Attica Städ AB

Attica Städ AB

www.atticastad.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Attica ! Vi har branschens mest nöjda kunder och fokuserar på att ge dig bästa möjliga service. Vi tar hand om dig som kund oavsett om du är företag eller privatperson. Vi tar hand om städningen och flytten så att du kan få mer fritid. Tjänster: Hemstädning, flyttstädning, fönsterputs, flytthjälp, tvätt och...

140 omdömen om Attica Städ AB

Sedan starten hos Reco 2021

MARIA M

De är bästa! Jag litar på dem 100%

Margareta C
Skrev om Attica Städ AB

Den 21 februari hade vi flyttstäd av vårt hus och jag var med. De tre kvinnor som städade var snabba, skickliga, lyhörda och trevliga. Det blev så fint! För oss är det viktigt att också veta att de har bra arbetsvillkor, kollektivavtal och schyssta villkor. Vi kan varmt rekommendera Attica och kommer att använda dem igen när vi behöver. Margareta med familj!

Marie L
Skrev om Attica Städ AB

Trevlig personal som var snabba och noggranna.

Henriette R
Skrev om Attica Städ AB

Eftersom köparen av vårt hus där ni gjort en flyttstädning inte har klagat på städningen så utgår jag att ni gjort ett bra arbete.

Malin W
Skrev om Attica Städ AB

Väldigt noggranna, effektiva med ett trevligt bemötande.

Hasse T
Skrev om Attica Städ AB

Fönsterputs. Var ej hemma ,då arbetet utfördes. Arbetet utfördes enl överenskommen dag och tid. Fakturerad enl överkommet pris.

Anna G
Skrev om Attica Städ AB

Hemstäd varannan vecka. Blir alltid noggrant utfört. Vid något tillfälle när vi var missnöjda blev vi respektfullt bemötta och det åtgärdades. Vi enstaka tillfälle märke på möbler/vigg efter städ. Acceptabelt.

Katarina S
Skrev om Attica Städ AB

Nöjda med städningen, trevlig personal och lätt att komma i kontakt med kontoret.

Katarina S
Skrev om Attica Städ AB

Vi är nöjda! Bra städning, trevlig personal och snabb återkoppling från kontoret.

Klipperian A
Skrev om Attica Städ AB

Väldigt bra städat. Lätt att komma i kontakt med. Vi är väldigt nöjda Klipperian/torslanda

Lisa I
Skrev om Attica Städ AB

Vi är nöjda med Attica städ. Lätta att kommunicera med och gav snabba svar. Vi fick reda på företaget genom att söka på internet och vi kan rekommendera dem. Vi är nöjda med flyttstädningen som vi beställde av dem.

ELIN P
Skrev om Attica Städ AB

Kan varmt rekommendera Attica Städ. De utförde vår flyttstädning proffesionellt. De var lätta att boka med, hanterade bokningen med kort varsel och det var skinande rent efteråt, allt till en rimlig peng. Jag fick tag på företaget via rekommendation och kommer absolut rekommendera dem vidare!

ÅSA L
Skrev om Attica Städ AB

Jag har alltid blivit vänligt bemött. De är flexibla och jag är väldigt nöjd med hur de städar vårt hem.

Staria A
Skrev om Attica Städ AB

Jättebra städning och bemötande!

Bodil T
Skrev om Attica Städ AB

Mycket nöjd med utförandet. Smidigt upplägg.

Daniel T
Skrev om Attica Städ AB

Vi är mycket nöjda med all hjälp och kontakt vi har med Attica Städ. Duktiga medarbetare och ett mycket trevligt bemötande.

Åsa-Lena K
Skrev om Attica Städ AB

Superbra och pålitliga! Aldrig några problem. Kan verkligen rekommendera dom!

Tobias K
Skrev om Attica Städ AB

Mycket nöjda. Trevliga och noggranna!

Malin R
Skrev om Attica Städ AB

Supertrevlig personal och klanderfri städning!

Mia L
Skrev om Attica Städ AB

Jag är jättenöjd med Attica. Trevligt bemötande och toppendtädat.

Hanni G
Skrev om Attica Städ AB

Nöjd 9,5 gånger av 10. Superbra service och anpassar städningen till oss.

Christina M

Jag är nöjd med företaget Trevlig personal som kommer Christina

Catarina L
Skrev om Attica Städ AB

Mycket bra bemötande och superfint flyttstädat. Rekommenderas varmt.

Lena N
Skrev om Attica Städ AB

Uppskattar att det fördet mesta är samma damer som kommer. Alltid glada.

Malin Christine F
Skrev om Attica Städ AB

Är supernöjd med städet . Rent och snyggt blor det. Det bästa städet , då har jag provat en del! Proffsiga!!

Theresa Maria C
Skrev om Attica Städ AB

Noggranna och gör ett bra jobb rekommenderar de varmt

Sarah A
Skrev om Attica Städ AB

Bra städat och hög kvalitet på städningen

Katrina U
Skrev om Attica Städ AB

Fantastisk städning en gång i månaden av mycket trevliga personal, mycket nöjd som nybliven kund.

Linnéa Pernilla O
Skrev om Attica Städ AB

Så rent och fint när vi kom hem🥰

Monica F
Skrev om Attica Städ AB

Städat bra o trevligt bemötande. Vi köpte flyttstädning. Kan absolut tänka mig anlita dem igen om det skulle behövas.

