Abeo AB

Neptunigränd 72, 194 43 Upplands väsby — Visa karta

Välkommen till Abeo AB!

Vi har lång erfarenhet av renoveringar i både villa och lägenheter för såväl privatperson som företag. Vår behörighet sträcker sig från arbete i badrum och våtrum till renovering, tillbyggnad eller nybygge.

Hos oss på Abeo AB får du hjälp av pålitliga och professionella hantverkare som håller vad de lovar. Vi använder oss alltid av material som är miljövänliga och sparar energi för ditt hem. Varje projekt är unikt och därför är du välkommen att höra av dig så anpassar vi den bästa lösningen för dig.

Läs vad 6 kunder tycker om Abeo AB

• ANDREE A

2020-03-09

ANDREE A skrev om Abeo AB
    Jätte opålitligt dåligt firma som la kakelplattorna både vågrätt och lodrätt. De ser ut som barn som har lekt med plattorna. Chefen erkände att de såg fel ut men sa att de var hans arbetares fel. Ska anmälas. Man betalar inte 120 000 för ett badrum som ser ut som ett skämt . Sen så la han inte dörren.och han fogade han inte avloppet till tvättstället med 1 cm mellanrum . Bilder finns. ANLITA INTE DENNA FIRMA.

Jätte dåligt och det finns inga dåligt samvete för alla fel han gjorde
    Jag vill gärna lägga bildar på hans jobb så ser ni vad han gjorde . Pengarna försvann bara . Jag tänker polis anmäla honom man först måste hitta ‏besiktningsman Läs mer
  • 2019-10-15

Verifierad kundrelation
    Ulf T skrev om Abeo AB
    Abeo AB är inte som andra hantverkare. Jobben går snabbt och alltid rent och snyggt under byggtiden. Allt blir klart utan uppehåll och hantverkarna försvinner inte några dagar för att sedan dyka upp igen utan orsak till frånvaro. Läs mer
  • 2019-10-10

Kamran S skrev om Abeo AB
    En tillbyggand på ca 15 kvm, där Byggfrank AB hade åttagits sig uppdraget men de misslyckades och gick i konkurs senare.
    Abeo AB tog uppdraget och slutförde bygget med bästa möjliga sätt.
    Vi är 100% nöjd med Abeo AB och rekommenderar dem. Läs mer
  • Anna N

2019-10-10

Anna N skrev om Abeo AB
    Abeo gjorde en totalrenovering av vår 70talsvilla. Rev ut gammal inredning, rivning vägg och sen nya, byggde nytt kök och 2 nya badrum, varav ett var ett gammalt grovkök. Slipade och la nya golv och målade om. Satte in nya glasdörrar osv osv.
    Darco var lyhörd för våra behov, stämde av flera ggr perdag under byggtiden och höll tidsplanen vi satte tillsammans innan arbetet startade.
    Vi är helnöjda med resultatet :) Läs mer
    2019-10-10 Abeo AB svarar Anna N
    Alltid lika trevligt att höra hur nöjda kunder kan vara,Stort Tack!
  • 2019-10-09

Peter L skrev om Abeo AB
    Snabb , noggrann, prisvärd, kunnig,
    Pålitlig. Mycket nöjd med hela renoveringen av huset. Läs mer
    2019-10-09 Abeo AB svarar Peter L
    Tack Peter, Det var ett nöje att renovera hos dig!
  • Gustav L

2018-04-15

Gustav L skrev om Abeo AB
    Panelade om huset sommaren 2017. Mycket professionellt. Ansvarig på firman är även delaktig i arbetet. Jobbade på helt utan avbrott. Mycket enkelt att diskutera förslag på lösningar. Mycket kompetent. Svarar snabbt vid mailkonversation. Läs mer

Neptunigränd 72, 194 43 Upplands väsby