24 Rör AB
4.1 i betyg av av
130 omdömen
— VVS & El jour dygnet runt, 365 dagar om året! —
Vårt mål är att vara på plats inom 1 timme från att du ringer, i Stockholm. Vi har fullt utrustade servicebilar och finns tillgängliga alla dygnets timmar för att hjälpa dig med akuta VVS-problem.
Vi lämnar även offert på mer planerade VVS och elarbeten, service eller reparation, vi hjälper dig att installera, serva och reparera värmepumpen, samt att vi åtar oss olika entreprenaduppdrag.
Idag är vi ett arbetslag på 11 medarbetare och vi jobbar för privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Vi är försäkrade, auktoriserade och välutbildade inom våra områden.
Välkommen att kontakta oss på 24 Rörjour när du behöver hjälp med el och VVS!
Vårt mål är att vara på plats inom 1 timme från att du ringer, i Stockholm. Vi har fullt utrustade servicebilar och finns tillgängliga alla dygnets timmar för att hjälpa dig med akuta VVS-problem.
Vi lämnar även offert på mer planerade VVS och elarbeten, service eller reparation, vi hjälper dig att installera, serva och reparera värmepumpen, samt att vi åtar oss olika entreprenaduppdrag.
Idag är vi ett arbetslag på 11 medarbetare och vi jobbar för privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Vi är försäkrade, auktoriserade och välutbildade inom våra områden.
Välkommen att kontakta oss på 24 Rörjour när du behöver hjälp med el och VVS!
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag130 omdömen om 24 Rör AB
-
skrev om 24 Rör AB
Ett oprofessionellt och oseriöst företag som jag inte rekommenderar er att anlita.
-
-
skrev om 24 Rör AB
Vilken otroligt bra kille som kom, tack!
Vilken servicekänsla!
Han bad om ursäkt för att han var lite sen!
(Vilket jag inte ens hade tänkt på)
Det har jag aldrig varit med om, wow!
Löste problemet, stannade och kollade att allt fungerade!
Städade upp efter sig!
10 av 10 i betyg vill jag ge! -
skrev om 24 Rör AB
Kom i tid, lyssnade, åkte köpte prylar, bytte 2 kranar, en utomhuskran, ett expansionskärl, åkte. Inget krångel, inget prisfifflande. Som en röris ska vara.
-
-
skrev om 24 Rör AB
Efter utfört arbete så uppstod skada i kakelgolvet samt dörrkarm och vägg framför badrumsdörren.
De ignorerar mina mail och frågsäger sig ansvaret, ett extremt oproffsigt och ruttet sätt att bemöta en kund som behövt stå ut med TVÅ installationer då den första de installerade var defekt från fabriken.
"Arbetsledaren" lovade kompensation för allt men höll inte sitt ord på den fronten heller.
Så nu har jag kakelskada i badrummet som kommer behöva fixas ur min egna ficka, missat dagar på jobbet samt blivit lovad kompensation som verkade vara en lögn.
Försökt kontakta dem i drygt 2 månader utan något svar från varken arbetsledaren eller företagets mailadress. -
skrev om 24 Rör AB
Bokade tid för felsökning.
2h efter utalad tid ringde jag och frågade om jag tagit fel dag och fick veta att de är sena. Så tillslut 4h efter uttalad tid dök de upp.
Tittade lite på pumpar etc och föreslog sedan att byta ut allt. 3 pumpar och ett expansionskärl. Utan att egentligen konstatera att något förutom expansionskärlet är trasigt. Kändes inte direkt intresannt så jag tackade nej till det.
Personen som var här var dock trevlig och enkel att ha att göra med.
Det största problemet var fakturan på nästan 4000kr som dök upp utan att jag godkännt något pris. Självklart ska man ta betalt för arbete men 4000kr för att komma 4h sent och sen arbeta 60min känns saftigt.
Hade de varit öppna med priset (som jag inte hittar någonstans på hemsidan) hade jag troligen valt någon annan. -
-
skrev om 24 Rör AB
Jag skriver sällan reviews på internet men kände mig nu tvingad. 24 Rör gjorde ett försäkringsjobb på min bergvärme och levererade. De verkade var ordning och reda och blev klara i tid. Jag bad därför om en offert för fyra olika jobb i huset; två handukstorkar som skulle elektrifieras, ordna bättre drag i källargolvvärmen och få till min frikyla. Ville inte ha någon överraskning på kostnadssidan och bad att en av deras killar skulle komma och gå igenom allt så jag kunde få en vettig offert. Det offererade ca 24 tusen, och två dagars arbete. Totalt sett var de hos mig vid 12 olika tillfällen över flera månader och skickade en sedan faktura på 45 tusen. Och då fungerade fortfarande inte frikylan. Efter påtryckning (från mig) tog man sedan dit en mät-och regler specialist och det konstaterades att kyl systemet felbyggt. För att rätta till det offererade man ytterligare 26 tusen. Jag ifrågasatte den offerten och bad den specificerad, men fick inget svar. Fick nu i stället en faktura på 3 tusen till (10 månader efter första offerten). De har haft fel saker med sig, gjort fel och jag har hela tiden fått jaga och driva på. Otroligt dålig skött och aggressiv fakturering undvik denna firma.
-
skrev om 24 Rör AB
VARNING OSERIÖST! OPROFESSIONELLA!! De är verkligen super oseriöst bolag. Inte nog med de lurar en på timmar och kunde inte ens fixa mitt kylrum som man räknar jour ska kunna göra! Tog de 4dagar att felsöka ett problem ändå räknar de det som jour! SÅ RÄKNA INTE MED DE HJÄLPER DIG! MEN DEBITERA GÖR DE! Samt saker de lovar hjälpa en med skiter de fullständigt i. Detta var en försäkringsärende med på grund att de inte orkade lämna en utförlig rapport eller lämnade in rapporten i tid slutade med försäkringen inte ville betala ut till mitt företag. ANVÄND INTE DETTA OSERIÖSA FÖRETAG!
-
-
skrev om 24 Rör AB
Fint och proffsigt! från 1:a kontakt till leverans och montering av Bosch Compress 3800i EW.
Stor eloge till montörerna, kom på exakt avtalad tid, arbetade snabbt noggrant och professionellt och var mycket trevliga. Vi är mycket nöjda. -
skrev om 24 Rör AB
Stopp i avloppet kl. 21 en kväll så jag var glad för 24 h service. De kom drygt 2 tim. senare och spolade så att proppen löstes upp. Totalt var han här i ca. 50 minuter. Fakturan var på knappa 10 000 kr med startavgift på drygt 4000 + jour 2000. Dessutom hade reparatören sönder ett fönster med slangen som han inte sa till om utan jag upptäckte senare. Riktigt besviken.
-
-
skrev om 24 Rör AB
Vår frånluftsvärmepump gick sönder, de var bra, mycket trevliga och var snabba med rekommendation på en ny pump och kunde snabbt installera.
Men när fakturan kom fick jag betala även för det jobb då de fick återkomma dagen därpå. Det gällde golvvärmen och då rumsvreden var inställda mot den gamla pumpen vilket inte fungerade med den nya (vilket gjorde att den nya pumpen larmade). Jag kan ju tycka att det ingår i vad jag förväntar mig att man ska kunna som professionell när en installation med injustering görs. Jag har nu väntat sedan den 1 april 2020 (då jag tog kontakt och bestred den del av fakturan jag inte anser att jag ska betala) utan att höra ett ljud från 24Rör AB.
Hanteringen av fakturan är anledningen till det dåliga omdömet.
Den 21 april 2020 ringer jag igen och får då veta att de dragit bort den del som jag ansett var felaktig från fakturan. -
skrev om 24 Rör AB
100% proffsigt utförande rakt igenom i samband med bytet av 2 frånluftsvärmepumpar i villafastighet. Speciellt tack till Michel, Gilbert, och Robin.
-
-
skrev om 24 Rör AB
Mycket bra bemötande vid både bokning och sen under själva reparationen. Väldigt nöjd!
-
skrev om 24 Rör AB
Sitter i domstol med bluffmakarna just nu. De har debiterat 400% mer för allt material jämfört med Sollentuna kollegorna. Varning för detta företag de hällde dessutom sprit i hela värmesystemet så vi fick anlita annat Sollentuna företag som bara skakade på huvudet åt eländet. Stefan Häge
Hej Stefan
24 Rör AB
Vi på 24 Rör Jour AB tycker att det är jättetråkigt att det gått så här långt när vi har försökt serva dig på bästa sätt så som vi servar alla våra kunder.
Vi har tittat på ditt ärende internt med samtliga berörda inne hos oss och vi kan komma fram till att vi inte har brustit i varken utförande eller i kommunikation till er.
Korrespondensen börjar med att en medarbetare på ATRA Fastigheter AB ringer in och berättar att ni köpt en ny fastighet och ni behöver en genomgång av värmesystemet, hur det fungerar.
Er representant från ATRA Fastigheter AB blir informerad om vad det kostar och han godkänner kostnaden. När montören kommer ut och håller i genomgången, faktiskt med dig personligen Stefan, så börjar vi gå igenom värmepumparna. Vi upptäcker att sladdarna mellan kompressorn och mjukstartskortet är utdragna när han tar bort fronten på maskinen. Han påpekar att köldbärarvätskan har en låg nivå samt att växelventilen är trasig. Dessutom är det lågt tryck på värmebärarkretsen. Alla dessa komponenter måste funka för att maskinen ska kunna producera värme. Montören fyllde upp trycket på värmebärarkretsen samtidigt som han upplyste dig Stefan, om att man ska inte tappa trycket där då det är en sluten krets, och att du eventuellt skulle behöva lufta samtliga radiatorer för att få igång värmen.
Montören upplyser dig också om att man måste börja med att åtgärda dessa punkter för att se hur maskinen beter sig för att kunna fortsätta felsöka.
Du var jättenöjd med besöket och beställer ett återbesök där vi ska åtgärda dessa punkter för att vi ska kunna fortsätta felsöka pumparna.
Montören fyller i en servicerapport efter båda besöken som är till grund för faktureringen och juridiska handlingar, dessa har du, respektive en representant från ATRA Fastigheter AB, skrivit under.
Fakturan är på exakt samma belopp som ni har signerat.
Vi på 24 Rör Jour AB jobbar inte med några dolda avgifter och är tydliga med kommunikationen.
Andra besöket som vi har tillsammans med er på ATRA Fastigheter AB, börjar med att montören byter insatsen i växelventilen. Därefter byts växelventilens motor, vi fyller på köldbärarkretsen med Brineol, stoppar tillbaka kablarna till mjuksstartskortet och ändå får montören ett LP-larm. Montören börjar kolla de samtliga åtgärdspunkterna som ett LP-larm kan framkalla och när han mäter på kompressorn så visar det sig att kompressorn är trasig. Detta informeras du om, att man måste byta kompressorn, och därefter skrivs också detta under i servicerapporten av er representant.
Vi är ISO-certifierade och alla våra montörer har gått igenom en kvalitetsutbildning.
Vi har även en fullständig följesedel från grossisten som vi åberopar som bevis för vad vi har hällt i den här värmepumpen.
Att vi ska ta 400 % påslag på installerat materiel är också felaktig information, vi debiterar enl. branschstandard, och i detta fall debiterat enl. bruttoprislista x15 % hanteringspåslag.
Att vi ska ha brustit i detta ärende är felaktigt och därför väljer vi på 24 Rör Jour AB att ta processen vidare. Ni fick ett prisförslag för byte av kompressorn och sen hörde vi inte av er, och vi märker att fakturorna inte blir betalda.
Våra montörer har lång erfarenhet och vi på 24 Rör Jour AB satsar kontinuerligt på nya utbildningar till våra tekniker för att kunna serva våra kunder på rätt sätt.
Med vänlig hälsning
24 Rör Jour AB -
-
skrev om 24 Rör AB
Väldigt nöjd med snabb återkoppling. Utmärkt bemötande fast jag var så stressad av det som hänt. Min vattenberedare hade spruckit. Har bara gott att säga om hela upplevelsen Tack från Pia-Lena
-
skrev om 24 Rör AB
Jag behövde byta ut min 19 år gamla och trasiga Nibe värmepanna för varmvatten, uppvärmning och ventilation. Ringde en söndagmorgon och fick hjälp redan på måndagmorgonen med att byta ut den trasiga pannan. Jag fick ett proffsigt o vänligt bemötande. Bra instruktioner efter installationen så att jag känner mig trygg med att kunna sköta om den. Helt klart nöjd!
-
-
skrev om 24 Rör AB
Började med att gammal luftvärmepump slutade fungera, ringde 24 Rör AB som svarade direkt. Efter besök så fanns det inget att göra eftersom FOMA inte fanns kvar med att ersätta kompressor. Vi fick, efter förfrågan, offert på allt vi önskade. En mycket trevlig kyltekniker ordnade allt på 4 timmar, snyggt blev det också med rörkanaler och genomgångar. Vi rekommenderar 24 Rör AB.
-
skrev om 24 Rör AB
Mycket snabb och professionell service. Killarna som kom hit var punktliga, kompetenta och löste problemet mycket snabbt och bra. Väldigt bra rapport under och efter utfört arbete.
-
-
skrev om 24 Rör AB
Bra och snabb service av felsökning och installation av ny varmvattenberedare.
-
skrev om 24 Rör AB
Värmeskåp Bosch 3000.
Killarna var proffsiga och vänliga.
Allt har blivit bra och vi fick info om hur vi ska ta hand om maskinen också. Serviceavtal mm... -
-
skrev om 24 Rör AB
Luftvärmepump, bra info, bra service och bra bemötande.
-
skrev om 24 Rör AB
Varmvatten beredaren pajade en fredag. Inom ett par timmar var den akuta skadan åtgärdad, och efter helgen hade vi en ny installerad.
-
-
skrev om 24 Rör AB
Köp och väggmontage av Mitsubishi A/C. Snabb leverans och montering på ett proffesionellt sätt.
Vi är mycket nöjda. -
skrev om 24 Rör AB
Vår Nibe gav upp en fredag, vi fick hjälp för helger direkt med inställningar. På måndag morgon fick vi hjälp med felsökning, dagen efter på tisdag hade vi en ny Bosch på plats. Super snabb service och professionellt bemötande !
-
-
skrev om 24 Rör AB
Fick tid snabbt inkl återbesök. Bra och trevlig kundtjänst och montör. Mycket böjd!
-
skrev om 24 Rör AB
Super snabba att komma ut. Bra service och bryr sig om sina kunder.
-
-
skrev om 24 Rör AB
Rep av sönderfrusna kopplingar/spridare, kontroll/igångkörning av vattensystem på ö efter vinteravstängning.
Trevligt o professionellt bemötande.
Förväntningar: kompetens, ansvarskänsla, ärlighet, förberedda m grejer i bilen.
Får vi problem i framtiden så ringer vi 24 Rör först av alla.. -
skrev om 24 Rör AB
Behövde en ny varmvattenberedare.
Bra bemötande i telefon när jag ringde.
Tekningarna som kom och utförde jobbet var trevliga och bra. -
-
skrev om 24 Rör AB
Trasig och därefter byte av bergvärmepump Supersnabba, trevliga, håller tider.
Mycket nöjd -
skrev om 24 Rör AB
Snabb service. Extremt trevlig och proffsig personal.
-
skrev om 24 Rör AB
Vi fick proffesionell hjälp på en lördagskväll efter att vi varit hemifrån några dagar. Vår bergvärmepump från IVT hade stannat och det hade hunnit bli 14 grader inomhus. Därefter beställde vi tre tjänster, vi fick snabb leverans och fantastisk service, där alla våra frågor besvarades. VVS tjänster kostar ju alltid mycket, men det känns extra tryggt när man får hjälp av riktigt duktiga hantverkare.
