Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Airtours AB

Sveavägen 25, 111 34 Stockholm — Visa karta

Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Henriette E:
TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!

Resebyråer nära Airtours AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Göran B:
Inför vår resa till Riga fick vi förslag på flyg från både Göteborg och Stockholm till Riga de dagar vi önskade så vi kunde jämföra ihop me...

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Inger Margareta E:
Det funkar bra.Men maten på hotellet vi hade,var hemsk. Transferen funkade dåligt oxå

Läs vad 2 kunder tycker om Airtours AB

• Andreas E
    Andreas E skrev om Airtours AB
    Jättebra service, allt går snabbt och smidigt. Vi kunde inte landa på grund av hårda vindar och Airtours fixade omedelbart övernattningshotell. När vi kom hem tog det två dagar innan förseningsintyget kom med posten utan att vi ens behövde säga till.

Har inget att klaga på. Hotellet var lite sunkigt, men vad kan man vänta sig när man betalar löjliga 3000 pix för en vecka.
  • Johan A
    Johan A skrev om Airtours AB
    Riktigt skitbolag som jag aldrig någonsin kommer att ha och göra med mer. Inget att lita på när resan strular. De känns dessutom rent oseriösa.
    Alexander F gillar detta

Sveavägen 25, 111 34 Stockholm