Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Kungsholmen Autocity Bilskador AB

Autocity Bilskador AB

Kronobergsgatan 45, 112 33 Stockholm — Visa karta

FÖRSÄKRINGSSKADOR, PLÅTVERKSTAD, LACK,
SERVICE och BILVÅRDSANLÄGGNING

Vi är godkända av alla försäkringsbolag
och vi jobbar med ALLA BILMÄRKEN
Rågsvedsvägen 6, 12450, BANDHAGEN
Speedy Bilservice Högdalen
Annalena S:
Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten.

Bilverkstäder nära Autocity Bilskador AB:

Västmannagatan 40, Stockholm
Mordin S:
Wow säger jag bara! Köpte Stor-rekond, bilen från 1999 ser ut som ny, på riktigt. Killen säger också att jag ska komma tillbaks om jag hitta...
Speedy  Bilservice Vasastan

Speedy Bilservice Vasastan

Vanadisvägen 23, Stockholm
Hos oss på Speedy går det snabbt! Låt oss ta hand om bilen och ta en kopp kaffe ... Läs mer ›
Speedy  Bilservice Vasastan
David H:
Exceptionellt bra! Kan inte bli bättre. Fick snabbt och trevligt svar både via mail och telefon. Kontaktade Speedy Vasastan torsdag efter...

Upplandsgatan 82, STOCKHOLM
Service och reparationer av alla bilar med personligt bemötande och 2 års garant... Läs mer ›
Lotta A:
Kan varmt rekommendera detta företag. Fick en bra service med en genomgång vad som behövdes göras på bilen inför en tänkt försäljning. Eft...

Norra Stationsgatan 60-62, STOCKHOLM
Vi har lång erfarenhet av bilar och däck och har huserat i samma lokaler i drygt... Läs mer ›
Tage L:
Bra och trevligt, går snabbt att få tid vanligtvis.

Läs vad 6 kunder tycker om Autocity Bilskador AB

• Hans B
    Hans B skrev om Autocity Bilskador AB
    Autocity är en helt fantastisk bilverkstad som jag antlitat flera tillfällen. De gör jättebra jobb och perfekta reparationer med plåt och lack. Dessutom är de trevliga och snabba.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Autocity Bilskador AB
    Normalt sett brukar jag inte rekommendera företag men här måste jag göra ett undantag. Jösses vilken proffsig service. De gjorde ett superbra jobb med vår bil, efter att vi fått dem rekommenderade från försäkringsbolaget. Snabba med mejl- och telefonsvar, trots att jag hade en hel del frågor. Resultatet var perfekt. Och vi fick tillbaka en nystädad bil, både in- och utvändigt. Jag hoppas självklart att undvika krockskador framöver, men skulle det ske så kommer vi garanterat att åka en omväg för att lämna in på samma ställe. Rekommenderas varmt!
  • Björn A
    Björn A skrev om Autocity Bilskador AB
    De vet verkligen hur man hanterar ett serviceyrke och sina kunder samt vårdar sitt varumärke långsiktigt.

Skulle reparera en rostskada. De sa att rosten hade gått långt och de gjorde mkt klart att de kan fixa det men att jag tyvärr nog måste räkna med att den här rosten kan komma tillbaka inom några år.

Tyvärr kom den tillbaka efter endast 6 månader. Ska erkänna att jag då läste på ordentligt om konsumenttjänstlagen och div. branschorganisationers riktlinjer innan jag kontaktade dem igen.

OJ! Inte behövde jag ta till några som helst hänvisningar till lagar eller annat. Direkt, utan minsta tvekan sa dem "Vi fixar det såklart direkt utan kostnad för dig och den här gången skär vi bort plåten och svetsar dit en ny." (Det enda man kan tycka är att det hade varit toppen att göra det första gången men det gör inget när de visar en så bra inställning ändå).

När jag ändå stod där passade jag på att fråga om de kunde fixa en annan liten lackskada och vad det skulle kosta. "Inga problem, vi fixar det utan kostnad för dig eftersom du råkade ut för det här. "

När jag kommer för att hämta bilen är den skinande ren både utvändigt och invändigt förutom de fina reparationerna som det inte syns minsta spår av.

Jag kommer aldrig att söka upp en annan lackverkstad än denna. Rekommenderar dem varmt!
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Autocity Bilskador AB
    Hämtade bilen efter skadegörelse, arbetet tog 1 vecka. När jag kontrollerade bilen var lacken dålig och felmaskerad på 4 ställen.

Jag reklamerade arbetet och Autocity såg det som självklart att åtgärda.

När jag hämtade bilen blev jag riktigt nöjd. Ett mycket bra arbete på en lyxbil!
  • Ove L
    Ove L skrev om Autocity Bilskador AB
    Helt ok. Fixade plåtskadan samt lackade min Renault snabbt.
    Detta var en försäkrings ärende så jag har ingen aning om priset.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Autocity Bilskador AB
    Efter ett inbrott i min gamla Passat visade Autocity sin storhet när de dels lovade byta ut det krossade fönstrena samt montera de motordelar som saknades efter inbrottet. Det tog lång tid men de jobbade på och städade ur bilen ordentligt.

Jag tror att Autocity hade tjänat på att tacka nej till jobbet, för det tog nog mycket längre tid än de hade väntat sig.

Summa kardemumma var de trevliga och förtroende ingivande, bra helt enkelt.

Kronobergsgatan 45, 112 33 Stockholm