Autocity Bilskador AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.4

Om företaget

FÖRSÄKRINGSSKADOR, PLÅTVERKSTAD, LACK, SERVICE och BILVÅRDSANLÄGGNING Vi är godkända av alla försäkringsbolag och vi jobbar med ALLA BILMÄRKEN

16 omdömen om Autocity Bilskador AB

Visar 16 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Albin L
Skrev om Autocity Bilskador AB

Använde deras digitala tjänst för besiktning av skada, fick aldrig någon återkoppling.

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1708 omdömen 4.7 av 1708 omdömen
Badge2024

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Catharina Ellen H
Skrev om Autocity Bilskador AB

På stående fot fixade Erik en liten lackskada på min bil, han råkade ha en burk med rätt blå färg till hands. Mycket snabbt och effektivt! Rekommenderas! /Catharina

David G
Skrev om Autocity Bilskador AB

Så otroligt grymma och effektiva. Var inne med min bil som man köpte begagnad på ett bilföretag då man såg att det var lite fel bak på bilen. Då den förra ägaren av bilen hade lämnat in den där så trodde jag att lagningen på bilen hade garanti, som det även står på deras hemsida, men tyvärr så var inte fallet. Trots det när man var på ett drop in besök för att dom var så snälla att dom erbjöd sig att se vad dom kunde göra för att hjälpa mig så löste dom allt som jag ville, även fast garantin på jobbet som dom utfört på bilen...

Speedy Bilservice Östermalm
4.8/5 i betyg av 2232 omdömen 4.8 av 2232 omdömen
Badge2024

Snabbt däckbyte utan väntetid.

Eric Michael S
Skrev om Autocity Bilskador AB

Proffsig genomgång av bilens skador, hjälpsamma och gav bästa förslaget för åtgärder, vilket också sänkte priset. Mycket tacksamt och tryggt! Klara på utsatt tid och nytvättad bil vid hämtning! /Eric

ROBERT L

Vänliga, proffsiga. Utmärkta jobb

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1158 omdömen 4.7 av 1158 omdömen
Badge2024

Supersnabbt hjulskifte och trevligt bemötande.

Kerstin P Kerstin P
MUSTAFA M
Skrev om Autocity Bilskador AB

Autocity Bilskador och Erik som jag haft kontakt med är super proffsiga och trevliga. Kan verkligen rekomendera dem.

ELLINOR H
Skrev om Autocity Bilskador AB

Autocity Bilskador är den proffsigaste firman istan! Jag fick hjälp och service av dom båda snabbt och extremt bra när ingen annan firma kunde hjälpa mig. Supernöjd!

KW Bilservice i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 445 omdömen 4.6 av 445 omdömen
BadgeFourYears

Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!

Janette J Janette J
Moa Matilda Petersdotter Ö
Skrev om Autocity Bilskador AB

Otroligt! Väldigt bra bemötande och de gjorde allt i sin makt för att jag skulle få ut det mesta av självrisken!

Anna A
Skrev om Autocity Bilskador AB

Ger mitt absolut högsta betyg till Autocity Bilskador. De lämnade tillbaka bilen i mint condition och dessutom var den fint städad. Till ett bra pris. Mycket trevlig personal. Dessutom fixade de till en extra skada vi gjorde precis efter vi hade hämtat bilen åt oss helt utan kostnad. REKOMMENDERAS!

Speedy Bilservice Eskilstuna
4.6/5 i betyg av 685 omdömen 4.6 av 685 omdömen
BadgeSevenYears

Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!

AGNETA SOFIA L AGNETA SOFIA L
Björn-Erik Boo Gunnar N
Skrev om Autocity Bilskador AB

Bättre blir det inte! Efter att råkat ut för lackskador på min bil, blev jag om bedd att vända mig till Autocity Bilskador. Gustav hjälpte mig där och det är inget annat än proffs som jobbar där. Trevligt bemötande, lösningsorienterade, kommunikativa och noggranna. Supernöjd och kommer garanterat att återkomma till dem - kan varmt rekommendera dem.

Hans B
Skrev om Autocity Bilskador AB

Autocity är en helt fantastisk bilverkstad som jag antlitat flera tillfällen. De gör jättebra jobb och perfekta reparationer med plåt och lack. Dessutom är de trevliga och snabba.

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2399 omdömen 4.8 av 2399 omdömen
Badge2024

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Mattias S
Skrev om Autocity Bilskador AB

Normalt sett brukar jag inte rekommendera företag men här måste jag göra ett undantag. Jösses vilken proffsig service. De gjorde ett superbra jobb med vår bil, efter att vi fått dem rekommenderade från försäkringsbolaget. Snabba med mejl- och telefonsvar, trots att jag hade en hel del frågor. Resultatet var perfekt. Och vi fick tillbaka en nystädad bil, både in- och utvändigt. Jag hoppas självklart att undvika krockskador framöver, men skulle det ske så kommer vi garanterat att åka en omväg för att lämna in på samma ställe. Rekommenderas varmt!

Björn A
Skrev om Autocity Bilskador AB

De vet verkligen hur man hanterar ett serviceyrke och sina kunder samt vårdar sitt varumärke långsiktigt. Skulle reparera en rostskada. De sa att rosten hade gått långt och de gjorde mkt klart att de kan fixa det men att jag tyvärr nog måste räkna med att den här rosten kan komma tillbaka inom några år. Tyvärr kom den tillbaka efter endast 6 månader. Ska erkänna att jag då läste på ordentligt om konsumenttjänstlagen och div. branschorganisationers riktlinjer innan jag kontaktade dem igen. OJ! Inte behövde jag...

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Tommy S
Skrev om Autocity Bilskador AB

Hämtade bilen efter skadegörelse, arbetet tog 1 vecka. När jag kontrollerade bilen var lacken dålig och felmaskerad på 4 ställen. Jag reklamerade arbetet och Autocity såg det som självklart att åtgärda. När jag hämtade bilen blev jag riktigt nöjd. Ett mycket bra arbete på en lyxbil!

Ove L
Skrev om Autocity Bilskador AB

Helt ok. Fixade plåtskadan samt lackade min Renault snabbt. Detta var en försäkrings ärende så jag har ingen aning om priset.

Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 824 omdömen 4.7 av 824 omdömen
Badge2024

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B
Tobias B
Skrev om Autocity Bilskador AB

Efter ett inbrott i min gamla Passat visade Autocity sin storhet när de dels lovade byta ut det krossade fönstrena samt montera de motordelar som saknades efter inbrottet. Det tog lång tid men de jobbade på och städade ur bilen ordentligt. Jag tror att Autocity hade tjänat på att tacka nej till jobbet, för det tog nog mycket längre tid än de hade väntat sig. Summa kardemumma var de trevliga och förtroende ingivande, bra helt enkelt.

Filtrera omdömen