Alla kategorier Begagnade bilar Uppsala Uppsala Autlet Bil

Danmarksgatan 51, 753 23 Uppsala — Visa karta

Hamringevägen 1, 14641, TULLINGE
Carcenter i Tullinge
Joachim P:
Vi skulle egentligen titta på en annan bil men vi valde en Ford och är väldigt nöjda med kundbemötande och service.kunniga Och villiga att l...

Försäljare av begagnade bilar nära Autlet Bil:

Fyrislundsgatan 63, UPPSALA
Varmt välkommen in till S:t Olof Bil på Fyrislundsgatan 63! Läs mer ›
Ingegerd L:
Jag är väldigt nöjd ! Lämnade in min bil för 1500 mils service. Mycket trevligt bemötande !

Läs vad 1 kund tycker om Autlet Bil

• Robin V
    Robin V skrev om Autlet Bil
    Köpte en begagnad bil som jag också provkörde. I beskrivningen stod att det fanns vinterhjul. När jag kom fram till däckverkstaden för att lämna in mina "vinterhjul" visade det sig att det var däck utan fälg. Alltså vinterdäck och inte vinterhjul. När jag ringde och pratade med säljaren om det här fick jag bara höra att jag skulle ha kollat lite bättre när jag provkörde, "bad luck". Efter mycket snack så skulle deras däckverkstad hjälpa mig att hitta billiga fälg. Jag väntar fortfarande. De tyckte inte att vinterhjul betydde att det finns fälgar med. Man kan ju också skifta däck varje säsong. Eller hur!

För övrigt funkar bilen bra, inga problem. Men jag kommer aldrig köpa bil hos de här skämtare igen.

Danmarksgatan 51, 753 23 Uppsala