Alla kategorier Postorder Stockholms län Stockholm Norrmalm Adlibris AB

Adlibris AB

Sveavägen 56E, 111 34 Stockholm — Visa karta

adlibris.com är nordens största nätbokhandel med låga priser och fri frakt. Sortimentet är brett med över 8 miljoner svenska och utländska böcker, alltifrån inbundet, pocket till e-böcker och MP3.

Läs vad 49 kunder tycker om Adlibris AB

• Björn G
    Björn G skrev om Adlibris AB
    Mycket bra! handlar här i över 10 år och det funkar alltid bra. Priserna behöver jag inte kika på längre, Vet att de är bra, går något att hitta billigare någon annanstans så handlar det om några spänn, inte värt 5 min. Däremot tar leveranserna numera lite tid ibland och därav inte full pott.
  • Anette N
    Anette N skrev om Adlibris AB
    Beställde en bok från Adlibris och kortbetalade, det kom leveransbesked med en gång att boken skulle levereras. Sent på kvällen kommer ett mail där Adlibris säger att boken är slutsåld. Vår kortbetalning är däremot låst hos Klarna som har rätt att behålla pengarna i en hel vecka! Skandal!
  • Jimi S
    Jimi S skrev om Adlibris AB
    Bra pris och utbud, leveranstiden är dock under all kritik.
    Beställer även ofta böcker ifrån England och Usa, de böckerna kommer fram snabbare.

Jag skulle beställa oftare av er om jag hade kunnat lita på leveranserna, annars bra!
  • Tristan E
    Tristan E skrev om Adlibris AB
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Adlibris AB
    Den här bokhandeln har ett väldigt stort sortiment där det mesta finns. På minussidan, och det är ett väldigt stort minus, är osäkert med när varor levereras. Ibland kan man få vänta i veckor innan böckerna kommer. Helst väljer jag andra bokhandlar.
  • Heidi W
    Heidi W skrev om Adlibris AB
    Kundtjänst ger olika besked varje gång man pratar med dem.
  • Sanna O
    Sanna O skrev om Adlibris AB
    Hittade inte de titlar jag ville ha! Ringde och frågade på kundtjänst men hon jag pratade med var ganska snorkig och stressad kändes det som! Rekomenderar någon av de andra boksajterna.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Adlibris AB
    Fick tre skadade böcker utav fyra beställda. Mailade i morse. Inget svar efter två mail på eftermiddagen. Ringde deras kundsupport och pratade med en jätte snäll Caroline/Karoline som kunde antingen:

a) dra av 80 kr på hela beloppet (vilket var lite snålt eftersom hela beloppet låg på 276 kr för fyra böcker)

eller

b) skicka nya ex av alla böcker som jag sedan fraktfritt, via en retursedel som kommer med de nya böckerna, skickar tillbaka böckerna EFTER att jag fått dem nya.

Jag valde att skicka tillbaka EN av böckerna (en som var en present till min mor) och så bjöd hon på en utav böckerna vilket jag absolut tyckte var schysst.

.. så om det hela går smidigt sitter jag inom ett par dagar med en ny, fräsch bok till mamma min och fick dessutom en bok på köpet så länge jag stod ut med att två av pocketböckerna (de två som var "repiga" bortsett från mors present) är repiga. Bra och tillmötesgående hantering av returnering där JAG slipper stå för kostnaderna. Tack Adlibris!
  • Johan A
    Johan A skrev om Adlibris AB
    En sida som är ett bra alternativ till den traditionella bokhandeln. Har nästan allt man letar efter speciellt när det gäller kurslitteratur. Det har alltid fungerat felfritt när jag beställt böcker från dem.
  • Martin A
    Martin A skrev om Adlibris AB
    Har nästan alltid lägsta pris på studentlitteratur. Ingen fraktavgift, snabba och säkra leveranser och lättnavigerad hemsida. Mycket studentlitteratur men även en del annan läsvärd litteratur.
  • Reesi V
    Reesi V skrev om Adlibris AB
    Det enda stället jag någonsin köpt kurslitteratur på. Enkelt och snabbt, som sagt. Bra priser och riktigt stort utbud av alla typer av böcker, man hittar alltid vad man söker.
  • David R
    David R skrev om Adlibris AB
    Min favorit bokhandel på nätet! Ett humongos stort sortiment av böcker och alltid riktigt låga priser. Ett stort plus är även att man slipper fraktkostnaden!
  • Johan l
    Johan l skrev om Adlibris AB
    Adlibris är bra men Bokus verkar ha samma sortiment men ännu billigare och samma leveranstider...verkar nästan vara samma företag..båda har lager i tyskland dessutom.
  • Elin J
    Elin J skrev om Adlibris AB
    Adlibris är den bästa bokhandeln på Internet! Vilken bok du än söker, så finner du den här. Det är riktigt bra priser och du får din leverans mycket snabbt.
  • Peter N
    Peter N skrev om Adlibris AB
    Snabba leveranser.
    Definitivt plus för att leveranserna är gratis, det gör att man inte behöver samla på sig innan man gör en beställning.
  • Marcus T
    Marcus T skrev om Adlibris AB
    Som student finns inget bättre alternativ än adlibris när det gäller studentlitteratur. Det är snabbt billigt och enkelt att beställa och de har verkligen allt man kan tänka sig. Enda nackdelen är väl om man vill snåla till det med frakten och köra billigaste alternativet så kan det ta lite väl lång tid, men det är upp till var och en!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Adlibris AB
    På plussidan måste nämnas det massiva utbudet av litteratur, även smalare sådan. Jag har ännu inte stött på en enda bok av intresse som inte finns att beställa från addlibris. På minussidan är de ibland märkligt fluktuerande priserna. Böcker kan gå upp några kronor för att gå ner igen veckan efter, upp igen osv.
  • Anna I
    Anna I skrev om Adlibris AB
    Absolut bästa bokhandeln! Alltid bäst priser och oftast snabba leveranser. Har man otur med helgdagar och har valt miljöfrakt kan det ta nån dag extra att få hem grejerna.
    Har aldrig haft några problem med Adlibris.
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Adlibris AB
    Min favorit bokaffär på nätet! Dem billigaste böckerna någonsin, och med gratis frakt dessutom. Att dem dessutom är anslutna till www.godstart.se är ju bara ett extra plus.
  • jenny h
    jenny h skrev om Adlibris AB
    Internetbokhandel som verkligen är billigare än butik. Handlar ofta och mycket här. Fin hemsida där det är lätt att hitta det man söker. Trevlig kundservice och många leveranssätt att välja bland. Helt klart en rekomendation! (här hittar man bra julklappar/presenter till mycket bra pris!)
  • Hannes A
    Hannes A skrev om Adlibris AB
    Mycket stort utbud av böcker och liknande. Allt från kurslitteratur till pocketdeckare. De har låga priser på kurslitteratur vilket gör att jag alltid tar en titt in på deras hemsida när jag ska köpa sådana böcker. Frakten är gratis om man kan vänta någon dag extra på att böckerna ska komma. Bra med topplista på böcker.
  • Nilowisch
    Nilowisch skrev om Adlibris AB
    SUPER-bra hemsida.
    Snabba leveranser.
    Bra priser.
  • Anna B
    Anna B skrev om Adlibris AB
    Tänk på att det tar ett tag innan du får dina böcker men helt klart det mest prisvärda stället att köpa framför allt studentlitteratur på. Det mesta finns och du hittar inga bättre priser. Men som sagt - va ute i god tid det kan ta lite drygt en vecka innan du får böckerna om du har lite otur.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Adlibris AB
