Abeo AB

Abeo AB

Ring 070-787 68 55 www.abeoab.se
4.5

Välkommen till Abeo AB! Vi har lång erfarenhet av renoveringar i både villa och lägenheter för såväl privatperson som företag. Vår behörighet sträcker sig från arbete i badrum och våtrum till renovering, tillbyggnad eller nybygge. Hos oss på Abeo AB får du hjälp av pålitliga och professionella hantverkare som håller vad...

13 omdömen om Abeo AB

Robin S
Skrev om Abeo AB

Vi anlitade Abeo AB för en tillbyggnad om ca 50 kvm. Prismässigt var de någonstans i mitten av alla offerter vi fick in. Under arbetet tillkom vissa kostnader som det alltid gör, varav vissa bjöd de på och andra upplever jag att vi fick förmånliga priser på. Helhetsmässigt är vi mycket nöjda. De hade väldigt erfaren personal och någon enstaka väldigt duktig (som jag uppfattade det som) lärling. Kommunikationen fungerade väldigt bra. Ägaren, Darko, var oftast på plats och var lätt att få tag på. Den övriga personalen kunde...

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Vanja H
Skrev om Abeo AB

Detta har vi anlitat Abeo AB att göra: Bearbetning av mark samt gjutning av två isolerade plattor. Montering av inglasat uterum mot husfasad, med tillägg av entré. Uppförande av isolerat garage av lösvirke. Så har vi lagt till mindre jobb som exempelvis plattläggning i uterummet samt gjutning och plattläggning av entré. Vi satte upp en tidplan tillsammans med Abeo AB (Darko) och denna har följts till punkt och pricka. Inga kostnader tillkom, som vi inte hade kommit överens om i förväg. Dialogen med Darko har genomgående...

Susanna M
Skrev om Abeo AB

Bra bemötande från Darko i alla avseenden och allt gick att lösa!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Gunnar H
Skrev om Abeo AB

Allt har utförts på ett tillfredsställande sätt. Abeo AB har utfört ett antal uppdrag på vårt hus.

Magnus A
Skrev om Abeo AB

Vi gjorde en tillbyggnad i 2 plan på totalt cirka 70 kvm. Väggar i Ytong och mellanbjälklag i trä. Jag känner att vi blev bra bemötta och det var enkelt att göra ändring och tillägg längs vägen utan att det blev en orimlig kostnad. Arbete pågick i cirka 4 månader. Jag trodde inte att dom skulle lyckas hålla tidsplanen då det även inkluderade sommarsemester. Men det gjorde dem. Vi är nöjda med tillbyggnaden och samarbetet.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
John C
Skrev om Abeo AB

Snabba flexibla och duktiga. Bra med helhetsåtagande som minskade behov att samordna leverantörer.

Johan D

Proffsigt, pålitligt och trevligt

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

ANDREE A
Skrev om Abeo AB

Jätte opålitligt dåligt firma som la kakelplattorna både vågrätt och lodrätt. De ser ut som barn som har lekt med plattorna. Chefen erkände att de såg fel ut men sa att de var hans arbetares fel. Ska anmälas. Man betalar inte 120 000 för ett badrum som ser ut som ett skämt . Sen så la han inte dörren.och han fogade han inte avloppet till tvättstället med 1 cm mellanrum . Bilder finns. ANLITA INTE DENNA FIRMA. Jätte dåligt och det finns inga dåligt samvete för alla fel han gjorde Jag vill gärna lägga bildar på hans...

ANDREE A gillar detta
Svar från Abeo AB

"Hej Andree, först och främst ber vi om ursäkt om det är något som blivit fel från vår sida. Är det något som felar, jobbar vi alltid med att följa upp och åtgärda de problem som har uppstått. Vi rekommenderade dig en besiktning för att få underlag över påstådda fel men det blev inte av. Vi behöver alltid få svart på vitt på vilka fel som uppstår för att kunna åtgärda dem, mvh Abeo AB"

Ulf T
Skrev om Abeo AB

Abeo AB är inte som andra hantverkare. Jobben går snabbt och alltid rent och snyggt under byggtiden. Allt blir klart utan uppehåll och hantverkarna försvinner inte några dagar för att sedan dyka upp igen utan orsak till frånvaro.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Kamran S
Skrev om Abeo AB

En tillbyggand på ca 15 kvm, där Byggfrank AB hade åttagits sig uppdraget men de misslyckades och gick i konkurs senare. Abeo AB tog uppdraget och slutförde bygget med bästa möjliga sätt. Vi är 100% nöjd med Abeo AB och rekommenderar dem.

Anna N
Skrev om Abeo AB

Abeo gjorde en totalrenovering av vår 70talsvilla. Rev ut gammal inredning, rivning vägg och sen nya, byggde nytt kök och 2 nya badrum, varav ett var ett gammalt grovkök. Slipade och la nya golv och målade om. Satte in nya glasdörrar osv osv. Darco var lyhörd för våra behov, stämde av flera ggr perdag under byggtiden och höll tidsplanen vi satte tillsammans innan arbetet startade. Vi är helnöjda med resultatet :)

Svar från Abeo AB

Alltid lika trevligt att höra hur nöjda kunder kan vara,Stort Tack!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Peter L
Skrev om Abeo AB

Snabb , noggrann, prisvärd, kunnig, Pålitlig. Mycket nöjd med hela renoveringen av huset.

Svar från Abeo AB

Tack Peter, Det var ett nöje att renovera hos dig!

Gustav L
Skrev om Abeo AB

Panelade om huset sommaren 2017. Mycket professionellt. Ansvarig på firman är även delaktig i arbetet. Jobbade på helt utan avbrott. Mycket enkelt att diskutera förslag på lösningar. Mycket kompetent. Svarar snabbt vid mailkonversation.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 132 omdömen 4.7 av 132 omdömen