Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Acquilas Hunddagis

Acquilas Hunddagis

Ängskärsgatan 4, 115 29 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Acquilas Hunddagis:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 5 kunder tycker om Acquilas Hunddagis

• Karin E
    Karin E skrev om Acquilas Hunddagis
    Vi har bara haft positiva erfarenheter under de år vi har haft vår hund där!
  • Pernilla83 P
    Pernilla83 P skrev om Acquilas Hunddagis
    Tvärtemot cissi så tycker jag att detta är ett toppendagis! jag brukar vara i rastgården tillsammans med Acquilas och jag har aldrig varit med om något som Cissi beskriver. Jag kan inte tänka mig att personalen skulle slå dagishundarna då de genuint verkar tycka om varenda hund de har. Jag har funderat på att sätta min egen hund hos dem men nu blir jag tveksam. Vart har du sett detta beteende hos personalen Cissi?
  • Cissi M
    Cissi M skrev om Acquilas Hunddagis
    riktigt dåligt, de slår hundarna och är mkt otrevliga
  • angelica n
    angelica n skrev om Acquilas Hunddagis
    Hahahah mycket roligt. Då jag innan har skrivit om denna verksamhet och folk har reagerat på min text som jag står för till 100 % har ägaren kontaktat reco.se i panik för att få bort den då samhället inte får veta sanningen om denna ägare och hennes sätt att jobba mot personal och hundkunder.
    Bara det säger att hon nu har tagit åt sig och nu vill dölja.
    En person som står för gått arbete och har ett gått ryckte skulle inte rört en fena om någon sån text skulle komma upp.

Som jag har sagt innan. Om man stöder detta företag som inte har det bästa ryktet om sig så är det pga den underbara personalen som är anställd och inget annat.

• Hannah O
    Hannah O skrev om Acquilas Hunddagis
    Detta ställe ger intryck av att vara seriöst men tyvärr så upplever man som kund inte att personalen har den långa erfarenhet av hundar som påstås. Ägaren är inte ärlig utan tar ut hutlösa avgifter för förseningar samt stänger ner i 2 veckor då man förväntas betala full avgift. Personalen erbjuder sedan sina tjänster under samma tid mot extra betalning.
    Har hört mycket gott om andra hunddagis på Östermalm men kan tyvärr inte rekomendera detta ställe.

Ängskärsgatan 4, 115 29 Stockholm