    Är man ute i god tid ska man helt klart köpa sin studentlitteratur via Adlibris, de brukar alltid vara billigast bland alla internetbokhandlar, och såklart billigare än i bokhandleln på stan. Man brukat få vänta på böckerna en vecka, men det är helt klart värt att vara ute lite i förväg för de pengar man kan spara in.
  • Sara S
    Sara S skrev om Adlibris AB
    Adlibris har mycket bra utbud av alla typer av böcker, men även mp3 böcker och talböcker. Enkel betalning och snabb leverans. Jättebra att inkorgen sparar vad man lagt undan under en ganska lång tid så man kan ta sin tid att bestämma vad man vill beställa. Böckerna är billiga, det är bra att man ibland kan smygläsa, att man kan rekommendera böcker och läsa rekommendationer.
  • Cecilia  G
    Cecilia G skrev om Adlibris AB
    Adlibris är en bokhandel via nätet och de har ett gigantiskt utbud. Man hittar alltid vad man söker och de har en bra kundtjänst och lättnavigerad sida. Det bästa är att de har snabba leveranser. Har inget negativt att tillägga.
  • Anette J
    Anette J skrev om Adlibris AB
    Supersnabb service. Skulle beställa böcker inför skolstarten och kom på det lite sent. Trodde jag. Trots att jag (snål som man är) valde att skicka efetr fraktfritt och därmed även få vänta nån dag extra, så kom böckerna i lådan lagom i tid tills kursen började. Det tackar vi för
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Adlibris AB
    Billigt och smidigt. Man har även möjlighet att få gratis frakt om man är beredd att vänta lite längre på att få sin beställning. Jag fick nyligen en bok som var felbunden men supporten svarade snabbt och skickade en ny bok direkt utan några som helst problem. En förebild för internet-butiker.
  • Helena J
    Helena J skrev om Adlibris AB
    Mycket bra internetbokhandel. jag köper alla mina böcker där. Det är billigt och de har stort utbud. Jag gillar att man kan välja olika alternativ för leverans, även miljöfrakt!
  • Jon O
    Jon O skrev om Adlibris AB
    Bästa internetbokhandeln? Bra priser och mycket låg frakt. Väldigt stort sortiment, saknar dock bilder på alla böckerna. Köpt mycket studentlitteratur oftast billigare än att köpa ”rabatterat” i en vanlig affär.
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Adlibris AB
    Mycket bra internetbokhandel. Bra priser och ett enormt sortiment som nästan alltid levereras på några dagar. Inget negativt alls egentligen, det är jättesmidigt att leta böcker på internet, synd bara att man inte kan bläddra och känna lite på dem först.
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Adlibris AB
    Det är en bra bokhandel på internet som oftast har lägre priser än andra butiker som säljer studentlitteratur. det går snabbt och enkelt att handla och jag har aldrig haft något problem med att få leveransen hemskickad på kort tid. Adlibris är alla fattiga studenters bästa vän"!
  • Michaela
    Michaela skrev om Adlibris AB
    Bra priser, nån enstaka gång kan det vara 10 spänn billigare nån annanstans men det vägs lätt upp av väldigt snabba leveranstider (ofta fått tidigare än beräknat) samt gratis frakt. Bra utbud av kurslitteratur och mkt bra att kunna betala mot faktura när böckerna behövs innan csn dykt upp.
  • Martin S
    Martin S skrev om Adlibris AB
    Skittråkig layout men helt ok sortiment.
    Emma K gillar detta
  • Lyam K
    Lyam K skrev om Adlibris AB
    Jag köper all min kurslitteratur från adlibris, dom har alltid haft allt jag behövt och har snabba leverans tider. Dessutom gillar jag leverans alternativen och att dom kan leverera i olika paket. Hjälper när man ska ha massa olika tillgängliga kurslitteraturer.
  • Tove S
    Tove S skrev om Adlibris AB
    Bokhandeln nummer ett. De har alltid låga priser, alltid lägre än i handeln. Leveranserna går för det mesta fort, men det har hänt någon gång att det har dröjt längre tid en den utsatta och då ganska mycket längre, vilket sänker betyget. Men som helhet är det bra service och mycket böcker att välja emellan i alla kategorier.
  • Sebastian N
    Sebastian N skrev om Adlibris AB
    Ett måste för studenten med bra urval bland litteratur.
  • Catrine M
    Catrine M skrev om Adlibris AB
    Bra och enkel hemsida, bra utbud och mycket bra priser. Dock stämmer inte leveransdagarna helt 100 vilket jag tyvärr fick uppleva då jag skulle på semester och mina böcker inte kom som utlovat,men skulle ändå inte tveka en sekund att beställa böcker därifrån igen.
