AB Köksrummet Stockholm

AB Köksrummet Stockholm

4.4

Med sig har Kenny stor erfarenhet av branschen efter att tidigare ha drivit företag med inriktning på köksmontage åt ledande leverantörer i Sverige med hundratals nöjda kunder.Vi erbjuder helhetslösningar för privatpersoner och företag vid renovering, tillbyggnad och nyproduktion av köksinstallationer och lägenhetsrenoveringar.

25 omdömen om AB Köksrummet Stockholm

Frida m
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Sämsta bemötandet, gjorde inte klart vad de lovade, gjorde hål i väggarna och var dessutom dryga och otrevliga. Kan inte rekommendera dem.

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Åsa S
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Hej! Vi fick ett mkt fint kök tillslut. Tar tid m denna typ av ombyggnationer. Köksrummet hade duktiga hantverkare o skickliga snickare i teamet o var trevliga att ha att göra med. Gjorde om när det blev fel med golvet t ex. Litet minus för kommunikationen, nåbarhet o svarats på mejl till projektledaren. Jag kan rekommendera dem till andra kunder. Extra plus för att medarbetarna verkade trivas med jobbet och ha avtalsenliga löner , dvs. inte var överutnyttjade arbetskraftsinvandrare.

Stefan D
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Bra första kontakt - trevliga och tillmötesgående. Målning av 5 väggar samt en trappa. Bra genomfört, höll vad de lovade. Bra återkoppling när de var klara. Levde mycket väl upp till den mina förväntningar.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Carl R
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Duktiga killar som gjort ett bra jobb. Snabbt och smidigt

Eva Kristina S
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Jag fick jättebra hjälp. De kom med egna lösningar som var mycket bättre än det jag själv tänkt ut, och fixade allt som behövdes, även några detaljer som inte ingick från början. Snyggt blev det också. Snabba, pålitliga och dessutom trevliga - toppen!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Vendela N

Snabb offert. Trevligt bemötande. Bra utfört arbete inom kort tid

Maja W
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Har gjort det mycket bra arbete. Flexibla och noggranna.

Lars N
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Lätta att kommunicera med. Arbetet utfördes utan problem och allt stämde bra med offerten.

Christoffer N
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Jag jobbar med planering av kök och har jobbat med Köksrummet (Kenny Stridare) nu under 4-5 års tid. Han utför bra jobb åt mina kunder och har en väldigt hög yrkeskunskap som appliceras i varje hem. Goda rekommendationer! Christoffer Nilsson / Köksinredare

Kim K
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

God och snabb service, bytte vår bänkskiva i vårat kök, och la även in nytt golv i vardagsrum rekommenderas Starkt.

Ingrid H
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Byte varmvattenberedare.. Snabbt proffsigt, perfekt på alla sätt.

Johan F
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Min erfarenhet av Köksrummet är att de är ansvarsfulla, hjälpsamma och har bra leveranstider!

Eva-Britt L
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Renovering av badrum, målning av hela lägenheten samt ny innervägg. Mycket bra att samma företag har specialister som kan alla olika yrkesområden och utför det noggrant. Vi är mycket nöjda.

Ulrika H
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Hej! Jag fick hallen, köket och vardagsrummet målat och jag är mycket nöjd.Det blev snyggt. Målaren städade snyggt efter sig också. Om andra behöver målare kommer jag rekommendera köksrummet Entreprenad.

Elisabeth Q
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Jag kan rekommendera Köksrummet, vi anlitade dom vid renovering av köket. Det fanns inget att anmärka på utförandet, dom var kunniga och proffsiga. Vi kommer absolut att anlita dom igen vid behov och vi tycker att vi fick valuta för pengarna.

Hans H
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

På det stora hela är vi nöjda med utfört arbete och hantverkarna - vi har ett snyggt kök, som blev enligt förväntningarna med något litet undantag. . Dock förvånade oss hålen som gjordes på kortsidorna när gamla kaklet togs ned och som sedan inte täcktes av nya kaklet. Fick lösas med vår egen ide med kakellister, som täckte hålen. Någon list kom inte riktigt på rätt plats. Förstod efteråt att reservationen i offerten "Målnings och bätttringsarbeten tillkommer" bl.a. gällde detta! Dessa hål måste Ni ha varit medvetna om...

Gunnel S
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Begränsad köksrenovering, kontakt via Electrolux Home Vänligt bemötande och skickligt hantverk Urdålig planering: Höll inte tider och hörde inte av sig, vi fick ringa. Gång på gång sköts arbetet upp, vi måste flytta in och ut grejerna i köks-skåpen, inredningen kom då inte hantverkarna fanns på plats och vi tvingades betala extra, 3-fas installationen blev betydligt dyrare än offerten och tog längre tid osv

Helen C
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

De kom när de skulle, var trevliga och proffsiga och var klara en dag tidigare än beräknat! Toppenkillar som vi gärna anlitar igen! :0)

Daniel L
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Mycket nöjd med såväl bemötandet samt utfört arbete. Rekommenderar Köksrummet starkt!

Stefan B
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Höll ej tidsplanen riktigt, men trots det gjorde de ett bra jobb! Rekommenderas!

Mikael S
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Anlitade köksrummet för ombyggnad av vår gäststuga. Gjorde en helrenovering med bl.a. Byte kök,renoverade badrummet och målade om allt inuti huset har bara bra erfarenhet av köksrummet proffsiga byggare. Blir samma firma nästa gång /Mikael

Robert W
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Jag tycker allt fungerade bra och kostnaden var enligt offert fast det drog ut lite på tiden p g a materialfel men som byttes utan krångligheter. Det var rörmokeri jag behövde få utfört och det blev snyggt och bra.

Odd N
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Ett bra och seriöst företag, mkt bra montage av våra kök.

Malte H
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Har utfört byte av kök helt enl. ö.k och till belåtenhet.

Johan H
Skrev om AB Köksrummet Stockholm

Mycket bra med ett företag som har det mesta under sammatak, då eventuella reparationer eller liknande arbeten skall utföras. Mycket bra utförd slutprudukt.