ASH Bygg AB

ASH Bygg AB

Call 070-454 91 19 www.ashbygg.se

About company

På ASH Bygg är vårt mål är att ha 100 procent nöjda kunder! Hos oss får du ett yrkesstolt och erfaret gäng som alltid levererar kvalitet - från första möte till färdigställt projekt. Vi är ett välrenommerat företag med riktigt goda kundomdömen och referenser. När du anlitar oss får du proffs på renovering, badrum, våtrum och...

163 omdömen om ASH Bygg AB

Sara P
Wrote about ASH Bygg AB

Vi är väldigt nöjda med ASH Bygg. De har renoverat vårt badrum och kök och har gjort ett toppenjobb.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Alexandra T
Wrote about ASH Bygg AB

Tog in ASH för att bygga om i min lägenhet. De rev och byggde vägg, spacklade, målade och la golv. De gjorde ett fantastiskt jobb! Det gick snabbt och blev superfint. Allting var väldigt ordentligt gjort. Offerten stämde precis och de var snabba på att fakturera. Bra bemötande, väldigt hjälpsamma och proffsiga. Rekommenderas varmt.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Alexandra! Tack för omdöme och rekommendation! Lycka till med flytten! Mvh Alex med teamet

Carolin O
Wrote about ASH Bygg AB

Vi anlitade ASH bygg AB för invändig helrenovering av vår villa från 1929. Från första kontakt tills renoveringen var klar har de varit väldigt professionella och noggranna. Offerten var detaljerad och stämde med vad som levererades. Vårt önskemål var att behålla huset ”själ” och renovera tidstypiskt men ändå modernt och praktiskt vilket de tog hänsyn redan i offerten och genomförde arbetet med kvalitet och med sinne för detaljer. Trots att det tillkom en del överraskningar under vägen var de lyhörda och lämnade löpande...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Carolin, Tusen tack för er rekommendation och omdöme. Vad roligt att ni är nöjda med resultatet och vårt arbete! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Mattias E
Wrote about ASH Bygg AB

ASH är lätta att jobba med och resultatet blev kanon! Alla visade på yrkesstolthet som jag inte sett hos andra bolag

Svar från ASH Bygg AB

Hej Mattias, Tusen tack för ditt omdöme och rekommendation. Vad roligt att höra att du är nöjd! Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Martin C
Wrote about ASH Bygg AB

Helt otroligt oskönt företag som är snabba på att ta betalt, men inte bryr sig om kunden. Har betalat omkring en halv miljon för olika arbeten, men de har inte trots tre påminnelser gjort färdigt arbetet och det har nu gått mer än ett halvår sen de skulle vara klara. Servicenivån är sämst av alla byggfirmor jag haft. Jag vill verkligen varna för detta bolag. En duschdörr är snedmonterad, de har struntat i att montera socklar på det nylagda golvet, lämnat en väggdel öppen där de dragit vattenrör och inte målat fasaden färdigt. Under all kritik.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Martin, Vi har lite olika syn på situationen här. Vi jobbar nu på löpande räkning hos dig och har utfört andra arbeten som du inte betalar för. Vi har förklarat att bara vi får betalt för de tidigare arbetena så kommer vi också fortsätta med de arbeten du nämner. Vi hörs på telefon så löser vi detta. Mvh, Alex

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Camilla N
Wrote about ASH Bygg AB

Vi anlitade ASH Bygg för att göra om och modernisera tvättstuga och WC, samt bygga till bastu och dusch i källarvåning. Lyhörd projektledare och mycket skickliga hantverkare gjorde att slutresultatet blev bättre än vi vågat hoppas på.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Camilla, Stort tack för ditt omdöme och rekommendation! Väldigt kul att höra att ni är nöjda med resultatet :) Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Anne-Charlotte E
Wrote about ASH Bygg AB

