Autocity Bilskador AB

Kronobergsgatan 45, 112 33 Stockholm — Visa karta

4.3 i betyg av av 7 omdömen

FÖRSÄKRINGSSKADOR, PLÅTVERKSTAD, LACK,
SERVICE och BILVÅRDSANLÄGGNING

Vi är godkända av alla försäkringsbolag
och vi jobbar med ALLA BILMÄRKEN

Läs vad 7 kunder tycker om Autocity Bilskador AB

• Björn-Erik Boo Gunnar N

2020-10-15

Björn-Erik Boo Gunnar N skrev om Autocity Bilskador AB
    Bättre blir det inte!

Efter att råkat ut för lackskador på min bil, blev jag om bedd att vända mig till Autocity Bilskador. Gustav hjälpte mig där och det är inget annat än proffs som jobbar där. Trevligt bemötande, lösningsorienterade, kommunikativa och noggranna. Supernöjd och kommer garanterat att återkomma till dem - kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    NP-DÄCK
    4.9 / 5 i betyg — 457 omdömen
    Badge2020
    "Hade blivit rekomenderad NP-Däck av flera bekanta. Beställde byte till vinterdäck och förvaring. Utmärkt bemötande trots att jag kom en halv"
  • 2015-08-20

Hans B skrev om Autocity Bilskador AB
    Autocity är en helt fantastisk bilverkstad som jag antlitat flera tillfällen. De gör jättebra jobb och perfekta reparationer med plåt och lack. Dessutom är de trevliga och snabba. Läs mer
  • 2014-02-14

Mattias S skrev om Autocity Bilskador AB
    Normalt sett brukar jag inte rekommendera företag men här måste jag göra ett undantag. Jösses vilken proffsig service. De gjorde ett superbra jobb med vår bil, efter att vi fått dem rekommenderade från försäkringsbolaget. Snabba med mejl- och telefonsvar, trots att jag hade en hel del frågor. Resultatet var perfekt. Och vi fick tillbaka en nystädad bil, både in- och utvändigt. Jag hoppas självklart att undvika krockskador framöver, men skulle det ske så kommer vi garanterat att åka en omväg för att lämna in på samma ställe. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Speedy Bilservice Märsta
    4.7 / 5 i betyg — 46 omdömen
    Badge2020
    "Måste vara den bästa bilverkstaden i hela Stockholm. Bra servicenivå och jättevänliga och gör det bästa och snabbaste jobbet som jag upplevt"
  • Björn A

2012-04-14

Björn A skrev om Autocity Bilskador AB
    De vet verkligen hur man hanterar ett serviceyrke och sina kunder samt vårdar sitt varumärke långsiktigt.

Skulle reparera en rostskada. De sa att rosten hade gått långt och de gjorde mkt klart att de kan fixa det men att jag tyvärr nog måste räkna med att den här rosten kan komma tillbaka inom några år.

Tyvärr kom den tillbaka efter endast 6 månader. Ska erkänna att jag då läste på ordentligt om konsumenttjänstlagen och div. branschorganisationers riktlinjer innan jag kontaktade dem igen.

OJ! Inte behövde jag ta till några som helst hänvisningar till lagar eller annat. Direkt, utan minsta tvekan sa dem "Vi fixar det såklart direkt utan kostnad för dig och den här gången skär vi bort plåten och svetsar dit en ny." (Det enda man kan tycka är att det hade varit toppen att göra det första gången men det gör inget när de visar en så bra inställning ändå).

När jag ändå stod där passade jag på att fråga om de kunde fixa en annan liten lackskada och vad det skulle kosta. "Inga problem, vi fixar det utan kostnad för dig eftersom du råkade ut för det här. "

När jag kommer för att hämta bilen är den skinande ren både utvändigt och invändigt förutom de fina reparationerna som det inte syns minsta spår av.

Jag kommer aldrig att söka upp en annan lackverkstad än denna. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2009-09-15

Tommy S skrev om Autocity Bilskador AB
    Hämtade bilen efter skadegörelse, arbetet tog 1 vecka. När jag kontrollerade bilen var lacken dålig och felmaskerad på 4 ställen.

Jag reklamerade arbetet och Autocity såg det som självklart att åtgärda.

När jag hämtade bilen blev jag riktigt nöjd. Ett mycket bra arbete på en lyxbil! Läs mer
    Mekonomen Hemmesta
    4.5 / 5 i betyg — 570 omdömen
    Badge2020
    "Service på bilen, väldigt bra bemötande. Jag fick hämta bilen bara några timmar efter att jag lämnade in den."
    Thomas Ragnar B
  • Ove L

2009-03-19

Ove L skrev om Autocity Bilskador AB
    Helt ok. Fixade plåtskadan samt lackade min Renault snabbt.
    Detta var en försäkrings ärende så jag har ingen aning om priset. Läs mer
  • Tobias B

2008-06-04

Tobias B skrev om Autocity Bilskador AB
    Efter ett inbrott i min gamla Passat visade Autocity sin storhet när de dels lovade byta ut det krossade fönstrena samt montera de motordelar som saknades efter inbrottet. Det tog lång tid men de jobbade på och städade ur bilen ordentligt.

Jag tror att Autocity hade tjänat på att tacka nej till jobbet, för det tog nog mycket längre tid än de hade väntat sig.

Summa kardemumma var de trevliga och förtroende ingivande, bra helt enkelt. Läs mer
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 843 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A

Bästa Bilverkstäderna nära Autocity Bilskador AB:

Henrik B Henrik B tycker:
“Hej, Däckbyte med ett mycket ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte