Autocity Bilskador AB

Autocity Bilskador AB

Ring 08-33 11 13 www.auto-city.se
4.4

FÖRSÄKRINGSSKADOR, PLÅTVERKSTAD, LACK, SERVICE och BILVÅRDSANLÄGGNING Vi är godkända av alla försäkringsbolag och vi jobbar med ALLA BILMÄRKEN

16 omdömen om Autocity Bilskador AB

Albin L
Skrev om Autocity Bilskador AB

Använde deras digitala tjänst för besiktning av skada, fick aldrig någon återkoppling.

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Catharina Ellen H
Skrev om Autocity Bilskador AB

På stående fot fixade Erik en liten lackskada på min bil, han råkade ha en burk med rätt blå färg till hands. Mycket snabbt och effektivt! Rekommenderas! /Catharina

David G
Skrev om Autocity Bilskador AB

Så otroligt grymma och effektiva. Var inne med min bil som man köpte begagnad på ett bilföretag då man såg att det var lite fel bak på bilen. Då den förra ägaren av bilen hade lämnat in den där så trodde jag att lagningen på bilen hade garanti, som det även står på deras hemsida, men tyvärr så var inte fallet. Trots det när man var på ett drop in besök för att dom var så snälla att dom erbjöd sig att se vad dom kunde göra för att hjälpa mig så löste dom allt som jag ville, även fast garantin på jobbet som dom utfört på bilen...

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2020 omdömen 4.6 av 2020 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Eric Michael S
Skrev om Autocity Bilskador AB

Proffsig genomgång av bilens skador, hjälpsamma och gav bästa förslaget för åtgärder, vilket också sänkte priset. Mycket tacksamt och tryggt! Klara på utsatt tid och nytvättad bil vid hämtning! /Eric

ROBERT L

Vänliga, proffsiga. Utmärkta jobb

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 451 omdömen 4.8 av 451 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

MUSTAFA M
Skrev om Autocity Bilskador AB

Autocity Bilskador och Erik som jag haft kontakt med är super proffsiga och trevliga. Kan verkligen rekomendera dem.

ELLINOR H
Skrev om Autocity Bilskador AB

Autocity Bilskador är den proffsigaste firman istan! Jag fick hjälp och service av dom båda snabbt och extremt bra när ingen annan firma kunde hjälpa mig. Supernöjd!

Speedy Bilservice Haninge
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Kunnig personal, bra service

Borrexpress S Borrexpress S
Moa Matilda Petersdotter Ö
Skrev om Autocity Bilskador AB

Otroligt! Väldigt bra bemötande och de gjorde allt i sin makt för att jag skulle få ut det mesta av självrisken!

Anna A
Skrev om Autocity Bilskador AB

Ger mitt absolut högsta betyg till Autocity Bilskador. De lämnade tillbaka bilen i mint condition och dessutom var den fint städad. Till ett bra pris. Mycket trevlig personal. Dessutom fixade de till en extra skada vi gjorde precis efter vi hade hämtat bilen åt oss helt utan kostnad. REKOMMENDERAS!

Speedy Bilservice Nynäshamn
4.8/5 i betyg av 730 omdömen 4.8 av 730 omdömen

Trevlig personal. Skickliga mekaniker. Rekommenderas.

Nils Harry Jarl Eve S Nils Harry Jarl Eve S
Björn-Erik Boo Gunnar N
Skrev om Autocity Bilskador AB

Bättre blir det inte! Efter att råkat ut för lackskador på min bil, blev jag om bedd att vända mig till Autocity Bilskador. Gustav hjälpte mig där och det är inget annat än proffs som jobbar där. Trevligt bemötande, lösningsorienterade, kommunikativa och noggranna. Supernöjd och kommer garanterat att återkomma till dem - kan varmt rekommendera dem.

Hans B
Skrev om Autocity Bilskador AB

Autocity är en helt fantastisk bilverkstad som jag antlitat flera tillfällen. De gör jättebra jobb och perfekta reparationer med plåt och lack. Dessutom är de trevliga och snabba.

Speedy Bilservice Östermalm
4.8/5 i betyg av 2193 omdömen 4.8 av 2193 omdömen

Bra service o bemötande ! Bra intiativ med efterdragning

Mattias S
Skrev om Autocity Bilskador AB

Normalt sett brukar jag inte rekommendera företag men här måste jag göra ett undantag. Jösses vilken proffsig service. De gjorde ett superbra jobb med vår bil, efter att vi fått dem rekommenderade från försäkringsbolaget. Snabba med mejl- och telefonsvar, trots att jag hade en hel del frågor. Resultatet var perfekt. Och vi fick tillbaka en nystädad bil, både in- och utvändigt. Jag hoppas självklart att undvika krockskador framöver, men skulle det ske så kommer vi garanterat att åka en omväg för att lämna in på samma ställe. Rekommenderas varmt!

Björn A
Skrev om Autocity Bilskador AB

De vet verkligen hur man hanterar ett serviceyrke och sina kunder samt vårdar sitt varumärke långsiktigt. Skulle reparera en rostskada. De sa att rosten hade gått långt och de gjorde mkt klart att de kan fixa det men att jag tyvärr nog måste räkna med att den här rosten kan komma tillbaka inom några år. Tyvärr kom den tillbaka efter endast 6 månader. Ska erkänna att jag då läste på ordentligt om konsumenttjänstlagen och div. branschorganisationers riktlinjer innan jag kontaktade dem igen. OJ! Inte behövde jag...

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Tommy S
Skrev om Autocity Bilskador AB

Hämtade bilen efter skadegörelse, arbetet tog 1 vecka. När jag kontrollerade bilen var lacken dålig och felmaskerad på 4 ställen. Jag reklamerade arbetet och Autocity såg det som självklart att åtgärda. När jag hämtade bilen blev jag riktigt nöjd. Ett mycket bra arbete på en lyxbil!

Ove L
Skrev om Autocity Bilskador AB

Helt ok. Fixade plåtskadan samt lackade min Renault snabbt. Detta var en försäkrings ärende så jag har ingen aning om priset.

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1678 omdömen 4.4 av 1678 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Tobias B
Skrev om Autocity Bilskador AB

Efter ett inbrott i min gamla Passat visade Autocity sin storhet när de dels lovade byta ut det krossade fönstrena samt montera de motordelar som saknades efter inbrottet. Det tog lång tid men de jobbade på och städade ur bilen ordentligt. Jag tror att Autocity hade tjänat på att tacka nej till jobbet, för det tog nog mycket längre tid än de hade väntat sig. Summa kardemumma var de trevliga och förtroende ingivande, bra helt enkelt.