Arne Nilsson Restaurang AB

Arne Nilsson Restaurang AB

www.magicbar.se

Magic Bar är nordens enda restaurang med temat trolleri. På menyn finns bl.a. svensk husmanskost, och på scen ser du landets bästa illusionister och magiker.

5 omdömen om Arne Nilsson Restaurang AB

Anders M
Skrev om Arne Nilsson Restaurang AB

Fantastiskt ställe, finns inget liknande där man får trolleri av proffs, magi rätt under näsan. Det är då det är som bäst. Alltid mycket att prata om när man är här.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4701 omdömen 4.2 av 4701 omdömen

Penelope S Penelope S
Johan S
Skrev om Arne Nilsson Restaurang AB

Riktigt mysigt ställe med massor av roliga prylar på väggarna, annorlunda och spännande interiör. Eftersom att jag älskar trolleri är detta mitt absoluta favoritställe i hela Stockholm. Alla som vill ha en minnesvärd kväll bör besöka Magic bar!

Tom S
Skrev om Arne Nilsson Restaurang AB

Strålande underhållning! Bra bemötande av personalen. Alla förväntningar överträffades.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
ÅSA W
Skrev om Arne Nilsson Restaurang AB

Lokalen var liten och intim, servisen proffsiga och uppmärksamma. Maten var ingen höjdare, åt kyckling. Mycket gott att välja mellan vad gäller dryck. Showen på kvällen beror ju lite på vem som står där men vi fick njuta av Thorsten Anderassen som inte bara är magiker utan också komiker och jonglör. Skrattade så mycket så jag grät och hamnade på scen i ett nummer där min BH försvann.. Typ! Härligt ställe.

Niklas B
Skrev om Arne Nilsson Restaurang AB

Bra mat, bra service och mysig lokal. Och en härlig pitch i trollerinumren och showen!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen