Acquilas Hunddagis

1.9 i betyg av av 8 omdömen

Läs vad 8 kunder tycker om Acquilas Hunddagis

• 2020-03-20

Ingrid Julia H skrev om Acquilas Hunddagis
    Min cocker spaniel fick kennelhosta första veckan på dagiset. Inga åtgärder gjordes och blev riktigt illa till mods av ägarens bemötande och otrevliga attityd. Fick inget kvitto på betalning vilket känns misstänksamt.

Har i efterhand fått bekräftat av andra dagis i Stockholm att man bör bör se upp för just denna dagisverksamhet. Rekommenderar att avstå från detta dagis då verksamheten är oerhört oseriös och inte utgår från hundarnas bästa. Läs mer
    Joana K gillar detta
  • 2020-03-20

MARKUS P skrev om Acquilas Hunddagis
    Fruktansvärt, sätter aldrig min hund där igen. Vid minsta diskussion så blir ägaren konfrontativ. Läs mer
    Joana K gillar detta
  • Joana K

2019-08-23

Joana K skrev om Acquilas Hunddagis
    Varnar för detta ställe. Riktigt oseriöst hunddagis! När man kommer in möts man alltid av en fruktansvärd stank, dagiset känns smutsigt och ohygieniskt. Min hund vad alltid smutsig och luktade äckligt efter att ha varit där. Han fick skador som inte kunde förklaras från personalen. Han började bli livrädd för att gå till dagis och gick omvägar för att slippa gå förbi, han har även efter att ha gått här blivit rädd för höga röster. Ägaren av hunddagis är riktigt otrevlig!
    Min hund har blivit mycket gladare och piggare sen vi bytte från detta ställe.

Se även publika handlingar hos länsstyrelsen för anmälningar mot hunddagiset! Läs mer
  • Karin E

2014-01-28

Karin E skrev om Acquilas Hunddagis
    Vi har bara haft positiva erfarenheter under de år vi har haft vår hund där! Läs mer
  • 2010-11-26

Pernilla83 P skrev om Acquilas Hunddagis
    Tvärtemot cissi så tycker jag att detta är ett toppendagis! jag brukar vara i rastgården tillsammans med Acquilas och jag har aldrig varit med om något som Cissi beskriver. Jag kan inte tänka mig att personalen skulle slå dagishundarna då de genuint verkar tycka om varenda hund de har. Jag har funderat på att sätta min egen hund hos dem men nu blir jag tveksam. Vart har du sett detta beteende hos personalen Cissi? Läs mer
  • Cissi Sanyogita M

2010-11-08

Cissi Sanyogita M skrev om Acquilas Hunddagis
    riktigt dåligt, de slår hundarna och är mkt otrevliga Läs mer
  • 2010-02-08

angelica n skrev om Acquilas Hunddagis
    Hahahah mycket roligt. Då jag innan har skrivit om denna verksamhet och folk har reagerat på min text som jag står för till 100 % har ägaren kontaktat reco.se i panik för att få bort den då samhället inte får veta sanningen om denna ägare och hennes sätt att jobba mot personal och hundkunder.
    Bara det säger att hon nu har tagit åt sig och nu vill dölja.
    En person som står för gått arbete och har ett gått ryckte skulle inte rört en fena om någon sån text skulle komma upp.

Som jag har sagt innan. Om man stöder detta företag som inte har det bästa ryktet om sig så är det pga den underbara personalen som är anställd och inget annat.

https://www.flashback.org/t1174645 Läs mer
  • 2010-01-12

Hannah O skrev om Acquilas Hunddagis
    Detta ställe ger intryck av att vara seriöst men tyvärr så upplever man som kund inte att personalen har den långa erfarenhet av hundar som påstås. Ägaren är inte ärlig utan tar ut hutlösa avgifter för förseningar samt stänger ner i 2 veckor då man förväntas betala full avgift. Personalen erbjuder sedan sina tjänster under samma tid mot extra betalning.
    Har hört mycket gott om andra hunddagis på Östermalm men kan tyvärr inte rekomendera detta ställe. Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Acquilas Hunddagis:

Testföretag AB (2.8km)
Björn W Björn W tycker:
“Ett mycket bra testföretag mås...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte