24 Rör AB

Djupdalsvägen 7, 192 51 Sollentuna — Visa karta

— VVS & El jour dygnet runt, 365 dagar om året! —

Vårt mål är att vara på plats inom 1 timme från att du ringer, i Stockholm. Vi har fullt utrustade servicebilar och finns tillgängliga alla dygnets timmar för att hjälpa dig med akuta VVS-problem.

Vi lämnar även offert på mer planerade VVS och elarbeten, service eller reparation, vi hjälper dig att installera, serva och reparera värmepumpen, samt att vi åtar oss olika entreprenaduppdrag.

Idag är vi ett arbetslag på 11 medarbetare och vi jobbar för privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Vi är försäkrade, auktoriserade och välutbildade inom våra områden.

Välkommen att kontakta oss på 24 Rörjour när du behöver hjälp med el och VVS!

Läs vad 119 kunder tycker om 24 Rör AB

• 2019-10-03

Jia F skrev om 24 Rör AB
    Mycket bra bemötande vid både bokning och sen under själva reparationen. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-09-13

Alf Stefan H skrev om 24 Rör AB
    Sitter i domstol med bluffmakarna just nu. De har debiterat 400% mer för allt material jämfört med Sollentuna kollegorna. Varning för detta företag de hällde dessutom sprit i hela värmesystemet så vi fick anlita annat Sollentuna företag som bara skakade på huvudet åt eländet. Stefan Häge Läs mer
    2019-09-20 24 Rör Jour AB svarar Alf Stefan H
    Hej Stefan

Vi på 24 Rör Jour AB tycker att det är jättetråkigt att det gått så här långt när vi har försökt serva dig på bästa sätt så som vi servar alla våra kunder.
    Vi har tittat på ditt ärende internt med samtliga berörda inne hos oss och vi kan komma fram till att vi inte har brustit i varken utförande eller i kommunikation till er.

Korrespondensen börjar med att en medarbetare på ATRA Fastigheter AB ringer in och berättar att ni köpt en ny fastighet och ni behöver en genomgång av värmesystemet, hur det fungerar.
    Er representant från ATRA Fastigheter AB blir informerad om vad det kostar och han godkänner kostnaden. När montören kommer ut och håller i genomgången, faktiskt med dig personligen Stefan, så börjar vi gå igenom värmepumparna. Vi upptäcker att sladdarna mellan kompressorn och mjukstartskortet är utdragna när han tar bort fronten på maskinen. Han påpekar att köldbärarvätskan har en låg nivå samt att växelventilen är trasig. Dessutom är det lågt tryck på värmebärarkretsen. Alla dessa komponenter måste funka för att maskinen ska kunna producera värme. Montören fyllde upp trycket på värmebärarkretsen samtidigt som han upplyste dig Stefan, om att man ska inte tappa trycket där då det är en sluten krets, och att du eventuellt skulle behöva lufta samtliga radiatorer för att få igång värmen.
    Montören upplyser dig också om att man måste börja med att åtgärda dessa punkter för att se hur maskinen beter sig för att kunna fortsätta felsöka.
    Du var jättenöjd med besöket och beställer ett återbesök där vi ska åtgärda dessa punkter för att vi ska kunna fortsätta felsöka pumparna.
    Montören fyller i en servicerapport efter båda besöken som är till grund för faktureringen och juridiska handlingar, dessa har du, respektive en representant från ATRA Fastigheter AB, skrivit under.
    Fakturan är på exakt samma belopp som ni har signerat.
    Vi på 24 Rör Jour AB jobbar inte med några dolda avgifter och är tydliga med kommunikationen.
    Andra besöket som vi har tillsammans med er på ATRA Fastigheter AB, börjar med att montören byter insatsen i växelventilen. Därefter byts växelventilens motor, vi fyller på köldbärarkretsen med Brineol, stoppar tillbaka kablarna till mjuksstartskortet och ändå får montören ett LP-larm. Montören börjar kolla de samtliga åtgärdspunkterna som ett LP-larm kan framkalla och när han mäter på kompressorn så visar det sig att kompressorn är trasig. Detta informeras du om, att man måste byta kompressorn, och därefter skrivs också detta under i servicerapporten av er representant.
    Vi är ISO-certifierade och alla våra montörer har gått igenom en kvalitetsutbildning.
    Vi har även en fullständig följesedel från grossisten som vi åberopar som bevis för vad vi har hällt i den här värmepumpen.
    Att vi ska ta 400 % påslag på installerat materiel är också felaktig information, vi debiterar enl. branschstandard, och i detta fall debiterat enl. bruttoprislista x15 % hanteringspåslag.
    Att vi ska ha brustit i detta ärende är felaktigt och därför väljer vi på 24 Rör Jour AB att ta processen vidare. Ni fick ett prisförslag för byte av kompressorn och sen hörde vi inte av er, och vi märker att fakturorna inte blir betalda.

