Amazing Thai Restaurang AB

Amazing Thai Restaurang AB

Ring 018-10 69 99 www.amazingthai.se
3.0

Amazing thai restauranger i uppsala

5 omdömen om Amazing Thai Restaurang AB

Anette N
Skrev om Amazing Thai Restaurang AB

OBS! Omdömet gäller Amazing Thai på Kammakargatan i Stockholm. En middag på Amazing Thai i Stockholm blev en hemsk upplevelse med en sur, grinig och otrevlig kvinna som var på extremt dåligt humör redan när vi kom in på restaurangen. De hade inga riktiga servetter på borden, utan små kaffeservetter så vi blev tvungna att be om varsin extra servett. Då tappade hon det helt och nästan slängde ett par servetter på oss. Besticken blev kladdiga efter förrätten, men hon begärde att vi skulle äta varmrätten med samma bestick...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Bart D
Skrev om Amazing Thai Restaurang AB

Just average food, nothing special. Very very mild, even if you ask for it hot.

Mary
Skrev om Amazing Thai Restaurang AB

God thaimat, mysig lokal med många platser och trevlig personal. Buffén är att pröva, prisvärd är den också!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Emmy W
Skrev om Amazing Thai Restaurang AB

Trevlig personal, goda soppor, svåröppnade take-away förpackningar (skvättvarning).

Karl E
Skrev om Amazing Thai Restaurang AB

Ska man äta Thai i Uppsala finns bara ett alternativ. Amazing är i en helt egen klass för sig. Jag föredrar iofs restaurangen på bredgränd nära centralstationen, men den här funkar också. PÅ denna restaurang har de mer "buffé utbud" än på den andra lite mindre restaurangen. En personlig favorit är "basilika woken, eller deras Pad Thai.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen