Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan AutoExperten/ALN Bilcenter

AutoExperten/ALN Bilcenter

Sveavägen 113, 113 49 Stockholm — Visa karta

Gör en offertförfrågan hos Autoexperten. Vi finns centralt på Sveavägen 113 och gör alltid vårt yttersta för att du som kund ska bli nöjd!

- 12 månaders fri assistansförsäkring när du servar din bil hos oss.

- Räntefri delbetalning upp till 24 månader.

- Vi lämnar alltid 3 års funktionsgaranti på våra reservdelar.
Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära AutoExperten/ALN Bilcenter:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 16 kunder tycker om AutoExperten/ALN Bilcenter

• Sören D
    Sören D skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Suveränt trevliga att ha och göra med. Bra jobb och trevlig service. Brukar lämna våra bilar här när vi krockat ( :) ) eller något gått sönder! Fortsätter att gå dit.
  • sandra
    sandra skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Lämnade in bilen för rekond och service. Blev av med mynt som låg i bilen och bakluckan var inte städad...

Ingen större summa men väldigt oseriöst!

Kan inte rekommendera dem.
  • Anette
    Anette skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Mycket bra bemötande och villighet att göra det bästa för kunden
    Annette
  • Anna G
    Anna G skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Bra service, men kunde vara bättre på kommunikationen när de behöver bilen längre tid.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Väldigt bra och trevligt bemötande med hög servis
  • Mats W
    Mats W skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Hej
    Har gjort. En 10000 mila service.
    Verkar väl. Okay...vet inte så mycket. Mer. Bilen går som den alltid gjort
    Man får lita på. Att dom gjort vad som skall göras
    :-D
  • Eva K
    Eva K skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Trevligt bemötande och väl genomförd service!
    Hälsningar Eva K Ullman
  • Ylva E
    Ylva E skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Smidig och flexibel service. Jag kände mig trygg med att jag fick vad jag betalt för och till ett ok pris.
  • Patrik N
    Patrik N skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Mycket trevliga och verkar duktiga på service. På rekond blev bilen superfin.
  • Lars A
    Lars A skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Helt ok. Funkade bra. De hade möjligen bilen lite länge för en vanlig service.
    07:00-17:00
  • Katarina O
    Katarina O skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Allting är relativt. Jag köpte från Lets deal en helrekond för 895kr ord ca.4000 kr. Man får vad man betalar för, finishen på arbetet var rätt dålig och bilen var inte såsom man förväntar sig utav en helrekond. Kändes mer som en in och utvändig tvätt snarare än rekond.
  • Veronika O
    Mycket bra
    Mycket bra
  • Henrik S
    Henrik S skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Beställde halvrekond och fick mycket bra resultat till bra pris
  • Cornery L
    Cornery L skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    Varning idag heter de Autoexperten på Sveavägen 113, gå inte hit!
    köp ingen Lets Deal erbjudande!, du kommer inte kunna få tag i dem!. Det tutade upptaget i telefon i över två månader dygnet runt, de svarade inte på bokning jag utförde på deras hemsida, ej svar på två mailadresser, ej svar på samtal till mobil & sms till Verkaren. Efter mycket påtryckngar så fick tag i verkaren som förnekade att jag bokat tid - han lät minst sagt oberörd och oangagerad.

Klagade hos LetsDeal som inte var särskilt behjälpliga och det tog ca 4 månader att få pengar åter.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    BNA Bilcenter på Sveavägen 113 har varit mekonomen men tydligen blivit uteslutna på grund av dålig kvalitét.
    Jag lämnade in bilen för service. Det är tre stora punkter att göra, byta olja + oljefilter, kupéfilter och bromsvätska. Bevisligen bytte de inte kupéfilter eller bromsvätska. Osäkert om de bytte olja och filter. De fyllde dessutom i på tok för mycket olja i motorn.
    Jag har lämnat in bilen på många olika verkstäder genom tiden och detta är den ÖVERLÄGSET sämsta jag någonsinn lämnat in på. Som tur var fick jag göra om servicen på en riktig mekonomenverkstad...
    Jag skulle inte lämna in bilen där igen, någonsinn...
  • Marit W
    Marit W skrev om AutoExperten/ALN Bilcenter
    kan ej rekomendera Sveavägen 113,
    lämnade in bilen för en Lyxig halvrekond.
    Bilen var ej klar när dom ville att jag skulle hämta. Kostade mig en taxi resa + extra tur att hämta bilen senare. Ingen "nybilskänsla" som det stod. Bilen var damsugen och rentorkad och tvättad. Inget extra. Går inte dit igen.
    /Marit.

Sveavägen 113, 113 49 Stockholm