AJA Trafikskola

AJA Trafikskola

Ring 031-330 90 40 www.ajatrafikskola.se

Varmt välkommen till Aja Trafikskola i Agnesberg. Vi tror på individuell utbildning då varje elev har olika förutsättningar och behöver hjälp på många olika sätt. Vår främsta uppgift är att coacha dig som elev ända fram till målet vilket i det här fallet är körkortet. Självklart vill vi att du blir en så säker förare som möjligt....

65 omdömen om AJA Trafikskola

Daiana A
Skrev om AJA Trafikskola

Jag vill verkligen tacka Aja trafikskola för den fantastiska upplevelsen jag hade under min körutbildning. Från första dagen blev jag välkomnad med vänlighet och professionalism av hela teamet. Trafiklärarna var inte bara kunniga och erfarna, utan de tog sig också tid att verkligen förstå mina behov och anpassa undervisningen efter dem. Jag kände mig alltid trygg och motiverad att lära mig, vilket gjorde hela processen både effektiv och rolig. Tack så mycket för allt ni har gjort för att hjälpa mig att få mitt B körkort!

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Liam G
Skrev om AJA Trafikskola

Gick Riskettan Mc hos AJA Trafikskola, mycket nöjd med utbildningen och bemötandet från Hassan. // Liam

Sevko H
Skrev om AJA Trafikskola

Grymt bra super nöjd trevlig personal

Alla Y
Skrev om AJA Trafikskola

Den bästa trafikskolan, lär sig skit bra, jätte bra trafiklärare, förklarar allting, du pushar även en jätte mycket, min vistelse här har varit 11/10

Malaz S
Skrev om AJA Trafikskola

Jättebra, hjälper mycket och väldigt snälla

Aylin D
Skrev om AJA Trafikskola

Thanks for the great support during driving lessons.

Sara G
Skrev om AJA Trafikskola

Jag rekommenderar den här trafikskolan starkt! De hjälper till med att ett upplägg för att möta ditt behov och dina önskemål. Lärorika och givande lektioner och trevlig personal som vill ens bästa.

Pasand Kamil S
Skrev om AJA Trafikskola

Absolut den bästa trafikskolan någonsin. Tog ett par få lektioner, men det kändes som otroligt mycket mer. Dem lärde dig snabbt, gav väldigt bra information, dem var bra på att förklara och det bästa med dem är att dem inte behandla dig som en kund. Utan en nära vän. Tro mig du kommer klara körprovet och allt annat hos dem. 10/10🤩🤩🤩.

Sofia K
Skrev om AJA Trafikskola

Började på Ajas trafikskola för ungefär 4 månader sedan, hade hört bra om dem innan, det är nog den bästa trafikskolan! Dom är super trevliga och man får alltid hjälp på bästa sätt, finns ingen bättre trafikskola är jätte nöjd.. visste knappt hur man startade en bil innan jag började köra för circa 4 månader sedan och nu efter 50 körlektioner så sitter jag här med körkort :-)

Waseem A
Skrev om AJA Trafikskola

Lektionerna var mycket bra för att jag började från 0 och nu är jag på toppen. Jag vill bara tacka er som fan för allt

Raed M
Skrev om AJA Trafikskola

Jag är väldigt nöjd med Aja-skolan. Tränaren var utmärkt Jag har fått mycket erfarenhet av hur man kör på ett säkert och miljövänligt sätt och jag kunde klara provet.

Mona N
Skrev om AJA Trafikskola

Världens bästa trafikskola! Trevlig personal med stort tålamod. Hur överlycklig jag än är att jag har körkortet så kommer jag sakna er alla :)

Rafat A
Skrev om AJA Trafikskola

De är mycket måttliga och jag hoppas att du kommer att fortsätta i den här riktiga riktningen ... Hälsningar till dig

Flamur T
Skrev om AJA Trafikskola

Mycket snälla och hjälpsamma personaler, hjälpte mig med att övningsköra bil vilket ledde till goda resultater (klarade uppkörningsprovet tack vare hjälpen jag fick på AJA Trafikskola). Vill tacka alla på AJA Trafikskola och jag rekommenderar verkligen att alla som behöver hjälp med allt som har med Bil och göra att man väljer AJA Trafikskola.

