zoommobiles.se

zoommobiles.se

Läs vad 5 kunder tycker om zoommobiles.se 2

2022-02-10 Verifierad kund
    Bra service och snabbt levererat
    Tack Mattias. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och leveranstid. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen! zoommobiles.se
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bra utbud och snabb leverans. Telefonen vi köpte var i Klass A och den var verkligen i fint skick. Lite synd att man inte kunde få uppgifter om batterihälsan i förväg. Nu var den en smula lägre i procent än jag hade hoppats.
    Tack Sebastian! Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Batterihälsan är minst 80% vilket är standard i branschen och det står i våra köpevillkor också. Vi försöker ändå att skicka mer än 80% batterihälsan till våra kunder om den är tillgänglig i lagret. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen! zoommobiles.se
    2022-01-03 Verifierad kund
    Snabb leverans även om det var helg Nöjd med iPhone 11 Med vänlig hälsning, Uffe
    Tack Ulf. Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen! zoommobiles.se
    2022-01-02 Verifierad kund
    Snabba och proffsiga!
    Köpte en beg mobiltelefon
    Kom att tipsa mina vänner om hur hjälpsamma dom är.KANONFÖRETAG 🙏🙏
    Tack Börje. Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Din uppskattning och rekommendation betyder mycket för oss. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen! zoommobiles.se
  • Tom A
    skrev om zoommobiles.se
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Bra priser snabb leverans och telefonen var i kanon skick
    Tack Tom. Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen som du beställde från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen! zoommobiles.se