ASH Bygg AB

Ulvsundavägen 108, 168 67 Bromma — Visa karta

Vårt mål är att ha 100% nöjda kunder!

Hos ASH Bygg får du ett yrkesstolt och erfaret gäng som levererar kvalitet. Från första möte till färdigställt projekt.

Vi är ett välrenommerat företag med riktigt goda kundomdömen och referenser.

Med oss får du proffs på renovering, badrum och villautbyggnader.

Vi ser fram emot ett lyckat samarbete!

- Alex Osmanov, VD

Läs vad 115 kunder tycker om ASH Bygg AB

• Hannes L
    Hannes L skrev om ASH Bygg AB
    Renovering som involverade bl.a. rivning och uppbyggnad av väggar, flytt och uppbyggnad av nytt kök. Väl utfört arbete som stämde väl överens med offert och plan. Lösningsorienterat och proffsigt tillvägagångssätt.
  • Anders H
    Anders H skrev om ASH Bygg AB
    Bra kontakt. Noggranna och fint städat efter. Vissa saker blev lite sent utförda jämfört med vad som sades under projektet och jag hade uppskattat en uppdatering från ash själva. När jag själv tog kontakt svarade de dock alltid snabbt. Absolut nöjd!
    2017-06-28 ASH Bygg svarar Anders H
    Hej Anders,

Tack för ditt omdöme och konstruktiva feedback. Vi arbetar alltid för att förbättra oss och försöker alltid svara så fort våra kunder ringer.

Kul att du är nöjd med arbetet och ditt projekt!

• Ia M
    Ia M skrev om ASH Bygg AB
    Jag tog in offerter avseende badrumsrenovering ifrån Offerta och valde ASH bygg efter att ta träffat dem och några andra. Jag är väldigt nöjd, de har varit både professionella och enkla att samarbeta med. De är lösningsorienterade, ordentliga och mycket seriösa. Vi fick hjälp med leverantör av material och tips på inredning och lösningar. Jag kan verkligen rekommendera dem.
    2017-06-28 ASH Bygg svarar Ia M
    Hej Ia,

Tack så mycket för din rekommendation och vad kul att du är nöjd!

Alltid kul att få bolla idéer med kunder och extra kul när det blir bra!

Tack igen,

• Johanna H
    Johanna H skrev om ASH Bygg AB
    Vi är mycket nöjda med ASH Bygg! Deras bemötande är proffsigt, hantverkarna mycket kunniga och vi är glada över ett slutresultat som imponerar. Inga otrevliga överraskningar och fin kommunikation genom hela projektet.
    2017-06-27 ASH Bygg svarar Johanna H
    Hej Johanna,

Tack så mycket för din rekommendation!

Roligt att ni är nöjda med ert projekt och med vårt arbete.

• Marcus S
    Marcus S skrev om ASH Bygg AB
    Vi genomförde ett större projekt i ett äldre hus (byggår 1912) i Gamla Enskede. Väldigt omfattande renovering, inklusive b.la. tre badrum, kök, planlösning, el och samtliga ytskick (väggar, golv, tak). Projektet tog mer än 10 veckor att färdigställa. Har viss byggerfarenhet men inte av projekt i den här storleken.

Begärde in offerter från 3-4 firmor och valde ASH efter några utvärderingsrundor. De var inte billigast men heller inte det dyraste alternativet. Valet gjordes tack vare väldigt bra omdömen och oerhört hög grad av professionalism och flexibilitet i offertsteget. Bolagets representanter var oerhört lyhörda och skapade en väldigt detaljerad offert. Uppskattade även att de prissatte samtliga optioner i offerten, samt att det under resans gång var väldigt tydligt vad allting skulle kosta.

Från start av projektet har vi varit väldigt nöjda med ASH. De hantverkare som utförde jobbet är både effektiva, kunniga och med en enorm yrkesstolthet. De har även oerhört bra känsla för detaljer och ger sig inte förrän slutresultatet är perfekt. Har haft professionella inredningsarkitekter på plats som sa att de aldrig sett sånt bra och noggrant jobb.

De har även varit väldigt flexibla under resans gång, något som vi verkligen uppskattat. B.la. upptäckte vi sent att vi ville flytta en vägg i ett badrum. ASH ville alltid hitta lösningar och det blev aldrig några jobbiga diskussioner kring tidsåtgång eller kostnader. Under ett sånt här omfattande projekt kommer det alltid dyka upp ändringar och oförutsedda händelser, och det sista man har tid med är att fastna i jobbiga diskussioner med hantverkarna i varje sådan situation.

Projektledningen funkade väldigt bra med frekventa och bra diskussioner. Alex och projektledaren Rikard var tillgängliga nästan jämt och vi hade daglig kontakt. De hantverkare som utförde jobbet kunde inte alltid svenska/engelska, men det löste sig för det mesta.

Det enda som ev. skulle kunna förbättras var den interna kommunikationen. Ibland gick kommunikationen inte hela vägen fram till de som skulle göra jobbet. Detta resulterade i några fall av mindre fel samt att vi fick upprepa vissa saker ett flertal tillfällen. Men detta var mindre synpunkter i det stora hela.

Överlag är vi väldigt nöjda med ASH och kan utan tvekan rekommenderar dom för jobb av den här typen. Vi kommer definitivt att använda oss av deras tjänster i framtiden.
    2017-05-22 ASH Bygg svarar Marcus S
    Hej Marcus,

Tack så mycket för din rekommendation och fina ord om oss! Alltid roligt att få positiv feedback ifrån kunder och höra att ni är nöjda med helheten av vårt arbete och process.

• Ann G
    Ann G skrev om ASH Bygg AB
    Vi har anlitat ASH Bygg AB vid flera tillfällen och för olika byggnadsuppdrag. Badrumsrenovering, takfönster, byte av fasadpanel, plank och spaljéer. Företaget har införskaffat allt material, hållt utlovade tider och utfört alla uppdrag till högsta belåtenhet. Vi rekommenderar dom varmt.
    2017-04-26 ASH Bygg svarar Ann G
    Hej Ann,

Tack så jättemycket för din rekommendation och fina ord om oss!

• Erik L
    Erik L skrev om ASH Bygg AB
    ASH Bygg har gjort en totalrenovering invändigt av vårt hus och vi är mycket nöjda. De är flexibla och enkla att ha och göra med. Jag kan rekommendera att anlita dem för större byggprojekt.
    2017-04-26 ASH Bygg svarar Erik L
    Hej Erik,

Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att ni är nöjda med ert hus!

• Giovanni F
    Giovanni F skrev om ASH Bygg AB
    Renovation of bathroom was done according to the plan in terms of timing and results.
    Some changes have been agreed and managed very professionally.
    I am satisfied by the jib 100 %
    2017-04-24 ASH Bygg svarar Giovanni F
    Hi Giovanni,

Thanks for your recommendation!

Best regards
    ASH Bygg
  • Stefan S
    Stefan S skrev om ASH Bygg AB
    Vi har anlitat ASH Bygg för att renovera två stycken badrum och vi är väldigt nöjda med deras bemötande och genomförandet av arbetet, med ett mycket bra slutresultat. Vi har redan rekommenderat dem till ett par vänner och kommer att göra det till fler.

/Stefan
    2017-04-24 ASH Bygg svarar Stefan S
    Hej Stefan,

Tack så mycket för rekommendationen. Vad roligt att ni är nöjda med badrummen och med vårt utförande.

Alltid roligt att få höra att kunder rekommenderar oss vidare till vänner, det är det bästa betyget vi kan få!

Tack igen och på återseende,

• Eva-lena E
    Eva-lena E skrev om ASH Bygg AB
    Mycket professionellt bemötande och utförande av arbetet. Trevliga medarbetare. Denna gång fick vi hjälp med nedmontering och bortforsling av massagebadkar och installation av nytt. Tidigare har vi anlitat ASH Bygg för större ombyggnad av nedervåningen inklusive byte av del av stammarna, ombyggnad av badrum, tvättstuga mm. Vi anlitar dem gärna nästa gång vi behöver hjälp.
    2017-04-24 ASH Bygg svarar Eva-lena E
    Hej Eva-lena,

Tack så mycket för din rekommendation och fina ord.

Ha det bra och på återseende!

Alla på ASH bygg
  • Katja K
    Katja K skrev om ASH Bygg AB
    Rekommenderar denna firma mer än gärna till alla som vill ha ett skickligt bra byggteam som går att lita på! ASH Bygg med Alex och co. totalrenoverade våra båda badrum, lyssna på det här, för mer än fem år sedan (!) och när vi nu ska sälja vårt hus, var kommentaren från besiktningsmannen att standarden och kvalitén i badrummen är utomordentligt hög. Alltså efter drygt fem år! Och jag kan bara hålla med. Minns att jag kände mig trygg under hela projektets gång, mycket trevligt och proffsigt bemötande före och under byggtiden.
    2017-04-20 ASH Bygg svarar Katja K
    Hej Katja,

Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme och vitsord om oss och våra killar.