Kerstin S
Skrev om Attica Städ AB

Flyttstäd! Jag är väldigt nöjd med bemötandet inte en massa detaljerade frågor. Min hyresvärd var extremt nöjd med gnistrande fönster och städet. Vi kunde inte kollaeftersom vi redan flyttat långt bort. Bra pris fick vi också betala. Kan verkligen rekommendera Attica Städ MVH

Gun E
Skrev om Attica Städ AB

Väldigt effektiva och snabba, de städar överallt, badrum och kök är skinande rena, alltid uppiffat i soffan alla kuddar iordning, det märks att det inte är något slarv. Ställer upp på kort varsel om det är nödvändigt. Jag kan varmt rekommendera dem.

Britt-marie S
Skrev om Attica Städ AB

Väldigt bra städar noga supernöjd

Camilla B
Skrev om Attica Städ AB

Har varannan vecka städning och alltid lika nöjd, duktig och trevlig personal och mycket bra kontakt med företaget vid ändringar eller dyl

Shirin P
Skrev om Attica Städ AB

Vi är väldigt nöjda! Skinande rent och fint! De är professionella och arbetar med omsorg. Rekommenderar starkt’

Tobias K
Skrev om Attica Städ AB

Skinande rent och dessutom väldigt familjära och trevliga! De står även för utrustning och städmaterial vilket även underlättar ytterligare!

Agneta Iréne M
Skrev om Attica Städ AB

Bra och väl utförd grov storstädning!

Sofia E
Skrev om Attica Städ AB

Vi har anlitar Attica Städ under en längre tid och är alltid väldigt nöjda efter att de har varit o städat hos oss. Alltid trevligt bemötande.

Hej Sofia Tack för ditt omdöme. Önskar er en fin vecka ! //Team Attica

Pernilla E
Skrev om Attica Städ AB

Noga städat och snabba svar. Bara positivt.

Hej Pernilla Tack för ditt omdöme. Önskar er en fin vecka ! //Team Attica

Rupa P
Skrev om Attica Städ AB

Både flytt och städning till bra pris. Snabba på att återkoppla. Trevlig personal

Fredrik H
Skrev om Attica Städ AB

Helt klart mest noggranna städ vi haft. Verkar använda lite starkare medel än andra, satt kvar en lite kemisk doft under dagen. Hade helt klart fortsatt med dem om de inte varit ca 50% dyrare än andra bolag (dvs andra med kollektivavtal, schyssta villkor mm).

Svar från Attica Städ AB

Hej Fredrik Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att ni var nöjda med städningen. Det är inte omöjligt att vi är lite dyrare än andra bolag men det beror säkert på att vi bl.a. har kollektivavtal och erbjuder ett väldigt fint resultat vid varje uppdrag vi utför samt att våra medarbetare har högre löner och bättre anställningsvillkor än snittet i branschen. Branschens mest nöjda städare förklarar varför vi har branschens mest nöjda kunder. Önskar er en fin dag //Team Attica

Anna S
Skrev om Attica Städ AB

Attica städar vårt hem varannan vecka och vi är alltid supernöjda med resultatet! Rent och luktar gott hemma, så lyxigt!

ÅSA L
Skrev om Attica Städ AB

Jag har blivit väldigt bra bemött. De har varit tillmötesgående och utför arbetet väl.

Anna G
Skrev om Attica Städ AB

Trevligt bemött, ersatt i samband med skada (lampfot gick sönder). Blir riktigt rent utan slarv. Prydligt efter städningen. Sängar bäddas, lakansbyte vid behov. Går bra att kommunicera med de som städar. Litet minus att man får ställa saker på sin rätta plats efter städningen, ett par saker har gått sönder. Totalt sett mycket nöjda dock.

Svar från Attica Städ AB

Hej Anna Tack för ditt omdöme Ibland händer det små skador. Därför är det oftast en fördel att man kan plocka undan så gott man kan innan städning utförs. Trevligt med helt ny nattbordslampa :) Vänliga Hälsningar //Team Attica

Thomas J
Skrev om Attica Städ AB

Nöjd bra bemötande inget att klaga på

Hej Thomas Tack för ditt omdöme Önskar dig en fin dag //Team Attica

Ulrika R
Skrev om Attica Städ AB

Utmärkt och noggran städning. Är mkt nöjd.

Malin Christine F
Skrev om Attica Städ AB

Ärverkligen jättenöjd!! Så kompetenta och professionella. Företaget är väldigt tillmötesgående ,Rekommenderar verkligen Attica städ.

Johan H
Skrev om Attica Städ AB

Jag hade städning vid flytt. Fick snabb och bra hjälp när jag kontaktade företaget. Möttes av trevlig personal som gjorde ett fläckfritt jobb i lägenheten.

Svar från Attica Städ AB

Hej Johan Tack för ditt omdöme Härligt att höra att allt gick bra med flytten Vänliga Hälsningar //Team Attica

Anna M
Skrev om Attica Städ AB

Det är alltid rent och snyggt när jag kommer hem efter de varit här och städat och jag upplever att de alltid gör det lilla extra.

Åsa H
Skrev om Attica Städ AB

Hemstäd, har funkat bra, är nöjda men ska nu flytta till ett mindre boende