Våra montörer har lång erfarenhet och vi på 24 Rör Jour AB satsar kontinuerligt på nya utbildningar till våra tekniker för att kunna serva våra kunder på rätt sätt.

Med vänlig hälsning
    24 Rör Jour AB
  • 2019-09-05

PIA-LENA P skrev om 24 Rör AB
    Väldigt nöjd med snabb återkoppling. Utmärkt bemötande fast jag var så stressad av det som hänt. Min vattenberedare hade spruckit. Har bara gott att säga om hela upplevelsen Tack från Pia-Lena Läs mer
  • 2019-09-03

Emma F skrev om 24 Rör AB
    Jag behövde byta ut min 19 år gamla och trasiga Nibe värmepanna för varmvatten, uppvärmning och ventilation. Ringde en söndagmorgon och fick hjälp redan på måndagmorgonen med att byta ut den trasiga pannan. Jag fick ett proffsigt o vänligt bemötande. Bra instruktioner efter installationen så att jag känner mig trygg med att kunna sköta om den. Helt klart nöjd! Läs mer
  • 2019-06-25

Mats L skrev om 24 Rör AB
    Började med att gammal luftvärmepump slutade fungera, ringde 24 Rör AB som svarade direkt. Efter besök så fanns det inget att göra eftersom FOMA inte fanns kvar med att ersätta kompressor. Vi fick, efter förfrågan, offert på allt vi önskade. En mycket trevlig kyltekniker ordnade allt på 4 timmar, snyggt blev det också med rörkanaler och genomgångar. Vi rekommenderar 24 Rör AB. Läs mer
  • Fredrik T

2019-05-29

Fredrik T skrev om 24 Rör AB
    Mycket snabb och professionell service. Killarna som kom hit var punktliga, kompetenta och löste problemet mycket snabbt och bra. Väldigt bra rapport under och efter utfört arbete. Läs mer
  • 2019-05-20

Maria G skrev om 24 Rör AB
    Bra och snabb service av felsökning och installation av ny varmvattenberedare. Läs mer
  • Christer K

2019-05-20

Christer K skrev om 24 Rör AB
    Värmeskåp Bosch 3000.
    Killarna var proffsiga och vänliga.
    Allt har blivit bra och vi fick info om hur vi ska ta hand om maskinen också. Serviceavtal mm... Läs mer

Strömbom I skrev om 24 Rör AB
    Luftvärmepump, bra info, bra service och bra bemötande. Läs mer

Trygve W skrev om 24 Rör AB
    Varmvatten beredaren pajade en fredag. Inom ett par timmar var den akuta skadan åtgärdad, och efter helgen hade vi en ny installerad. Läs mer

Roger U skrev om 24 Rör AB
    Köp och väggmontage av Mitsubishi A/C. Snabb leverans och montering på ett proffesionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-17

Toni S skrev om 24 Rör AB
    Vår Nibe gav upp en fredag, vi fick hjälp för helger direkt med inställningar. På måndag morgon fick vi hjälp med felsökning, dagen efter på tisdag hade vi en ny Bosch på plats. Super snabb service och professionellt bemötande ! Läs mer
  • 2019-05-17

Marie Ö skrev om 24 Rör AB
    Fick tid snabbt inkl återbesök. Bra och trevlig kundtjänst och montör. Mycket böjd! Läs mer
  • 2019-04-21

Irene S skrev om 24 Rör AB
    Super snabba att komma ut. Bra service och bryr sig om sina kunder. Läs mer

Bo N skrev om 24 Rör AB
    Rep av sönderfrusna kopplingar/spridare, kontroll/igångkörning av vattensystem på ö efter vinteravstängning.

Trevligt o professionellt bemötande.

Förväntningar: kompetens, ansvarskänsla, ärlighet, förberedda m grejer i bilen.

Får vi problem i framtiden så ringer vi 24 Rör först av alla.. Läs mer
  • Fredrik L

2019-04-18

Fredrik L skrev om 24 Rör AB
    Behövde en ny varmvattenberedare.
    Bra bemötande i telefon när jag ringde.
    Tekningarna som kom och utförde jobbet var trevliga och bra. Läs mer

Ulf N skrev om 24 Rör AB
    Trasig och därefter byte av bergvärmepump Supersnabba, trevliga, håller tider.
    Mycket nöjd Läs mer

Jan Z skrev om 24 Rör AB
    Snabb service. Extremt trevlig och proffsig personal. Läs mer
  • 2019-03-23

Anette P skrev om 24 Rör AB
    Vi fick proffesionell hjälp på en lördagskväll efter att vi varit hemifrån några dagar. Vår bergvärmepump från IVT hade stannat och det hade hunnit bli 14 grader inomhus. Därefter beställde vi tre tjänster, vi fick snabb leverans och fantastisk service, där alla våra frågor besvarades. VVS tjänster kostar ju alltid mycket, men det känns extra tryggt när man får hjälp av riktigt duktiga hantverkare. Läs mer
  • 2019-03-20

Esmerlada S skrev om 24 Rör AB
    Professionellt och snabbt.Jätte bra. Nöjd 😊 Läs mer
  • 2019-02-28

Ivar Edebro skrev om 24 Rör AB
    Vi ringde ut 24 Rörjour en sen kväll pga en läcka i en värmekulvert. De kom snabbt ut och till deras fördel ska sägas att de som kom var trevliga. De bistod och lagade vår läcka, men det var därefter problemen började...

I samband med läcksökning när kulvertens isolering behöver öppnas lyckas de såga hål i en frisk del av kopparledningen. Jag förstår att misstag kan ske, men att vi sen faktureras för både materiel och tid för att laga det som de har skadat är inte rätt. (fel 1)

De överfakturerar även antal timmar. Vi ringde dem kl 22 och de avvek från oss ca 02:45 och vi faktureras 14h (för två personer). När vi påtalar det blir de (företagets chef E)väldigt irriterade på oss och säger att de inte var klara förrän kl 04:00. Att det ska ta en timme och 15 minuter att köra från Uppsala till Sollentuna är löjligt, men låt gå. Även då blir det 12h för två personer och det krävdes mycket tjafs innan E kunde acceptera det. (fel 2)

De fakturerade även för zonavgift storhelg trots att detta var en vanlig tisdag. Enligt E är det bara ett textuellt fel på fakturan. De avser "vanlig" jour" (fel 3)

De fakturerade oss också för 3 meter kopparrör trots att de bara använde 32 cm. När vi påtalar detta får vi veta att ett rör anses förbrukat(!) när det har sågats i. När vi då ifrågasatte varför de tog med sig resten av röret blev E väldigt irriterad. Dock lovade de senare att returnera röret till oss. Vi skulle få tillbaks 1,5 m rör. När jag frågar var resten har tagit vägen blir E återigen hetsig och förklarar att de har använt en halv meter och därför är det bara 1,5 meter kvar. Jag försöker hjälpa E att räkna och då påstår E att röret bara var 2,5 meter från början. Mycket tjafs senare inser E att det ska vara två meter rör som ska återgäldas oss, men däremot vägrar E att kreditera oss för att de fakturerat oss en halvmeter för mycket. Återigen ska det handla om att betalningen är rätt men informationen på fakturan är fel. (fel 4)

Mitt råd till er är att undvika 24 Rörjour så långt det går. Har ni inget annat alternativ, se till att ha en person på plats som NOGA kontrollerar allt de gör. Räkna och mät materiel och timmar och se till att inte 24 Rörjour försöker lura er med. Läs mer
    2019-03-20 24 Rör Jour AB svarar Ivar Edebro
    Hej Ivar
    Vi ringdes ut för ett jouruppdrag hos er på läckage i kulverten i gräsmattan mellan 2 hus. Vi informerade om startkostnaden på jouren innan vi åkte
    Vi börjar med att räkna tiden från där vi står, tills att vi är tillbaka till vårt huvudkontor i Sollentuna på jourtid. Vi åkte 22:00 efter samtal samt åkte ifrån Uppsala vid 02:45 och har då 1 timme restid hem. Detta resulterar i 12 tim debiterad tid på jouren.
    Gällande zonavgift så ska det vara jouravgift natt. Ibland kryssas (stryks över) det i fel ruta.
    När det gäller skadan på kopparröret så har vi informerat om att vi egentligen tyckte att det var bättre att vi kom tillbaka på bokat tid så att ni fick chansen att gräva fram rören för att vi sedan ska kunna reparera. Detta var efter tredje grävningen och man hade ännu inte hittat läckan. När väl läckan hittas så hade montörerna stått i 2 timmar ute i minusgrader och blivit nedkylda. Ytan som hade grävts upp i stress hade inte frilagts tillräckligt mycket för att kunna ha maximal arbetsyta som
    montörerna hade informerat om behövdes. Vi hade informerat på plats om att en mingrävare skulle behövas men ni ville gräva för hand.

Kopparröret i sig var 2.5 m och det har krediterats till er så ni har inte blivit fakturerade för 3 meter.
    Dessutom kommer det kopparrör som inte gick åt att levereras till er vid tillfälle som vi kom överens om. Det blev fel vid faktureringen från början som vi också har informerat dig om flera gånger per telefon.

En stor eloge till er som grävde upp detta för hand men om man ska hårdra detta så hade det med kopparröret aldrig hänt om det hade tagits dit en mingrävare som hade frilagt ytan mellan husen. Då hade man inte behövt att stå och vänta i kylan på att ni skulle gräva hål efter hål för att hitta läckaget. Detta är ingen ursäkt men det är en förklaring på varför man kan göra misstag mitt i natten i kyla.
    I slutändan fick ni hjälpen ni ville ha med att laga läckaget på kulvertröret. Ni var väldigt nöjda med arbetet på plats men efter fakturering väljer ni att bestrida arbetet och att bemöta oss på detta sätt trots vi har försökt att tillmötesgå er hela vägen.

/ Abbe Montör på plats
    24 Rörjour AB
  • Frederick Edwin Okumbusho B

2019-02-05

Frederick Edwin Okumbusho B skrev om 24 Rör AB
    Extremt oproffsiga. Det kom ut en man som kollade på vår värmepump. han var duktig & snäll. men personen på kontoret var extremt dålig och inte intresserad av att hjälpa oss efter att vi fick offert. Vi försökte nå honom kanske 10ggr utan något svar. Jag hoppas på större konkurrens inom detta område och att kunderna är medvetna och väljer de företag som faktiskt har arbetsmoral och bryr sig. Läs mer
  • 2019-01-09

Urban S skrev om 24 Rör AB
    Kanonpris på Nibe F370, annons efter annons på Facebook.

Först kostade de 47.900. Sedan ca 51.500, efter rot, men inte nog med det, så tillkommer framkörning 2.800 (ska swishas), sedan olika tillägg på 2.500. Och allt är enligt dem Nibes fel.

Kul med överraskningar men kanske i inte prissättning. Läs mer
  • Helena  G

2018-12-20

Helena G skrev om 24 Rör AB
    Jag har bara positiva ord att säga om 24 Rör Jour. De kommer när de ska, de är professionella och kunniga och de återkopplar alltid på arbetet de gjort. Det var ett omfattande uppdrag de tog sig an hos mig och jag är väldigt nöjd med resultatet och hur hela arbetet fortlöpt. Rekommenderar dem varmt och kommer givetvis anlita dem nästa gång jag behöver hjälp. Läs mer
  • Ingalill N

2018-12-16

Ingalill N skrev om 24 Rör AB
    Anlitade 24 Rörjour sommaren 2017 för stopp i duschkabinens avlopp. Kostade 6600 kr efter rotavdrag...och stoppet var fortfarande kvar. Tråkigt med firmor som lurar oss gamla människor. Läs mer
  • Tommy O

