leverans. Telefonen vi köpte var i Klass A och den var verkligen i fint skick. Lite synd att man inte kunde få uppgifter om batterihälsan i förväg. Nu var den en smula lägre i procent än jag hade hoppats.

Svar från zoommobiles.se

Tack Sebastian! Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Batterihälsan är minst 80% vilket är standard i branschen och det står i våra köpevillkor också. Vi försöker ändå att skicka mer än 80% batterihälsan till våra kunder om den är tillgänglig i lagret. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen!

Ulf H
Skrev om zoommobiles.se

Snabb leverans även om det var helg Nöjd med iPhone 11 Med vänlig hälsning, Uffe

Svar från zoommobiles.se

Tack Ulf. Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen!

Börje A
Skrev om zoommobiles.se

Snabba och proffsiga! Köpte en beg mobiltelefon Kom att tipsa mina vänner om hur hjälpsamma dom är.KANONFÖRETAG 🙏🙏

Svar från zoommobiles.se

Tack Börje. Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Din uppskattning och rekommendation betyder mycket för oss. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen!

Tom A
Skrev om zoommobiles.se

Bra priser snabb leverans och telefonen var i kanon skick

Zoom Mobiles gillar detta
Svar från zoommobiles.se

Tack Tom. Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen!