Alla kategorier Kök Stockholms län Stockholm Farsta AB Köksrummet Stockholm

AB Köksrummet Stockholm

Sunneplan 2, 123 44 Farsta — Visa karta

Med sig har Kenny stor erfarenhet av branschen efter att tidigare ha drivit företag med inriktning på köksmontage åt ledande leverantörer i Sverige med hundratals nöjda kunder.Vi erbjuder helhetslösningar för privatpersoner och företag vid renovering, tillbyggnad och nyproduktion av köksinstallationer och lägenhetsrenoveringar.
Klyvarestigen 14, 17961, STENHAMRA
Winblad Bygg & Finsnickeri
Victor A:
Bra och enkla att ha att göra med!

Köksinredare nära AB Köksrummet Stockholm:

Hasselstigen 2, SOLNA
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Eivi H:
Vi har renoverat vårt badrum och är mycket nöjda. Mycket lätt att kommunicera med arbetsledaren, mycket effektivt utfört arbete, mycket bra...

Nynäsvägen 371, ENSKEDE
Kontakta oss inför din nästa renovering eller ombyggnation! Läs mer ›
Maria K:
Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

Svarvarvägen 6 A, SKOGÅS
Sörmlandskök erbjuder måttanpassade köksenheter av högsta kvalité och ett stort ... Läs mer ›
Ninni J:
Snabb, proffsig och tydlig hjälp med planering, inköp och installation av våra nya köksluckor. Lätt att komma i kontakt med er! Vi har nu et...

Hammarbybacken 43, JOHANNESHOV
Varmt välkomna! Läs mer ›
Puts & Fasadtvätt:
Alltid bra bemötande av personalen och chefer

Läs vad 25 kunder tycker om AB Köksrummet Stockholm

• Frida m
    Frida m skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Sämsta bemötandet, gjorde inte klart vad de lovade, gjorde hål i väggarna och var dessutom dryga och otrevliga. Kan inte rekommendera dem.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Hej!
    Vi fick ett mkt fint kök tillslut. Tar tid m denna typ av ombyggnationer. Köksrummet hade duktiga hantverkare o skickliga snickare i teamet o var trevliga att ha att göra med. Gjorde om när det blev fel med golvet t ex. Litet minus för kommunikationen, nåbarhet o svarats på mejl till projektledaren. Jag kan rekommendera dem till andra kunder. Extra plus för att medarbetarna verkade trivas med jobbet och ha avtalsenliga löner , dvs. inte var överutnyttjade arbetskraftsinvandrare.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Bra första kontakt - trevliga och tillmötesgående.
    Målning av 5 väggar samt en trappa.
    Bra genomfört, höll vad de lovade.
    Bra återkoppling när de var klara.
    Levde mycket väl upp till den mina förväntningar.
  • Carl R
    Carl R skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Duktiga killar som gjort ett bra jobb. Snabbt och smidigt
  • Eva Kristina S
    Eva Kristina S skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Jag fick jättebra hjälp. De kom med egna lösningar som var mycket bättre än det jag själv tänkt ut, och fixade allt som behövdes, även några detaljer som inte ingick från början. Snyggt blev det också.
    Snabba, pålitliga och dessutom trevliga - toppen!
  • Vendela N
    Vendela N skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Snabb offert. Trevligt bemötande. Bra utfört arbete inom kort tid
  • Maja W
    Maja W skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Har gjort det mycket bra arbete. Flexibla och noggranna.
  • Lars N
    Lars N skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Lätta att kommunicera med.
    Arbetet utfördes utan problem och allt stämde bra med offerten.
  • Christoffer N
    Christoffer N skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Jag jobbar med planering av kök och har jobbat med Köksrummet (Kenny Stridare) nu under 4-5 års tid. Han utför bra jobb åt mina kunder och har en väldigt hög yrkeskunskap som appliceras i varje hem. Goda rekommendationer!

Christoffer Nilsson / Köksinredare
  • Kim K
    Kim K skrev om AB Köksrummet Stockholm
    God och snabb service, bytte vår bänkskiva i vårat kök, och la även in nytt golv i vardagsrum rekommenderas Starkt.
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Byte varmvattenberedare..
    Snabbt proffsigt, perfekt på alla sätt.
  • Johan F
    Johan F skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Min erfarenhet av Köksrummet är att de är ansvarsfulla, hjälpsamma och har bra leveranstider!
  • Eva-Britt L
    Eva-Britt L skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Renovering av badrum, målning av hela lägenheten samt ny innervägg.
    Mycket bra att samma företag har specialister som kan alla olika yrkesområden och utför det noggrant.
    Vi är mycket nöjda.
  • Ulrika H
    Ulrika H skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Hej!
    Jag fick hallen, köket och vardagsrummet målat och jag är mycket nöjd.Det blev snyggt. Målaren städade snyggt efter sig också.
    Om andra behöver målare kommer jag rekommendera köksrummet Entreprenad.
  • Elisabeth Q
    Elisabeth Q skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Jag kan rekommendera Köksrummet, vi anlitade dom vid renovering av köket. Det fanns inget att anmärka på utförandet, dom var kunniga och proffsiga. Vi kommer absolut att anlita dom igen vid behov och vi tycker att vi fick valuta för pengarna.
    2014-02-16 Kenny S svarar Elisabeth Q
    Hej Elisabeth
    Tack för den fina rekommendationen och hoppas ni är fortsatt nöjda med vår insats.
    Ni är varmt välkomna tillbaka när behovet av hantverk uppkommer igen.
    Tänk gärna på att vi premierar våra återvändande kunder.
    (Arbetet avser: byte bänkskiva, spara kakel, ny fläkt, byte diskho och blandare)
  • Hans H
    Hans H skrev om AB Köksrummet Stockholm
    På det stora hela är vi nöjda med utfört arbete och hantverkarna - vi har ett snyggt kök, som blev enligt förväntningarna med något litet undantag.
    Dock förvånade oss hålen som gjordes på kortsidorna när gamla kaklet togs ned och som sedan inte täcktes av nya kaklet. Fick lösas med vår egen ide med kakellister, som täckte hålen. Någon list kom inte riktigt på rätt plats.
    Förstod efteråt att reservationen i offerten "Målnings och bätttringsarbeten tillkommer" bl.a. gällde detta! Dessa hål måste Ni ha varit medvetna om i offertstadiet och inkluderat i offerten.
    Verkar som en "frisedel" för vissa utföranden.
    Vidare fanns ett visst ointresse vad gällde att justera in spjället ovanför fläkten.
    Arbete på andra jobb prioriterades några gånger, vilket försenade slutförandet hos oss.
    2014-02-15 Kenny S svarar Hans H
    Hej Hans.
    Det känns inte helt rättvist att ta betalt för något i offerten om det inte är säkert att det behövs, därför reserverar vi oss i stället för om behovet uppstår.
    Hoppas ni är nöjda och ni är välkomna att ringa eller maila om det är något som behöver jusreras
    (Arbetet avser: byte bänkskiva, kakel, ny belysning)
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Begränsad köksrenovering, kontakt via Electrolux Home
    Vänligt bemötande och skickligt hantverk
    Urdålig planering: Höll inte tider och hörde inte av sig, vi fick ringa. Gång på gång sköts arbetet upp, vi måste flytta in och ut grejerna i köks-skåpen, inredningen kom då inte hantverkarna fanns på plats och vi tvingades betala extra, 3-fas installationen blev betydligt dyrare än offerten och tog längre tid osv
    2014-02-15 Kenny S svarar Gunnel S
    Då vi inte levererar inventarierna eller styr över fastighetens Elnät, känns det väldigt tråkigt att vi bedöms efter det?
    Vi hoppas i alla fall att ni är glada och nöjda över slutresultatet då personalen som varit på plats är stolta över sin insats och resultat.
    (Arbetet avser: byte bänkskivor + några bänkskåp, spara kakel, byta spis, nydragning 3-fas till lägenhet och spis)
  • Helen C
    Helen C skrev om AB Köksrummet Stockholm
    De kom när de skulle, var trevliga och proffsiga och var klara en dag tidigare än beräknat! Toppenkillar som vi gärna anlitar igen! :0)
    2014-02-15 Kenny S svarar Helen C
    Hej Helen
    Kul att ni är nöjda o glada, Vi premierar gärna våra återkommande kunder så ni är välkomna tillbaka när ni behöver hjälp med fler byggnadsuppdrag.
    (Arbetet avser: golvläggning på kallvind)
  • Daniel L
    Daniel L skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Mycket nöjd med såväl bemötandet samt utfört arbete. Rekommenderar Köksrummet starkt!
    2014-02-15 Kenny S svarar Daniel L
    Hej och tack Daniel.
    Vi premierar våra återkommande kunder så välkommen tillbaka när ni behöver hantverkshjälp igen.
    (Arbetet avser: underarbete och tapetsering)
  • Stefan B
    Stefan B skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Höll ej tidsplanen riktigt, men trots det gjorde de ett bra jobb! Rekommenderas!
    2014-02-15 Kenny S svarar Stefan B
    Hej Stefan
    Vi höll nästan tidsplanen, men så kan det bli med platsbyggnation av garderober + återställning av parkettgolvet under.
    Hoppas att du är nöjd och välkommen tillbaka när behovet av hantverkare finns.
    (Arbetet avser: återställning av bef. parkett + installation av garderobssystem)
  • Mikael S
    Mikael S skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Anlitade köksrummet för ombyggnad av vår gäststuga. Gjorde en helrenovering med bl.a. Byte kök,renoverade badrummet och målade om allt inuti huset har bara bra erfarenhet av köksrummet proffsiga byggare. Blir samma firma nästa gång /Mikael
    2014-02-15 Kenny S svarar Mikael S
    Hej
    Bara kul att göra större renoveringar framförallt när resultatet blir över förväntan, glöm ej 3 års garanti på renoveringar!
    Ni är välkomna tillbaka återvändande kunder premieras.
    (Arbetet avser: Totalrenovering gäststuga)
  • Robert W
    Robert W skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Jag tycker allt fungerade bra och kostnaden var enligt offert fast det drog ut lite på tiden p g a materialfel men som byttes utan krångligheter. Det var rörmokeri jag behövde få utfört och det blev snyggt och bra.
    2014-02-15 Kenny S svarar Robert W
    Hej Robert.
    Glad att ni är nöjd och hoppas ni återkommer när behovet av hantverkare återkommer, Vi har även bl.a Snickare, målare, plattsättare m.m
    Återkommande kunder premieras alltid.
    (Arbetet avser: VVS installationer)
  • Odd N
    Odd N skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Ett bra och seriöst företag, mkt bra montage av våra kök.
    2014-02-15 Kenny S svarar Odd N
    Gäller nyproduktioner och konsumentinstallationer åt ABSOLUTAKÖK.SE
    Vi är totalentreprenören du söker när det är dags att bygga nytt kök!
  • Malte H
    Malte H skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Har utfört byte av kök helt enl. ö.k och till belåtenhet.
    2014-02-15 Kenny S svarar Malte H
    Hej Malte.
    Det var några veckors slit, framförallt med målningen, men bra vart det.
    Hoppas ni är nöjda även framöver.
    (Arbetet avser: totalentreprenad köksinstallation)
  • Johan H
    Johan H skrev om AB Köksrummet Stockholm
    Mycket bra med ett företag som har det mesta under sammatak, då eventuella reparationer eller liknande arbeten skall utföras. Mycket bra utförd slutprudukt.
    2014-02-15 Kenny S svarar Johan H
    Gäller Byggserviceuppdrag åt bl.a fastighetsförvaltaren RIBA.
    Vi har Snickare, Målare, Plattsättare, Golvläggare m.m till ert förfogande

Sunneplan 2, 123 44 Farsta