-
skrev om 24 Rör AB
Professionellt och snabbt.Jätte bra. Nöjd 😊
-
skrev om 24 Rör AB
Vi ringde ut 24 Rörjour en sen kväll pga en läcka i en värmekulvert. De kom snabbt ut och till deras fördel ska sägas att de som kom var trevliga. De bistod och lagade vår läcka, men det var därefter problemen började...
I samband med läcksökning när kulvertens isolering behöver öppnas lyckas de såga hål i en frisk del av kopparledningen. Jag förstår att misstag kan ske, men att vi sen faktureras för både materiel och tid för att laga det som de har skadat är inte rätt. (fel 1)
De överfakturerar även antal timmar. Vi ringde dem kl 22 och de avvek från oss ca 02:45 och vi faktureras 14h (för två personer). När vi påtalar det blir de (företagets chef E)väldigt irriterade på oss och säger att de inte var klara förrän kl 04:00. Att det ska ta en timme och 15 minuter att köra från Uppsala till Sollentuna är löjligt, men låt gå. Även då blir det 12h för två personer och det krävdes mycket tjafs innan E kunde acceptera det. (fel 2)
De fakturerade även för zonavgift storhelg trots att detta var en vanlig tisdag. Enligt E är det bara ett textuellt fel på fakturan. De avser "vanlig" jour" (fel 3)
De fakturerade oss också för 3 meter kopparrör trots att de bara använde 32 cm. När vi påtalar detta får vi veta att ett rör anses förbrukat(!) när det har sågats i. När vi då ifrågasatte varför de tog med sig resten av röret blev E väldigt irriterad. Dock lovade de senare att returnera röret till oss. Vi skulle få tillbaks 1,5 m rör. När jag frågar var resten har tagit vägen blir E återigen hetsig och förklarar att de har använt en halv meter och därför är det bara 1,5 meter kvar. Jag försöker hjälpa E att räkna och då påstår E att röret bara var 2,5 meter från början. Mycket tjafs senare inser E att det ska vara två meter rör som ska återgäldas oss, men däremot vägrar E att kreditera oss för att de fakturerat oss en halvmeter för mycket. Återigen ska det handla om att betalningen är rätt men informationen på fakturan är fel. (fel 4)
Mitt råd till er är att undvika 24 Rörjour så långt det går. Har ni inget annat alternativ, se till att ha en person på plats som NOGA kontrollerar allt de gör. Räkna och mät materiel och timmar och se till att inte 24 Rörjour försöker lura er med.Hej Ivar
24 Rör AB
Vi ringdes ut för ett jouruppdrag hos er på läckage i kulverten i gräsmattan mellan 2 hus. Vi informerade om startkostnaden på jouren innan vi åkte
Vi börjar med att räkna tiden från där vi står, tills att vi är tillbaka till vårt huvudkontor i Sollentuna på jourtid. Vi åkte 22:00 efter samtal samt åkte ifrån Uppsala vid 02:45 och har då 1 timme restid hem. Detta resulterar i 12 tim debiterad tid på jouren.
Gällande zonavgift så ska det vara jouravgift natt. Ibland kryssas (stryks över) det i fel ruta.
När det gäller skadan på kopparröret så har vi informerat om att vi egentligen tyckte att det var bättre att vi kom tillbaka på bokat tid så att ni fick chansen att gräva fram rören för att vi sedan ska kunna reparera. Detta var efter tredje grävningen och man hade ännu inte hittat läckan. När väl läckan hittas så hade montörerna stått i 2 timmar ute i minusgrader och blivit nedkylda. Ytan som hade grävts upp i stress hade inte frilagts tillräckligt mycket för att kunna ha maximal arbetsyta som
montörerna hade informerat om behövdes. Vi hade informerat på plats om att en mingrävare skulle behövas men ni ville gräva för hand.
Kopparröret i sig var 2.5 m och det har krediterats till er så ni har inte blivit fakturerade för 3 meter.
Dessutom kommer det kopparrör som inte gick åt att levereras till er vid tillfälle som vi kom överens om. Det blev fel vid faktureringen från början som vi också har informerat dig om flera gånger per telefon.
