Abeo AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.4

Om företaget

Välkommen till Abeo AB! Vi har lång erfarenhet av renoveringar i både villa och lägenheter för såväl privatperson som företag. Vår behörighet sträcker sig från arbete i badrum och våtrum till renovering, tillbyggnad eller nybygge. Hos oss på Abeo AB får du hjälp av pålitliga och professionella hantverkare som håller vad...

12 omdömen om Abeo AB

Visar 12 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Vanja H
Skrev om Abeo AB

Detta har vi anlitat Abeo AB att göra: Bearbetning av mark samt gjutning av två isolerade plattor. Montering av inglasat uterum mot husfasad, med tillägg av entré. Uppförande av isolerat garage av lösvirke. Så har vi lagt till mindre jobb som exempelvis plattläggning i uterummet samt gjutning och plattläggning av entré. Vi satte upp en tidplan tillsammans med Abeo AB (Darko) och denna har följts till punkt och pricka. Inga kostnader tillkom, som vi inte hade kommit överens om i förväg. Dialogen med Darko har genomgående...

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen
BadgeFiveYears

Mycket trevligt bemötande från början till slut. Killarna som utförde arbetet var punktliga, proffsiga och snabba. Hög kvalité på materialet

Susanna M
Skrev om Abeo AB

Bra bemötande från Darko i alla avseenden och allt gick att lösa!

Gunnar H
Skrev om Abeo AB

Allt har utförts på ett tillfredsställande sätt. Abeo AB har utfört ett antal uppdrag på vårt hus.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 110 omdömen 4.7 av 110 omdömen
BadgeSevenYears

Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen

therese b therese b
Läs mer omdömen
Magnus A
Skrev om Abeo AB

Vi gjorde en tillbyggnad i 2 plan på totalt cirka 70 kvm. Väggar i Ytong och mellanbjälklag i trä. Jag känner att vi blev bra bemötta och det var enkelt att göra ändring och tillägg längs vägen utan att det blev en orimlig kostnad. Arbete pågick i cirka 4 månader. Jag trodde inte att dom skulle lyckas hålla tidsplanen då det även inkluderade sommarsemester. Men det gjorde dem. Vi är nöjda med tillbyggnaden och samarbetet.

John C
Skrev om Abeo AB

Snabba flexibla och duktiga. Bra med helhetsåtagande som minskade behov att samordna leverantörer.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 59 omdömen 4.8 av 59 omdömen
BadgeThreeYears

Vi fick ett väldigt bra bemötande och snabb återkoppling på vår förfrågan.

Johan D

Proffsigt, pålitligt och trevligt

ANDREE A
Skrev om Abeo AB

Jätte opålitligt dåligt firma som la kakelplattorna både vågrätt och lodrätt. De ser ut som barn som har lekt med plattorna. Chefen erkände att de såg fel ut men sa att de var hans arbetares fel. Ska anmälas. Man betalar inte 120 000 för ett badrum som ser ut som ett skämt . Sen så la han inte dörren.och han fogade han inte avloppet till tvättstället med 1 cm mellanrum . Bilder finns. ANLITA INTE DENNA FIRMA. Jätte dåligt och det finns inga dåligt samvete för alla fel han gjorde Jag vill gärna lägga bildar på hans...

ANDREE A gillar detta
Svar från Abeo AB

"Hej Andree, först och främst ber vi om ursäkt om det är något som blivit fel från vår sida. Är det något som felar, jobbar vi alltid med att följa upp och åtgärda de problem som har uppstått. Vi rekommenderade dig en besiktning för att få underlag över påstådda fel men det blev inte av. Vi behöver alltid få svart på vitt på vilka fel som uppstår för att kunna åtgärda dem, mvh Abeo AB"

Sponsor
Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 66 omdömen 4.4 av 66 omdömen
Badge2019

Högsta betyg till Badrumsrenoverarna. Superbra hantverkare. Fixade allt med stor proffsighet. Kände mig helt trygg i deras händer. Bra pris

Christina A Christina A
Läs mer omdömen
Ulf T
Skrev om Abeo AB

Abeo AB är inte som andra hantverkare. Jobben går snabbt och alltid rent och snyggt under byggtiden. Allt blir klart utan uppehåll och hantverkarna försvinner inte några dagar för att sedan dyka upp igen utan orsak till frånvaro.

Kamran S
Skrev om Abeo AB

En tillbyggand på ca 15 kvm, där Byggfrank AB hade åttagits sig uppdraget men de misslyckades och gick i konkurs senare. Abeo AB tog uppdraget och slutförde bygget med bästa möjliga sätt. Vi är 100% nöjd med Abeo AB och rekommenderar dem.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen
BadgeTwoYears

Vattenblandare kök bra jobb bra bokad tid bra information produkt val fungerade helt ok

Anna N
Skrev om Abeo AB

Abeo gjorde en totalrenovering av vår 70talsvilla. Rev ut gammal inredning, rivning vägg och sen nya, byggde nytt kök och 2 nya badrum, varav ett var ett gammalt grovkök. Slipade och la nya golv och målade om. Satte in nya glasdörrar osv osv. Darco var lyhörd för våra behov, stämde av flera ggr perdag under byggtiden och höll tidsplanen vi satte tillsammans innan arbetet startade. Vi är helnöjda med resultatet :)

Svar från Abeo AB

Alltid lika trevligt att höra hur nöjda kunder kan vara,Stort Tack!

Peter L
Skrev om Abeo AB

Snabb , noggrann, prisvärd, kunnig, Pålitlig. Mycket nöjd med hela renoveringen av huset.

Svar från Abeo AB

Tack Peter, Det var ett nöje att renovera hos dig!

Sponsor
EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 29 omdömen 4.7 av 29 omdömen
Badge2018

Kom med bra lösningar och resultatet blev så bra

Gustav L
Skrev om Abeo AB

Panelade om huset sommaren 2017. Mycket professionellt. Ansvarig på firman är även delaktig i arbetet. Jobbade på helt utan avbrott. Mycket enkelt att diskutera förslag på lösningar. Mycket kompetent. Svarar snabbt vid mailkonversation.

Filtrera omdömen