Rekommenderat företag 2016 - ASH Bygg AB
Rekommenderat företag 2015 - ASH Bygg AB

ASH Bygg AB

Ulvsundavägen 108, 168 67 Bromma — Visa karta

Vi på ASH Bygg AB är proffs på badrum, renovering och utbyggnad av villor. Vi är ett 20 tal hantverkare med varierad kompetens och kan därför ta hand om hela renoveringen åt dig - ingen komplicerad kommunikation med olika företag och enskilda hantverkare behövs!

I hela teamet känner vi stor stolthet i det vi gör och att leverera kvalitet och bra arbeten är av största vikt för oss. Läs våra omdömen här på Reco.se för att få en bild av hur vi jobbar mot kund.

Vi ser fram emot att göra ditt hem lite bättre, kontakta oss för en offert på just ditt projekt!

Läs vad 96 kunder tycker om ASH Bygg AB

• Claudia W
    Claudia W skrev om ASH Bygg AB
    Vi har fått hjälp med badrumsrenoveringen och är mycket nöjda med resultatet.
    2016-12-01 ASH Bygg svarar Claudia W
    Hej Claudia, vad roligt att du är nöjd med vårt arbete och tack så mycket för din rekommendation!

• louise k
    louise k skrev om ASH Bygg AB
    Jag har använt ASH Bygg AB för renoveringen på mitt badrum. De är väldigt professionella och jobbar väldigt snabbt. Jag kommer garanterat att använda dem igen vid framtida projekt.
    2016-11-29 ASH Bygg svarar louise k
    Hej Louise, tack så mycket för din rekommendation och vad roligt att du vill använda dig av oss igen!

• Luis S
    Luis S skrev om ASH Bygg AB
    Vi har använt ASH bl.a. för renovering av vårt badrum. Mycket seriöst bemötande. Vi utvärderade ASH Bygg mot ett flertal andra bolag. De visade redan i samband med besöket att det var intresserade av uppdraget. De ställde relevanta frågor och var intresserade av att ta reda på våra önskemål och behov. Offerten var den som var mest komplett och tydlig och till ett bra pris. De "översålde" inte vad gäller leveranstid osv. Mycket trevligt bemötande också under byggtiden samt bra och tillgängliga projektledare. De städade undan efter sig varje dag och slutstädade på ett föredömligt sätt. Vi har anlitat dem för andra uppdrag och har även rekommenderat dem till grannar, kollegor och vänner. Hittills har alla varit mycket nöjda. Vi kom i kontakt med ASH genom att vänner rekommenderade dem, vilket vi är tacksamma för.
    2016-11-22 ASH Bygg svarar Luis S
    Hej Luis, tack så mycket för rekommendationen och ditt omdöme!

Kul att ni valt att rekommendera oss vidare till vänner och bekanta, det uppskattas verkligen!

• Robert H
    Robert H skrev om ASH Bygg AB
    Jag rekommenderar Ash bygg som gjorde ett riktigt bra jobb
    i våra badrum. De höll vad de lovade avseende offert och var lätta att samarbeta med.
    2016-11-23 ASH Bygg svarar Robert H
    Hej Robert, tack så mycket för din rekommendation!

Alltid roligt att få positiv feedback och att få höra av våra kunder är nöjda, kul!

• Lennart A
    Lennart A skrev om ASH Bygg AB
    Vi har använt ASH Bygg för renovering av två badrum inkl stambyte och vi är mycket nöjda med arbetet. Tack vare att vi blev så nöjda med arbetet som utförts så har vi bestämt att vi ska ta lite mer hjälp med lite annat som vi inte lyckas slutföra på egen hand.. De flesta av hantverkarna som varit och jobbat hos oss har inte pratat svenska men det har aldrig varit några problem att förstå varandra ändå. Alex har alltid varit lätt att få tag i om det varit något vi funderat över och det har varit mycket värdefullt då vi varit usla beställare som inte renoverat så många badrum. När vi inte vetat hur vi vill ha vissa detaljer så har de alltid varit flexibla och förstående och kommit bra tips vilket lett fram till att vi nu har två kanonfina badrum.
    Offerterna vi fick var tydliga och bra och arbetet utfördes till fast pris som fakturerades på öret.
    2016-11-22 ASH Bygg svarar Lennart A
    Hej Lennart, tack så mycket för ditt betyg och din rekommendation.

Vad roligt att ni är nöjda och vill använda oss till fler arbeten i framtiden.

På återseende!

• Petra T
    Petra T skrev om ASH Bygg AB
    Allt funkade bra och vi är väldigt nöjda att vi anlitade ASH med det omfattande arbetet med vårt källarbadrum. Det blev så bra.
    2016-11-17 ASH Bygg svarar Petra T
    Hej Petra, tack så mycket för din rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med källarbadrummet!

• David T
    David T skrev om ASH Bygg AB
    Jag anlitade ASH Bygg för renovering av badrum på rekommendation av en kollega. Offerten var välskriven och detaljerad. Kontraktet baserades på säljarens eget initiativ på "Hantverkarformuläret 09" och byggde på fastpris. Genomförandet av projektet var ordnat och strukturerat, och våra synpunkter under projektets gång hanterades väl. Vi anlitade trestegsbesiktning, vilket jag personligen tror är en bra idé för badrumsrenoveringar, med tanke på branschregler och försäkringskrav. Jag kan rekommendera ASH Bygg.
    2016-11-16 ASH Bygg svarar David T
    Hej David, tack så mycket för din rekommendation och kul att du är nöjd med vårt arbete!

Som du nämner så är helt klart trestegsbesiktning något som kan vara värt att använda, så man har ytterligare kontroll som kund genom projektet.

Ha det fint,

• Nils I
    Nils I skrev om ASH Bygg AB
    Mycket proffsionelle och prisvärda
    Har andvänt mig av dom vid två tillfällen
    Dessutom så är dom alltid kontaktbara vilket är viktigt
    2016-11-16 ASH Bygg svarar Nils I
    Hej Nils,

Tack så mycket för din rekommendation!

• Åsa N
    Åsa N skrev om ASH Bygg AB
    ASH bygg har hjälp oss med flera byggjobb, badrum, spa, kök, glasveranda mm. De har gjort ett jättebra jobb med bra kvalitet, hållt tidplaner och även fastpris överenskommelser. Sen anstränger de sig verkligen för att man ska bli nöjd, även med detaljer. Uppskattad!
    2016-11-14 ASH Bygg svarar Åsa N
    Hej Åsa,

Tack så mycket för din rekommendation och fina ord, kul att du känner dig uppskattad!

• Bengt G
    Bengt G skrev om ASH Bygg AB
    Snabb respons, mycket bra bemötande, all nödvändig kompetens, noggranna medarbetare, levererar enligt plan. Mycket nöjda!
    Vi har sedan 2015 låtit ASH Bygg AB bygga om vårt badrum, bygga en takkupa, partiell ombyggnad i köket i samband med byte av vitvaror och 2016 en större fasadrenovering m m. Vi kontaktar numera endast ASH Bygg då vi vill ha arbete utfört på vår villa.
    2016-11-14 ASH Bygg svarar Bengt G
    Hej Bengt,

Kul att du är nöjd med vårt utförda arbete och alltid roligt med kunder som återkommer :)

Vi hörs förhoppningsvis snart igen!

• Rickard N
    Rickard N skrev om ASH Bygg AB
    Bra kontakt med Alex ifrån början till slut! Vi gjorde en toalett och ett badrum (med lite ändringar ifrån oss under resans gång) Höll utlovad renoveringstid/slutstädning. Vi är mer än nöjda!
    2016-11-14 ASH Bygg svarar Rickard N
    Hej Rickard,

Tack så mycket för din rekommendation och roligt att ni är nöjda!

På återseende,

• Cissi K
    Cissi K skrev om ASH Bygg AB
    Jag anlitade ASH Bygg & Badrum för en total badrumsrenovering inkl stambyte i mitt radhus. Mycket proffsigt bemötande från offert till projektslut. De levererade perfekt resultat på utsatt tid och föreslog även en ändring i utförande som besparade mig skador i andra delar av huset i samband med stambytet.
  • Jan G
    Jan G skrev om ASH Bygg AB
    Väldigt bra bemötande när vi renoverade badrum och toalett.
    ASH Bygg & Badrum tog ett helhetsansvar från idé till färdig installation
    och levererade i tid och till överenskommen budget.

Bra och professionellt och personligt bemötande.
  • Lennart J
    Lennart J skrev om ASH Bygg AB
    Vi beställde ombyggnad av ett badrum. Det blev precis så bra som vi önskade. Hög kvalitet på arbetet Trots att flera arbetare hade begränsade språkkunskaper, i svenska och engelska, fick vi våra önskemål tillgodosedda tack vare kontakter med byggansvariga på ASH Bygg.
  • Ulla H
    Ulla H skrev om ASH Bygg AB
    ASH byggde om mitt badrum. De var de mest proffsiga och flitiga hantverkare jag har haft att göra med. Gjorde att topppenjobb och städade varje dag innan de lämnade arbetsplatsen. Rekommenderas varmt!
  • Bert Åke G
    Bert Åke G skrev om ASH Bygg AB
    Bemötandet från ASH Bygg & Badrum AB var bra. Dom renoverade badrummet och kan rekommenderas trots att den angivna tiden överskreds lite grann. Anledningen var att Bauhaus först hade bort en del av de beställda varorna och sedan inte lyckades skaffa fram ersättning för dessa. ASH Bygg & Badrum AB har också förmågan att ändra saker om tänkta planer inte går som det är tänkt. Mycket bra.
  • Stina L
    Stina L skrev om ASH Bygg AB
    Mycke bra utfört arbete. Snyggt och klart i tid. Lätt att få kontakt med.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om ASH Bygg AB
    ASH var duktiga och levererade i princip på tid det de hade utlovat (och mot fastpris utan problem). Vi kommer antagligen att använda dem igen!
  • Anita N
    Anita N skrev om ASH Bygg AB
    Totalrenovering av badrum och gästtoalett
    Mycket noggrann renoveringoch välgjord.Höll tidsplanen perfektoch allt arbete enl. offerten.Lättfattlig offert och bra råd i samband med renoveringen.Lättkontaktad
  • Mats V
    Mats V skrev om ASH Bygg AB
    Vi passade på att få vårt kök totalrenoverat när vi var bortresta över jul/nyår. ASH var flexibla och kunde hjälpa till fast det var helger i vägen.

Då vi hade en del speciallösningar var det mycket viktigt att allting utfördes enligt ritning. Vi är mer än nöjda med slutresultatet, ASH har varit väldigt noggranna med att få till bästa möjliga slutfinish, vilket vi uppskattar mycket.

Det enda negativa var att det drog ut lite på avtalad tid så vi fick bo i röran när vi kom hem från resan. Men hellre det än att arbetet görs fort och fel.

Vi kan starkt rekommendera ASH Bygg som nu förutom köket sedan tidigare även har totalrenoverat våra båda våtutrymmen.

Tack Alex och Company!
  • Lina L
    Lina L skrev om ASH Bygg AB
    Firman är tillförlitlig och besitter hög kompetens. Snyggt utfört arbete.
  • Karin S
    Karin S skrev om ASH Bygg AB
    Vi rekommenderar ASH Bygg & Badrum varmt. Vi var under hela processen väldigt nöjda med det arbete som utfördes och kände oss trygga med att allt utfördes enligt det regelverk som gäller. Alla papper (försäkringar fanns och branschregler följdes) var i ordning och standardavtal användes. De frågor som uppkom under resans gång fick vi direkt svar på och de problem som uppkom löstes utan "knorr". Framförallt uppskattade vi att hantverkarna städade ordentligt efter sig varje dag, att de sa hej då när de lämnade huset, att de hade arbetstider som harmonierade med våra kontorstider, och att återigen att Alex alltid var snabb med att återkoppla när vi hade frågor. Dessutom blev badrummet väldigt snyggt!
    /Karin och Mats Stålbröst
  • Anders E
    Anders E skrev om ASH Bygg AB
    Vi anlitade ASH Bygg & Badrum för ombyggnad av ett badrum och toalettutrymme. Arbetet omfattade omdragning av avlopp, gjutning av nytt golv, våtrumsskikt, kakling, målning och montering av badrumsmöbler.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och hur arbetet utfördes. Det var inte så många av hantverkarna som talade svenska men det hade ingen större betydelse då arbetsledningen uppenbarligen fungerade väldigt bra. Alla visste vad dom skulle göra och när.
  • Anders L
    Anders L skrev om ASH Bygg AB
    Vi har anlitat ASH vid två tillfällen. Första gången renovering av badrum och kök. Andra gången renovering av badrum, tvättstuga samt allrum. Vi har fått bra bemötande. Slutresultatet är vi vid båda tillfällena nöjda till 99 procent. Andra gången vi anlitade ASH blev det först fel med golvvärmen som tog lite tid att fastställa felet men när det var gjort så åtgärdades felet utan anmärkning. Vi begärde kompensation då det drog ut på tiden och fick exakt vad vi begärde i form av ytterligare renovering. Det är först när något blir fel som man verkligen kan avgöra hur seriösa ett företag är och vi känner oss trygga med ASH på den punkten. Enda lilla anmärkningen är att de först påstod att det var bergvärmepumpen som var felinställd och att det tog lite onödigt lång tid att fastställa felet.
  • Ann-louise J
    Ann-louise J skrev om ASH Bygg AB
    Helnöjd kund!

Jag har anlitat ASH Bygg och badrum för en totalrenovering av mitt 50-talsbadrum . Väggar skulle flyttas. Stammar bytas ner till och i källaren då det blev stopp i avloppet och översvämmning i en gammal golvbrunn vid ett flertal tillfällen,ytskikten skulle återställas m.m.Flera byggfirmor ville inte lämna offert på denna renovering , lämnade otydliga offerter eller hörde inte av sig mer!!
    Efter rekommendation fick jag till slut kontakt med ASH. Jag fick nu en tydlig offert ,jättesnabbt, med exakta tidsramar och ett helt acceptabelt pris.. Arbetet utfördes precis som utlovats och resultatet är perfekt.Efter arbetet påpåbörjats begärde jag en förändring, som innebar merarbete, men detta debiterades inte extra! Byggjobbarna var arbetssamma, diskreta och trevliga. Jag hade inga problem att bo i huset under arbetets gång. Bortforsling av byggmatrial och städning utfördes kontinuerligt. Allra mest imponerad blev jag av logistiken. Den ena hantverkaren avlöste den andra. Matrial fanns alltid på plats i tid. Alex (chef) och hans medhjälpare (arbetsledare) Igor följde arbetet kontinuerligt.Alex var alltid tillgänglig när det krävdes. Ett par mindre efterjusteringar har också utförts på samma föredömliga sätt.
    Jag avser att anlita firman fler gånger och kan rekommendera dem till andra.
  • Pär L
    Pär L skrev om ASH Bygg AB
    ASH Bygg och Badrum renoverade mitt badrum efter en vattenskada.
    Det blev en krånglig och utdragen process (4 månader) pga orsaker utanför ASH kontroll.
    Jag upplevde att projektledaren Alex alltid var tillgänglig och att hans byggkillar skötte renoveringen på ett proffsigt sätt.
    Resultatet blev enligt mina önskemål och jag skulle gärna anlita dem igen.
  • Barbro J
    Barbro J skrev om ASH Bygg AB
    Vi har anlitat ASH fyra gånger bl.a till kök och badrumsrenovering. Vi är jättenöjda med de arbeten som utförts. I de fall missförstånd uppkommit har de alltid rättats till när vi påtalat det. Samtliga arbeten har påbörjats vid den tidpunkt som vi kommit överens om. De har även avslutats i tid.
  • Christer H
    Christer H skrev om ASH Bygg AB
    Renovering av källarrum med badrum. Bra att ha att göra med. Enkla att få tag på vid frågeställningar och ett bra resultat på utsatt tid.
  • Martina W
    Martina W skrev om ASH Bygg AB
    Hej
    Vi renoverade vårat badrum i nov-dec 2014.Fick en tydlig offert och prisuppgift.Killarna som kom var trevliga och otroligt arbetsamma.Dom gjorde ett fantasktigt jobb. vi är helnöjda. kan
    varmt rekomendera dom.
    Mvh Martina Ronny Holm.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om ASH Bygg AB
    2013 renoverade ASH mitt badrum till största belåtenhet och under 2014 anlitade jag dem igen för att renovera resten av lägenheten.
    I stort innefattade renoveringen 2014 nytt kök, nytt golv i hela lägenheten, nedtagning av flera lager av gamla tapeter och sedan målning av väggar, tak och snickerier samt lite elarbete. Allt gick bra med gott resultat och dialogen med Alex och Rishat funkade utmärkt. De tog alltid direkt tag i de frågor jag hade och såg till att arbetet flöt på. ASH är seriösa och jag upplevde att hantverkarna är proffsiga och duktiga. Jag brukar alltid rekommendera ASH till vänner och jag kommer anlita dem igen om behovet uppstår.
  • Josefin F
    Josefin F skrev om ASH Bygg AB
    ASH helrenoverade vårt badrum, gästtoalett och tvättstuga i vårt radhus i Hässelby. Det blev jättesnyggt, klart i tid och vi är som helhet mycket nöjda. Alex är tydlig och bra att ha att göra med. Vi har rekommenderat ASH till andra vänner och bekanta, och de ska snart få göra ytterligare jobb hemma hos oss.
    /Josefin
  • Inger N
    Inger N skrev om ASH Bygg AB
    Vi fick goda rekommendationer av vänner om ASH BoB AB och begärde offert på ommålning av vårt hus samt, vid behov, utbyte av delar av träpanelen. Offerten var tydlig och tidsplanen klar. Två hant-verkare utförde arbetet under daglig tillsyn av en förman. Alla arbetsmoment gjordes med grundlighet, noggrannhet och efter vad vi kunde bedöma skicklighet, och hela tiden med god kontakt med oss som beställare. Tidsplanen höll trots skiftande väder och resultatet blev utmärkt. Vi skulle anlita samma företag igen och rekommenderar det gärna.
  • Luis S
    Luis S skrev om ASH Bygg AB
    Pålitliga, bra resultat, trevliga! Levererar vad de lovar och lite till. Städar undan bra efter sig. Lovsr inget de inte kan hålla. Vi är mycket nöjda!
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om ASH Bygg AB
    Trevlig och kompetent personal. Vi hade otur och fick ett märke på nya toaletten då beställde de en ny och bytte utan diskusition. Bra att ha att göra med.
  • Carl-johan C
    Carl-johan C skrev om ASH Bygg AB
    ASH renoverade vår 3:a innan vi flyttade in (2010).
    Tog ner vägg, flyttade kök till annat rum, byggde tvättstuga, Nytt badrum, samtliga ytskikt och golv.
    Mycket proffsigt bemötande. Allt utfördes på tid. Hjälpte också till att "hantera grannar". Bra prisbild och mycket gott hantverk.
    Vi använde också ASH när vi köpte hus 2014. Nytt badrum, ny eldragning i hela huset, renovering av samtliga ytskickt (nya gips-skivor på väggar och tak mm, målning av fönster etc), förbättring och dragning av ny rör/VVS och värme mm.
    Hög service nivå. Proffsigt hantverk. Projektet blev 1 vecka försenat (9 veckor istället för 8), därav ger jag 4 (istället för 5 i betyg.
    // Carl-Johan
  • Johan B
    Johan B skrev om ASH Bygg AB
    Jag är nöjd med utförandet av renoveringen av mitt badrum. Tidsplanen hölls och arbetet utfördes till min belåtenhet.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om ASH Bygg AB
    I det stora hela är intrycket av ASH positivt. Det förekom som vanligt en viss språkförbistring eftersom hantverkarna inte talar så bra svenska (eller engelska, eller tyska) men det var inga problem att ordna till saker som orsakats av missförstånd. Andra oväntade problem som dök upp löstes smidigt. ASH har konto på Bauhaus så det är inga stora överpriser på materialet som det ofta kan vara hos andra hantverkare. Hemkörning av material ordnar de utan kostnad om man väljer ut vad man vill ha i butiken eller på nätet.
    ASHs rörmokare gjorde betydligt mer än jag förväntat mig när de drog om gamla rör för att inte inkräkta på badrummet. Inget tjafs om tilläggsbetalning. Däremot hade de inte riktig koll på att koppla in golvvärmen korrekt.

Det slutliga utförandet blev bra men inte perfekt. Trots att plattsättaren ägnade väldigt mycket tid åt att spackla väggarna släta förekommer ett par synliga fogsprång och ett glasblock kom på fel håll.
  • Stina J
    Stina J skrev om ASH Bygg AB
    Punktligt, diskreta och samarbetsvillig. Vi är jättenöjda!
  • Marketta K
    Marketta K skrev om ASH Bygg AB
    Jag gjorde en större renovering i ett radhus - stambyte och renovering av flera badrum samt byggde en bastu. Jag fick mycket bra bemötande av projektledaren som samordnade jobbet. Även om flera av företagets anställda inte pratar svenska fungerade det bra med kommunikation tack vare en svensktalande projektledare, som var mycket professionell i sin samordnarroll. Speciellt bra tyckte jag om bemötande, när allt inte gick som planerat. Viljan att lösa saker och hitta lösningar uppskattade jag verkligen. De olika praktiska förbättringsförslag som företaget kom med under arbetes gång var också värdefulla. Min upplevelse som kund är att företaget vill göra ett professionellt och seriöst arbete av god kvalité. De höll tider, vilket jag också uppskattade. Sammanfattningsvis är jag en supernöjd kund som vill lämna de varmaste rekommendationer till ASH Bygg & Badrum AB.
  • Peter N
    Peter N skrev om ASH Bygg AB
    Mycket nöjda, proffsiga och kunniga.
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om ASH Bygg AB
    Mycket lyhörda för våra önskemål. Alltid lösningsfokuserade. Mycket måna om att bli klar i tid utan att ge avkall på något. Plockade undan och städade varje dag och angelägna om att vi skulle kunna leva i renoveringsprojektet. Vi var nöjda med arbetet när det pågick och resultatet när det är klart.
  • Lundqvist B
    Lundqvist B skrev om ASH Bygg AB
    Jag anlitade ASH Bygg & Badrum för att renovera mitt badrum, jag fastnade för dem pga av ett bra pris och den utförliga offerten.
    Jag är mycket nöjd med deras arbete. Vissa arbetare kunde inte prata svenska eller engelska trots det så fungerade kommunikationen bra, mycket pga av Alex (projektledaren)alltid var tillgänglig på telefon om något behövdes diskuteras eller redas ut, skulle något fixas till eller ändras var det inte heller något problem utan allt åtgärdades snabbt. De gjorde att mycket snyggt jobb och behöver jag renovera ytterligare ett badrum kan jag absolut tänka mig anlita dem igen.
  • Fahlen F
    Fahlen F skrev om ASH Bygg AB
    Jag har låtit ASH Bygg & Badrum utföra ett flertal renoveringar i vår villa på Lidingö. Jobben har bestått av totalrenovering av ett stort badrum, två toaletter och ytterliga badrum och bastu, målning och plattsättning av två stora hallutrymmen, totalrenovering av tvättstuga. Utöver det har dom utfört en totalrenovering av källare på 80 kvm. Vidare har dom målat om invändigt i ett flertal utrymmen samt flera mindre snickarjobb. Alla dessa renoveringar har omfattat bland annat plattsättning, kakelsättning, rörjobb, snickarjobb, målning, elektriska installationer mm.

Vi är väldigt nöjda med Alex som är bra att samarbeta med. Svarar oftast på en gång på sms eller telefon om några frågor måste lösas. Hantverkarna pratar inte svenska, men det gör Alex som äger bolaget. Alla hantverkarna från Alex bolag har alla varit väldigt duktiga. Att hantverkarna inte pratar svenska har aldrig varit något problem. Alex pratar svenska.

Vid större renoveringar får man räkna med att det händer att saker blir fel, tex pga av missförstånd och annat. När vi har påpekat dessa misstag för Alex har dessa åtgärdats omedelbart utan diskussion, vilket har varit toppen.

Alex har haft bra offerter och alltid gjort mer än utlovat. Vi är helnöjda och kommer anlita ASH Bygg & Badrum igen vid kommande byggjobb hemma. Rekommenderas starkt!
  • Friberg E
    Friberg E skrev om ASH Bygg AB
    ASH Bygg har renoverat vårt badrum. Vi har rivitner kalklet i väggarna och ersatt med nytt. Nytt golv med värme. Ny toalett, handfat,handduksvärmare, ifälld spegel, nya skåp och en inbyggd tvätttmaskin.
    Vi har haft en fatastiskt bra erfarenhet från ASH bygg och har rekommenderat dem till flera vänner och släktingar. ASH bygg har hjälpt hela vårt kompisgäng med olika typer av renoveringar och har gjort ett fantastiskt jobb.
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om ASH Bygg AB
    Väldigt snyggt jobb. Klara i tid. Något dyrare än jag hoppats på men helt enligt offert. Eftersom jag bor i Stockholms innerstad uppstår nog en del extrakostnader. Så priset var nog rimligt.
  • Niclas M
    Niclas M skrev om ASH Bygg AB
    ASH var snabba med en bra och detaljerad offert. Arbete var gjort snabbt och noggrant. De kunde vara på plats tidigt snabbt efter förfrågan.

Arbetet som utfördes var väldigt bra och mycket god kontakt/feedback från Alex och hans team. Vårt badrum är vi extremt nöjda med, sådan oerhörd detaljfokus.

Skulle vi göra ett nytt badrum skulle vi definitivt vända oss till ASH och rekommenderar dem gärna till vänner och bekanta.

//Niclas
  • Mathias G
    Mathias G skrev om ASH Bygg AB
    Lätt att komma överens om vad som skall göras. Sen ser de till att det blir så, så att man är nöjd.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om ASH Bygg AB
    Har anlitat ASH flera gånger, för två badrumsrenoveringar och en tvättstuga. Jag är nöjd med deras arbete och rekommenderar dem.
  • Oscar S
    Oscar S skrev om ASH Bygg AB
    Är mycket nöjd med jobbet de gjorde. De var flexibla med starttider och höll utlovade tider. Enda minuset var kommunikationen ibland, byggledaren pratade bra svenska men med de flesta av hantverkarna var det svårt att kommunicera med.
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om ASH Bygg AB
    Jag älskar ASH Bygg&Badrum! Serviceminded, tydlig yrkeskunnighet, skötsamma vad gäller avtalade tider & kostnader mm.

Ulvsundavägen 108, 168 67 Bromma