En stor eloge till er som grävde upp detta för hand men om man ska hårdra detta så hade det med kopparröret aldrig hänt om det hade tagits dit en mingrävare som hade frilagt ytan mellan husen. Då hade man inte behövt att stå och vänta i kylan på att ni skulle gräva hål efter hål för att hitta läckaget. Detta är ingen ursäkt men det är en förklaring på varför man kan göra misstag mitt i natten i kyla.
I slutändan fick ni hjälpen ni ville ha med att laga läckaget på kulvertröret. Ni var väldigt nöjda med arbetet på plats men efter fakturering väljer ni att bestrida arbetet och att bemöta oss på detta sätt trots vi har försökt att tillmötesgå er hela vägen.
/ Abbe Montör på plats
24 Rörjour AB -
skrev om 24 Rör AB
Extremt oproffsiga. Det kom ut en man som kollade på vår värmepump. han var duktig & snäll. men personen på kontoret var extremt dålig och inte intresserad av att hjälpa oss efter att vi fick offert. Vi försökte nå honom kanske 10ggr utan något svar. Jag hoppas på större konkurrens inom detta område och att kunderna är medvetna och väljer de företag som faktiskt har arbetsmoral och bryr sig.
-
skrev om 24 Rör AB
Kanonpris på Nibe F370, annons efter annons på Facebook.
Först kostade de 47.900. Sedan ca 51.500, efter rot, men inte nog med det, så tillkommer framkörning 2.800 (ska swishas), sedan olika tillägg på 2.500. Och allt är enligt dem Nibes fel.
Kul med överraskningar men kanske i inte prissättning. -
skrev om 24 Rör AB
Jag har bara positiva ord att säga om 24 Rör Jour. De kommer när de ska, de är professionella och kunniga och de återkopplar alltid på arbetet de gjort. Det var ett omfattande uppdrag de tog sig an hos mig och jag är väldigt nöjd med resultatet och hur hela arbetet fortlöpt. Rekommenderar dem varmt och kommer givetvis anlita dem nästa gång jag behöver hjälp.
-
skrev om 24 Rör AB
Anlitade 24 Rörjour sommaren 2017 för stopp i duschkabinens avlopp. Kostade 6600 kr efter rotavdrag...och stoppet var fortfarande kvar. Tråkigt med firmor som lurar oss gamla människor.
-
skrev om 24 Rör AB
Rörmokare Oliver var snabbt på plats fredag morgon 18-10-19 på Kungssätravägen, Sätra, Stockholm.
En golvbrunn skulle fixas i duschen. Oliver såg att plastinsatsen i golvbrunnen var felmonterad, trasig klämring m.m.
Han åkte iväg och köpte nya prylar och fixade det hela snabbt och proffsigt.
/Tommy Olsson -
skrev om 24 Rör AB
Förberedelser av installation av nya toaletter som jag inhandlat själv från bauhaus, det var ju inte så enkelt som jag trodde, vände mig RÖREX, fick snabb och bra service, kunniga och positiva killar som kom på utlovad tid, fick också förslag från dem vad jag kan göra själv i framtiden, jag kan verkligen rekommendera RÖREX
-
skrev om 24 Rör AB
Helt värdelöst!! Fick ringa 24 Rör Jour AB(hittade ingen annan på nätet) på en kall januari lördag eftersom värmen i huset har gått ner. Det kom en civilklädd herre i en privatbil med en liten skruvmejsel i handen. Efter ca 5 minuter dömde han ut min värmeinstallation trots att den var ganska nyligen installerad och har fungerat i flera år. Han ville få till ett kontrakt påskrivet av mig om en ombyggnation av värmesystemet. När jag inte ville skriva på kontraktet så skrev han ut en faktura på drygt 4000 kronor på de 5-10 minuters ”arbete” utan att ha gjort någonting. Jag har en IVT bergvärmepump och jourkillen hade inte en aning om vad felet var med värmen i huset. Efter några betalningspåminnelser skickades ärendet till Kronofogden, senare till Tingsrätten. Södertörns Tingsrätt tog upp fallet men 24 Rör Jour AB vågade inte dyka upp på förhandlingen, så jag vann målet.
Jag fick senare professionell hjälp av Rördoktorn AB i Haninge, som hittade felet (trasig elpatron och justering av golvslingor).
Jag vill här varna andra att anlita 24 Rör Jour AB eftersom de är oseriösa i branschen och lever på
att ingen annan rörfirma har jourverksamhet.Hej Andras S,
24 Rör AB
Vad tråkigt att du är missnöjd med vår tjänst. Vi på 24 Rör jour AB följer kollektivavtalen och därav har vi den timtaxa under jourtid som vi har. Vi har som regel att alltid informera våra kunder om priset för ett besök under jourtid innan vi åker ut. Gällande våra servicebilar så är de välutrustade men vi kan tyvärr inte förse våra bilar med alla reservdelar eftersom det tar för mycket plats. I det här specifika fallet rörde det sig om en elpatron. Vi har elektroniska körjournaler I alla våra bilar och vi kan fastställa att det inte var någon privatbil som kom hem till er. När vi kom ut till er fastställde vi snabbt att elpatronen behövde bytas och vi informerade er om detta. Samtidigt pågick det en renovering i ert hus och det fanns luft i golvvärmeslingorna som försvårar värmeproduktionen. Vi luftar ingen golvvärme under jourtid eftersom det inte är ekonomiskt lönsamt för kunden. Tyvärr kunde vi heller inte byta elpatronen eftersom vi inte hade just den elpatronen med oss ut på jourtid. Först var vi tvungna att beställa hem elpatronen från leverantören vilket tar ett par arbetsdagar och därefter erbjöd vi en bokad tid för installation. Vi var tydliga med att informera er om detta. Vårt mål på 24 Rör jour AB är att alltid leverera kvalité och kompetens vilket vi anser att vi har gjort i det här fallet. Dock hade vi inte rätt reservdel hemma i lager den här dagen och kunde helt enkelt inte byta elpatronen på jourtid.
Med vänlig hälsning, 24 Rör jour AB. -
skrev om 24 Rör AB
Bra och snabb. Betalning via kort på plats med kvitto i emailen direkt underlättar all administration.
-
skrev om 24 Rör AB
Stopp i avlopp i kök. 24 Rör kom enligt överenskommelse nästa dag och spolade. Snabbt och bra!
-
skrev om 24 Rör AB
Trevlig och kunnig personal!
Gjorde en grundlig genomgång av bergvärmepumpen. Förklarade vad han gjorde. -
skrev om 24 Rör AB
Snabb hjälp i prekärt läge. Stopp i köksavloppet straxt före gäster väntades. Löstes omgående av 24 Rör Jour av trevlig montör. De bästa vitsord för detta företag.
-
skrev om 24 Rör AB
Tack för ett enastående snyggt arbete Michele. Så proffsigt och jättetrevligt bemötande. Rekommenderas!!!!!!
-
skrev om 24 Rör AB
Snabba och kvicka att lösa mitt stopp i avloppet. Har anlitat dem vidare för att komma till botten med problemet. Kan varmt rekommendera dem.
-
skrev om 24 Rör AB
Akut byte av en packning till vattenledning med anslutning till diskmaskin.
-
skrev om 24 Rör AB
Trevlig, punktlig och mycket kompetent. Klart bra!
-
skrev om 24 Rör AB
Fick problem med ett läckande rör till min värmepanna och 24 rör fixade det, tyvärr tog inte försäkringen något :( Måste berömma Dogge för bemötandet och att alltid återkoppla vad de åtgärdat, vad som blir nästa steg samt att de alltid kommit på utsatt tid och om de blivit försenade har de återkopplar det på sms, föredömligt!
-
skrev om 24 Rör AB
Kom hem igår 13.00. Efter helg i Dalarna. VV-beredaren läck. 14.00 kom Oliver. Lugn cool kille. Fixar det snabbt. Och det gjorde han. Vi fick iaf kallvatten. 12.00 idag kom Dogge och Markus med ny beredare. 15.00 var den up and running. Suverän firma med proffsig och trivsam personal. Vad kan man mer begära? Inget!
-
skrev om 24 Rör AB
Allt utfördes till belåtenhet. Höll tiden. Utfördes snabbt