Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Arne Nilsson Restaurang AB

Arne Nilsson Restaurang AB

Ärnavägen 40, 754 40 Uppsala — Visa karta

Magic Bar är nordens enda restaurang med temat trolleri. På menyn finns bl.a. svensk husmanskost, och på scen ser du landets bästa illusionister och magiker.
Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM
Paraden
Pelle A:
Paraden erbjuder en riktigt trevlig miljö med vällagad och god mat!

Restauranger nära Arne Nilsson Restaurang AB:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Agneta M:
Bra bemötande under hela processen. Vi beställde catering till vårbalen för årskurs 9 ca 90 elever. Maten var mycket god och rikligt tilltag...

Läs vad 5 kunder tycker om Arne Nilsson Restaurang AB

• Anders M
    Anders M skrev om Arne Nilsson Restaurang AB
    Fantastiskt ställe, finns inget liknande där man får trolleri av proffs, magi rätt under näsan. Det är då det är som bäst. Alltid mycket att prata om när man är här.
  • Johan S
    Johan S skrev om Arne Nilsson Restaurang AB
    Riktigt mysigt ställe med massor av roliga prylar på väggarna, annorlunda och spännande interiör. Eftersom att jag älskar trolleri är detta mitt absoluta favoritställe i hela Stockholm. Alla som vill ha en minnesvärd kväll bör besöka Magic bar!
  • Tom S
    Tom S skrev om Arne Nilsson Restaurang AB
    Strålande underhållning! Bra bemötande av personalen. Alla förväntningar överträffades.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Arne Nilsson Restaurang AB
    Lokalen var liten och intim, servisen proffsiga och uppmärksamma. Maten var ingen höjdare, åt kyckling. Mycket gott att välja mellan vad gäller dryck. Showen på kvällen beror ju lite på vem som står där men vi fick njuta av Thorsten Anderassen som inte bara är magiker utan också komiker och jonglör. Skrattade så mycket så jag grät och hamnade på scen i ett nummer där min BH försvann.. Typ! Härligt ställe.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Arne Nilsson Restaurang AB
    Bra mat, bra service och mysig lokal. Och en härlig pitch i trollerinumren och showen!

Ärnavägen 40, 754 40 Uppsala