Jonas J

Bästa trafikskola i hela Sverige

Maryam T
Skrev om AJA Trafikskola

Rekommenderar stark både Aja körskola & teorin. Utmärkt personal. Dom hjälper dej verkligen från grunden. Det märks att dom vill se dej ta körkortet för dom verkligen peppar dej. Jätte trevlig personal och receptionist. Synd att man inte kommer få träffa dem lika ofta nu när man tagit sitt körkort. NI SOM VILL LYCKAS MED UPPKÖRNING & TEORIN. Goå till Aja trafikskola !!

Amornrat K
Skrev om AJA Trafikskola

Jättebra trafikskola rekommenderar den starkt

Lana J
Skrev om AJA Trafikskola

Jag vet inte hur jag ska visa min tacksamhet för aja trafikskola. De har bra bemötande , man känner sig välkommen när man kommer. Lärarna är fantastiska och dem får en att förstå på ett enkelt sätt. Och de är flexibla när det gäller tider som man skall köra osv. Dem är helt fantastisk och de lär otroligt bra. Jag rekommenderar detta ställe 2000000% och mer till alla som vill ta ut sitt körkort. Tack tusen gånger om Ajatraffikskola

Rossul A

Tack för all hjälp jag fick 💕💕 Ni är bäst 😀😀

Elvis D
Skrev om AJA Trafikskola

Rekommenderar till alla, perfekt trafikskola. 👌

Ammal I
Skrev om AJA Trafikskola

Super bra trafikskola med jätte härlig personal!

Khaled A
Skrev om AJA Trafikskola

Hej! I början gjorde jag massa lektioner hos en privat tränare. Och körde upp flera gånger efter. Men tyvärr jag fick icke godkänd gång efter gång. Då tänkte jag att jag måste köpa några lektioner hos en körskola. Jag köpte några lektioner hos AJA trafikskolan. Då märkte jag stor skillnad. Jag fik en väldigt duktig lärare som lärde mig jättemycket. Han följde i upp körning, men tyvärr lyckats jag inte och fick icke godkänt igen. Men det var bra att min lärare följde mig i upp körning, då köpte jag några lektioner...

Jonatan V
Skrev om AJA Trafikskola

Mycket bra lärare, helt ok priser och snabba resultat

Aida L
Skrev om AJA Trafikskola

Hej Aja trafik är en bra och seriöst trafik skola som gör sitt bästa för sina elever. Stor tack för allt hjälp .

Sali E
Skrev om AJA Trafikskola

Trevliga och erfarna personal/lärare. Dessutom nyttiga och lärorika utbildningar samt körlektioner.

Felizia W
Skrev om AJA Trafikskola

Utan denna trafikskola hade jag aldrig klarat att ta körkort! Jag är så tacksam för all hjälp och allt stöd jag fick hos AJA trafikskola, jag lärde mig om teori och att köra på ett roligt, kreaktivt och spännande sätt så att jag fann motivationen och intresset att skaffa körkort! Tack AJA trafikskola för all er fantastiska hjälp!!!

Yosra H
Skrev om AJA Trafikskola

Bästa körskola/lärare någonsin! Klarade min 5:e uppkörning tack vare er! Mycket kärlek❤

Fayze D
Skrev om AJA Trafikskola

Idag så hade jag mitt prov och jag fick 58/65 på provet. Är så tacksam för allt hjälp jag fick när jag var hos abo jihad. Jag pluggade och jag klarade det tack Ahmad du är verkligen duktig på att föreläsa. Tack för allt.

