Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Amazing Thai Restaurang AB

Amazing Thai Restaurang AB

Salagatan 20A, 753 30 Uppsala — Visa karta

Amazing thai restauranger i uppsala
Årstavägen 49, 12054, Årsta
Två Små Svin
Lasse L:
Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Restauranger nära Amazing Thai Restaurang AB:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Studentkåren Vid Johannelunds T:
Jag äter personligen mat där nästan varje vardag under höst- och vårterminerna, och brukar nästan alltid vara nöjd för egen del, man får myc...

Läs vad 5 kunder tycker om Amazing Thai Restaurang AB

• Anette N
    Anette N skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    OBS! Omdömet gäller Amazing Thai på Kammakargatan i Stockholm.

En middag på Amazing Thai i Stockholm blev en hemsk upplevelse med en sur, grinig och otrevlig kvinna som var på extremt dåligt humör redan när vi kom in på restaurangen. De hade inga riktiga servetter på borden, utan små kaffeservetter så vi blev tvungna att be om varsin extra servett. Då tappade hon det helt och nästan slängde ett par servetter på oss. Besticken blev kladdiga efter förrätten, men hon begärde att vi skulle äta varmrätten med samma bestick och när vi vänligt men bestämt stod på oss blev hon ännu mer förbannad. Vi försökte förklara för henne att vi ju inte kunde lägga besticken direkt på bordet eller sitta och hålla i dem tills varmrätten kom, detta verkade hon inte ta in. Varmrätten kom in och hon slängde fram allt så det smällde i bordet. Väldigt snålt med jordnötssås till satayspetten, men vi orkade inte be om mer för då hade vi väl fått en wokpanna i skallen.

Såhär såg det ut: enkla plastbord som på 7 eleven helt utan duk. Inga värmeljus. Ingen soya. Ingen salt och peppar. Inga blommor mer än stendöda phalaenopsisar i fönstren. Servetter i miniformat 1 per person, sura miner när man bad om en till. Undvik!
  • Bart D
    Bart D skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    Just average food, nothing special. Very very mild, even if you ask for it hot.
  • Mary
    Mary skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    God thaimat, mysig lokal med många platser och trevlig personal. Buffén är att pröva, prisvärd är den också!
  • Emmy W
    Emmy W skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    Trevlig personal, goda soppor, svåröppnade take-away förpackningar (skvättvarning).
  • Karl E
    Karl E skrev om Amazing Thai Restaurang AB
    Ska man äta Thai i Uppsala finns bara ett alternativ. Amazing är i en helt egen klass för sig. Jag föredrar iofs restaurangen på bredgränd nära centralstationen, men den här funkar också. PÅ denna restaurang har de mer "buffé utbud" än på den andra lite mindre restaurangen. En personlig favorit är "basilika woken, eller deras Pad Thai.

Salagatan 20A, 753 30 Uppsala