123Bygg

123Bygg

Välkommen till 123Bygg!

Vi erbjuder dig professionell hjälp inom köksrenovering och finsnickeri. Har du länge gått och funderat på om det är dags att renovera köket? Då kan du enkelt ta kontakt med oss på 123Bygg eller få ett kostnadsfritt prisförslag genom bara ett klick här på vår sida.

Vet du om att du vill renovera köket med inte har några bra idéer, då kan du höra av dig till oss så kan vi tillsammans gå igenom din renovering. Vi vill skapa ett personligt kök för dig att trivas i. Varmt välkommen till oss på 123Bygg!

Läs vad 26 kunder tycker om 123Bygg 2

2022-07-16 Verifierad kund
    Snabbt, enekelt, flexibelt
    - toppbetyg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Kom med kort varsel och gjorde ett jättebra proffsigt intryck och mycket väl utfört arbete!
    Mycket trevlig!
    2022-03-29 Verifierad kund
    Genomförde vår köksrenovering på ett utmärkt sätt. Otroligt noggrann och välgjord renovering. Gav även förslag på bra lösningar och styrde upp hela renoveringen samt höll kontakten mellan övriga hantverkare o leverantörer. Noggrann med att fråga och säkerställa val samt återkopplade hela tiden om vad som gjorts och vad som skulle göras nästa dag. Kom vi de utlovade tidpunkterna och höll tidplanen. Johan är den bästa snickaren vi haft!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Johan på 123 är grym - lyhörd, kreativ, seriös! Alltid bra kontakt genom bygget, kommer med lösningar och förslag.

Kan varmt rekommendera 123-bygg!
    2022-01-29 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med och strålande resultat!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, flexibel. Höll sig till tidsplanen och kostnaderna. Golvlisterna blev jättebra. Kan varmt rekommendera!
    2021-12-24 Verifierad kund
    Johan Snickare gjorde allting enligt planering och resultatet visade ett noggrant arbete, exemplariskt genomfört och var helt enligt tidsplaneringen.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Johan från 123 bygg satte upp nya lister i vårt kök, gick snabbt och smidigt och var väldigt prisvärt!
    2021-11-09 Verifierad kund
    Noggrann, lyhörd och pålitlig!
    Fick hjälp att montera kök och badrumsinredning och är otroligt glad och nöjd!
    2021-10-07 Verifierad kund
    Utmärkt service och proffsighet!
    Punktlighet och noggrannhet både i utfört arbete samt bemötande. Företaget har en genuin bredd och erfarenhet av hela byggsektorns olika moment. Ett företag att lita på helt enkelt, vilket kanske inte är så vanligt inom nämnda bransch alla gånger.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Vill man ha ett proffsigt utfört arbete så hör av er till 123Bygg! Kunnig och bra bemötande! Rekommenderas starkt!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Johans snabbhet och noggrannhet gör att vi kommer tänka på honom igen när vi behöver renovera hemma!
    2021-08-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, noggrann, bra pris. Kommer anlita företaget igen vid behov.
    2021-08-20 Verifierad kund
    Duktig, pålitlig och tillmötesgående.
    Jag kommer anlita Johan igen.
    2021-07-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Noggrann och duktig.
    Satte upp en duschdraperistång, tillverkade och satte upp en hatthylla.
    Satte upp en del andra saker, som krävde borrning.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Allt gick väldigt smidigt, från första kontakt till avslutat projekt. Dessutom till ett rimligt pris. Kan verkligen rekommendera 123Bygg!
    2021-05-23 Verifierad kund
    Utmärkt utfört arbete! Byggde ett kök som blev väldigt bra! Kan stark rekommendera 123Bygg
  • Arvid J
    skrev om 123Bygg
    2021-05-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och god kvalitet!
    2021-04-22 Verifierad kund
    Mycket bra och noggrant utförd köksrenovering.
    2021-04-22 Verifierad kund
    Har bara bra saker att säga! Johan är trevlig hjälpsam duktig noggrann!
  • 2021-04-13 Spontant omdöme
    Mycket bra samarbete genom hela projektet.
    Jättefint resultat.
  • 2021-03-01 Spontant omdöme
    Hjälpte oss att bygga ett ikeakök som blev mycket bättre och snyggare än förväntat tack vare johan! Trevligt bemötande!!
    2021-01-27 Verifierad kund
    Bygge av walk in closet och inbyggda garderober i hall, bygge av nytt rum och mycket mer. Kunde inte vara mer nöjd.
  • Gun Anna Ingeborg P
    skrev om 123Bygg
    2021-01-10 Verifierad kund
    Johan på 123 bygg har hjälpt mig att sätta upp och installera ett kök i min lägenhet på Stora Essingen. Han har platsbyggt en garderob i hallen och bredspacklat och målat väggarna samt satt upp tapet. Jag är jättenöjd med alla jobben. Väggarna och garderoberna blev supersnygga. Allt är noggrant gjort och Johan har kommit med egna bra förslag och lösningar när det har behövts. Johan jobbar snabbt till ett rimligt pris. Kan rekommenderas!
    Anna
    2021-01-10 Verifierad kund
    Allt funkade bra. Passar tider. Skicklig och kreativ med förslag på lösning vid köksrenovering . Håller rent och snyggt.
    2021-01-08 Verifierad kund
    Jag var mycket nöjd 123Bygg renoverade min bostad till full belåtenhet Kan rekomondera dem till fullo