Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Ring 073-577 06 91 alvsjokvalitetsbygg.se
4.5

Välkommen till oss på Älvsjö Kvalitetsbygg! Vi lever efter orden kvalitet, flexibilitet och kostnadseffektivitet och erbjuder tjänster inom all typ av VVS, måleri, golvläggning, badrumsrenoveringar, tapetsering och snickeri m.m. Hos oss är du välkommen oavsett privatperson eller företag. Vi har lång erfarenhet och bred kompetens...

8 omdömen om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Michael V
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Vi anlitade Älvsjö kvalitetsbygg för att bygga vårt kök. Vi hade fått dem rekommenderade av vänner och vi kunde inte blivit nöjdare! Prismässigt låg de mycket bättre än tex Ikeas hantverkare men framför allt var de så proffsiga, snabba och tillmötesgående med en förmåga att själva tänka och se vad som behövde göras. Och det var inte heller problem när vi bad om tillkommande uppgifter. Vi rekommenderar dem verkligen starkt och kommer att använda oss av dem vid nästa projekt.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Adonis Y
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Renovering. bra gjort, fullständigt bra. Vi är väldigt nöjda med resultat. rekommendera absolut till andra att anlita detta företag.

Linn Matilda E
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Älvsjö kvalitetsbygg AB har gjort mindre VVS-arbeten hos mig med avlopp och radiatorer, samt totalrenoverat badrummet. De lämnar detaljerade och ärliga offerter. De är måna om att arbetet ska bli korrekt; om något behöver åtgärdas kommer de tillbaka. Arbetsledaren koordinerar de olika hantverkskategorierna (rivare, el, snickare, målare, plattsättare, VVS), är tillgänglig och översätter på flera språk vid behov. Slutför i tid och inga överraskningar med konstiga materialpåslag som blivit så vanliga i branschen. Deras...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Obed S
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Lämnade en offert för att montera diskmaskin. Kom snabbt och monterade diskmaskinen. Efter två veckor lossnade diskmaskin d.v.s skruv(borde ha lagt till ordentligt fäste) lossnade. Nu vägrar de åtgärda problemet. Exremt arroganta är de. Rekommenderas inte!!!

Fariba J
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Älvsjö Kvalitetsbygg AB har totalrenoverat min lägenhet och det blev jättefint. Arbetet flöt väldigt smidigt. De levererar i tid med hög kvalitet. Kan varmt rekommendera Älvsjö Kvalitetsbygg AB!

Svar från Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Tack Fariba! Kvalitet är vårt ledord. Välkommen åter!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Alexandra V
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Grymma!! Proffessionella och trevliga och duktiga!

Svar från Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Tack Alexandra! Nöjet är verkligen vårt!

Celine F
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Alltid bra service och grymt resultat. Är det någon man anmärker fixar de allt kvickt.

Svar från Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Tack för din rekommendation, Celine. Du är alltid välkommen tillbaka så fixar vi arbetet snyggt och kvickt!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Veronica O
Skrev om Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Älvsjö Kvalitetsbygg AB renoverade mitt badrum (12 kvm) och det blev kanonfint! Arbetet flöt på smidigt och de hade en mycket duktig arbetsledare som samordnade alla aktörer effektivt, samtidt som han höll en bra dialog med mig som kund. En av företagets stora fördelar som jag ser det är att de har alla discipliner (riv, el, plattsättning etc) inom det egna företaget vilket ledde till kort ledtid och ett snabbt färdigställande. Kan varmt rekommendera Älvsjö Kvalitetsbygg AB!

Svar från Älvsjö Kvalitetsbygg AB

Tack för rekommendationen Veronica, du är alltid välkommen åter till oss med vad du än behöver!