Vi anlitade ASH Bygg för ombyggnad av vårt badrum i ett flerfamiljshus byggt på 1960-talet. Det gamla badrumsgolvet var felkonstruerat med rostande inbyggda rör som kunde börja läcka nedåt i huset när som helst. Under byggets gång uppstod nya och för alla parter okända problem som Alex tog tag i och löste på ett tekniskt sett utmärkt sätt. Slutresultatet har blivit ett professionellt utfört arbete som är precis vad vi önskat oss och som utseendemässigt är av högsta klass. Det märks att ASH är vana vid att bygga badrum. Särskilt...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Anne-Charlotte, Stort tack för din rekommendation och fina omdöme! Vi är glada över att höra att ni är nöjda med oss och slutresultatet :) Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Annika W
Wrote about ASH Bygg AB

Helrenovering, tillbyggnad, fasadbyte och nytt förråd, 30-talsvilla. Proffsigt, ärligt och flexibelt företag. Kan varmt rekommendera ASH Bygg.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Annika, Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation! Vad kul att ni är nöjda :) Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Sofia H
Wrote about ASH Bygg AB

Vi anlitade ASH Bygg för att bygga en altan och är jättenöjda med bemötandet vi fick och arbetet de utförde. Det var bra från start till slut.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Sofia, Stort tack för din rekommendation och fina omdöme. Vad kul att höra att ni är nöjda! Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Christoffer P
Wrote about ASH Bygg AB

Vi renoverade ett badrum, wc, sovrum till matrum, vardagsrum, fasadmålning samt bytter ytterdörr med mera. Ash Bygg var duktiga och gjorde ett bra jobb. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet. Det strulade dock lite och drog ut på tiden 1,5 månad men delvis var det vårt fel med sena leveranser av byggmaterial men sen tog det ett tag för dem att få ordning på elementen så att de funkade. Men på det stora hela så är väldigt nöjda. Det som var viktigt för oss var att anlita ett företag som vi kunde ha förtroende för...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Christoffer, Tack för ditt omdöme och rekommendation! Kul att höra att ni är nöjda och att kommunikationen funkade som det ska trots fördröjningen. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Nicolas C
Wrote about ASH Bygg AB

We have a 2 floor apartment and have created a new wet room (bathroom) on the top floor. We have run quotation with many company and had a good feeling with ASH and have received a clear quotation from them. Our brief was also well detailed. On the positive side, ASH did a good quality job with no surprises and details are made correctly. On the negative side, they didn't mention that we would need to declare this job to the city (anmälan) and they weren't supportive on this side. We lost 1.5 months in our planning because...

Svar från ASH Bygg AB

Hi Nicolas, Thank you for your feedback! We are always looking at ways of improving our service to our customers. We would like to make a short reply regarding your project: The reasons why we had to make a Bygganmälan occurred after we had started the project and made some demolition work. Christian helped you with everything regarding the Bygganmälan even though this was your responsibility as owner of the apartment. We also managed and paid for your K-ritningar though this is usually not included in the price....

Tim N
Wrote about ASH Bygg AB

Bra engagemang och självgående arbete. Alltid nära för att svar på frågor mm.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Tim, Vi tackar så mycket för ert omdöme och rekommendation! Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Henrik H
Wrote about ASH Bygg AB

Beställde renovering av badrum. ASH försåg oss med en enkel och begriplig offert. De har varit vänliga, hjälpsamma och snabba att ge svar på frågor och funderingar. Vi har haft en tryggt företag med goda betyg och bra referenser som kunde ta ett helhetsåtagande. ASH har snabbt svarat på frågor under projektet vilket har varit bra. Hjälp och råd har funnits när det har behövts och det har aldrig varit problem att nå dem under byggtiden. Hantering av arbetsplatsen och avfall har varit mycket bra med tanke på det begränsade...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Henrik, Stort tack för fint omdöme och er rekommendation! Väldigt roligt att höra att allt gått bra under projektets gång och att ni är nöjda med resultatet. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Josefin S
Wrote about ASH Bygg AB

Renovering av 2 st badrum. Mycket bra bemötande, de var också lösningsorienterade när saker och ting inte fungerade som planerat. Bra dialog under projektets gång. De var noggranna och resultatet känns proffsigt. Det fasta priset hölls till punkt och pricka. Den estimerade tidsplanen var dock något ambitiös och arbetet drog ut på tiden. I slutändan är vi dock ändå mycket nöjda! Kan absolut rekommendera ASH Bygg!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Josefin, Stort tack för ditt omdöme och rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda! Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Per Roslin
Wrote about ASH Bygg AB

