Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Rådsvägen 11, 141 48 Huddinge — Visa karta

Välkommen till oss på Älvsjö Kvalitetsbygg!

Vi lever efter orden kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet och erbjuder tjänster inom all typ av VVS, måleri, golvläggning, badrumsrenoveringar, tapetsering och snickeri m.m.
Hos oss är du välkommen oavsett privatperson eller företag. Vi har lång erfarenhet och bred kompetens inom branschen och är därför säkra på att vi kommer leverera en tjänst som du blir nöjd med.

Vi på Älvsjö Kvalitetsbygg strävar efter att vara byggföretaget som jobbar efter dig som kund och dina villkor och inte tvärtom. Vi är stolta över att vara våtrumscertifierade av byggkeramikrådet och certifierat VVS-företag från Säker Vatten. Detta gör att du som kund kan vara trygg i att vi följer de lagar och regler som finns i branschen. Tillsammans med oss kan du skapa ditt drömhem. Välkommen till oss!

Läs vad 6 kunder tycker om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

• 2019-05-13

Linn Matilda E skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB
    Älvsjö kvalitetsbygg AB har gjort mindre VVS-arbeten hos mig med avlopp och radiatorer, samt totalrenoverat badrummet.

De lämnar detaljerade och ärliga offerter. De är måna om att arbetet ska bli korrekt; om något behöver åtgärdas kommer de tillbaka. Arbetsledaren koordinerar de olika hantverkskategorierna (rivare, el, snickare, målare, plattsättare, VVS), är tillgänglig och översätter på flera språk vid behov. Slutför i tid och inga överraskningar med konstiga materialpåslag som blivit så vanliga i branschen.

Deras rörmokare har också varit mycket hjälpsam i efterhand med tips och råd när yngre familjemedlemmar varit oförsiktiga med installationer.

Trevliga och tålmodiga, rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-13

Obed S skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB
    Lämnade en offert för att montera diskmaskin. Kom snabbt och monterade diskmaskinen. Efter två veckor lossnade diskmaskin d.v.s skruv(borde ha lagt till ordentligt fäste) lossnade. Nu vägrar de åtgärda problemet. Exremt arroganta är de. Rekommenderas inte!!! Läs mer
  • 2018-11-01

Fariba J skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB
    Älvsjö Kvalitetsbygg AB har totalrenoverat min lägenhet och det blev jättefint.
    Arbetet flöt väldigt smidigt. De levererar i tid med hög kvalitet. Kan varmt rekommendera Älvsjö Kvalitetsbygg AB! Läs mer
    2018-11-02 Tarek A svarar Fariba J
    Tack Fariba! Kvalitet är vårt ledord. Välkommen åter!
  • Alexandra V

2018-10-27

Alexandra V skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB
    Grymma!! Proffessionella och trevliga och duktiga! Läs mer
    2018-10-29 Tarek A svarar Alexandra V
    Tack Alexandra! Nöjet är verkligen vårt!
  • 2018-10-25

Celine F skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB
    Alltid bra service och grymt resultat. Är det någon man anmärker fixar de allt kvickt. Läs mer
    2018-10-29 Tarek A svarar Celine F
    Tack för din rekommendation, Celine. Du är alltid välkommen tillbaka så fixar vi arbetet snyggt och kvickt!
  • 2018-03-07

Veronica O skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB
    Älvsjö Kvalitetsbygg AB renoverade mitt badrum (12 kvm) och det blev kanonfint! Arbetet flöt på smidigt och de hade en mycket duktig arbetsledare som samordnade alla aktörer effektivt, samtidt som han höll en bra dialog med mig som kund. En av företagets stora fördelar som jag ser det är att de har alla discipliner (riv, el, plattsättning etc) inom det egna företaget vilket ledde till kort ledtid och ett snabbt färdigställande. Kan varmt rekommendera Älvsjö Kvalitetsbygg AB! Läs mer
    2018-10-29 Tarek A svarar Veronica O
    Tack för rekommendationen Veronica, du är alltid välkommen åter till oss med vad du än behöver!

Rådsvägen 11, 141 48 Huddinge