  • Anya L
    Anya L skrev om Adlibris AB
    Detta är superbra för studenter. De har riktigt bra priser och gratis frakt (om man väljer det själv -tar längre tid, annars kostar det 19 kr om jag inte minns fel). De har ett stort utbud och man hittar i princip allt och får det inom ett par dagar. Jag valde gratis frakt och fick det 5 dar senare
  • Carina S
    Carina S skrev om Adlibris AB
    Har bara besökt en bokhandel en gång sen jag började handla via Adlibris. Genialt! Stort utbud, bra priser och suveränt att få böckerna direkt hem i brevlådan. Bra service att man kan se status på sin order och böckerna levereras snabbt. Sen tycker jag att de är skönt att kunna läsa om och jämföra böcker i lugn och ro och har snubblat över böcker som jag aldrig hade hittat i en vanlig bokhandel.
  • Emma A
    Emma A skrev om Adlibris AB
    Adlibris har snabb service och ett otroligt bra utbud till bra priser. De gånger jag beställt från dem har jag varit mer än nöjd med mina köp. Deras internetsajt är lättmanövrerad och man hittar vad man söker. Priserna ligger ofta på minst en tjuga under de vanliga butikerna så man kan verkligen tjäna på att beställa på internet. Utbudet r srort, det finns myclet pocketbocker, inbundnaböcker samt ljudböcker.
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Adlibris AB
    Har handlat på Adlibris ett antal gånger. Bra lagerhållning, snabba leveranser och väldigt konkurrenskraftiga priser. Jag tycker deras sajt är lätt att hitta på och leta i. Kan varmt rekommendera Adlibris!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Adlibris AB
    Jag beställer alltid mina böcker hos Adlibris! Jag tycker att bokaffärerna har blivit alldeles för dyra och det är både blligare och smidigare att beställa från nätet och få dem hemskickade. Adlibris är oftast billigast av alla internetbokhandlare, leveranserna har alltid gått snabbt när jag har beställt och det har inte vart några problem med returer. Smidigt och bra för mig som köper mycket kurslitteratur!
  • Elina E
    Elina E skrev om Adlibris AB
    Jättebra internetshopping och otroligt billiga böcker. Speciellt skollitterutur kan man hitta här otroligt billigt. Snabb leverens alla gånger jag beställt, förutom en gång när boken jag skulle köpa först var slut hos leverantören och sedan kom in igen. Beställde den direkt och fick efter 4 veckor veta att de hade avbokat min beställning för att boken åter igen var slut hos leverantören. Men ersättning för detta fick jag inte. Annars bara bra erfarenhet av Adlibris.
  • Therese R
    Therese R skrev om Adlibris AB
    En mycket bra internethandel med stort utbud. De har alla nyheter, inbundna böcker, pocket och studentlitteratur. De har låga priser och levererar relativt snabbt. Rekommenderas om du är ute efter studentlitteratur då i alla fall jag alltid har hittat det jag varit ute efter. Det är bra katogoriserat och lätt att hitta på sidan. Även en bra sökmotor om man inte riktigt vet vilken kategori boken tillhör. Köp utav adlibris.se och strunta i bokjätten bokus. Du kommer tjäna på det i längden!
  • -
    - skrev om Adlibris AB
    Kan inte mer än instämma med de andra. Bra utbud och man hittar oftast det man letar efter. Har beställt flera gånger från dom och det är aldrig några problem eller strul. Priserna är bra och jag tycker att det är kanonbra med deras sms avi, så slipper man alla lappar i brevlådan! :) Snabba leveranser. Kan inte bli så jätte mycket bättre.
  • Emma J
    Emma J skrev om Adlibris AB
    Stort utbud. Böcker i alla format, inbundna, pocket och ljud. Låga priser och snabb leverans.
    Bra sökmotor där förutom titel och författare tex språk och bokformat kan väljas. Är man registrerad kund kan man lägga upp titlar på bevakning för att tex få reda på när en viss titel kommer som pocket. Mycket bra!
    Startsidan något rörig med en del onödig information som tex "senast sålda bok".
  • Therese D
    Therese D skrev om Adlibris AB
    Instämmer med föregående talare, det är enkelt, snabbt och Billigt! Det anda stället jag någonsinn shoppat online på. Adlibris har ett enormt stort utbud och böcker för alla åldrar, intressen osv osv.
  • Emma K
    Emma K skrev om Adlibris AB
    De här måste vara billigaste bokhandeln! Här kan man okynnesshoppa i evigheter. Snabb och enkel sida, snabb leverans och stort utbud. Blir alltid här jag handlar när jag ska ha böcker.

Sveavägen 56E, 111 34 Stockholm