2018-10-21

Tommy O skrev om 24 Rör AB
    Rörmokare Oliver var snabbt på plats fredag morgon 18-10-19 på Kungssätravägen, Sätra, Stockholm.
    En golvbrunn skulle fixas i duschen. Oliver såg att plastinsatsen i golvbrunnen var felmonterad, trasig klämring m.m.
    Han åkte iväg och köpte nya prylar och fixade det hela snabbt och proffsigt.
    /Tommy Olsson Läs mer
  • Leif K

2018-06-13

Leif K skrev om 24 Rör AB
    Förberedelser av installation av nya toaletter som jag inhandlat själv från bauhaus, det var ju inte så enkelt som jag trodde, vände mig RÖREX, fick snabb och bra service, kunniga och positiva killar som kom på utlovad tid, fick också förslag från dem vad jag kan göra själv i framtiden, jag kan verkligen rekommendera RÖREX Läs mer
  • 2017-11-29

Andras S skrev om 24 Rör AB
    Helt värdelöst!! Fick ringa 24 Rör Jour AB(hittade ingen annan på nätet) på en kall januari lördag eftersom värmen i huset har gått ner. Det kom en civilklädd herre i en privatbil med en liten skruvmejsel i handen. Efter ca 5 minuter dömde han ut min värmeinstallation trots att den var ganska nyligen installerad och har fungerat i flera år. Han ville få till ett kontrakt påskrivet av mig om en ombyggnation av värmesystemet. När jag inte ville skriva på kontraktet så skrev han ut en faktura på drygt 4000 kronor på de 5-10 minuters ”arbete” utan att ha gjort någonting. Jag har en IVT bergvärmepump och jourkillen hade inte en aning om vad felet var med värmen i huset. Efter några betalningspåminnelser skickades ärendet till Kronofogden, senare till Tingsrätten. Södertörns Tingsrätt tog upp fallet men 24 Rör Jour AB vågade inte dyka upp på förhandlingen, så jag vann målet.
    Jag fick senare professionell hjälp av Rördoktorn AB i Haninge, som hittade felet (trasig elpatron och justering av golvslingor).
    Jag vill här varna andra att anlita 24 Rör Jour AB eftersom de är oseriösa i branschen och lever på
    att ingen annan rörfirma har jourverksamhet. Läs mer
    2018-01-02 24 Rör Jour AB svarar Andras S
    Hej Andras S,
    Vad tråkigt att du är missnöjd med vår tjänst. Vi på 24 Rör jour AB följer kollektivavtalen och därav har vi den timtaxa under jourtid som vi har. Vi har som regel att alltid informera våra kunder om priset för ett besök under jourtid innan vi åker ut. Gällande våra servicebilar så är de välutrustade men vi kan tyvärr inte förse våra bilar med alla reservdelar eftersom det tar för mycket plats. I det här specifika fallet rörde det sig om en elpatron. Vi har elektroniska körjournaler I alla våra bilar och vi kan fastställa att det inte var någon privatbil som kom hem till er. När vi kom ut till er fastställde vi snabbt att elpatronen behövde bytas och vi informerade er om detta. Samtidigt pågick det en renovering i ert hus och det fanns luft i golvvärmeslingorna som försvårar värmeproduktionen. Vi luftar ingen golvvärme under jourtid eftersom det inte är ekonomiskt lönsamt för kunden. Tyvärr kunde vi heller inte byta elpatronen eftersom vi inte hade just den elpatronen med oss ut på jourtid. Först var vi tvungna att beställa hem elpatronen från leverantören vilket tar ett par arbetsdagar och därefter erbjöd vi en bokad tid för installation. Vi var tydliga med att informera er om detta. Vårt mål på 24 Rör jour AB är att alltid leverera kvalité och kompetens vilket vi anser att vi har gjort i det här fallet. Dock hade vi inte rätt reservdel hemma i lager den här dagen och kunde helt enkelt inte byta elpatronen på jourtid.
    Med vänlig hälsning, 24 Rör jour AB.
  • 2017-11-28

Mats H skrev om 24 Rör AB
    Bra och snabb. Betalning via kort på plats med kvitto i emailen direkt underlättar all administration. Läs mer
  • 2017-11-28

Jesper S skrev om 24 Rör AB
    Stopp i avlopp i kök. 24 Rör kom enligt överenskommelse nästa dag och spolade. Snabbt och bra! Läs mer
  • 2017-11-17