Vi började med att totalrenovera ett badrum samt bygga ut det våren 2018. Hur nöjda som helst med både projektledning under arbetets gång samt slutresultat. Alla hantverkare är otroligt duktiga. Under hösten 2018 totalrenoverade vi hela källarvåningen, bytte rörstammar, nya innerväggar mm mm och även där sköttes arbetet helt klanderfritt. Visst, små fel längs vägen som skedde (helt normalt vid så stora projekt) åtgärdades direkt efter påpekande. Alex på ASH gör ett otroligt grymt arbete när han koordinerar, aldrig varit med om att jag kan släppa kontrollen så mycket som jag kunnat göra nu!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Per, Så roligt att höra att allt gått bra med båda projekten från start till avslut. Vi tackar så mycket för fina ord och ditt omdöme! Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Rosemarie J
Wrote about ASH Bygg AB

Vi är jättenöjda med arbetet som ASH Bygg AB har utfört. De har byggt ett Attefallshus åt oss där vi hade väldigt speciella önskemål om hur huset skulle se ut invändigt och utvändigt och allt blev precis som vi ville ha det. Arbetsledaren, som hade total kontroll över arbetet, var mycket bra att ha att göra med och var mycket trevlig och tillmötesgående. Snickarna var också mycket skickliga. Vi kan verkligen rekommendera företaget och skulle absolut anlita dem igen.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Rosemarie, Stort tack för din rekommendation och fina omdöme! Vi blir så glada av att höra att allt gått bra under projektets gång och att ni är nöjda med resultatet. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Ulrika K
Wrote about ASH Bygg AB

Vi renoverade ett litet badrum och det funkade jättebra. Snyggt och proffsigt utfört. Projektet blev försenat, men det berodde på en leverantör av duschvägg som inte skickade det de skulle. Alex svarade alltid snabbt om vi hade frågor eller synpunkter.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Ulrika, Tack så mycket för ditt omdöme! Roligt att höra att ni är nöjda med arbetet. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Miriam S
Wrote about ASH Bygg AB

Jag totalrenoverade mitt kök, slipade golv och målade om väggar i hela min lägenhet. Drog dessutom om elen. Det var väldigt enkelt att arbeta med Ash Bygg, Alex var snabb på att svar på frågor och jag fick bra hjälp att välja tillbehör/material etc. Jag är otroligt nöjd över arbetet, jag hade valt separata luckor som monterades upp på nya IKEA stämmer - det blev väldigt snyggt. Dessutom nöjd med val av bänkskiva genom ASH. Golven blev otroligt snygga, över förväntan. Jag kan verkligen rekommendera ASH bygg till alla som vill ha en trygg renovering med duktiga hantverkare.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Miriam, Stort tack för din rekommendation och fina omdöme! Väldigt kul att höra att du är nöjd med allt från början av projektet till avslutat arbete. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Lena M
Wrote about ASH Bygg AB

Helrenovering av villa inomhus. Bra bemött, tydlig offert. Överlag bra utfört jobb. Ibland lite svårt att göra sig förstådd i kontakt med hantverkarna. Jag kan absolut rekommendera ASH Bygg

Svar från ASH Bygg AB

Hej Lena, Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med arbetet! Vi hoppas att kommunikationen fungerade tillräckligt bra trots att du hade lite svårt att göra dig förstådd. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Karin O
Wrote about ASH Bygg AB

ASH BYGG renoverade badrum + en liten toalett hos oss och vi är mycket nöjda. Priset var enl offerten och tiden på arbetet gick snabbare än beräknat, 4 veckor istf 6 veckor. Vi kan absolut rekommenderar ASH bygg.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Karin, Vad roligt att höra att ni är nöjda med allt! Tack så mycket för er rekommendation och fint omdöme. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Kristina F
Wrote about ASH Bygg AB

Vi anlitade ASH Bygg för renovering av ytskikt samt ett litet badrum. Vi var mycket nöjda både med bemötandet under hela projektet samt själva utförandet. / Kristina

Svar från ASH Bygg AB

Hej Kristina, Vad roligt att ni är nöjda med renoveringen! Tack för ditt omdöme. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

Johanna H
Wrote about ASH Bygg AB

Vi är lika nöjda var gång vi anlitar ASH bygg! De levererar med omsorg och utan problem och har lyckats överträffa våra förväntningar flera gånger.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Johanna, Väldigt roligt att höra! Tack så mycket för fint omdöme. Med vänlig hälsning, Alla på ASH Bygg

David H
Wrote about ASH Bygg AB

Vi anlitade ASH Bygg för totalrenovering av toalett och badrum inklusive stambyten. Deras arbete flöt på smidigt, och de höll tidsplanen mycket väl och resultatet blev mycket bra. Vi är väldigt nöjda med valet av ASH Bygg och kommer att använda oss av dom i framtiden!

Svar från ASH Bygg AB

Hej David, Tack så mycket för ditt omdöme och din rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda med både WC och badrum. Vi ser fram emot att få hjälpa er med framtida projekt! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Björn S
Wrote about ASH Bygg AB

Ash renoverade vårt badrum nu i maj 2018. Vi blev jättenöjda med resultatet och dem höll tidsplanen. Väldigt tillmötesgående vid frågor och funderingar.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Björn, Tack så mycket för er rekommendation, vad roligt att ni är nöjda med resultatet och vårt arbete! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Tom J
Wrote about ASH Bygg AB

Mycket bra upplevelse tack vare god kommunikation genom hela projektet.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Tom, Tack så mycket för rekommendationen! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Birgitta J
Wrote about ASH Bygg AB

ASH Bygg är alltid tillgängliga för frågor. De är noggranna, flexibla och tillmötesgående i våra beställningar. Vi uppskattar dem väldigt mycket och har använt dem i flera olika uppdrag.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Birgitta, Tack så mycket för ditt omdöme och vad roligt det varit att få hjälpa er under årens lopp med olika projekt. På återseende, Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Rutger E
Wrote about ASH Bygg AB

Bra från början till slut! Gav en noggran och utförlig offert. Påbörjade arbetet på utsatt tid. Tog sedan ngt längre än beräknat men samtidigt spelade det ingen roll då det var ett fast pris och arbetet utfördes noggrant. Under arbetes gång en kontinuerlig dialog och små justeringar behövdes göras men det kostade inget extra. Arbetat med många hantverkare tidigare och ASH tillhör verkligen de bästa, pålitliga och noggranna!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Rutger, Tack så mycket för ditt fina omdöme, vad roligt att ni är nöjda! På återseende, Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Maja K
Wrote about ASH Bygg AB

Totalrenovering av badrum, samt golvläggning i hall och sovrum. Mycket bra företag att ha och göra med. Gav mig bra tips på saker jag inte hade tänkt på innan, och jag blev kontaktad flera gånger under processen, för att stämma av att allt blev rätt. De höll tidsplanen med god marginal och slutfakturan överensstämde väl med offerten jag hade fått innan. Kan det varmaste rekommendera detta företag vidare, hälsar en supernöjd kund.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Maja, Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt projekt! Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation, det värmer. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Ann-leena M
Wrote about ASH Bygg AB

Vi renoverade vårt badrum. Blev oerhört väl bemött. ASH hade proffsig, detaljerad och trovärdig offert. De genomförde jobbet precis på tid, återkopplade inför större steg och var noga med att rätta till om något hade blivit lite fel. Det var inga problem överhuvudtaget, de var responsiva och jättetrevliga att ha att göra med. Och badrummet blev mycket snyggt!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Ann-leena, Tack så mycket för ditt omdöme och fina ord. Vad roligt att ni är nöjda med både upphandlingen och det genomförda projektet. På återseende och glad påsk! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Kristian L
Wrote about ASH Bygg AB

Altltid ett positivt bemötande. Uppdraget tog längre än väntat tyvärr Men vi är nöjda med resultatet och dom har varit lyhörda och hjälpsamma.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Kristian, Tack för omdömet och ursäkta för förseningen. Roligt att ni är nöjda med resultatet och vårt arbete. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Stefan O
Wrote about ASH Bygg AB

ASH Bygg AB genomförde ett projekt som omfattade ombyggnad och renovering av tre stycken våtutrymmen, badrum, relax och tvättstuga. Samarbetet med ASH har fungerat problemfritt från första offert till avslutande avsyning. Total projekttid var 14 veckor och i ett så omfattande projekt dyker det självklart upp utmaningar. Alla sådana utmaningar har löst i samförstånd med ASH projektledare och i allt väsentligt har både budget och tidplan hållits. En stor eloge till projektledaren och företagets VD för snabba svar och återkoppling,...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Stefan, Tack för ditt utförliga omdöme och rekommendation! Roligt att du är nöjd med både vårt arbete och arbetssätt, som du nämner så uppstår självklart utmaningar i den här typen av projekt, men det är även där man kan känna sig trygg om man valt en duktig entreprenör som har kompetens och erfarenhet av att lösa den typ av utmaningar. Vi önskar er all lycka med ert nya hem och hoppas vi kan hjälpa er med andra projekt i framtiden. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Sabine R
Wrote about ASH Bygg AB

Jag är jättenöjd med hela processen från början till slut. Både budget och tid hölls och bra kommunikation. Bra förslag på lösningar som jag inte själv tänkt på. Resultatet blev ett jättefint badrum!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Sabine, Tack så mycket för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med badrummet! På återseende, Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Andreas T
Wrote about ASH Bygg AB

Jag har använt mig att ASH under fler tillfällen då min villa har varit i behov av renovering samt byggande av tak-kupa. Nu senast har jag renoverat min källare. Med det innefattas bilning av golv, installering av vattenburen golvvärme, ny el, nytt badrum, montering av nya fönster, läggade av kakel och parkettgolv, målning etc. Kort och gott en komplett ombyggnation av källaren. Offerten var den absolut tydligaste av de jag fick in där allt var tydligt specificerat. Personalen var trevlig och det var alltid ordning i reda...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Andreas, Tack för ditt omdöme och rekommendation. Härligt att höra att du är nöjd med de projekt vi hjälpt dig med. Som du nämner så lägger vi stor vikt vid utformandet av våra offerter och att det ska framgå tydligt vad som ingår i projektets scope och ej, detta blir enklast för alla. Hoppas ni ska trivas fint i er nya källare och på återseende! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

ERIK R
Wrote about ASH Bygg AB

Omfattning arbete: Byte avlopp och vattenledningar inom fastighet. Renovering badrum och gästtoalett. Renovering hall i källare. Bilning och urgrävning av gammalt källargolv och gjutning av nytt källargolv med golvvärme, ca 50 kvm. Offert 5/5 Mycket tydlig offert som kom inom en vecka efter säljarens besök. Bemötande 5/5 Alltid vänliga och trevliga. Tillgänglighet 4/5 Hantverkarna pratade varken svenska eller engelska, men projektledaren var oftast tillgänglig direkt eller samma dag per telefon och...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Erik, Tack så mycket för ditt omfattande omdöme. Vi tackar för förtroendet kring detta uppdrag och hoppas du skall trivas i den nya källaren. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Yifan Z
Wrote about ASH Bygg AB

Kontaktade ASH bygg för i princip en helrenovering av min lägenhet minus badrum, och fick svar och sedan offert snabbt. -Generellt bra med kommunikation, oftast svar på mejl eller sms samma dag. -Lyhörd för önskemål och ändringar även under projektets gång. -Det blir som förväntat alltid lite krångel med småsaker men dessa åtgärdas så snart man påpekar detta. -Anställda höll rent efter sig trots att mitt projekt var stort. Jag kunde dessutom bo kvar, trots att jag bara hade 1,5 rok. -Slutfakturan var väl överrensstämmande...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Yifan, Tack så mycket för rekommendationen och omdömet! Vad kul att du är nöjd med jobbet och vårt arbetssätt. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Kristina Å
Wrote about ASH Bygg AB

