Abeo AB

Neptunigränd 72, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Abeo AB!

Vi har lång erfarenhet av renoveringar i både villa och lägenheter för såväl privatperson som företag. Vår behörighet sträcker sig från arbete i badrum och våtrum till renovering, tillbyggnad eller nybygge.

Hos oss på Abeo AB får du hjälp av pålitliga och professionella hantverkare som håller vad de lovar. Vi använder oss alltid av material som är miljövänliga och sparar energi för ditt hem. Varje projekt är unikt och därför är du välkommen att höra av dig så anpassar vi den bästa lösningen för dig.

Läs vad 6 kunder tycker om Abeo AB

• 2019-10-15

Ulf T skrev om Abeo AB
    Abeo AB är inte som andra hantverkare. Jobben går snabbt och alltid rent och snyggt under byggtiden. Allt blir klart utan uppehåll och hantverkarna försvinner inte några dagar för att sedan dyka upp igen utan orsak till frånvaro. Läs mer
  • 2019-10-13

Angela G skrev om Abeo AB
    Vi gjorde en utbyggnad , ny tvättstuga , ett nytt kök . Mycket proffsig och kunnig personal och jag kände mig trygg med deras kunskap om bygget , VVS , och el.
    Och att vi hade regelbundet kontakt samt möte med byggchefen hur vi låg till med ekonomin och vad som skulle göras.
    Skulle anlita dom alltid i framtiden. Håller det dom lovar kommer alltid i tid , städat och fixat efter dagens jobb i huset , man behöver inte oroa sig med något . Läs mer
  • 2019-10-10

Kamran S skrev om Abeo AB
    En tillbyggand på ca 15 kvm, där Byggfrank AB hade åttagits sig uppdraget men de misslyckades och gick i konkurs senare.
    Abeo AB tog uppdraget och slutförde bygget med bästa möjliga sätt.
    Vi är 100% nöjd med Abeo AB och rekommenderar dem. Läs mer
  • Ana N

2019-10-10

Ana N skrev om Abeo AB
    Abeo gjorde en totalrenovering av vår 70talsvilla. Rev ut gammal inredning, rivning vägg och sen nya, byggde nytt kök och 2 nya badrum, varav ett var ett gammalt grovkök. Slipade och la nya golv och målade om. Satte in nya glasdörrar osv osv.
    Darco var lyhörd för våra behov, stämde av flera ggr perdag under byggtiden och höll tidsplanen vi satte tillsammans innan arbetet startade.
    Vi är helnöjda med resultatet :) Läs mer
    2019-10-10 Abeo AB svarar Ana N
    Alltid lika trevligt att höra hur nöjda kunder kan vara,Stort Tack!
  • 2019-10-09

Peter L skrev om Abeo AB
    Snabb , noggrann, prisvärd, kunnig,
    Pålitlig. Mycket nöjd med hela renoveringen av huset. Läs mer
    2019-10-09 Abeo AB svarar Peter L
    Tack Peter, Det var ett nöje att renovera hos dig!
  • Gustav L

2018-04-15

Gustav L skrev om Abeo AB
    Panelade om huset sommaren 2017. Mycket professionellt. Ansvarig på firman är även delaktig i arbetet. Jobbade på helt utan avbrott. Mycket enkelt att diskutera förslag på lösningar. Mycket kompetent. Svarar snabbt vid mailkonversation. Läs mer

Neptunigränd 72, 194 43 Upplands väsby