Aldijana S
Skrev om AJA Trafikskola

Fantastiskt skola, kunnig och trevlig personal. Stort tack till världens bästa lärare. Ferenc har gjort mig till en lugn och säker förare. Enormt tacksam 💓

Chatchano
Skrev om AJA Trafikskola

En trafikskola där du som elev blir väl bemött av personalen och lärarna utgår från dina kunskaper för att på bästa sätt kunna utveckla dina brister.

Asa H
Skrev om AJA Trafikskola

Jag är jätte nöjd! Super bra skola! :)

Linh N
Skrev om AJA Trafikskola

Aja trafikskolan är topp och excellenta 👍👍👍👍👍 jag rekommendera att er ska prov och få bästa utbildning!

Khunaf M
Skrev om AJA Trafikskola

Jag är verkligen glad att jag fick köra med duktiga lärare som hjälpte mig att ta körkortet. Man känner sig lugn och säker när man sitter bredvid dem i bilen.

Maya M
Skrev om AJA Trafikskola

Idag fick jag mitt körkort och jag är jätte glad för att Aya trafikskolan är den bästa skolan i hela världen, speciellt tack för min bästa lärare Riham ❤️

Yasser E
Skrev om AJA Trafikskola

jag är jätte nöjd med den här upplevelsen. tack så mycket för allt.

Rasha K
Skrev om AJA Trafikskola

Jag är så glad att det går inte att beskriva .

Sarah E
Skrev om AJA Trafikskola

Bästa trafikskolan. Bra lärare, man lär sig väldigt snabbt. Tack aja trafikskola😊

Daniel P

Bra hjälp och lärare

Abdulkadil H
Skrev om AJA Trafikskola

Am very greatfull for aja trafikskola.I liked your commitment and the way you treated me over the whole period I was with you.thanks you and may you continue with your good work.

Jen S
Skrev om AJA Trafikskola

Tack för all hjälp med körkort, och speciellt tack till Martin, det finns inga ord att beskriva hur tacksam jag är.

Alaeddin A
Skrev om AJA Trafikskola

it is a perfect five star school thanks every body

Manal H

Thank you very much for all in Aja Trafikskolan.Its a berfekt skhool 👍🏻👍🏻👍🏻

Ammro D
Skrev om AJA Trafikskola

Tack så jätte mycket aja skola ni är bästa trafikskola i hela sverige 👍🏾

Muhammed Kamal J
Skrev om AJA Trafikskola

Det var bra upplevelse och lektioner var jätte givande. Jag skulle rekommendera Aja Trafikskola till vem som helst och när som helst.

Malek N
Skrev om AJA Trafikskola

Tack för allt Jag är så glad att jag har utbildat mig hos er

Abraham T
Skrev om AJA Trafikskola

Bästa trafikskolan med väldigt bra och trevliga lärare som verkligen hjälper dig! Rekommenderas starkt till alla som behöver övningsköra! Tack för allt AJA trafikskola!

Fatima H
Skrev om AJA Trafikskola

Jätte bra personal, klarade mitt körkort på 3 veckor och det gick kanon!! Rekommenderar aja trafikskola starkt ifall du vill klara körkortet på första försök

Ann-Marie G
Skrev om AJA Trafikskola

Aja trafikskola är den bästa skolan jag gått på, aldrig innan har jag förstått mig på varken teori eller körning , tills jag valde att börja där. Väldigt duktiga och pedagogiska lärare och en underbar , hjälpsam receptionist som hjälper dig med allt du behöver. Rekommenderar Aja trafikskola till alla som vill ta körkortet på enklaste och bästa sättet som möjligt. Tack för allt.

Ahmad K
Skrev om AJA Trafikskola

Jag är jättenöjd med Aja trafikskola. Trevliga personal och jätte bra service. Jag kan gott rekommendera denna trafikskola 😊

Flutura M
Skrev om AJA Trafikskola

Ni är bäst den bästa trafikskolan