123Bygg

123Bygg

Välkommen till 123Bygg! Vi erbjuder dig professionell hjälp inom köksrenovering och finsnickeri. Har du länge gått och funderat på om det är dags att renovera köket? Då kan du enkelt ta kontakt med oss på 123Bygg eller få ett kostnadsfritt prisförslag genom bara ett klick här på vår sida. Vet du om att du vill renovera köket...

26 omdömen om 123Bygg

Camilla H

Snabbt, enekelt, flexibelt - toppbetyg

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Louise H
Skrev om 123Bygg

Kom med kort varsel och gjorde ett jättebra proffsigt intryck och mycket väl utfört arbete! Mycket trevlig!

Calle S
Skrev om 123Bygg

Genomförde vår köksrenovering på ett utmärkt sätt. Otroligt noggrann och välgjord renovering. Gav även förslag på bra lösningar och styrde upp hela renoveringen samt höll kontakten mellan övriga hantverkare o leverantörer. Noggrann med att fråga och säkerställa val samt återkopplade hela tiden om vad som gjorts och vad som skulle göras nästa dag. Kom vi de utlovade tidpunkterna och höll tidplanen. Johan är den bästa snickaren vi haft!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Erik H
Skrev om 123Bygg

Johan på 123 är grym - lyhörd, kreativ, seriös! Alltid bra kontakt genom bygget, kommer med lösningar och förslag. Kan varmt rekommendera 123-bygg!

Jens L
Skrev om 123Bygg

Lätt att ha att göra med och strålande resultat!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Christian N

Trevligt bemötande, flexibel. Höll sig till tidsplanen och kostnaderna. Golvlisterna blev jättebra. Kan varmt rekommendera!

Caroline L
Skrev om 123Bygg

Johan Snickare gjorde allting enligt planering och resultatet visade ett noggrant arbete, exemplariskt genomfört och var helt enligt tidsplaneringen.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Jessica L
Skrev om 123Bygg

Johan från 123 bygg satte upp nya lister i vårt kök, gick snabbt och smidigt och var väldigt prisvärt!

Nathalie D
Skrev om 123Bygg

Noggrann, lyhörd och pålitlig! Fick hjälp att montera kök och badrumsinredning och är otroligt glad och nöjd!

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Sundbaums F

Utmärkt service och proffsighet! Punktlighet och noggrannhet både i utfört arbete samt bemötande. Företaget har en genuin bredd och erfarenhet av hela byggsektorns olika moment. Ett företag att lita på helt enkelt, vilket kanske inte är så vanligt inom nämnda bransch alla gånger.

Thomas A
Skrev om 123Bygg

Vill man ha ett proffsigt utfört arbete så hör av er till 123Bygg! Kunnig och bra bemötande! Rekommenderas starkt!

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Jennifer T
Skrev om 123Bygg

Johans snabbhet och noggrannhet gör att vi kommer tänka på honom igen när vi behöver renovera hemma!

Monica N
Skrev om 123Bygg

Trevligt bemötande, noggrann, bra pris. Kommer anlita företaget igen vid behov.

Anna L
Skrev om 123Bygg

Duktig, pålitlig och tillmötesgående. Jag kommer anlita Johan igen.

Elisabet C
Skrev om 123Bygg

Mycket bra bemötande. Noggrann och duktig. Satte upp en duschdraperistång, tillverkade och satte upp en hatthylla. Satte upp en del andra saker, som krävde borrning.

Filip E
Skrev om 123Bygg

Allt gick väldigt smidigt, från första kontakt till avslutat projekt. Dessutom till ett rimligt pris. Kan verkligen rekommendera 123Bygg!

Finn R
Skrev om 123Bygg

Utmärkt utfört arbete! Byggde ett kök som blev väldigt bra! Kan stark rekommendera 123Bygg

Arvid J
Skrev om 123Bygg

Bra bemötande och god kvalitet!

Claes G
Skrev om 123Bygg

Mycket bra och noggrant utförd köksrenovering.

Lukas N
Skrev om 123Bygg

Har bara bra saker att säga! Johan är trevlig hjälpsam duktig noggrann!

Claes G
Skrev om 123Bygg

Mycket bra samarbete genom hela projektet. Jättefint resultat.

Lukas N
Skrev om 123Bygg

Hjälpte oss att bygga ett ikeakök som blev mycket bättre och snyggare än förväntat tack vare johan! Trevligt bemötande!!

Erik H
Skrev om 123Bygg

Bygge av walk in closet och inbyggda garderober i hall, bygge av nytt rum och mycket mer. Kunde inte vara mer nöjd.

Gun Anna Ingeborg P

Johan på 123 bygg har hjälpt mig att sätta upp och installera ett kök i min lägenhet på Stora Essingen. Han har platsbyggt en garderob i hallen och bredspacklat och målat väggarna samt satt upp tapet. Jag är jättenöjd med alla jobben. Väggarna och garderoberna blev supersnygga. Allt är noggrant gjort och Johan har kommit med egna bra förslag och lösningar när det har behövts. Johan jobbar snabbt till ett rimligt pris. Kan rekommenderas! Anna

Rudolf C
Skrev om 123Bygg

Allt funkade bra. Passar tider. Skicklig och kreativ med förslag på lösning vid köksrenovering . Håller rent och snyggt.

Irene L
Skrev om 123Bygg

Jag var mycket nöjd 123Bygg renoverade min bostad till full belåtenhet Kan rekomondera dem till fullo