Vi har renoverat i villans källare. Ett personligt och trevligt bemötande med professionella råd. Ett bra kundmöte med andra ord! De svarade, höll tider o överenskommelser till punkt o pricka. Jobbar nu igen med ASH för att göra om vårt badrum. Kristina

Svar från ASH Bygg AB

Hej Kristina, Tack så mycket för ditt omdöme, alltid kul med kunder som väljer att använda oss till fler renoveringar! Hoppas du skall trivas i både källaren och i ert nya badrum! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Yvonne J
Wrote about ASH Bygg AB

Super nöjd med jobbet med mitt badrum! Ordentliga och punktliga och fick allt arbete gjort i tid! Rekommenderar varm ASH Bygg.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Yvonne, Tack så mycket för din rekommendation och vad kul att du är nöjd med vårt arbete och med ditt nya badrum! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Eva O
Wrote about ASH Bygg AB

Jag tog hjälp av ASH Bygg för att helrenovera mitt badrum. Det blev en total omgörning, med golvvärme, spotlights i taket, nytt fint kakel, vägghängd toalett, badkar mm. Från start till slut har jag fått jättebra hjälp av ASH. Offerten jag fick var tydlig och lättöverskådlig. ASH preliminärbokade ett startdatum som passade mig bra, men jag fick tid att ta in flera offerter innan jag bestämde mig. Jag har fått bra svar på mina frågor och snabb återkoppling under hela projektet. Jag fick hjälp med planeringen av badrummet...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Eva, Tack så mycket för ditt omdöme och rekommendation! Vad roligt att du är nöjd med vårt arbete och planering. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Annemay E
Wrote about ASH Bygg AB

Vi helrenoverade ett litet badrum. Ett professionellt bemötande från början till slut. ASH fixade allt precis som vi ville ha det och arbetet flöt på bra genom hela projekttiden! Vi är jättenöjda.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Annemay, Tack så mycket för rekommendationen, vad roligt att ni är nöjda med projektet! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

JIMMY E
Wrote about ASH Bygg AB

ASH fixade vårt badrum 2014. Idag var besiktningsmannen här som berömde installationen i dess tekniska utförande.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Jimmy, Vad roligt att du hör av dig här efter 3 år. Kul att få höra att besiktningsmannen berömde vårt arbete! På återseende, Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Tomas T
Wrote about ASH Bygg AB

Jag renoverade mitt badrum och anlitade ASH Bygg. De gjorde iordning en offert för totalrenovering och skickade ut den via mail för godkännade. Offerten är detaljerad och bra som stegvis beskriver vad de skall göra samt tydliga priser. Mitt badrum är litet ca 3 kvm och projektet skulle ta cirka 5 veckor. Under projekets gång gick allt bra och enligt plan, inga konstigheter. Arbetet utfördes på ett mycket bra sätt och jag är väldigt nöjd med resultatet. Det tog ganska exakt 5 veckor. Tomas, Fredhäll, Kungsholmen

Svar från ASH Bygg AB

Hej Tomas, Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att du är nöjd med arbetet och med vår offert. Tydliga förutsättningar brukar oftast vara en god garant för ett väl utfört arbete. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Raimo J
Wrote about ASH Bygg AB

Vi har fått samtliga badrum, wc och tvättstuga totalrenoverade av ASH Bygg och är mycket nöjda med resultatet. Vi hade redan från början en tydlig bild av det färdiga resultatet och förväntningarna var högt ställda. Arbetet har genomsyrats av hantverksskicklighet och lyhördhet. Sådant som eventuellt inte speglat vår förväntan har skyndsamt åtgärdats. Rekommenderas!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Raimo, Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att ni är nöjda med renoveringen och resultatet! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Carl S
Wrote about ASH Bygg AB

Jag anlitade ASH Bygg för att byta en bänkskiva hemma hos mig. Jag är väldigt nöjd med bemötandet från ASH. Snabbt och smidigt! Tack Alex och resten av teamet.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Carl, Tack för din rekommendation, kul att du är nöjd! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Nicolas S
Wrote about ASH Bygg AB