Marija L skrev om 24 Rör AB
    Trevlig och kunnig personal!
    Gjorde en grundlig genomgång av bergvärmepumpen. Förklarade vad han gjorde. Läs mer
  • 2017-11-11

Per B skrev om 24 Rör AB
    Snabb hjälp i prekärt läge. Stopp i köksavloppet straxt före gäster väntades. Löstes omgående av 24 Rör Jour av trevlig montör. De bästa vitsord för detta företag. Läs mer
  • Ia R

2017-11-09

Ia R skrev om 24 Rör AB
    Tack för ett enastående snyggt arbete Michele. Så proffsigt och jättetrevligt bemötande. Rekommenderas!!!!!! Läs mer
  • 2017-11-07

Magnus J skrev om 24 Rör AB
    Snabba och kvicka att lösa mitt stopp i avloppet. Har anlitat dem vidare för att komma till botten med problemet. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2017-11-07

Anna S skrev om 24 Rör AB
    Akut byte av en packning till vattenledning med anslutning till diskmaskin. Läs mer
  • 2017-11-02

Patrik N skrev om 24 Rör AB
    Trevlig, punktlig och mycket kompetent. Klart bra! Läs mer
  • 2017-10-31

Catharina K skrev om 24 Rör AB
    Fick problem med ett läckande rör till min värmepanna och 24 rör fixade det, tyvärr tog inte försäkringen något :( Måste berömma Dogge för bemötandet och att alltid återkoppla vad de åtgärdat, vad som blir nästa steg samt att de alltid kommit på utsatt tid och om de blivit försenade har de återkopplar det på sms, föredömligt! Läs mer
  • lennart b

2017-10-30

lennart b skrev om 24 Rör AB
    Kom hem igår 13.00. Efter helg i Dalarna. VV-beredaren läck. 14.00 kom Oliver. Lugn cool kille. Fixar det snabbt. Och det gjorde han. Vi fick iaf kallvatten. 12.00 idag kom Dogge och Markus med ny beredare. 15.00 var den up and running. Suverän firma med proffsig och trivsam personal. Vad kan man mer begära? Inget! Läs mer
  • 2017-10-27

Per W skrev om 24 Rör AB
    Allt utfördes till belåtenhet. Höll tiden. Utfördes snabbt Läs mer
  • 2017-10-25

Erik S skrev om 24 Rör AB
    Inga problem gjorde sitt jobb. Läs mer
  • 2017-10-17

Bahjat H skrev om 24 Rör AB
    God kommunikation, gott bemötandet och utmärkt utfört arbete.
    Lite högt pris men förståeligt. Läs mer
  • 2017-10-16

Susanne A skrev om 24 Rör AB
    Fantastiskt bolag. Svarade direkt när vi ringde en kväll, varmvatten beredaren hade gått sönder. Vi bokade in en tid dagen efter, de kom som planerat med ny beredare, installation och bortforsling av gamla beredare gick på några timmar. Snyggt jobbat.Tack Läs mer

Thomas N skrev om 24 Rör AB
    Behövde rörmokare akut och dom var på plats inom en kvart. Felet fixades snabbt och på tillfredsställande sätt av trevlig hantverkare. Dock så är ju jourutryckning dyrt... men fick offert innan han kom. Läs mer

Patrik S skrev om 24 Rör AB
    Snabbt och proffsigt! Problemet löste sig med varmt vatten under högt tryck👍 Läs mer

Lisen Z skrev om 24 Rör AB
    Snabb och bra service när vi hade fått stopp i rören. Kom inom en timme och löste problemet Läs mer
  • 2017-10-07

Eric C skrev om 24 Rör AB
    Jag kan bara berömma för den support jag fick utmärkt Läs mer

Pia J skrev om 24 Rör AB
    Proffsigt anlitar gärna igen men hoppas jag aldrig behöver . Inte billigt direkt. Läs mer

Anil R skrev om 24 Rör AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Nöjd kund. Läs mer
  • Anders G

2017-10-06

Anders G skrev om 24 Rör AB
    Har meddelat mina synpunkter per tfn. Genomgående positiva. Läs mer

Kristian P skrev om 24 Rör AB
    Fick hjälp att byta en toalett.
    Jättenöjd med bemötandet och jobbet! Läs mer

Djupdalsvägen 7, 192 51 Sollentuna