Vad roligt att höra att er besiktningsman även ger badrummet beröm, det värmer!

Om ni går i renoveringstankar nu med det nya huset, så får ni hemskt gärna höra av er.

Ha det fint,

• Christer F
    Christer F skrev om ASH Bygg AB
    Företaget gav en bra och omfattande offert. Dom kunde starta arbetet snabbt.
    En del små missar och missförstånd uppstod men det mesta kunde rättas till.
    Viktigt att kontrollera under arbetets gång så misstagen går att rätta till.
    Arbetet har dragit ut på tiden men det påverkade inte priset.
    2017-03-15 ASH Bygg svarar Christer F
    Hej Christer,

Tack så mycket för din rekommendation!

Som du nämner så kan det alltid uppstå en del missar eller misstag under produktionens gång, vi jobbar alltid för att dessa skall vara så få som möjligt, men om något uppstår så är en dialog med kunden väldigt viktig och det är något vi jobbar mycket med.

• Magnus H
    Magnus H skrev om ASH Bygg AB
    Snygg finish, bra fart med kvalitet och lyhörda byggare
    2017-03-15 ASH Bygg svarar Magnus H
    Hej Magnus,

Tack så mycket för din rekommendation, det värmer!

• Viktoria F
    Viktoria F skrev om ASH Bygg AB
    Byggt om badrummet. Bra säljkontakt, tydlig offert, bra kontakt genom hela bygget.
    2017-03-07 ASH Bygg svarar Viktoria F
    Hej Viktoria,

Tack så mycket för din rekommendation. Kul att du upplevt oss som bra under hela processen.

Ha det bra,

• Heinz W
    Heinz W skrev om ASH Bygg AB
    ASH Bygg har fungerat mycket bra. De gjorde både badrum, tvättstuga och kök i tid och inom ramen för budget. Väldigt flexibla när saker kom i vägen. Allt trots att det var jul- och nyårshelg. De skulle kunna jobba på de små små detaljerna.
    (Kakelspecialisten var dyra, oflexibla och oförskämda, tyvärr.)
    2017-03-01 ASH Bygg svarar Heinz W
    Hej Heinz, tack så mycket för din rekommendation!

Vad kul att du är nöjd med din renovering, vi tar till oss av din feedback och jobbar för att konstant bli bättre.

Vad gäller kakelspecialisten så kan vi inte annat än att beklaga och vi kommer vidarebefordra den här informationen till dom.

Återigen tack för rekommendationen och på återseende.

Med vänlig hälsning,
  • Lars Erik F
    Lars Erik F skrev om ASH Bygg AB
    Vi använde ASH Bygg vid två tillfällen för att bygga om vår sommarstuga. Alltid snabbt och bra tillmötande och med gott samarbete med vår arkitekt har det blivit ett toppenställe!
    2017-01-24 ASH Bygg svarar Lars Erik F
    Hej Lars,

Tack så mycket för rekommendationen, vad kul att ni är nöjda med sommarstugan!

• Andreas B
    Andreas B skrev om ASH Bygg AB
    Pålitlig byggare som gör ett mycket bra jobb på utsatt tid (lysande resultat med vårt badrum), rekommenderas varmt!
    2017-01-23 ASH Bygg svarar Andreas B
    Hej Andreas,

Tack för rekommendationen, alltid lika roligt att höra nöjda kunder som berömmer våra killar!

• Johan J
    Johan J skrev om ASH Bygg AB
    Vi gjorde en totalrenovering av vårt kök och badrum med ASH Bygg. Den mest omfattande offerten vi fick in kom från dem och priset var rimligt, de kunde även påbörja projektet väldigt fort. De höll sig i stort sett till den tidsplan som utlovades dock var det några detaljer som var tvungna att fixas i efterhand. Det blev även missförstånd om några saker som beror på språkförbristningar, dock inget som inte gick att korrigera.

Slutresultatet är fantastiskt och vi är jättenöjda
    2017-01-23 ASH Bygg svarar Johan J
    Hej Johan,

Tack så mycket för dina fina ord! Kul att höra att ni är nöjda med resultatet.

