Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västertorp AB Västertorps Däck & Bilservice

AB Västertorps Däck & Bilservice

Vasaloppsvägen 6, 129 48 Hägersten — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om AB Västertorps Däck & Bilservice

• Johan M
    Johan M skrev om AB Västertorps Däck & Bilservice
    Kan verkligen varmt rekommendera denna verkstad!

Som kund blir du verkligen varmt välkomnad och du blir väl omhändertagen.
    Mekanikerna vet precis vad de sysslar med och svarar gärna på dina frågor.

Summan på servicen fick jag redan på telefon och det var exakt den summan jag betalade när jag hämtade ut min bil!

Tack Västertorps däck och bilservice! Läs mer
  • Jack  S
    Jack S skrev om AB Västertorps Däck & Bilservice
    .....Dyr....De tar mycket pengar .... Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om AB Västertorps Däck & Bilservice
    Jag är väldigt nöjd med valet av denna verkstad. De gav ett seriöst och pålitligt intryck redan från första början. Jobbet utfördes snabbt och till ett bra pris. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • ChaotiX66
    ChaotiX66 skrev om AB Västertorps Däck & Bilservice
    De gör jobbet snabbt och proffsigt. Otroligt med tanke på alla kunder de har! Servicen är personlig. Om du har en lite äldre bil, åk hit så blir den väl omhändertagen! Även nya är självklart välkomna då de alltid har senaste tekniken till hands! Läs mer
  • Lars  S
    Lars S skrev om AB Västertorps Däck & Bilservice
    De som har den lilla butiken vid Shellmacken. Alltid bra service på denna bilverkstad. Billiga är de, samt att de är auktoriserade på de flesta bilmärkena. När kontroller gjorts så visar det sig att denna bilverkstad gör de saker de skall och inte gör andra arbete för att "salta" räkningen. Rekomenderas å det varmaste! Läs mer

Bästa däckbytarna i Stockholm:

Banérgatan 30, 11523, STOCKHOLM