123Bygg

123Bygg

Välkommen till 123Bygg!

Vi erbjuder dig professionell hjälp inom köksrenovering och finsnickeri. Har du länge gått och funderat på om det är dags att renovera köket? Då kan du enkelt ta kontakt med oss på 123Bygg eller få ett kostnadsfritt prisförslag genom bara ett klick här på vår sida.

Vet du om att du vill renovera köket med inte har några bra idéer, då kan du höra av dig till oss så kan vi tillsammans gå igenom din renovering. Vi vill skapa ett personligt kök för dig att trivas i. Varmt välkommen till oss på 123Bygg!

Läs vad 12 kunder tycker om 123Bygg 2

2021-07-08
    Mycket bra bemötande.
    Noggrann och duktig.
    Satte upp en duschdraperistång, tillverkade och satte upp en hatthylla.
    Satte upp en del andra saker, som krävde borrning.
    2021-06-24
    Allt gick väldigt smidigt, från första kontakt till avslutat projekt. Dessutom till ett rimligt pris. Kan verkligen rekommendera 123Bygg!
    2021-05-23
    Utmärkt utfört arbete! Byggde ett kök som blev väldigt bra! Kan stark rekommendera 123Bygg
  • Arvid J
    skrev om 123Bygg
    2021-05-04
    Bra bemötande och god kvalitet!
    2021-04-22
    Mycket bra och noggrant utförd köksrenovering.
    2021-04-22
    Har bara bra saker att säga! Johan är trevlig hjälpsam duktig noggrann!
    2021-04-13
    Mycket bra samarbete genom hela projektet.
    Jättefint resultat.
    2021-03-01
    Hjälpte oss att bygga ett ikeakök som blev mycket bättre och snyggare än förväntat tack vare johan! Trevligt bemötande!!
    2021-01-27
    Bygge av walk in closet och inbyggda garderober i hall, bygge av nytt rum och mycket mer. Kunde inte vara mer nöjd.
  • Gun Anna Ingeborg P
    skrev om 123Bygg
    2021-01-10
    Johan på 123 bygg har hjälpt mig att sätta upp och installera ett kök i min lägenhet på Stora Essingen. Han har platsbyggt en garderob i hallen och bredspacklat och målat väggarna samt satt upp tapet. Jag är jättenöjd med alla jobben. Väggarna och garderoberna blev supersnygga. Allt är noggrant gjort och Johan har kommit med egna bra förslag och lösningar när det har behövts. Johan jobbar snabbt till ett rimligt pris. Kan rekommenderas!
    Anna
    2021-01-10
    Allt funkade bra. Passar tider. Skicklig och kreativ med förslag på lösning vid köksrenovering . Håller rent och snyggt.
    2021-01-08
    Jag var mycket nöjd 123Bygg renoverade min bostad till full belåtenhet Kan rekomondera dem till fullo