• Stefan E
    Stefan E skrev om ASH Bygg AB
    Jag beställde totalrenovering av mitt badrum och är mycket nöjd med hela processen från design till finslipning av detaljer. Inga missförstånd och företaget var alltid lätt att kontakta och var mycket snabba på att svara på frågor.
    2017-01-12 ASH Bygg svarar Stefan E
    Hej Stefan, tack så mycket för din rekommendation!

Alltid roligt att höra att våra kunder blivit nöjda och tyckt att processen av att gå igenom en renovering har varit smidig och bra.

• Claudia W
    Claudia W skrev om ASH Bygg AB
    Vi har fått hjälp med badrumsrenoveringen och är mycket nöjda med resultatet.
    2016-12-01 ASH Bygg svarar Claudia W
    Hej Claudia, vad roligt att du är nöjd med vårt arbete och tack så mycket för din rekommendation!

• louise k
    louise k skrev om ASH Bygg AB
    Jag har använt ASH Bygg AB för renoveringen på mitt badrum. De är väldigt professionella och jobbar väldigt snabbt. Jag kommer garanterat att använda dem igen vid framtida projekt.
    2016-11-29 ASH Bygg svarar louise k
    Hej Louise, tack så mycket för din rekommendation och vad roligt att du vill använda dig av oss igen!

• Luis S
    Luis S skrev om ASH Bygg AB
    Vi har använt ASH bl.a. för renovering av vårt badrum. Mycket seriöst bemötande. Vi utvärderade ASH Bygg mot ett flertal andra bolag. De visade redan i samband med besöket att det var intresserade av uppdraget. De ställde relevanta frågor och var intresserade av att ta reda på våra önskemål och behov. Offerten var den som var mest komplett och tydlig och till ett bra pris. De "översålde" inte vad gäller leveranstid osv. Mycket trevligt bemötande också under byggtiden samt bra och tillgängliga projektledare. De städade undan efter sig varje dag och slutstädade på ett föredömligt sätt. Vi har anlitat dem för andra uppdrag och har även rekommenderat dem till grannar, kollegor och vänner. Hittills har alla varit mycket nöjda. Vi kom i kontakt med ASH genom att vänner rekommenderade dem, vilket vi är tacksamma för.
    2016-11-22 ASH Bygg svarar Luis S
    Hej Luis, tack så mycket för rekommendationen och ditt omdöme!

Kul att ni valt att rekommendera oss vidare till vänner och bekanta, det uppskattas verkligen!

• Robert H
    Robert H skrev om ASH Bygg AB
    Jag rekommenderar Ash bygg som gjorde ett riktigt bra jobb
    i våra badrum. De höll vad de lovade avseende offert och var lätta att samarbeta med.
    2016-11-23 ASH Bygg svarar Robert H
    Hej Robert, tack så mycket för din rekommendation!

Alltid roligt att få positiv feedback och att få höra av våra kunder är nöjda, kul!

• Lennart A
    Lennart A skrev om ASH Bygg AB
    Vi har använt ASH Bygg för renovering av två badrum inkl stambyte och vi är mycket nöjda med arbetet. Tack vare att vi blev så nöjda med arbetet som utförts så har vi bestämt att vi ska ta lite mer hjälp med lite annat som vi inte lyckas slutföra på egen hand.. De flesta av hantverkarna som varit och jobbat hos oss har inte pratat svenska men det har aldrig varit några problem att förstå varandra ändå. Alex har alltid varit lätt att få tag i om det varit något vi funderat över och det har varit mycket värdefullt då vi varit usla beställare som inte renoverat så många badrum. När vi inte vetat hur vi vill ha vissa detaljer så har de alltid varit flexibla och förstående och kommit bra tips vilket lett fram till att vi nu har två kanonfina badrum.
    Offerterna vi fick var tydliga och bra och arbetet utfördes till fast pris som fakturerades på öret.
    2016-11-22 ASH Bygg svarar Lennart A
    Hej Lennart, tack så mycket för ditt betyg och din rekommendation.

Vad roligt att ni är nöjda och vill använda oss till fler arbeten i framtiden.

• Petra T
    Petra T skrev om ASH Bygg AB
    Allt funkade bra och vi är väldigt nöjda att vi anlitade ASH med det omfattande arbetet med vårt källarbadrum. Det blev så bra.
    2016-11-17 ASH Bygg svarar Petra T
    Hej Petra, tack så mycket för din rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med källarbadrummet!

• David T
    David T skrev om ASH Bygg AB
    Jag anlitade ASH Bygg för renovering av badrum på rekommendation av en kollega. Offerten var välskriven och detaljerad. Kontraktet baserades på säljarens eget initiativ på "Hantverkarformuläret 09" och byggde på fastpris. Genomförandet av projektet var ordnat och strukturerat, och våra synpunkter under projektets gång hanterades väl. Vi anlitade trestegsbesiktning, vilket jag personligen tror är en bra idé för badrumsrenoveringar, med tanke på branschregler och försäkringskrav. Jag kan rekommendera ASH Bygg.
    2016-11-16 ASH Bygg svarar David T
    Hej David, tack så mycket för din rekommendation och kul att du är nöjd med vårt arbete!

Som du nämner så är helt klart trestegsbesiktning något som kan vara värt att använda, så man har ytterligare kontroll som kund genom projektet.

Ha det fint,

• Nils I
    Nils I skrev om ASH Bygg AB
    Mycket proffsionelle och prisvärda
    Har andvänt mig av dom vid två tillfällen
    Dessutom så är dom alltid kontaktbara vilket är viktigt
    2016-11-16 ASH Bygg svarar Nils I
    Hej Nils,

• Åsa N
    Åsa N skrev om ASH Bygg AB
    ASH bygg har hjälp oss med flera byggjobb, badrum, spa, kök, glasveranda mm. De har gjort ett jättebra jobb med bra kvalitet, hållt tidplaner och även fastpris överenskommelser. Sen anstränger de sig verkligen för att man ska bli nöjd, även med detaljer. Uppskattad!
    2016-11-14 ASH Bygg svarar Åsa N
    Hej Åsa,

Tack så mycket för din rekommendation och fina ord, kul att du känner dig uppskattad!

• Bengt G
    Bengt G skrev om ASH Bygg AB
    Snabb respons, mycket bra bemötande, all nödvändig kompetens, noggranna medarbetare, levererar enligt plan. Mycket nöjda!
    Vi har sedan 2015 låtit ASH Bygg AB bygga om vårt badrum, bygga en takkupa, partiell ombyggnad i köket i samband med byte av vitvaror och 2016 en större fasadrenovering m m. Vi kontaktar numera endast ASH Bygg då vi vill ha arbete utfört på vår villa.
    2016-11-14 ASH Bygg svarar Bengt G
    Hej Bengt,

Kul att du är nöjd med vårt utförda arbete och alltid roligt med kunder som återkommer :)

Vi hörs förhoppningsvis snart igen!

• Rickard N
    Rickard N skrev om ASH Bygg AB
    Bra kontakt med Alex ifrån början till slut! Vi gjorde en toalett och ett badrum (med lite ändringar ifrån oss under resans gång) Höll utlovad renoveringstid/slutstädning. Vi är mer än nöjda!
    2016-11-14 ASH Bygg svarar Rickard N
    Hej Rickard,

Tack så mycket för din rekommendation och roligt att ni är nöjda!

• Cissi K
    Cissi K skrev om ASH Bygg AB
    Jag anlitade ASH Bygg & Badrum för en total badrumsrenovering inkl stambyte i mitt radhus. Mycket proffsigt bemötande från offert till projektslut. De levererade perfekt resultat på utsatt tid och föreslog även en ändring i utförande som besparade mig skador i andra delar av huset i samband med stambytet.
  • Jan G
    Jan G skrev om ASH Bygg AB
    Väldigt bra bemötande när vi renoverade badrum och toalett.
    ASH Bygg & Badrum tog ett helhetsansvar från idé till färdig installation
    och levererade i tid och till överenskommen budget.

Bra och professionellt och personligt bemötande.
  • Lennart J
    Lennart J skrev om ASH Bygg AB
    Vi beställde ombyggnad av ett badrum. Det blev precis så bra som vi önskade. Hög kvalitet på arbetet Trots att flera arbetare hade begränsade språkkunskaper, i svenska och engelska, fick vi våra önskemål tillgodosedda tack vare kontakter med byggansvariga på ASH Bygg.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om ASH Bygg AB
    ASH byggde om mitt badrum. De var de mest proffsiga och flitiga hantverkare jag har haft att göra med. Gjorde att topppenjobb och städade varje dag innan de lämnade arbetsplatsen. Rekommenderas varmt!
  • Bert Åke G
    Bert Åke G skrev om ASH Bygg AB
    Bemötandet från ASH Bygg & Badrum AB var bra. Dom renoverade badrummet och kan rekommenderas trots att den angivna tiden överskreds lite grann. Anledningen var att Bauhaus först hade bort en del av de beställda varorna och sedan inte lyckades skaffa fram ersättning för dessa. ASH Bygg & Badrum AB har också förmågan att ändra saker om tänkta planer inte går som det är tänkt. Mycket bra.
  • Stina L
    Stina L skrev om ASH Bygg AB
    Mycke bra utfört arbete. Snyggt och klart i tid. Lätt att få kontakt med.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om ASH Bygg AB
    ASH var duktiga och levererade i princip på tid det de hade utlovat (och mot fastpris utan problem). Vi kommer antagligen att använda dem igen!
  • Anita N
    Anita N skrev om ASH Bygg AB
    Totalrenovering av badrum och gästtoalett
    Mycket noggrann renoveringoch välgjord.Höll tidsplanen perfektoch allt arbete enl. offerten.Lättfattlig offert och bra råd i samband med renoveringen.Lättkontaktad
  • Mats V
    Mats V skrev om ASH Bygg AB
    Vi passade på att få vårt kök totalrenoverat när vi var bortresta över jul/nyår. ASH var flexibla och kunde hjälpa till fast det var helger i vägen.

Då vi hade en del speciallösningar var det mycket viktigt att allting utfördes enligt ritning. Vi är mer än nöjda med slutresultatet, ASH har varit väldigt noggranna med att få till bästa möjliga slutfinish, vilket vi uppskattar mycket.

Det enda negativa var att det drog ut lite på avtalad tid så vi fick bo i röran när vi kom hem från resan. Men hellre det än att arbetet görs fort och fel.

Vi kan starkt rekommendera ASH Bygg som nu förutom köket sedan tidigare även har totalrenoverat våra båda våtutrymmen.

Tack Alex och Company!
  • Lina L
    Lina L skrev om ASH Bygg AB
    Firman är tillförlitlig och besitter hög kompetens. Snyggt utfört arbete.
  • Karin S
    Karin S skrev om ASH Bygg AB
    Vi rekommenderar ASH Bygg & Badrum varmt. Vi var under hela processen väldigt nöjda med det arbete som utfördes och kände oss trygga med att allt utfördes enligt det regelverk som gäller. Alla papper (försäkringar fanns och branschregler följdes) var i ordning och standardavtal användes. De frågor som uppkom under resans gång fick vi direkt svar på och de problem som uppkom löstes utan "knorr". Framförallt uppskattade vi att hantverkarna städade ordentligt efter sig varje dag, att de sa hej då när de lämnade huset, att de hade arbetstider som harmonierade med våra kontorstider, och att återigen att Alex alltid var snabb med att återkoppla när vi hade frågor. Dessutom blev badrummet väldigt snyggt!
    /Karin och Mats Stålbröst
  • Anders E
    Anders E skrev om ASH Bygg AB
    Vi anlitade ASH Bygg & Badrum för ombyggnad av ett badrum och toalettutrymme. Arbetet omfattade omdragning av avlopp, gjutning av nytt golv, våtrumsskikt, kakling, målning och montering av badrumsmöbler.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och hur arbetet utfördes. Det var inte så många av hantverkarna som talade svenska men det hade ingen större betydelse då arbetsledningen uppenbarligen fungerade väldigt bra. Alla visste vad dom skulle göra och när.
  • Anders L
    Anders L skrev om ASH Bygg AB
    Vi har anlitat ASH vid två tillfällen. Första gången renovering av badrum och kök. Andra gången renovering av badrum, tvättstuga samt allrum. Vi har fått bra bemötande. Slutresultatet är vi vid båda tillfällena nöjda till 99 procent. Andra gången vi anlitade ASH blev det först fel med golvvärmen som tog lite tid att fastställa felet men när det var gjort så åtgärdades felet utan anmärkning. Vi begärde kompensation då det drog ut på tiden och fick exakt vad vi begärde i form av ytterligare renovering. Det är först när något blir fel som man verkligen kan avgöra hur seriösa ett företag är och vi känner oss trygga med ASH på den punkten. Enda lilla anmärkningen är att de först påstod att det var bergvärmepumpen som var felinställd och att det tog lite onödigt lång tid att fastställa felet.
  • Ann-louise J
    Ann-louise J skrev om ASH Bygg AB
    Helnöjd kund!

Jag har anlitat ASH Bygg och badrum för en totalrenovering av mitt 50-talsbadrum . Väggar skulle flyttas. Stammar bytas ner till och i källaren då det blev stopp i avloppet och översvämmning i en gammal golvbrunn vid ett flertal tillfällen,ytskikten skulle återställas m.m.Flera byggfirmor ville inte lämna offert på denna renovering , lämnade otydliga offerter eller hörde inte av sig mer!!
    Efter rekommendation fick jag till slut kontakt med ASH. Jag fick nu en tydlig offert ,jättesnabbt, med exakta tidsramar och ett helt acceptabelt pris.. Arbetet utfördes precis som utlovats och resultatet är perfekt.Efter arbetet påpåbörjats begärde jag en förändring, som innebar merarbete, men detta debiterades inte extra! Byggjobbarna var arbetssamma, diskreta och trevliga. Jag hade inga problem att bo i huset under arbetets gång. Bortforsling av byggmatrial och städning utfördes kontinuerligt. Allra mest imponerad blev jag av logistiken. Den ena hantverkaren avlöste den andra. Matrial fanns alltid på plats i tid. Alex (chef) och hans medhjälpare (arbetsledare) Igor följde arbetet kontinuerligt.Alex var alltid tillgänglig när det krävdes. Ett par mindre efterjusteringar har också utförts på samma föredömliga sätt.
    Jag avser att anlita firman fler gånger och kan rekommendera dem till andra.
  • Pär L
    Pär L skrev om ASH Bygg AB
    ASH Bygg och Badrum renoverade mitt badrum efter en vattenskada.
    Det blev en krånglig och utdragen process (4 månader) pga orsaker utanför ASH kontroll.
    Jag upplevde att projektledaren Alex alltid var tillgänglig och att hans byggkillar skötte renoveringen på ett proffsigt sätt.
    Resultatet blev enligt mina önskemål och jag skulle gärna anlita dem igen.
  • Barbro J
    Barbro J skrev om ASH Bygg AB
    Vi har anlitat ASH fyra gånger bl.a till kök och badrumsrenovering. Vi är jättenöjda med de arbeten som utförts. I de fall missförstånd uppkommit har de alltid rättats till när vi påtalat det. Samtliga arbeten har påbörjats vid den tidpunkt som vi kommit överens om. De har även avslutats i tid.
  • Christer H
    Christer H skrev om ASH Bygg AB
    Renovering av källarrum med badrum. Bra att ha att göra med. Enkla att få tag på vid frågeställningar och ett bra resultat på utsatt tid.
  • Martina W
    Martina W skrev om ASH Bygg AB
    Hej
    Vi renoverade vårat badrum i nov-dec 2014.Fick en tydlig offert och prisuppgift.Killarna som kom var trevliga och otroligt arbetsamma.Dom gjorde ett fantasktigt jobb. vi är helnöjda. kan
    varmt rekomendera dom.
    Mvh Martina Ronny Holm.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om ASH Bygg AB
    2013 renoverade ASH mitt badrum till största belåtenhet och under 2014 anlitade jag dem igen för att renovera resten av lägenheten.
    I stort innefattade renoveringen 2014 nytt kök, nytt golv i hela lägenheten, nedtagning av flera lager av gamla tapeter och sedan målning av väggar, tak och snickerier samt lite elarbete. Allt gick bra med gott resultat och dialogen med Alex och Rishat funkade utmärkt. De tog alltid direkt tag i de frågor jag hade och såg till att arbetet flöt på. ASH är seriösa och jag upplevde att hantverkarna är proffsiga och duktiga. Jag brukar alltid rekommendera ASH till vänner och jag kommer anlita dem igen om behovet uppstår.
  • Josefin F
    Josefin F skrev om ASH Bygg AB
    ASH helrenoverade vårt badrum, gästtoalett och tvättstuga i vårt radhus i Hässelby. Det blev jättesnyggt, klart i tid och vi är som helhet mycket nöjda. Alex är tydlig och bra att ha att göra med. Vi har rekommenderat ASH till andra vänner och bekanta, och de ska snart få göra ytterligare jobb hemma hos oss.
    /Josefin

Ulvsundavägen 108, 168 67 Bromma