Mycket proffsigt och snabbare än planerat!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Nicolas, Tack så mycket för rekommendationen! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Emma A
Wrote about ASH Bygg AB

ASH renoverade vårt badrum. Vi gjorde en del tilläggsbeställningar (innertak, ytskikt väggar & snickerier) och ASH var tillmötesgående, återkom snabbt med offert och reviderad tidplan. Inför arbetet upplevde vi att ASH var väldigt seriösa, offerten vi fick var utförlig och noggrann. Under arbetets gång var det svårt att ha dialog med hantverkarna eftersom de pratade dålig eller ingen engelska/svenska. Detta gav upphov till några onödiga missförstånd. Vissa moment utfördes lite slarvigt, vilket alla åtgärdades inom några...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Emma, Tack så mycket för rekommendationen och din konstruktiva feedback. I större renoveringar så kan det ibland bli lite miss i kommunikationen (framförallt när inte alla killar pratar perfekt engelska/svenska). Men som du nämner så är det viktigast hur man hanterar en sådan situation och löser den. Precis som du nämner så underlättar det alltid att man som kund själv tänkt igenom sin renovering och vet hur man vill ha den, därför har vi även tagit fram vår renoverings-guide med just tips samt hur man skall preppa...

Dennis H
Wrote about ASH Bygg AB

Jag och min fru anlitade ASH Bygg för en kök- & ytskiktsrenovering av vår lägenhet och vi är mycket nöjda med resultatet! Vi är framförallt nöjda med ASH Bygg:s förmåga att få till alla detaljer i vår sekelskiftslägenhet, vilket inte är helt lätt. Det uppstod ändringar och små utmaningar genom projektet som alltid ordnades med stor vikt på kvalitet och funktion. Projektledaren var mycket tillgänglig och förstod snabbt vad vi som beställare ville ha. Till sist vill jag lägga till att snickaren som arbetade hos oss...

Svar från ASH Bygg AB

Hej Dennis, Tack för din rekommendation och fina ord om oss och våra killar! Kundservice är något vi lägger stor vikt vid och det känns extra kul när kunder uppmärksammar detta! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Ola G
Wrote about ASH Bygg AB

Totalrenovering av källare 65 kvm (bort bildning av gammal grund, gjutning av ny grundplattan med golvvärme, rivning av väggar, färdigställande av badrum, tvättstuga m.m) Professionellt bemötande, lätta att samarbeta med, bra bollplank, finns alltid tillgängliga för frågor, lyhörda och flitiga hantverkare! Tydlig offert. Mycket nöjda!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Ola, Tack så mycket för din rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda med både offerten och vårt utförda arbete. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Baris Turkoglu T
Wrote about ASH Bygg AB

Tycker att Ash Bygg uppnådda mina förväntingar. De höll tiden och jag har ingenting att klaga på!

Svar från ASH Bygg AB

Hej Baris, Tack så mycket för rekommendationen och vad kul att vi uppnått dina förväntningar! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Jenny B
Wrote about ASH Bygg AB

Vi valde ASH-bygg för att helrenovera vårt badrum i maj. Vi fick den tydligaste och den mest lättförståeliga offert jag har upplevt. Bra kommunikation med Alex genom hela arbetsprocessen. Flexibla. Avslut i tid och ett toppenfint slutresultat. Jenny

Svar från ASH Bygg AB

Hej Jenny, Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att du upplevt vår offert som lättförståelig och tydlig. Det är något av det viktigaste innan man sätter igång med en renovering, att förutsättningarna är tydliga för både dig som kund och för oss som utförare. Tack igen för de fina orden! Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg

Hannes L
Wrote about ASH Bygg AB

Renovering som involverade bl.a. rivning och uppbyggnad av väggar, flytt och uppbyggnad av nytt kök. Väl utfört arbete som stämde väl överens med offert och plan. Lösningsorienterat och proffsigt tillvägagångssätt.

Svar från ASH Bygg AB

Hej Hannes, Tack så mycket för din rekommendation! Vad kul att du är nöjd med vårt arbete och att renoveringen gick som du ville. Vänliga hälsningar, Alla på ASH Bygg